BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - maandag 25 juni 2012 - 00:31   quote  deeplink  
Nee maar dat kan hij wel degelijk en ook nog heerlijk aanvallend wat wij graag zien
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 25 juni 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor welke positie dan?? Back speelt hij al jaren niet meer..
Onder van Gaal heeft hij Linksback gespeeld hoor...
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 25 juni 2012 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 11:00

Hoe deed ie dat? Heb het niet gezien. Maar sowieso vraag ik me af of het verstandig is een speler op die positie te zetten die op elke positie op die flank heeft gespeeld à la Furby.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juni 2012 door The Dude :) --
remco k
 remco k - maandag 25 juni 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 11:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Enkel in zijn eerste seizoen een paar potjes ja, dus al jaren niet meer.
remco k
 remco k - maandag 25 juni 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 11:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Enkel in zijn eerste seizoen een paar potjes ja, dus al jaren niet meer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 juni 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Over slagvaardig gesproken....
http://www.soccernews.nl/news/159962/PSV_meldt_zich_bij_AZ_voor_Maher,_middenvelder_ziet_overstap_zitten
remco k
 remco k - dinsdag 26 juni 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Lekker doen toch, wij hebben Klaassen... Kijk liever naar het beleid van Ajax dan van PSV, liever niks kopen en kampioen worden dan van alles kopen en niks presteren, volgens mij komt dat aardig overeen met het Ajax van voor de Boer.. Hebben we dan helemaal niks geleerd???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 juni 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker doen toch, wij hebben Klaassen... Kijk liever naar het beleid van Ajax dan van PSV, liever niks kopen en kampioen worden dan van alles kopen en niks presteren, volgens mij komt dat aardig overeen met het Ajax van voor de Boer.. Hebben we dan helemaal niks geleerd???
Nee lekker achter over blijven leunen...Klaassen laat me niet lachen die komt echt technisch te kort aan Eriksen en een Maher....Ajax gaat echt nog wel kopen....de Boer wilt minimaal nog 3 spelers binnen halen....
Ajx
 Ajx - dinsdag 26 juni 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee lekker achter over blijven leunen...Klaassen laat me niet lachen die komt echt technisch te kort aan Eriksen en een Maher....Ajax gaat echt nog wel kopen....de Boer wilt minimaal nog 3 spelers binnen halen....
Volgens mij klopt dat wel ja. Maar voor die posities hebben we volgens mij deze zomer Schöne gehaald, of zijn we dat al vergeten???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 juni 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 22:24 schreef Ajx het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat wel ja. Maar voor die posities hebben we volgens mij deze zomer Schöne gehaald, of zijn we dat al vergeten???
Belachelijk dat we wel die Schone hebben gehaald....we hebben naast Eriksen, De Jong, Janssen en Anita......Rits, Serero, Klaassen en misschien ook Fisher.....
Niet dat ik die Schone maar niks vindt...nee het tegendeel....maar op andere posities komen wel wel te kort qua niveau..
remco k
 remco k - woensdag 27 juni 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volgens mij komt er aardig wat jeugd aan voorin in de vorm van gravenberg de sa en Fisher. Dat is een complete voorhoede. Dat achteroverleunen valt dus wel mee.
nora
 nora - woensdag 27 juni 2012 - 10:06   quote  deeplink  
He Jack, Schone is echt een goede speler en volgens mij de beste man achter Eriksen,dus qua dubbele posities is dit een kopie,maar waar ik mij zo langzamerhand wel aan ga ergeren is dat lakse handelen van Ajax de Boer is al begonnen en er staat nog geen nw speler op het trainingsveld wel doorstroming jeugd maar niks van buitenaf ,mannen als Moisander-Narsingh-Poulsen-onze reservespits helemaal niks en hoe langer je wacht hoe duurder ze worden dat heeft het verleden bewezen,andere clubs zien ook wanneer Ajax omhoog zit omdat de voorbereiding al bezig is en die voetballers nog ontbreken,plus dat die betreffende clubs dan zelf weer aan de bak moeten qua transfers dus gooien ze de prijs omhoog.
Ik ben wel verbaasd dat Aisatti zo makkelijk weg mag,ze doen eerst een aanbieding en dan mag hij in eens weg,toch in mijn ogen een echte Ajax voetballer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door nora --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 juni 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 - 09:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij komt er aardig wat jeugd aan voorin in de vorm van gravenberg de sa en Fisher. Dat is een complete voorhoede. Dat achteroverleunen valt dus wel mee.
ja die Ebicilio liep in de A1 ook iedereen voorbij, die komt ook te kort voor Ajax 1...
remco k
 remco k - woensdag 27 juni 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 - 12:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja die Ebicilio liep in de A1 ook iedereen voorbij, die komt ook te kort voor Ajax 1...
Nou dat viel in de A! best wel mee hoor, lang niet als zo'n groot talent gezien als de Sa of Fisher..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 29 juni 2012 - 12:29   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168189

Ik persoonlijk hoop dat dit klopt. Zie hem liever dan Moisander.
hippy
 hippy - vrijdag 29 juni 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 12:29 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

Ja...die vond ajax geen stap omhoog...sportief gezien...wie speelt er cl, nicklas...?
Hij wilde in eerste instantie niet eens komen naar ajax...maar nu gaat de kassa rinkelen...
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 juni 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 12:46 schreef hippy het volgende:

[..]

Ja...die vond ajax geen stap omhoog...sportief gezien...wie speelt er cl, nicklas...?
Hij wilde in eerste instantie niet eens komen naar ajax...maar nu gaat de kassa rinkelen...
hij heeft nooit gezegd dat hij niet naar Ajax wilde, hij zei dat Spanje zijn voorkeur had. dat is wat anders. hij zei tijdens het seizoen dat hij Ajax op dat moment geen stap omhoog vond omdat Ajax op dat moment net als Az waarschijnlijk EL ging spelen..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 juni 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:

eens, zie nog liever Nuytinck, maar Viergever is ook erg goed!
Ajx
 Ajx - vrijdag 29 juni 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:

JAAAAAAAAAA!!!!! Fantastisch!! Viergever is een hele goede verdediger, voetballend, verdedigend en ook met zijn kop! Is een hele goede vervanger van Jan!!

En ja, ik weet dat Viergever minder is, maar ik denk dat hij alles in zich heeft om minstens even goed te worden als Jantje!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 30 juni 2012 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 22:19 schreef Ajx het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAA!!!!! Fantastisch!! Viergever is een hele goede verdediger, voetballend, verdedigend en ook met zijn kop! Is een hele goede vervanger van Jan!!

En ja, ik weet dat Viergever minder is, maar ik denk dat hij alles in zich heeft om minstens even goed te worden als Jantje!!
denk dat we Viergever over 3 a 4 jaar met een fikse winst kunnen verkopen, hetzelfde geld voor Nuytinck, ik denk alleen dat die rond de 3 miljoen euro waard is.
Eide
 Eide - zaterdag 30 juni 2012 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juni 2012 - 00:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

denk dat we Viergever over 3 a 4 jaar met een fikse winst kunnen verkopen, hetzelfde geld voor Nuytinck, ik denk alleen dat die rond de 3 miljoen euro waard is.
Uhm nee. Bjorn Vlemincks, destijds topscorer van de eredivisie ging voor 3.3 miljoen weg bij NEC. Als Ajax 3 miljoen voor Nutinck betaald is dat niet eens de hoofdprijs, dat is dan de extra speciale eindejaars prijs.
nora
 nora - zaterdag 30 juni 2012 - 11:24   quote  deeplink  
Viergever is wel een goede keus maar ook weinig routine,en nog even terug te komen op pranjic ,een back moet tegenwoordig niet alleen meer back spelen maar ook moeten aanvallen dus daaraan voldoet hij zeker plus de ervaring die hij heeft en het maatje van Sulejmani al met al een goede CV om bij Ajax te komen.
Eide
 Eide - zaterdag 30 juni 2012 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juni 2012 - 11:24 schreef nora het volgende:
Viergever is wel een goede keus maar ook weinig routine,en nog even terug te komen op pranjic ,een back moet tegenwoordig niet alleen meer back spelen maar ook moeten aanvallen dus daaraan voldoet hij zeker plus de ervaring die hij heeft en het maatje van Sulejmani al met al een goede CV om bij Ajax te komen.
Het duo Pranjic/Mickey zou een hereniging zijn van het succesnummer van Heerenveen. Ik weet niet of Pranjic wel geschikt is voor Ajax trouwens. Qua spelopvatting wel maar ik het toch twijfels over zijn kwaliteiten.
Ajx
 Ajx - zondag 01 juli 2012 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juni 2012 - 01:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Uhm nee. Bjorn Vlemincks, destijds topscorer van de eredivisie ging voor 3.3 miljoen weg bij NEC. Als Ajax 3 miljoen voor Nutinck betaald is dat niet eens de hoofdprijs, dat is dan de extra speciale eindejaars prijs.
Hoeveel hebben we voor Cilissen betaald?? Zal iets boven dat bedrag liggen denk ik aangezien ze Nuytinck nog belangrijker vinden daar.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 juli 2012 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 16:18 schreef Ajx het volgende:

[..]

Hoeveel hebben we voor Cilissen betaald?? Zal iets boven dat bedrag liggen denk ik aangezien ze Nuytinck nog belangrijker vinden daar.
Nuytinck is 3,5 max. naar mijn idee..
Eide
 Eide - zondag 01 juli 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 16:18 schreef Ajx het volgende:

[..]

2 miljoen zo uit mijn hoofd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2012 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 01 juli 2012 - 19:42   quote  deeplink  
Ik dacht richting de 4 miljoen toch?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 juli 2012 - 21:23   quote  deeplink  
3.2 voor Cillessen.
nora
 nora - maandag 02 juli 2012 - 10:33   quote  deeplink  
Lees net op Soccernw/dat v/d Wiel kan bijtekenen of op de bank kan plaats nemen,dit vind ik een uitstekend bericht.
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 10:33 schreef nora het volgende:
Lees net op Soccernw/dat v/d Wiel kan bijtekenen of op de bank kan plaats nemen,dit vind ik een uitstekend bericht.
Het is in ieder geval een heel duidelijk signaal van de Boer. Kan me er ook zeker in vinden.

Ik lees ook net dat Ajax en Marc Overmars toch weer in gesprek zijn over de functie van Algemeen Directeur. Leek mij vorig jaar al een uitstekende kandidaat en nog steeds. Oud prof voetballer met ervaring binnen Ajax, bewezen succesvol zakenmens, bewezen ervaren met bestuursfuncties bij BVOs. Ik heb geen idee hoe iemand nog beter geschikt kan zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 11:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is in ieder geval een heel duidelijk signaal van de Boer. Kan me er ook zeker in vinden.

Ik lees ook net dat Ajax en Marc Overmars toch weer in gesprek zijn over de functie van Algemeen Directeur. Leek mij vorig jaar al een uitstekende kandidaat en nog steeds. Oud prof voetballer met ervaring binnen Ajax, bewezen succesvol zakenmens, bewezen ervaren met bestuursfuncties bij BVOs. Ik heb geen idee hoe iemand nog beter geschikt kan zijn.
kan me er ook invinden maar ik vind van Rhijn 1e back, die is gewoon beter dan van der Wiel..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 12:21   quote  deeplink  
Transfermarkt is toch gister opengegaan?
veel zeiden dat het vorige maand open ging maar volgens mij is hij pas gister opengegaan...
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 12:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

kan me er ook invinden maar ik vind van Rhijn 1e back, die is gewoon beter dan van der Wiel..
Dat ben ik, op dit moment, nog niet met je eens. Ik vond v.d. Wiel duidelijk een meerwaarde ten opzichte van Van Rhijn toen hij terugkeerde na zijn blessure. V.d. Wiel heeft natuurlijk een grote hoeveelheid ervaring die gewoon waardevol is. Van Rhijn zit wel al dicht tegen het niveau van Greg aan, dat zeker wel. Ik ben er ook van overtuigd dat hij Greg prima zal vervangen bij een eventueel vertrek. Maar om hem nu al beter te noemen dan Greg? nee, dat nog niet.
hippy
 hippy - maandag 02 juli 2012 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 12:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ben ik, op dit moment, nog niet met je eens. Ik vond v.d. Wiel duidelijk een meerwaarde ten opzichte van Van Rhijn toen hij terugkeerde na zijn blessure. V.d. Wiel heeft natuurlijk een grote hoeveelheid ervaring die gewoon waardevol is. Van Rhijn zit wel al dicht tegen het niveau van Greg aan, dat zeker wel. Ik ben er ook van overtuigd dat hij Greg prima zal vervangen bij een eventueel vertrek. Maar om hem nu al beter te noemen dan Greg? nee, dat nog niet.
1400000x oneens...v rhijn is verdedigend veel sterker dan greg...greg gewoon op de bank
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 12:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat is echt onzin dat ie nu al beter is.. Alles wat v/d Wiel doet wordt met een vergrootglas bekenen, en alles van Van Rhijn in een half seizoen heeft laten zien wordt nog met de mantel der liefde bedekt.. Voor hetzlfde geld vind v/d Wiel zijn vorm weer terug en dan behoort hij gewoon tot de beste rechtsbacks van de wereld, en aan de andere kant kan van Rhijn maar zo zijn dipje krijgen die ieder talent krijgt..

Van Rhijn is (nog) geen betere voetballer dan v/d Wiel.. Misschien afgelopen seizoen wel in betere vorm, maar dat zegt helemaal niks voor het begin van dit seizoen..
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 13:05 schreef hippy het volgende:

[..]

1400000x oneens...v rhijn is verdedigend veel sterker dan greg...greg gewoon op de bank
Als je gewoon zegt dat je het oneens bent snapt ie het ook wel..

Maar het toeval wil dat Ajax 9 van de 10 minuten aan het aanvallen is en daar is Gregory weer veel beter in, we hebben voorzetten nodig van de backs..
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Ik zeg trouwens niet dat Greg moet spelen, maar ik vind wel dat hij heel weinig krediet heeft gekregen van de heel erg veel supporters, hij heeft een aantal hele goede seizoenen gedraaid, alleen is hij na het WK ver terug gezakt, ik denk mede door te weinig rust, hij heeft nu aangegeven duidelijk zijn rust te gaan pakken en ik hoop dan ook dat hij bijtekend..
Overigens moet de beste man van het moment spelen, en als dat v/d Wiel is mits hij bijtekend dan kan van rhijn wat mij betreft mooi invallen voor Alder, Wiel of de nieuwe lcv..
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar het toeval wil dat Ajax 9 van de 10 minuten aan het aanvallen is en daar is Gregory weer veel beter in, we hebben voorzetten nodig van de backs..
Dat niet alleen maar het is voor een ieder die onbevooroordeeld voetbal kijkt ook wel duidelijk. Toen Greg terug kwam was hij meteen gevaarlijk vooruit met voorzetten en doorkomen. Verdedigend acht ik van Rhijn en Greg momenteel ongeveer gelijkwaardig (wat een groot compliment mag heten aan het adres van van Rhijn), maar Greg brengt, op dit moment, de ploeg meer door zijn aanvallend vermogen.

Ook daar zal Van Rhijn nog wel in groeien. Hij is van origine rechtsbuiten en pas bij Ajax omgeturnt tot rechtsback. maar daar zit nog ruimte in. En als dat komt wordt hij beter dan Greg in zijn huidige vorm.

Ik ben eigenlijk verbaast hoe weinig krediet Greg heeft bij sommigen. Het is weer opportunisme troef hoor. Greg speelt een minder seizoen en raakt langdurig geblesseerd en meteen schrijven mensen hem af. Hij heeft al bewezen een van de beste back ter wereld te zijn. Dat Van Rhijn gezien wordt als een volwaardige vervanger is al een waanzinnig compliment en goed nieuws. maar het mag toch duidelijk zijn dat de rechtsback van Oranje toch echt nog wel een klapje beter is dan Ricardo van Rhijn.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Wiel geeft voorzetten op kniehoogte..
tegen Twente deed hij het aanvallen heel behoorlijk maar verdedigend was het helemaal niks.
dan geef liever van Rhijn de kans.

ik hoop op een vertrek van van der Wiel en als hij niet vertrekt, vind ik dat hij op de bank moet gaan zitten voor de breedte...
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik hoop op een vertrek van van der Wiel en als hij niet vertrekt, vind ik dat hij op de bank moet gaan zitten voor de breedte...
Mee eens, maar dat wil nog niet betekenen dat Van Rhijn Greg al voorbij is, want dat is hij nog niet :)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat wil nog niet betekenen dat Van Rhijn Greg al voorbij is, want dat is hij nog niet :)
op dit moment vind ik van Rhijn beter, want Greg heeft totaal geen vorm.
mocht Greg die vorm terugvinden is hij een van de betere backs in europa..
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 20:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wiel geeft voorzetten op kniehoogte..
tegen Twente deed hij het aanvallen heel behoorlijk maar verdedigend was het helemaal niks.
dan geef liever van Rhijn de kans.

Onzin, v/d Wiel in de juiste vorm is een aanwinst in aanvallend opzicht en heeft een veel betere voorzetn dan de gemiddelde buitenspeler..
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 21:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

mocht Greg die vorm terugvinden is hij een van de betere backs in europa..
Wie zegt er dat van Rhijn in vorm is dan??
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 juli 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt er dat van Rhijn in vorm is dan??
ik niet?
remco k
 remco k - maandag 02 juli 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 23:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik niet?
Volgens mij zeg je toch echt dat je liver van Rhijn hebt omdat v/d Wiel uit vorm is, dan concludeer ik dat van Rhijn wel in vorm is, anders snap ik de beredenering niet..
Eide
 Eide - maandag 02 juli 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 21:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vorm is ongrijpbaar. Dat kan zo omslaan. Dat kan bijna geen beweegreden zijn om iemand beter te noemen zo aan het begin van een seizoen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zeg je toch echt dat je liver van Rhijn hebt omdat v/d Wiel uit vorm is, dan concludeer ik dat van Rhijn wel in vorm is, anders snap ik de beredenering niet..
ik zei dat ik van Rhijn beter vond, heb nooit gezegt dat van Rhijn is vorm is.
de laatste wedstrijden die Wiel heeft gespeeld bij Ajax en de laatste wedstrijden van van Rhijn daar haal ik uit dat ik op dit moment met van Rhijn zou starten..
nora
 nora - dinsdag 03 juli 2012 - 09:52   quote  deeplink  
Voor dit soort probleempjes heb je een voorbereiding maar als Wiel niet bijtekend en niet verkocht is start Frankie gewoon met van Rhijn,maar ik zou van Rijhn ook wel eens graag in het centrum willen zien kijken hoe hij dat doet.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Ajax blijft gewoon lekker stug volhouden wat transfer betreft. Heerlijk wanbeleid.
Je legt 3.2 miljoen neer voor een reservekeeper die zo af en toe mee mocht doen in de bekerwedstrijden en je verdomt het om 5 miljoen voor de beste winger van de nederlandse velden te betalen? Kan er serieus bij mij niet in.
Nu Viergever weer in de belangstelling ( zoals 100 anderen ) en let maar op die word ook niet gekocht.
Degene die de transfer doen moeten zsm het veld ruimen.
Alsof je geld kan verliezen op Narsingh pffff.
Die gaat over 2 jaar voor 15 miljoen de deur uit.
Ook dat stugge gedrag richting Jan Vertonghen steekt me enorm.
Gewoon betalen AJAX! Stelletje gierige gasten!
nora
 nora - dinsdag 03 juli 2012 - 11:22   quote  deeplink  
ergens moet je een grens trekken ga je uitzonderingen maken krijg je weer de discussie voor wie wel en voor wie niet,een grens stellen is prima dan maar een goedkopere speler of een speler die tevreden is met wat Ajax bied.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0222198