BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
marius
 marius - vrijdag 22 juni 2012 - 12:53   quote  deeplink  
als vertongen weg gaat dan hebbe we toch geld zat voor loon voor hem, mickey heeft contract aangeboden gekregen maar voor minder geld!
hippy
 hippy - vrijdag 22 juni 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Ja dat wist ik, maar dat is al een maand geleden ofzo...
Ben benieuwd of ie bijgetekend heeft
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 juni 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 09:07 schreef nora het volgende:
Te duuur denk ik
heb nog niks over een prijs gehoord, maar Everton zal zo makkelijk niet meewerken denk ik.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 12:42 schreef hippy het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het met mickey gesteld is...hoor er niks meer van...
dat gaat ook nog een verhaal worden dit seizoen, vooral als Narsingh komt
want is Sulejmani wel de ideale 12de man? ik denk het niet een verkoop zou beter
zijn...
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 juni 2012 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 16:17 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

dat gaat ook nog een verhaal worden dit seizoen, vooral als Narsingh komt
want is Sulejmani wel de ideale 12de man? ik denk het niet een verkoop zou beter
zijn...
waarom niet?
snel, creatief en fit.
die kun je net als Schone altijd makkelijk in passen in het elftal voor wat meer dreiging naar de goal. daarbij denk ik dat vanuit stilstand aan de bal Sulejmani een betere actie heeft dan Narsingh.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 16:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

waarom niet?
snel, creatief en fit.
die kun je net als Schone altijd makkelijk in passen in het elftal voor wat meer dreiging naar de goal. daarbij denk ik dat vanuit stilstand aan de bal Sulejmani een betere actie heeft dan Narsingh.
een reserve rol voor Sulejmani daar word hij niet gemotiveerder van, ik denk dat hij dan
lastig voor een groep gaat worden
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 19:20   quote  deeplink  
Valt me op dat de naam Gouweleeuw niet meer word genoemd
Vinden jullie die ook nog een optie? Als hij dit seizoen bij Heerenveen
zijn potentie doorzet dan is hij volgend jaar onbetaalbaar voor Ajax
remco k
 remco k - vrijdag 22 juni 2012 - 19:29   quote  deeplink  
de Boer wil een linksbenige speler als vervanger van Vertonghen mocht ie vertrekken, waarom noemt men hier dan toch telkens weer rechtsbenige spelers??? Zijn we niet tevreden over Alderweireld ofzo??
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 juni 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:20 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:
Valt me op dat de naam Gouweleeuw niet meer word genoemd
Vinden jullie die ook nog een optie? Als hij dit seizoen bij Heerenveen
zijn potentie doorzet dan is hij volgend jaar onbetaalbaar voor Ajax
volgend jaar heeft hij nog maar een jaar contract. dan moet H'veen hem verkopen...

daarbij is Rechtsbenig en zijn we op zoek naar een ervaren verdediger. hij heeft geen een van de eisen eigenlijk.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 juni 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:29 schreef remco k het volgende:
de Boer wil een linksbenige speler als vervanger van Vertonghen mocht ie vertrekken, waarom noemt men hier dan toch telkens weer rechtsbenige spelers??? Zijn we niet tevreden over Alderweireld ofzo??
omdat er veel CV's zijn die goed in het plaatje passen maar wel Rechtsbenig zijn denk ik....
ik vind Heitinga wel een goede, maar die is ook rechtsbenig.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

volgend jaar heeft hij nog maar een jaar contract. dan moet H'veen hem verkopen...

daarbij is Rechtsbenig en zijn we op zoek naar een ervaren verdediger. hij heeft geen een van de eisen eigenlijk.
Dat wist ik niet van die contract, maar dan zullen er wel meer kapers op de kust zijn
Hij is idd rechtsbenig dat is dan idd een keuze en snap F De Boer ook wel, Maar vind hem
toch wel een hele goede speler hoor!
remco k
 remco k - vrijdag 22 juni 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

omdat er veel CV's zijn die goed in het plaatje passen maar wel Rechtsbenig zijn denk ik....
ik vind Heitinga wel een goede, maar die is ook rechtsbenig.
Van mij mag ie best gaan spelen met een rechtsbenige speler, heb ik geen moeite mee, maar de Boer heeft aangegeven alleen naar linksbenige verdedigers te kijken..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 juni 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:32 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Dat wist ik niet van die contract, maar dan zullen er wel meer kapers op de kust zijn
Hij is idd rechtsbenig dat is dan idd een keuze en snap F De Boer ook wel, Maar vind hem
toch wel een hele goede speler hoor!
als er nu een ervaren verdediger komt, kunnen we volgend jaar een jonge speler halen indien Alderweireld vertrekt. maar Alderweireld is echt heel goed hoor, dat lichaam is sterk hij kan goed koppen en kan heel goed worden denk ik. als hij niet vertrekt zijn we Gouweleeuw niet nodig lijkt me...
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 juni 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Van mij mag ie best gaan spelen met een rechtsbenige speler, heb ik geen moeite mee, maar de Boer heeft aangegeven alleen naar linksbenige verdedigers te kijken..
is slecht voor de opbouw schijnt het, maar verdedigend is het ook onhandig als een buitspeler buiten om gaat. Heitinga lijkt mij een mooi optie als hij zou willen.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als er nu een ervaren verdediger komt, kunnen we volgend jaar een jonge speler halen indien Alderweireld vertrekt. maar Alderweireld is echt heel goed hoor, dat lichaam is sterk hij kan goed koppen en kan heel goed worden denk ik. als hij niet vertrekt zijn we Gouweleeuw niet nodig lijkt me...
Gouweleeuw speelt ook op de positie van Vertonghen,
Maar ik kan me wel vinden in je uitleg ik heb ook liever nu een speler als Heitinga
maar ik blijf die Gouweleeuw een verdediger voor de toekomst van Oranje vinden

ps
idd Aldeweireld rulezzzz

Hopelijk blijft hij nog 2jaar bij Ajax al zou dat moeilijk worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 juni 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:39 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Maar ik kan me wel vinden in je uitleg ik heb ook liever nu een speler als Heitinga

ps
idd Aldeweireld rulezzzz

Gouweleeuw is een potentiele Oranje CV, ook opbouwend sterk. denk dat hij een goede vervanger zou zijn van Alderweireld volgend seizoen indien hij vertrekt. zo niet maakt me dat niet uit want vind Alderweireld echt goed. Gouweleeuw heeft zeker een 'gouwe' toekomst voor zich.
maar weet nog niet of hij nu al toe is aan het niveau van Ajax want als hij 50 wedstrijden in één seizoen moet spelen....
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Gouweleeuw is een potentiele Oranje CV, ook opbouwend sterk. denk dat hij een goede vervanger zou zijn van Alderweireld volgend seizoen indien hij vertrekt. zo niet maakt me dat niet uit want vind Alderweireld echt goed. Gouweleeuw heeft zeker een 'gouwe' toekomst voor zich.
maar weet nog niet of hij nu al toe is aan het niveau van Ajax want als hij 50 wedstrijden in één seizoen moet spelen....
Daar is Ajax vaak te laat mee geweest, denken van is hij wel goed genoeg nu voor Ajax,
en als ze dat wel waren waren ze te duur of waren er clubs met meer salaris die voor de speler kwam..
remco k
 remco k - vrijdag 22 juni 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

is slecht voor de opbouw schijnt het, maar verdedigend is het ook onhandig als een buitspeler buiten om gaat. Heitinga lijkt mij een mooi optie als hij zou willen.
Dat laatste ben ik het helemaal niet mee eens, voor een back geld dat wel maar niet voor een CV..
remco k
 remco k - vrijdag 22 juni 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 19:39 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

ps
idd Aldeweireld rulezzzz

Gouweleeuw speelt niet op de plek van Vertonghen.

http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.htm?dbid=225939&typeofpage=84140
http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.htm?dbid=237091&typeofpage=84140

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2012 door remco k --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 juni 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik het helemaal niet mee eens, voor een back geld dat wel maar niet voor een CV..
het is anders vrij lastig rug dekking geven als je op je verkeerde been staat lijkt mij.
maar ik ben benieuwd wat het gevolg is voor de linkerflank met een rechtspoot daar.
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 23 juni 2012 - 12:21   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/194495_arsenal-heeft-twintig-miljoen-over-voor-sulejmani

HAHA wat een ontzettend slecht gerucht. Niemand gelooft toch dat Arsenal zoveel voor een speler uit de ED gaat betalen(en die ook nog eens geblesseerd is).
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - zaterdag 23 juni 2012 - 12:25   quote  deeplink  
haha die site heeft nu alle geloofwaardigheid voorgoed verloren Arsenal die nooit grote bedragen wilt uitgeven, wilt nu opeens 20miljoen voor een niet geweldig presterende Suljemani geven haha yeah sure???
remco k
 remco k - zaterdag 23 juni 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 10:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

het is anders vrij lastig rug dekking geven als je op je verkeerde been staat lijkt mij.
maar ik ben benieuwd wat het gevolg is voor de linkerflank met een rechtspoot daar.
Als iemand stijf rechts is betekend niet dat ie niet op zijn linker kan lopen he..
remco k
 remco k - zaterdag 23 juni 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Ik kreeg net trouwens een whatsapp berichtje van een vriend uit Engeland. Hij had het inderdaad over de interesse van Arsenal in Sulejmani, het schijnt zo te zijn dat de onderhandelingen tussen Ajax en Sulejmani zijn mislukt en dat Bergkamp een rol speelt in dit gehaal en hem geadviseerd heeft bij Wenger.. Het bedrag waar in Enegeland over gesproken wordt is trouwens inderdaad 20 miljoen Euro, maar wel inclusief Gregory van der Wiel..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 23 juni 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 13:11 schreef remco k het volgende:
Ik kreeg net trouwens een whatsapp berichtje van een vriend uit Engeland. Hij had het inderdaad over de interesse van Arsenal in Sulejmani, het schijnt zo te zijn dat de onderhandelingen tussen Ajax en Sulejmani zijn mislukt en dat Bergkamp een rol speelt in dit gehaal en hem geadviseerd heeft bij Wenger.. Het bedrag waar in Enegeland over gesproken wordt is trouwens inderdaad 20 miljoen Euro, maar wel inclusief Gregory van der Wiel..
Dat zou niet verkeerd zijn.
Jeronimus82
 Jeronimus82 - zaterdag 23 juni 2012 - 14:58   quote  deeplink  
20 miljoen voor vd Wiel en Sulejmani zou de deal van het jaar zijn. 2 overschatte voetballers...
marius
 marius - zaterdag 23 juni 2012 - 15:19   quote  deeplink  
dan heitinga en narsing halen!
nora
 nora - zaterdag 23 juni 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Het zou een goede deal zijn voor Ajax.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 15:19 schreef marius het volgende:
dan heitinga en narsing halen!
denk jij dat ajax het salaris van hetinga kan betalen?
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 14:58 schreef Jeronimus82 het volgende:
20 miljoen voor vd Wiel en Sulejmani zou de deal van het jaar zijn. 2 overschatte voetballers...
als het gerucht waar is dat sulejmani voor 20 miljoen naar arsenal kan, waar ik geen reet van geloof. zeg ik inpakken en wegwezen. narsingh moet sowiezo gehaald worden. van der wiel mag van mij voor een euro en een zak lollys voor het bestuur oprotten!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 juni 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
gaat nooit gebeuren, voor 15 miljoen verkoop je ze al boven waarde...
nora
 nora - zaterdag 23 juni 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Nou Greg.voor 8 en Sulejmanie voor 12 is samen 20 .
Het lijkt veel maar het zijn alletwee internationals en nog jong dus op zich is het niet ondenkbaar,het zou een geweldige deal zijn voor Ajax.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 16:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

gaat nooit gebeuren, voor 15 miljoen verkoop je ze al boven waarde...
hahaha tegenwoordig kan je alles voort vragen voor een speler. wordt nog veel erger. maar als het zo is wat remco zegt. inpakken en wegwezen met die kuttroep!
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 17:50 schreef nora het volgende:
Nou Greg.voor 8 en Sulejmanie voor 12 is samen 20 .
Het lijkt veel maar het zijn alletwee internationals en nog jong dus op zich is het niet ondenkbaar,het zou een geweldige deal zijn voor Ajax.
precies
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 23 juni 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
DOEN!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 juni 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 18:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

DOEN!!!!
precies
Ajx
 Ajx - zaterdag 23 juni 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 16:29 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

een reserve rol voor Sulejmani daar word hij niet gemotiveerder van, ik denk dat hij dan
lastig voor een groep gaat worden
Maar je hebt altijd blessures, schorsingen, vormdipjes en af en toe tactische aanpassingen. Het is noodzakelijk om 3 goede vleugels te hebben (Narsingh, Sulejmani en Boerigter!!)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 juni 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 17:52 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hahaha tegenwoordig kan je alles voort vragen voor een speler. wordt nog veel erger. maar als het zo is wat remco zegt. inpakken en wegwezen met die kuttroep!
Sulejmani laten bijtekenen, vind hem wel goed dit seizoen.
denk dat we hem er best bij kunnen hebben anders blijven we zitten met het Ebicilio en Arasz als mensen achter de basis, daar zit ook niet op te wachten. Sulejmani mag van mij best blijven.
Wiel moeten we zo snel mogelijk laten gaan...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - zaterdag 23 juni 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 20:06 schreef Ajx het volgende:

[..]

Maar je hebt altijd blessures, schorsingen, vormdipjes en af en toe tactische aanpassingen. Het is noodzakelijk om 3 goede vleugels te hebben (Narsingh, Sulejmani en Boerigter!!)
Je moet aan een groep proces denken, het klinkt makkelijk Sulejmani achter de hand
maar daar is hij niet het karakter voor, In het groot zagen we Huntelaar en V Persie
allemaal niet goed voor het groep proces als een van de 2 op de bank zit.

je kunt beter nu Sulejmani verkopen volgend jaar na veel op de bank te hebben gezeten
minder waard ook qua contract, en zo halen we nooit een beetje geld eruit wat Ajax heeft
in geinversteerd, dus lijkt me beter Narsingh in de basis geen gehijg van Sulejmani in zijn nek geef hem de ruimte en vertrouwen en verdien nog wat aan mickey
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 juni 2012 - 00:18   quote  deeplink  
Ik denk dat Narsingh een betere voorzet heeft als Mickey....door Narsingh is Dost topscoorder geworden....Siggi gaat van zelf meer scoren met Narsingh op rechts als met Mickey...daarnaast hebben we Lukoki ook nog....een grote strik om Sulejmani wat mij betreft....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door Jack Huntelaar --
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 24 juni 2012 - 00:20   quote  deeplink  
NOS: Spurs en Ajax eens over Vertonghen..

Zit bijna te janken man, gaat onze grote held dan toch weg nu
Loetje
 Loetje - zondag 24 juni 2012 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 00:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik denk dat Narsingh een betere voorzet heeft als Mickey....door Narsingh is Dost topscoorder geworden....Siggi gaat van zelf meer scoren met Narsingh op rechts als met Mickey...daarnaast hebben we Lukoki ook nog....een grote strik om Sulejmani wat mij betreft....
boerrigter en narsingh op de vleugels, 2 man die lekker ouderwets de achterlijn opzoeken! 30 goals voor sigi gegarandeerd!
Loetje
 Loetje - zondag 24 juni 2012 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 21:43 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Sulejmani laten bijtekenen, vind hem wel goed dit seizoen.
denk dat we hem er best bij kunnen hebben anders blijven we zitten met het Ebicilio en Arasz als mensen achter de basis, daar zit ook niet op te wachten. Sulejmani mag van mij best blijven.
Wiel moeten we zo snel mogelijk laten gaan...
speelde heel ff goed. tevens de enige goede periode. vanaf het misselijke gebaar naar het publiek in de thuiswedstrijd tegen ado is het gedaan. hij mag oprotten van me.
Loetje
 Loetje - zondag 24 juni 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 00:20 schreef Grasmaaier het volgende:
NOS: Spurs en Ajax eens over Vertonghen..

Zit bijna te janken man, gaat onze grote held dan toch weg nu
tis ff moeilijk, maar het is goed zo. anders verdienen we er niks meer aan. het is jammer. maar hij verdiend het!

JANTJEE////HELD
Loetje
 Loetje - zondag 24 juni 2012 - 00:31   quote  deeplink  
en nu ga ik pitten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door Loetje --
infamous psv
 infamous psv - zondag 24 juni 2012 - 09:05   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door infamous psv --
nora
 nora - zondag 24 juni 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Lees net dat Pranjic weg mag misschien naar Frankrijk zou een bloedaankoop zijn voor Ajax en met zijn 30 jaar kan hij nog wel even mee.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 juni 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Lees net dat Toto Schillaci zich kapot verveeld,kunnen we wel voor een pizza'tje halen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 juni 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 20:37 schreef nora het volgende:
Lees net dat Pranjic weg mag misschien naar Frankrijk zou een bloedaankoop zijn voor Ajax en met zijn 30 jaar kan hij nog wel even mee.
als hij op linksback gaat spelen zeg ik ja, maar middenvelders hebben we al genoeg...
remco k
 remco k - zondag 24 juni 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 20:37 schreef nora het volgende:
Voor welke positie dan?? Back speelt hij al jaren niet meer..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0253570