BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 juli 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 10:47 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ajax blijft gewoon lekker stug volhouden wat transfer betreft. Heerlijk wanbeleid.
Je legt 3.2 miljoen neer voor een reservekeeper die zo af en toe mee mocht doen in de bekerwedstrijden en je verdomt het om 5 miljoen voor de beste winger van de nederlandse velden te betalen? Kan er serieus bij mij niet in.
Nu Viergever weer in de belangstelling ( zoals 100 anderen ) en let maar op die word ook niet gekocht.
Degene die de transfer doen moeten zsm het veld ruimen.
Alsof je geld kan verliezen op Narsingh pffff.
Die gaat over 2 jaar voor 15 miljoen de deur uit.
Ook dat stugge gedrag richting Jan Vertonghen steekt me enorm.
Gewoon betalen AJAX! Stelletje gierige gasten!
Ok, hoelang is Narsing al goed? En wie was spits toen hij furore maakte?

Vergelijking =

Hoelang was Sulejmani goed? En wie was spits toen hij furore maakte?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 10:47 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ajax blijft gewoon lekker stug volhouden wat transfer betreft. Heerlijk wanbeleid.
Je legt 3.2 miljoen neer voor een reservekeeper die zo af en toe mee mocht doen in de bekerwedstrijden en je verdomt het om 5 miljoen voor de beste winger van de nederlandse velden te betalen? Kan er serieus bij mij niet in.
Nu Viergever weer in de belangstelling ( zoals 100 anderen ) en let maar op die word ook niet gekocht.
Degene die de transfer doen moeten zsm het veld ruimen.
Alsof je geld kan verliezen op Narsingh pffff.
Die gaat over 2 jaar voor 15 miljoen de deur uit.
Ook dat stugge gedrag richting Jan Vertonghen steekt me enorm.
Gewoon betalen AJAX! Stelletje gierige gasten!
Cillessen is de keeper van de toekomst en had een doorlopend contract, Narsingh heeft een 1 jarige contract. dat verschilt erg in prijs. daarom was Cillessen ook een koopje, maar daar werd ook meegewacht tot evt transfer. heel logisch dus wat Ajax doet.
pas als het geld binnen is bij een transfer van Vertonghen of wiel, dan geven ze het geld uit.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Vergelijking =

Sulejmani was spits:)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 11:41   quote  deeplink  
als Ajax de transfer van Vertonghen afrond kunnen ze markt op, maar dan zal dat wel binnenkort moetne gebeuren. want PSV zit achter Narsingh aan en FC Twente heeft Douglas bijna verkocht, dus dan zullen die gaan voor 1 van onze kandidaten denk ik..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:34 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Cillessen is de keeper van de toekomst en had een doorlopend contract, Narsingh heeft een 1 jarige contract. dat verschilt erg in prijs. daarom was Cillessen ook een koopje, maar daar werd ook meegewacht tot evt transfer. heel logisch dus wat Ajax doet.
pas als het geld binnen is bij een transfer van Vertonghen of wiel, dan geven ze het geld uit.
Waar was Cillesen en Ajax beter mee afgeweest? Juist ja, om hem lekker nog 1 of 2 jaar in Nijmegen te laten spelen. Belachelijke aankoop voor zo'n bedrag en zeker als je hem toch niet zal opstellen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Vergelijking =

Narsingh is 1 seizoen top geweest daar heb je gelijk in, maar een blinde kan zien dat deze jongen potentie heeft om uit te groeien tot een topper.
Sulejmani heb ik het nooit in gezien. En 16 miljoen is natuurlijk een ziek bedrag voor een speler die zijn rechterbeen niet kan gebruiken en totaal geen overzicht heeft.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:46 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Waar was Cillesen en Ajax beter mee afgeweest? Juist ja, om hem lekker nog 1 of 2 jaar in Nijmegen te laten spelen. Belachelijke aankoop voor zo'n bedrag en zeker als je hem toch niet zal opstellen.
hijs 22 jaar en de keeper van de toekomst, mischien verovert hij dit jaar al een basisplaats. hij is zeker 1 van de beste keepers op de nederlandse velden, en kan een hele goede keeper worden, maar die jongen zal van zelf zijn kansen krijgen..
daarbij zie het niet waarom Ajax er beter vanaf was als hij in nijmegen speelde, dan had hij gekeept maar was hij waarschijnlijk voor meer geld binnengekomen en nu is hij er al en krijgt hij ook meer ervaring, door aanwezigheid bij CL en EL..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2012 door NatjosFC --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 12:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hijs 22 jaar en de keeper van de toekomst, mischien verovert hij dit jaar al een basisplaats. hij is zeker 1 van de beste keepers op de nederlandse velden, en kan een hele goede keeper worden, maar die jongen zal van zelf zijn kansen krijgen..
daarbij zie het niet waarom Ajax er beter vanaf was als hij in nijmegen speelde, dan had hij gekeept maar was hij waarschijnlijk voor meer geld binnengekomen en nu is hij er al en krijgt hij ook meer ervaring, door aanwezigheid bij CL en EL..
Je weet toch het in het voetbal werkt?? Je had hem kunnen kopen en meteen kunnen verhuren.
Dan was deze jongen verder geweest dan nu.
BTW ik had Vermeer er al een tijd geleden uitgehaald en Cillesen erin gezet maar als je telkens kiest voor Vermeer zonder dat daar nog redenen voor zijn had je die jongen niet moeten halen.
riveco
 riveco - dinsdag 03 juli 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 12:21 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Je weet toch het in het voetbal werkt?? Je had hem kunnen kopen en meteen kunnen verhuren.
Dan was deze jongen verder geweest dan nu.
BTW ik had Vermeer er al een tijd geleden uitgehaald en Cillesen erin gezet maar als je telkens kiest voor Vermeer zonder dat daar nog redenen voor zijn had je die jongen niet moeten halen.
En dan? Vermeer gebleseerd en Verhoeven in het goal? Hmmmmmm en jij wilt toch ook dat we kampioen worden met AJAX! Dus verhuren was geen optie, en keepers wisselen is nog nooit goed geweest voor het vertrouwen van keeper en spelers die ervoor staan.
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 07:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik zei dat ik van Rhijn beter vond, heb nooit gezegt dat van Rhijn is vorm is.
de laatste wedstrijden die Wiel heeft gespeeld bij Ajax en de laatste wedstrijden van van Rhijn daar haal ik uit dat ik op dit moment met van Rhijn zou starten..
v/d Wiel was toch aardig goed de laatste paar wedsrtijden van het seizoen.. Niet voor niets speelde hij van Rhijn weer na de bank.. Men denkt echt veel te snel dat de talenten er wel even zullen staan, die jongens hebben tijd nodig..
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Sulejmani was spits:)
Hoe kom je daar bij?
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:46 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Volgens mij liep iedereen inclusief hier 2 seizoenen geleden keihard te zeiken toen we die pizza op de goal moesten zetten en wou iedereen een nieuwe fatsoenlijke tweede keeper.. Nu is die er en is het weer niet goed...pfffffffffffff
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Leuk een 2de keeper van 3.2 miljoen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 13:49   quote  deeplink  
En nu je vingers op de knip houden als je echt een speler nodig hebt.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij liep iedereen inclusief hier 2 seizoenen geleden keihard te zeiken toen we die pizza op de goal moesten zetten en wou iedereen een nieuwe fatsoenlijke tweede keeper.. Nu is die er en is het weer niet goed...pfffffffffffff
Tevens hebben de meeste hier niet geroepen om een 2de keeper maar om een vervanger van Vermeer die al 2 seizoenen lang de ene na de andere blunder maakt.
Die kerel heeft zeker zijn goede wedstrijden gehad maar is gewoon niet goed genoeg voor AJAX.
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 13:49 schreef AFCA MARCO het volgende:
En nu je vingers op de knip houden als je echt een speler nodig hebt.
hoezo echt nodig dan?? Ajax scoorde zonder hem ook al de meeste goals van de ED. en dat zonder Sigthorson en een half seizoen zonder Sulejmani en Boerrigter..
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 13:53 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Tevens hebben de meeste hier niet geroepen om een 2de keeper maar om een vervanger van Vermeer die al 2 seizoenen lang de ene na de andere blunder maakt.
Die kerel heeft zeker zijn goede wedstrijden gehad maar is gewoon niet goed genoeg voor AJAX.
Nee hoor, men wou een goede tweede keeper achter Vermeer omdat Steek weg zou gaan, verhoeven speelde destijds en wat was men toen blij dat Vermeer weer terug was.. Kijk het forum er maar op terug, na de winterstop slechts 1 of twee slechte wedstrijden gespeeld, daarna gewoon goed en veruit de minste goals van de ED tegen gekregen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 13:59   quote  deeplink  
Je zegt net zelf dat die jonge jongens meer tijd nodig hebben. Met Lukoki en Ebecillio win je de oorlog niet. Tevens is Boerrighter 50% van tijd geblesseerd en heeft Sulejmani geen oog voor medespelers. Je hebt gewoon 1 winger nodig die er meteen staat.
Ik begrijp dat ze nog geen verdediger hebben gekocht aangezien vertonghen nog niet weg is maar een winger is absoluut geen overbodige luxe.
Die halen dadelijk de 30ste middenvelder erbij ipv een winger.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, men wou een goede tweede keeper achter Vermeer omdat Steek weg zou gaan, verhoeven speelde destijds en wat was men toen blij dat Vermeer weer terug was.. Kijk het forum er maar op terug, na de winterstop slechts 1 of twee slechte wedstrijden gespeeld, daarna gewoon goed en veruit de minste goals van de ED tegen gekregen.
Ach kom op zeg. Vermeer is ajax onwaardig. Dat hij zich herpakt heeft is natuurlijk prima maar als we geen kampioen waren geworden had Vermeer dat voor een groot deel op zijn conto kunnen schrijven.
Die weinige tegengoals ligt daarbij niet alleen aan Vermeer maar vooral aan de verdediging van de 2de seizoenshelft.
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 13:59 schreef AFCA MARCO het volgende:
Je zegt net zelf dat die jonge jongens meer tijd nodig hebben. Met Lukoki en Ebecillio win je de oorlog niet. Tevens is Boerrighter 50% van tijd geblesseerd en heeft Sulejmani geen oog voor medespelers. Je hebt gewoon 1 winger nodig die er meteen staat.
Ik begrijp dat ze nog geen verdediger hebben gekocht aangezien vertonghen nog niet weg is maar een winger is absoluut geen overbodige luxe.
Die halen dadelijk de 30ste middenvelder erbij ipv een winger.
En als Narsing morgen gebleseerd raakt?? En volgens mij hebben die jongens die het volgens jou niet zijn, toch echt gezrogd voor de meeste goals van de ED..
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:01 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Vermeer is ajax onwaardig. Dat hij zich herpakt heeft is natuurlijk prima maar als we geen kampioen waren geworden had Vermeer dat voor een groot deel op zijn conto kunnen schrijven.
Die weinige tegengoals ligt daarbij niet alleen aan Vermeer maar vooral aan de verdediging van de 2de seizoenshelft.
Oke, dus als het slecht gaat komt het door VErmeer, en als het goed gaat komt dat door de verdediging???? Whahahahahaha, wat hypocriet zeg, veel succes verder, wat ben ik blij zeg dat jij niet voor de groep staat..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

En als Narsing morgen gebleseerd raakt?? En volgens mij hebben die jongens die het volgens jou niet zijn, toch echt gezrogd voor de meeste goals van de ED..
Ja hadden we iemand in die lijst dan? Volgens mij niet hoor.
Als als als. Als mijn moeder een lul had gehad was het wellicht mijn vader geweest.
Je kan wel allerlei doemscenarios gaan bedenken maar blijft een feit dat Narsingh absoluut beter is dan Sulejmani, lukoki en Ebecilio.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, dus als het slecht gaat komt het door VErmeer, en als het goed gaat komt dat door de verdediging???? Whahahahahaha, wat hypocriet zeg, veel succes verder, wat ben ik blij zeg dat jij niet voor de groep staat..
Kerel heb jij wel gekeken hoeveel blunders hij maakte????
Een keeper hoort punten te pakken en niet aan de lopende band weg te geven.
Hoezo ben ik nu ineens hypocriet als ik zeg dat Vermeer zich herpakt heeft en dat het merendeel aan de verdediging lag dat hij minder tegendoelpunten kreeg.
Ik geef toch aan dat hij de 2de helft van het seizoen zeker beter was.
Dat hij de 1ste helft van het seizoen er om de haverklap langs zat bij corners en niet eens een bal fatsoenlijk kon schieten is gewoon een feit.
Cursus begrijpend lezen is geen overbodige luxe bij jou.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2012 door AFCA MARCO --
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:09 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ja hadden we iemand in die lijst dan? Volgens mij niet hoor.
Als als als. Als mijn moeder een lul had gehad was het wellicht mijn vader geweest.
Je kan wel allerlei doemscenarios gaan bedenken maar blijft een feit dat Narsingh absoluut beter is dan Sulejmani, lukoki en Ebecilio.
Je slaat de spijker op zijn kop met je ALS... Als Boerrigter geblesseerd raakt.... En Sulejmani was trouwens in zijn Hveen jaar bij bijna net zoveel goals betrokken als NArsingh nu, wat minder Assists maar een aantal meer goals.. En Sulejmani was destijds de speler in de ED waar iedereen op aasde, zie het resultaat. Een knappe kerel die mij kan overtuigen van het feit dat Narsingh 100% zou slagen. Compleet andere manier van voetballen, dat schijnt niemand te snappen, aan de snelheid van Narsingh heb je niet zo heel veel als je op de helft van de tegenstander speelt..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop met je ALS... Als Boerrigter geblesseerd raakt.... En Sulejmani was trouwens in zijn Hveen jaar bij bijna net zoveel goals betrokken als NArsingh nu, wat minder Assists maar een aantal meer goals.. En Sulejmani was destijds de speler in de ED waar iedereen op aasde, zie het resultaat. Een knappe kerel die mij kan overtuigen van het feit dat Narsingh 100% zou slagen. Compleet andere manier van voetballen, dat schijnt niemand te snappen, aan de snelheid van Narsingh heb je niet zo heel veel als je op de helft van de tegenstander speelt..
Ik begrijp je punt wel Remco maar je hoeft niet tot tien te kunnen tellen om te zien dat Narsingh een overduidelijke versterking zal zijn voor dit ajax.
Sulejmani ben ik persoonlijk wel klaar mee en mag wat mij aangaat lekker op de bank plaatsnemen.
Garanties heb je niet in het leven.
Boerrighter zit toch constant in de ziekenboeg of niet dan? Of ga je dat nu glashard ontkennen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2012 door AFCA MARCO --
Eide
 Eide - dinsdag 03 juli 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:01 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Vermeer is ajax onwaardig.
Vandaar dat hij het zo goed heeft gedaan. Ik snapte het al niet.

Ajax startte slecht afgelopen seizoen, Vermeer incluis. Kijk dan even verder dan je neus lang is naar het totale plaatje aan het einde van het seizoen en plotseling zie je dat Vermeer het eigenlijk toch wel heel goed heeft gedaan.

Kenneth is geen Steek, of van der Sar maar het is een prima keeper.
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:11 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Kerel heb jij wel gekeken hoeveel blunders hij maakte????
Een keeper hoort punten te pakken en niet aan de lopende band weg te geven.
En nu ga je met voorbeelden komen toch, waar Vermeer de oorzaak is van puntverlies. Ik verwacht er minimaal 3 van je. Overtuig mij maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2012 door Eide --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Vandaar dat hij het zo goed heeft gedaan. Ik snapte het al niet.

Ajax startte slecht afgelopen seizoen, Vermeer incluis. Kijk dan even verder dan je neus lang is naar het totale plaatje aan het einde van het seizoen en plotseling zie je dat Vermeer het eigenlijk toch wel heel goed heeft gedaan.

Kenneth is geen Steek, of van der Sar maar het is een prima keeper.

[..]

En nu ga je met voorbeelden komen toch, waar Vermeer de oorzaak is van puntverlies. Ik verwacht er minimaal 3 van je. Overtuig mij maar.
Prima keeper voor bijvoorbeeld Nac of Heracles maar absoluut niet voor het nivo ajax.
Die gast straalt onzekerheid uit zodra hij uit moet komen of een bal moet schieten die hij terug gespeeld krijgt.
Ik hoef niet met voorbeelden te komen.
Iedereen die de wedstrijden ziet weet dit wel.
Eide
 Eide - dinsdag 03 juli 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:26 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Iedereen die de wedstrijden ziet weet dit wel.
Kennelijk niet. Geef die voorbeelden dan? Want volgens mij roep je dit puur op gevoel, zonder dat er ook maar enig bewijs is.

Vermeer is een prima keeper. Zijn zwakke punt zijn hoge ballen, zijn sterke punt zijn zijn reflexen. Hij is een prima keeper. Je kan het falen van een hele ploeg niet op de keeper afkantelen.

En misschien dat je het al weer vergeten bent, of misschien dat je toen nog niet zo bewust naar Ajax keek, maar zoek eens naar beelden van het eerste seizoen van Van der Sar of Stekelenburg. Dacht je soms die die meteen wereldklasse waren?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
hij vormde het spitsen duo met Sibon.
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 14:35   quote  deeplink  
Of kijk de eerste 5 seizoenen van Steek eens terug, allemaal stuk voor stuk vol met blunders.. Keepers rijpen pas op latere leeftijd, Vermeer is al best wel ver en gaat echt nog wel wat beter worden. Ik hoop op een eerlijke strijd tussen hem en Cilisen, en de persoon die eerste keeper wordt krijgt mijn ovoorwaardelijke steun..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Kennelijk niet. Geef die voorbeelden dan? Want volgens mij roep je dit puur op gevoel, zonder dat er ook maar enig bewijs is.

Vermeer is een prima keeper. Zijn zwakke punt zijn hoge ballen, zijn sterke punt zijn zijn reflexen. Hij is een prima keeper. Je kan het falen van een hele ploeg niet op de keeper afkantelen.

En misschien dat je het al weer vergeten bent, of misschien dat je toen nog niet zo bewust naar Ajax keek, maar zoek eens naar beelden van het eerste seizoen van Van der Sar of Stekelenburg. Dacht je soms die die meteen wereldklasse waren?
Over en uit! Als je met zulke teksten gaat komen zijn we meteen klaar.
Geen bewijs? Hou toch op joh hahahaha.
Beiden waren 5x klasses beter dan Vermeer.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:36 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

het feit is wel dat we met Vermeer kampioen zijn geworden, en Steek in de beslissende fase moesten missen.
maar mijn voorkeur gaat ook naar Cillessen..
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:34 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij vormde het spitsen duo met Sibon.
Hij speelde voornamelijk als linksbuiten, vaak als rechtsbuiten maar ook weleens op 10. Op papier speelde Hveen vaak 442, maar in de praktijk vrijwel altijd 433
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelde voornamelijk als linksbuiten, vaak als rechtsbuiten maar ook weleens op 10. Op papier speelde Hveen vaak 442, maar in de praktijk vrijwel altijd 433
hij vormde een spitsen duo met Sibon waarin hij altijd 2e spits was,
Jol zei in zijn Ajax tijd ook al eens: Micky is geen links- of rechtsbuiten, maar Micky is een 2e spits.
Eide
 Eide - dinsdag 03 juli 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:36 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Hoe zijn we dan klaar? Ik vraag om beelden die jou punt bewijzen. Jij het een mening die je als waarheid verkondigt, niet ik. Wees dan ook een vent en kom op met die voorbeelden. Jij bent hier de gene die hier een dooddoener op tafel gooit, niet ik.

Dus nogmaals, kom op met dat bewijs, en overtuig mij. Als jij mij 3 voorbeelden kan geven waar Vermeer Ajax punten heeft gekost, dan bied ik hier jou mijn nederige excuus aan. Maar tot die tijd kan je het mij zeker niet kwalijk nemen dat ik een andere mening heb dan jij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2012 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij vormde een spitsen duo met Sibon waarin hij altijd 2e spits was,
Jol zei in zijn Ajax tijd ook al eens: Micky is geen links- of rechtsbuiten, maar Micky is een 2e spits.
Jol heeft geen verstand van voetbal. Schande dat die ooit trainer bij ons is geweest..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoe zijn we dan klaar? Ik vraag om beelden die jou punt bewijzen. Jij het een mening die je als waarheid verkondigt, niet ik. Wees dan ook een vent en kom op met die voorbeelden. Jij bent hier de gene die hier een dooddoener op tafel gooit, niet ik.

Dus nogmaals, kom op met dat bewijs, en overtuig mij. Als jij mij 3 voorbeelden kan geven waar Vermeer Ajax punten heeft gekost, dan bied ik hier jou mijn nederige excuus aan. Maar tot die tijd kan je het mij zeker niet kwalijk nemen dat ik een andere mening heb dan jij.
Ik neem helemaal niemand wat kwalijk hoor.
Jij weet net zo goed als mij dat Vermeer ons de nodige punten heeft gekost in de afgelopen 2 seizoenen en het in meerdere periodes een onzekere factor was in het elftal.
Er zijn tig topics over verschenen waarin ruwweg 80% mijn mening deelde.
Dat jij zolang achter een speler blijft staan heb ik respect voor maar ik heb dus een andere mening daarover.
Daarbij heb ik nu totaal geen zin om te gaan zitten speuren op youtube om blunders van vermeer eruit te pikken.
Utrecht uit was al goed voor een blunder of 3.
Vermeer heeft ook hele goede wedstrijden gespeeld voor ajax hoor alleen als je er 100 speeld zijn er altijd wel een paar goed :).
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Jol heeft geen verstand van voetbal. Schande dat die ooit trainer bij ons is geweest..
Volledig mee eens.
Eide
 Eide - dinsdag 03 juli 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:43 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Jij weet net zo goed als mij dat Vermeer ons de nodige punten heeft gekost in de afgelopen 2 seizoenen en het in meerdere periodes een onzekere factor was in het elftal.
Dat jij zolang achter een speler blijft staan heb ik respect voor maar ik heb dus een andere mening daarover.
Daarbij heb ik nu totaal geen zin om te gaan zitten speuren op youtube om blunders van vermeer eruit te pikken.
Vermeer heeft ook hele goede wedstrijden gespeeld voor ajax hoor alleen als je er 100 speeld zijn er altijd wel een paar goed :).
Ik heb gezien dat Vermeer Ajax heeft gered toen Stekelenburg geblesseerd raakte. Ik heb gezien dat Vermeer zich, net als de rest van het elftal, zich fantastisch herpakte in het afgelopen seizoen en heb gezien hoe Vermeer ons geregeld op de been hield.

Tuurlijk waren er ook blunders, ik bestrijd alleen dat die ons echt veel punten hebben gekost. Dat 80% in sommige topics het met je eens was doe ik niet zo veel mee. Opportunisme heerst nu eenmaal vaak. In diezelfde topics was ook 80% het eens dat de Boer niet goed bezig was.

Ik doe daar niet zo veel mee. Ik kijk naar het gehele plaatje, niet alleen naar het hier en nu, maar ook naar het verleden en naar de toekomst. Vermeer is een prima keeper. Hij is de 4e keuze voor Oranje achter Steek, Krul en Vorm. Hij is, voor een keeper, nog erg jong en ontwikkelt zich prima.

Ik heb volledig vertrouwen in hem. En als Cillissen of van het Hart zich sneller of beter ontwikkelen dan moet Vermeer plaatst maken, zo is het ook wel. Maar dan moeten zij het laten zien. Tot die tijd is Vermeer prima. Liever Vermeer dan Mulder, Issakson, Tyton, Vanderbusche en weet ik veel wie er nog meer rondlopen...

Vergis je niet, echt goede keepers zijn schaars.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 15:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb gezien dat Vermeer Ajax heeft gered toen Stekelenburg geblesseerd raakte. Ik heb gezien dat Vermeer zich, net als de rest van het elftal, zich fantastisch herpakte in het afgelopen seizoen en heb gezien hoe Vermeer ons geregeld op de been hield.

Tuurlijk waren er ook blunders, ik bestrijd alleen dat die ons echt veel punten hebben gekost. Dat 80% in sommige topics het met je eens was doe ik niet zo veel mee. Opportunisme heerst nu eenmaal vaak. In diezelfde topics was ook 80% het eens dat de Boer niet goed bezig was.

Ik doe daar niet zo veel mee. Ik kijk naar het gehele plaatje, niet alleen naar het hier en nu, maar ook naar het verleden en naar de toekomst. Vermeer is een prima keeper. Hij is de 4e keuze voor Oranje achter Steek, Krul en Vorm. Hij is, voor een keeper, nog erg jong en ontwikkelt zich prima.

Ik heb volledig vertrouwen in hem. En als Cillissen of van het Hart zich sneller of beter ontwikkelen dan moet Vermeer plaatst maken, zo is het ook wel. Maar dan moeten zij het laten zien. Tot die tijd is Vermeer prima. Liever Vermeer dan Mulder, Issakson, Tyton, Vanderbusche en weet ik veel wie er nog meer rondlopen...

Vergis je niet, echt goede keepers zijn schaars.
Sorry maar ik vind Tyton beter dan Vermeer.
Eide
 Eide - dinsdag 03 juli 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 15:25 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind Tyton beter dan Vermeer.
Daar denken ze in Eindhoven na het afgelopen seizoen toch anders over.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 15:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar denken ze in Eindhoven na het afgelopen seizoen toch anders over.
Dat kan en mag natuurlijk :)
Ieder zijn mening.
Eide
 Eide - dinsdag 03 juli 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 15:27 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Dat kan en mag natuurlijk :)
Ieder zijn mening.
Ach, ik woon daar in de buurt. Je moet ze hier horen over Issakson en Tyton. Sowieso zijn ze momenteel terecht erg kritisch op het gevoerde beleid. Enorme lening, veel gekocht en onder de streep geen resultaat.

Mede daarom wil ik ook niet zomaar Ajax veroordelen over het mogelijk niet aantrekken van Narsingh. Een ploeg is meer dan alleen 11 goede voetballers weet je :)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 03 juli 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 15:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach, ik woon daar in de buurt. Je moet ze hier horen over Issakson en Tyton. Sowieso zijn ze momenteel terecht erg kritisch op het gevoerde beleid. Enorme lening, veel gekocht en onder de streep geen resultaat.

Mede daarom wil ik ook niet zomaar Ajax veroordelen over het mogelijk niet aantrekken van Narsingh. Een ploeg is meer dan alleen 11 goede voetballers weet je :)
Daar heb je niet 100% maar 1000% gelijk in hoor.
Je moet niet uitgeven wat je niet hebt en natuurlijk snap ik dat ajax en heerenveen beiden het onderste uit de kan willen, alleen VIND IK dat we ons niet moeten laten aftroeven op 2 miljoen door bijvoorbeeld PSV. Met Narsingh haal je een berg assists in huis en in combi met Boerrighter ( indien fit ) en Sigi zie ik een prachtige voorhoede staan.
hippy
 hippy - dinsdag 03 juli 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je gewoon zegt dat je het oneens bent snapt ie het ook wel..

Maar het toeval wil dat Ajax 9 van de 10 minuten aan het aanvallen is en daar is Gregory weer veel beter in, we hebben voorzetten nodig van de backs..
Maar dan moet ie ook het loopvermogen hebben om gelijk terug te verdedigen...dat heeft je vorig seizoen zoveel punten gekost...dan maar aan een kant een iets verdedigende verdediger...v rhijn dus
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:39 schreef Eide het volgende:

[..]

ik geef wel voorbeelden.

Nac Thuis,
Utrecht uit.
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:43 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

1 seizoen een aantal wedstrijden, in het seizoen waarin Verhoeven Steek moest vervangen was echt iedereen heel erg blij dat Vermeer uiteindelijk weer terug kwam, en ik vind zelfs dat we het kampioenschap voor een groot deel aan hem hebben te danken, ik denk daarin aan de wedstrijden tegen NEC, Heerenveen en Twente thuis waar hij werkelijk formidabel speelde..

Afgelopen seizoen kende hij een ongelukkige eerste seizoenshelft, maar je kan niet ontkennen dat hij heel sterk is verbeterd de tweede helft van het seizoen, dat geld overigens voor het gehele elftal. als hij op die manier door gaat groeien gaat het echt een hele goede keeper worden, wat zijn rust betreft, dat komt met de leeftijd mee en ik denk dan ook dat zijn ervaringen van afgelopen seizoen gaan zorgen voor veel meer rust in hem..
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 15:47 schreef hippy het volgende:

[..]

Maar dan moet ie ook het loopvermogen hebben om gelijk terug te verdedigen...dat heeft je vorig seizoen zoveel punten gekost...dan maar aan een kant een iets verdedigende verdediger...v rhijn dus
Ben ik niet mee eens, en als je wilt mag je wel een aantal voorbeelden laten zien waar v/d Wiel ons de punten heeft gekost. Aangezien je namelijk ZOVEEL zegt denk ik niet dat het moeilijk zal zijn een punt of 10 aan Greg toe te schrijven, ik ben heel benieuwd..

Ik kan me nog wel goed herinneren, dat het halsstarrig opstellen van Janssen als CVM ons punten heeft gekost. Nadat hij naast Erikssen ging spelen ( blessure Sigthorson) ging het hele elftal langzaam beter draaien..
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 16:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik geef wel voorbeelden.

Nac Thuis,
Utrecht uit.
Volgens mij liet iemand Schilder toch echt heel erg vrij lopen zodat ie heel hard kon binnen schieten..
Eide
 Eide - dinsdag 03 juli 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 16:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik geef wel voorbeelden.

Utrecht uit.
Deze ben ik het niet mee eens. Die 6-4 was een collectieve wanprestatie. Die pot tegen NAC gaat Vermeer bij de eerste de fout in, maar die 2e goal kan hij niets tegen doen. Wederom niet alleen de fout van Vermeer en dus te makkelijk om te stellen dat hij de punten daar weggeeft.

Ik denk dat jullie wat te emotioneel reageren op momenten dat hij er niet goed uit ziet. Dat gebeurt Vermeer wel eens, met name bij uittrappen en hoge ballen. Maar de conclusie dat hij daarmee Ajax punten heeft gekost blijf ik onverdedigbaar vinden, zeker in een periode dat niets goed ging bij Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0221769