BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij liet iemand Schilder toch echt heel erg vrij lopen zodat ie heel hard kon binnen schieten..
neemt niet weg dat het schot recht door het midden was, en bij die van Kolk ging hij ook niet helemaal vrij uit.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 juli 2012 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 17:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Deze ben ik het niet mee eens. Die 6-4 was een collectieve wanprestatie. Die pot tegen NAC gaat Vermeer bij de eerste de fout in, maar die 2e goal kan hij niets tegen doen. Wederom niet alleen de fout van Vermeer en dus te makkelijk om te stellen dat hij de punten daar weggeeft.

Ik denk dat jullie wat te emotioneel reageren op momenten dat hij er niet goed uit ziet. Dat gebeurt Vermeer wel eens, met name bij uittrappen en hoge ballen. Maar de conclusie dat hij daarmee Ajax punten heeft gekost blijf ik onverdedigbaar vinden, zeker in een periode dat niets goed ging bij Ajax.
Utrecht waren ook 2 trappen van hem die bij utrecht terecht kwam, en bij die goal van Bovenberg was hij ook niet sterk.
dege
 dege - dinsdag 03 juli 2012 - 17:54   quote  deeplink  
Vermeer was in de beginfase van het afgelopen seizoen inderdaad erg wisselvallig, maar dat gold voor het hele team, een kanjer als vertonghen speelde ook niet op zijn niveau. Later in het seizoen merkte je dat ajax de vorm trug kreeg en een enorme inhaalrace deed mede door goed keeperswerk vn Vermeer, die zeker in die fase punten gepakt heeft.
Wat betreft Narsingh zou ik die zeker graag zien komen, een geweldige aanwinst zou dat zijn. middenvelders hebben we genoeg van lopen maar in de aanval zou er zeker wat bij moeten komen als de doelstellingen zijn overwinteren in europa en voorde titel gaan, dan nog eens de beker erbij. Zo'n druk schema red je niet met alleen jeugdspelers, terwijl zij wel de toekomst zijn. Dus misschien 1 of 2 aankopen erbij, 3 als vertonghen alsnog vertrekt en dan is ajax klaar voor het nieuwe seizoen.
hippy
 hippy - dinsdag 03 juli 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ben ik niet mee eens, en als je wilt mag je wel een aantal voorbeelden laten zien waar v/d Wiel ons de punten heeft gekost. Aangezien je namelijk ZOVEEL zegt denk ik niet dat het moeilijk zal zijn een punt of 10 aan Greg toe te schrijven, ik ben heel benieuwd..

Ik kan me nog wel goed herinneren, dat het halsstarrig opstellen van Janssen als CVM ons punten heeft gekost. Nadat hij naast Erikssen ging spelen ( blessure Sigthorson) ging het hele elftal langzaam beter draaien..
Alle wedstrijden die hij gespeeld heeft voor de winterstop waren drama voor een speler met zijn ervaring, het ging juist beter toen ie er niet was...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2012 door hippy --
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 21:21 schreef hippy het volgende:

[..]

Alle wedstrijden die hij gespeeld heeft voor de winterstop waren drama voor een speler met zijn ervaring, het ging juist beter toen ie er niet was...
Niet echt een antwoord dus..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 03 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
Ajax kan op korte termijn een bod van Sunderland op Vurnon Anita verwachten. Manager Martin O'Neill van de Engelse middenmoter is gecharmeerd van de 23-jarige multifunctionele Ajacied.

Anita staat zeer hoog op het verlanglijstje van O'Neill, meldt Sky Sports. Door snel te handelen hoopt de manager het eveneens geïnteresseerde Newcastle United af te troeven. Newcastle zag al een bod op Anita afgewezen worden, maar zou een nieuw voorstel in voorbereiding hebben.

Ajax wil Anita het liefst behouden, maar zou bij een goed bod bereid zijn om mee te werken aan een vertrek. Anita zou eveneens in de belangstelling staan van Aston Villa. Recent liet Anita weten open te staan voor een nieuw avontuur, hoewel hij het bij Ajax goed naar zijn zin heeft.
Eide
 Eide - dinsdag 03 juli 2012 - 22:25   quote  deeplink  
VI meldt dat Ajax en Heerenveen weer in gesprek zijn over Narsingh.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 08:36   quote  deeplink  
Southhampton en Vitesse komen er niet uit over Buttner, dat geeft me een goed gevoel aangezien Buttner een 1-jarige contract heeft. Frank de Boer heeft Buttner al eens eerder genoemt en aangezien hij warme gevoelens voor Ajax heeft. zou ik het niet raar vinden als we Buttner mischien dit seizoen al in het Ajax shirt zien. ik weet dat Lb de laatste prioriteit is. maar volgend seizoen is Buttner transfervrij:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2012 door NatjosFC --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 04 juli 2012 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 16:53 schreef remco k het volgende:

[..]

1 seizoen een aantal wedstrijden, in het seizoen waarin Verhoeven Steek moest vervangen was echt iedereen heel erg blij dat Vermeer uiteindelijk weer terug kwam, en ik vind zelfs dat we het kampioenschap voor een groot deel aan hem hebben te danken, ik denk daarin aan de wedstrijden tegen NEC, Heerenveen en Twente thuis waar hij werkelijk formidabel speelde..

Afgelopen seizoen kende hij een ongelukkige eerste seizoenshelft, maar je kan niet ontkennen dat hij heel sterk is verbeterd de tweede helft van het seizoen, dat geld overigens voor het gehele elftal. als hij op die manier door gaat groeien gaat het echt een hele goede keeper worden, wat zijn rust betreft, dat komt met de leeftijd mee en ik denk dan ook dat zijn ervaringen van afgelopen seizoen gaan zorgen voor veel meer rust in hem..
Dat Vermeer zich goed herpakt heeft heb ik al 3 x geroepen in de reacties hierboven.
Ik snap ook best dat Vermeer nog jong is voor een keeper en dat het wellicht alleen maar beter zal worden.
Weinig keepers met een betere reflex dan Vermeer.
Voor mij straalt hij niet het vertrouwen uit dat een verdediging nodig heeft en dat heeft hij te danken aan een aantal blunders die hij gemaakt heeft.
Ik hoop in ieder geval dat F. de Boer Cillesen een eerlijke kans zal geven, maar daar ga ik ook wel vanuit.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 04 juli 2012 - 09:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volgens mij liet iemand Schilder toch echt heel erg vrij lopen zodat ie heel hard kon binnen schieten..
Kijk eens naar de herhaling aub. Die bal kwam zo goed als recht door het midden.
Een keeper MOET die bal hebben.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 04 juli 2012 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 22:09 schreef infamous psv het volgende:
Ajax kan op korte termijn een bod van Sunderland op Vurnon Anita verwachten. Manager Martin O'Neill van de Engelse middenmoter is gecharmeerd van de 23-jarige multifunctionele Ajacied.

Anita staat zeer hoog op het verlanglijstje van O'Neill, meldt Sky Sports. Door snel te handelen hoopt de manager het eveneens geïnteresseerde Newcastle United af te troeven. Newcastle zag al een bod op Anita afgewezen worden, maar zou een nieuw voorstel in voorbereiding hebben.

Ajax wil Anita het liefst behouden, maar zou bij een goed bod bereid zijn om mee te werken aan een vertrek. Anita zou eveneens in de belangstelling staan van Aston Villa. Recent liet Anita weten open te staan voor een nieuw avontuur, hoewel hij het bij Ajax goed naar zijn zin heeft.
Sunderland lijkt me bij voorbaat al kansloos. Net zo kansloos als PSV dit seizoen voor de titel ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2012 door AFCA MARCO --
Eide
 Eide - woensdag 04 juli 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 09:57 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Sunderland lijkt me bij voorbaat al kansloos.
Hangt van de ambities van Anita af. Vurnon snapt ook wel dat de grote topclubs zich niet snel zullen melden. Fysiek voetbal is nog altijd meer de regel dan uitzondering en daar het Vurnon toch een nadeel met zijn lengte. Als hij dus naar een topcompetitie wil is een middenmoter wel een serieuze optie, zeker ook met het ook op salarissen.

Als hij CL/EL voetbal wil spelen natuurlijk niet. Dan moet hij gewoon lekker bij Ajax blijven en later zien wat er komt.

Mijn inschatting van Vurnon is dat hij dit jaar zeker nog wel bij Ajax blijft.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 10:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Hangt van de ambities van Anita af. Vurnon snapt ook wel dat de grote topclubs zich niet snel zullen melden. Fysiek voetbal is nog altijd meer de regel dan uitzondering en daar het Vurnon toch een nadeel met zijn lengte. Als hij dus naar een topcompetitie wil is een middenmoter wel een serieuze optie, zeker ook met het ook op salarissen.

Als hij CL/EL voetbal wil spelen natuurlijk niet. Dan moet hij gewoon lekker bij Ajax blijven en later zien wat er komt.

Mijn inschatting van Vurnon is dat hij dit jaar zeker nog wel bij Ajax blijft.
denk het ook, hij wou zelf toch ook graag verlengen? of is dat al gebeurt.
ik denk dat hij straks naar een clubs als Liverpool gaat ofzo.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Sulejmani kwam in 2008 voor ruim 16 miljoen over van sc Heerenveen. Voor Ajax betekende de komst van de aanvaller een recordtransfer. De buitenspeler had lange tijd nodig om zijn topniveau te halen in Amsterdam, maar vorig seizoen leek de 'oude' Sulejmani even terug. Een blessure gooide roet in het eten.

De Serviër is nog herstellende. "Ik hoop aan het einde van de week mee te doen aan de partijvormen", zei Sulejmani tegen Ajax Life. "Ik wil mezelf laten zien op de trainingen. Ik ben niet bang voor concurrentie. Ik weet wat ik kan en dat wil ik weer op het veld laten zien, zoals ik voor de winterstop deed met elf doelpunten. Ik wil weer in de basis staan en volledig fit zijn. Dan kan ik pas mijn beste spel laten zien."

"Ik praat nog met de club over mijn contract. Mijn zaakwaarnemers hebben met Ajax gesproken. Er komt een tweede gesprek en dan hoop ik dat alles in orde is", besluit de recordaankoop van de landskampioen.

hoop echt adt hij een nieuw contract krijgt!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 04 juli 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 16:22 schreef NatjosFC het volgende:
Sulejmani kwam in 2008 voor ruim 16 miljoen over van sc Heerenveen. Voor Ajax betekende de komst van de aanvaller een recordtransfer. De buitenspeler had lange tijd nodig om zijn topniveau te halen in Amsterdam, maar vorig seizoen leek de 'oude' Sulejmani even terug. Een blessure gooide roet in het eten.

De Serviër is nog herstellende. "Ik hoop aan het einde van de week mee te doen aan de partijvormen", zei Sulejmani tegen Ajax Life. "Ik wil mezelf laten zien op de trainingen. Ik ben niet bang voor concurrentie. Ik weet wat ik kan en dat wil ik weer op het veld laten zien, zoals ik voor de winterstop deed met elf doelpunten. Ik wil weer in de basis staan en volledig fit zijn. Dan kan ik pas mijn beste spel laten zien."

"Ik praat nog met de club over mijn contract. Mijn zaakwaarnemers hebben met Ajax gesproken. Er komt een tweede gesprek en dan hoop ik dat alles in orde is", besluit de recordaankoop van de landskampioen.

hoop echt adt hij een nieuw contract krijgt!
Ik hoop het ook, al is het maar alleen om te voorkomen dat hij dadelijk gratis wegloopt.
16 miljoen investeren en dan gratis weglopen :)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 16:53 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, al is het maar alleen om te voorkomen dat hij dadelijk gratis wegloopt.
16 miljoen investeren en dan gratis weglopen :)
idd, maar de concurentie met Narsingh zou ook mooi zijn, dan heb je opzich ook een goede vervanger voor beide posities.
AFC M&M
 AFC M&M - woensdag 04 juli 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Aankoop: Narsingh
Viergever
2e spits
RB

Verkoop: Vertonghen
Van der Wiel
remco k
 remco k - woensdag 04 juli 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 09:55 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Kijk eens naar de herhaling aub. Die bal kwam zo goed als recht door het midden.
Een keeper MOET die bal hebben.
Ook Cassilias laat dat soort ballen weleens door..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 18:45 schreef AFC M&M het volgende:
Aankoop: Narsingh
Viergever
2e spits
RB

Verkoop: Vertonghen
Van der Wiel
RB? lijkt me niet nodig.

Narsingh en Viergever lijken me ook, en die 2e spits. ben toch benieuwd of er 1 komt..
Ajx
 Ajx - woensdag 04 juli 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 21:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

RB? lijkt me niet nodig.

Narsingh en Viergever lijken me ook, en die 2e spits. ben toch benieuwd of er 1 komt..
RB hoeft zeker niet, want als VD wiel vertrekt, heb je zowel van Rhijn, als Ligeon, als evt. Anita enz. Maar die 2e spits is wat mij betreft Castillion, die wordt overal vergeten...
Eide
 Eide - woensdag 04 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:06 schreef Ajx het volgende:

[..]

RB hoeft zeker niet, want als VD wiel vertrekt, heb je zowel van Rhijn, als Ligeon, als evt. Anita enz. Maar die 2e spits is wat mij betreft Castillion, die wordt overal vergeten...
Eens over de RB, in Jong Ajax ook nog Toivomaki trouwens.

Castillion is niet vergeten maar bedankt. Die moet bij Jong Ajax de strijd aan met Gino van Kessel.
Ajx
 Ajx - woensdag 04 juli 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Castillion is niet vergeten maar bedankt. Die moet bij Jong Ajax de strijd aan met Gino van Kessel.
Tovmaki wordt verhuurd aan ALmere toch?? Maar Catstillion heeft al redelijk wat ervaring in BVO land, heeft kwaliteiten, dus waarom niet??
Eide
 Eide - woensdag 04 juli 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:10 schreef Ajx het volgende:

[..]

Tovmaki wordt verhuurd aan ALmere toch?? Maar Catstillion heeft al redelijk wat ervaring in BVO land, heeft kwaliteiten, dus waarom niet??
Nog niet, schijnt wel te gaan gebeuren. Bartels ook geloof ik.
remco k
 remco k - woensdag 04 juli 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Die heeft het helemaal niet goed gedaan bij RKC en belande daar zelfs op de bank.. niet goed genoeg voor Ajax..Waar is Rodney Sneijder eigenlijk???
Ajx
 Ajx - woensdag 04 juli 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:22 schreef remco k het volgende:
Die heeft het helemaal niet goed gedaan bij RKC en belande daar zelfs op de bank.. niet goed genoeg voor Ajax..Waar is Rodney Sneijder eigenlijk???
Sneijder heb ik ook nog niks van gehoord, maar bij RKC is hij ook lang geblesseerd geweest, dus dat speelde ook mee. Verder is hij sterk, heeft ervaring, snelheid en doelgericht! Wat wil je nog meer? Hij heeft het in zich!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
in Waalwijk voor Meubels..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 04 juli 2012 - 22:25   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2012 door Hasjkoph --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 22:33   quote  deeplink  
krijgen wij eigenlijk nog geld bij Eventuele transfer van Ibrahimovic Hunterlaar Van der Vaart Suarez Sneijder en co?
Oceanu
 Oceanu - woensdag 04 juli 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Een knappe kerel die mij kan overtuigen van het feit dat Narsingh 100% zou slagen. Compleet andere manier van voetballen, dat schijnt niemand te snappen, aan de snelheid van Narsingh heb je niet zo heel veel als je op de helft van de tegenstander speelt..
Volledig met je eens. Ik heb al een aantal keren Bakkiechoco genoemd. Was fantastisch in zijn laatste Twente-jaar met 15 goals en 18 assists in 34 wedstrijden. Op het moment dat ie een Ajax shirt aantrok en alleen maar op de helft van de tegenstander speelde, was daar niets meer van over.....
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 23:20 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Volledig met je eens. Ik heb al een aantal keren Bakkiechoco genoemd. Was fantastisch in zijn laatste Twente-jaar met 15 goals en 18 assists in 34 wedstrijden. Op het moment dat ie een Ajax shirt aantrok en alleen maar op de helft van de tegenstander speelde, was daar niets meer van over.....
heb je wel gelijk in, maar Narsingh is nog jong en leergierig zit nog veel verbetering in. kun je mischien beter refereren naar Sulejmani?
Oceanu
 Oceanu - woensdag 04 juli 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:33 schreef NatjosFC het volgende:
krijgen wij eigenlijk nog geld bij Eventuele transfer van Ibrahimovic Hunterlaar Van der Vaart Suarez Sneijder en co?
http://sport.infonu.nl/voetbal/59784-voetbal-opleidingsvergoeding-bij-internationale-transfers.html
Oceanu
 Oceanu - woensdag 04 juli 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 23:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

heb je wel gelijk in, maar Narsingh is nog jong en leergierig zit nog veel verbetering in. kun je mischien beter refereren naar Sulejmani?
Want ? Die heeft zich sterk verbeterd en speelt al jaren de pannen van het Arena-dak ? Dacht het niet. Hij gaat straks zijn 5e seizoen in en alleen de eerste seizoenshelft van afgelopen seizoen was ie goed in mijn ogen. Ik durf zelfs te stellen dat zijn hoge transfersom erin mee heeft geholpen dat ie zo lang bij Ajax zit. Als ze hem gekocht hadden voor 3 miljoen, was ie na 2 seizoenen gewoon weg geweest denk ik.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 05 juli 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 23:33 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Want ? Die heeft zich sterk verbeterd en speelt al jaren de pannen van het Arena-dak ? Dacht het niet. Hij gaat straks zijn 5e seizoen in en alleen de eerste seizoenshelft van afgelopen seizoen was ie goed in mijn ogen. Ik durf zelfs te stellen dat zijn hoge transfersom erin mee heeft geholpen dat ie zo lang bij Ajax zit. Als ze hem gekocht hadden voor 3 miljoen, was ie na 2 seizoenen gewoon weg geweest denk ik.
nee, omdat Sulejmani ook niet goed speelde bij Ajax en daarom op de bank belande...
Milanafcaaa
 Milanafcaaa - donderdag 05 juli 2012 - 16:55   quote  deeplink  
Werd me net verteld door iemand dat Narsingh voor 3 jaar Ajax heeft gekozen en om 5uur een medische keuring zou plaatsvinden.. Kan even niet meer zeggen, later meer! Zie dit vooralsnog als gerucht.
Eide
 Eide - donderdag 05 juli 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 16:55 schreef Milanafcaaa het volgende:
Werd me net verteld door iemand dat Narsingh voor 3 jaar Ajax heeft gekozen en om 5uur een medische keuring zou plaatsvinden.. Kan even niet meer zeggen, later meer! Zie dit vooralsnog als gerucht.
Je maakt je hier meestal niet populair met dit soort berichten. Graag bronvermelding of gewoon voor je houden. We hebben hier iets te vaak lui gehad die zogenaamd "bronnen" hadden. Ik geloof echt dat je eits hebt gehoord, maar daar kopen wij zo weinig voor.

Ik geloof het als het op Ajax.nl staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juli 2012 door Eide --
Milanafcaaa
 Milanafcaaa - donderdag 05 juli 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 17:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Je maakt je hier meestal niet populair met dit soort berichten. Graag bronvermelding of gewoon voor je houden. We hebben hier iets te vaak lui gehad die zogenaamd "bronnen" hadden. Ik geloof echt dat je eits hebt gehoord, maar daar kopen wij zo weinig voor.

Mezelf populair maken is ook niet de bedoeling. Bronvermelding is er niet omdat ik het via-via heb vernomen. Ikzelf betwijfel het ook en daarom zet ik erbij dat het als gerucht vooralsnog moet worden gezien, we zullen vanzelf zien of er erachteraf iets van klopt. Het leek me wel logisch aangezien Ajax al aangaf het geld van El Hamdaoui te gaan gebruiken voor Narsingh en het feit dat Ajax snel de selectie rond wil hebben.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 juli 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 17:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Het staat in het geruchten topic n er stond duidelijk bij dat het een gerucht is dus geef ik hem dan de voordeel van de twijfel. Mooier zou zijn natuurlijk een beetje een idee van wie en via-via wie het is gekomen.
Trollen heb je er natuurlijk ook bij maar we merken het vanzelf wel. Vaak zie je de echte trollen dan toch niet meer terug of wordt het in het vervolg tegen ze gebruikt als ze weer iets als gerucht posten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juli 2012 door Boudewijn --
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 17:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het staat in het geruchten topic n er stond duidelijk bij dat het een gerucht is dus geef ik hem dan de voordeel van de twijfel. Mooier zou zijn natuurlijk een beetje een idee van wie en via-via wie het is gekomen.
Trollen heb je er natuurlijk ook bij maar we merken het vanzelf wel. Vaak zie je de echte trollen dan toch niet meer terug of wordt het in het vervolg tegen ze gebruikt als ze weer iets als gerucht posten.
wat zit jij in een keer veel op het ajax-forum..
beetje spijt van je actie tegen nenam en de mannen..
beetje jiu-jitsu actie van je dat pappen en nathouden
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 juli 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 17:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ik zit normaal ook zoveel op het forum maar het wordt dan onder gesneeuwd door enorme bergen offtopic posts.
Milanafcaaa
 Milanafcaaa - donderdag 05 juli 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 17:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ik zie jou hier ook vaker. Toch een beetje liefde aant krijgen voor ons Ajax? Haha.
Eide
 Eide - donderdag 05 juli 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Via http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168554

Even in samenvatting de opmerkingen van de Boer:
- Frank denkt eerder aan Davy Klaassen dan aan een aanwinst als 2e spits (volgens mij niet helemaal wat Frank heeft gezegd maar goed)
- Frank zoekt een ervaren, Nederlands sprekende verdediger
- Anita mag alleen weg voor een absurd hoog bedrag
- Bulykin weg vanwege een slechte instelling op de trainingen
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 17:45 schreef Milanafcaaa het volgende:

[..]

Ik zie jou hier ook vaker. Toch een beetje liefde aant krijgen voor ons Ajax? Haha.
nenam is me matti , vandaar
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 05 juli 2012 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 17:51 schreef Eide het volgende:
Via http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168554

Even in samenvatting de opmerkingen van de Boer:
- Frank denkt eerder aan Davy Klaassen dan aan een aanwinst als 2e spits (volgens mij niet helemaal wat Frank heeft gezegd maar goed)
- Frank zoekt een ervaren, Nederlands sprekende verdediger
- Anita mag alleen weg voor een absurd hoog bedrag
- Bulykin weg vanwege een slechte instelling op de trainingen
Klaassen lijkt me goed als 2e spits, moeten we in iedergeval er bij houden.
ben benieuwd bij wie hij uitkomt voor vervanger van Jan, Douglas werdt genoemt. maar die wil zelf niet. en Twente wil hem alleen verkopen bij absurd bedrag..
Milanafcaaa
 Milanafcaaa - donderdag 05 juli 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Was dus blijkbaar toch weer een onzingerucht. Narsingh nog altijd dus niet bij Ajax. Hoorde het trouwens via een kennis van me wiens vader contact had met iemand die familie zou zijn van Narsingh... Achteraf dus weer bullshit, verkeerd ingeschat want dacht dat er redelijke kans was op een kern van waarheid.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 06 juli 2012 - 09:07   quote  deeplink  
Boudewijn lekker bezig kerel!! Ben je gisteren hele verhalen aan het vertellen waarom Cruijff zo'n loser is en waarom van Gaal een held en vervolgens wis je je eigen posts allemaal??? Dat is nog tot daar aan toe maar om dan vervolgens die van mij ook nog te verwijderen slaat natuurlijk kant nog wal.
'Belachelijke aktie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2012 door AFCA MARCO --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 juli 2012 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 23:53 schreef Milanafcaaa het volgende:
Was dus blijkbaar toch weer een onzingerucht. Narsingh nog altijd dus niet bij Ajax. Hoorde het trouwens via een kennis van me wiens vader contact had met iemand die familie zou zijn van Narsingh... Achteraf dus weer bullshit, verkeerd ingeschat want dacht dat er redelijke kans was op een kern van waarheid.
maak niet uit joh,
je hoort overal van die onzin berichten.

maar ik denk dat Narsingh toch binnen 3 weken wel Ajacied is.
Ajax gaat nieuw bod uitbrengen en dus weer onderhandelen, als ze er uitkomen met H'veen dan lijkt me niet dat het lang duurt voor dat Narsingh een contractje tekent...
nora
 nora - vrijdag 06 juli 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Meubels kopen bij RKC
nora
 nora - vrijdag 06 juli 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Ja ik hoop dat het ook een onzin gerucht is dat Narsingh een lichte voorkeur voor PSV heeft? als dat zo is dan hoeft hij van mij niet te komen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 juli 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 12:03 schreef nora het volgende:
Ja ik hoop dat het ook een onzin gerucht is dat Narsingh een lichte voorkeur voor PSV heeft? als dat zo is dan hoeft hij van mij niet te komen.
nee, is nooit gezegd. hij heeft tegen Ajax gezegt graag naar Ajax te komen en tegen PSV graag naar PSV te komen. want Narsingh kan natuurlijk moeilijk zeggen dat hij niet naar PSV of Ajax wil, want als hij dan bijv. tegen Ajax niet naar AJax te willen, dan gaat Ajax hem natuurlijk niet halen als PSV en H'veen er niet uitkomen.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zaterdag 07 juli 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Hahaha Castillion? Die zat bij RKC op de bank man!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0266280