|
|
Loetje
|
|
|
quote: eens, bakte er daar al geen hol van |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2012 - 12:03 schreef nora het volgende:Ja ik hoop dat het ook een onzin gerucht is dat Narsingh een lichte voorkeur voor PSV heeft? als dat zo is dan hoeft hij van mij niet te komen. heeft tie ook. hebben ze uitgesproken. hij kiest voor psv, dat weet ik zeker. verschil is te groot. zei de boer ook! misschien dat de transfer van el hamkut nog wat groen licht kan geven. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ik las net dit twitter bericht:
Bram Nuytinck is vrijdagavond, samen met Marc Overmars gesignaleerd bij Golden Tulip Hotel Epe. Nuytinck overnachtte op kosten van #Ajax.
Zou wat mij betreft een goede keuze zijn. Hopen dat ze er Viergever ook aan toe voegen. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 11:14 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ik las net dit twitter bericht: Bram Nuytinck is vrijdagavond, samen met Marc Overmars gesignaleerd bij Golden Tulip Hotel Epe. Nuytinck overnachtte op kosten van #Ajax. Zou wat mij betreft een goede keuze zijn. Hopen dat ze er Viergever ook aan toe voegen. Twitter is nog wel de meest onbetrouwbare bron die er is.... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
bovendien: waarom in een hotel in epe? niet echt logisch... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Marc Overmars woont in Epe... vrij logisch dus. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 11:14 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ik las net dit twitter bericht: Bram Nuytinck is vrijdagavond, samen met Marc Overmars gesignaleerd bij Golden Tulip Hotel Epe. Nuytinck overnachtte op kosten van #Ajax. Zou wat mij betreft een goede keuze zijn. Hopen dat ze er Viergever ook aan toe voegen. Nuytinck en Viergever?
gewoon 1 van de 2 dan hebben we Denswil er achter, is ook een groot talent hoor. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Voor deze keer een vervanger aankopen ok, maar wanneer volgend seizoen (ga ik vanuit) Toby weggaat moet de jeugd er klaar voor zijn. Laat maar zien dat de huidige lichting jeugd verdedigers zo goed zijn. Als ze dan weer eentje gaan halen kan je die jeugd meteen weg doen. Als ze zo talentvol zijn zouden ze 2013/2014 een basisplek moeten hebben anders niet goed genoeg. Het Ajax topjaar toen werden ze ook in het diepe gegooit en wonnen ze alles. Andere tijden ja, andere spelers ja, maar als het zulke toptalenten zijn moeten hun dat ook kunnen. (ok niet zoveel winnen als toen, maar daar gaat het niet om nu) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 13:54 schreef Peterhs het volgende:Voor deze keer een vervanger aankopen ok, maar wanneer volgend seizoen (ga ik vanuit) Toby weggaat moet de jeugd er klaar voor zijn. Laat maar zien dat de huidige lichting jeugd verdedigers zo goed zijn. Als ze dan weer eentje gaan halen kan je die jeugd meteen weg doen. Als ze zo talentvol zijn zouden ze 2013/2014 een basisplek moeten hebben anders niet goed genoeg. Het Ajax topjaar toen werden ze ook in het diepe gegooit en wonnen ze alles. Andere tijden ja, andere spelers ja, maar als het zulke toptalenten zijn moeten hun dat ook kunnen. (ok niet zoveel winnen als toen, maar daar gaat het niet om nu) tuurlijk niet, je moet ze wel rustig kunnen brengen. ik denk dat die Veltman of van Rhijn dan CV wordt. maar Alderweireld gaat pas over 2 jaar weg denk ik.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Altijd dat gezeik over rustig brengen... Voorheen kon dit ook niet toen is het halve elftal ineens als jeugd erin gebracht zonder rustig aan te doen. Toen gin het ook. Dan kan een enkeling het nu ook wel. Je zegt het zelf. 'Als' het 2 jaar is hebben ze nog langer de tijd. 4, 5 verdedigers staan tegen 1 aan te hikken. Dan ga je niet nog eens een andere kopen wanneer Toby verkocht word. Dan is het gewoon weer wanbeleid. Ook nu kon je van tevoren aan zien komen dan Vertonghen werd verkocht. Dan had je eerder kunnen beginnen met brengen van die vervangers. Dat had je nu een aankoop gescheelt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 14:04 schreef Peterhs het volgende:Altijd dat gezeik over rustig brengen... Voorheen kon dit ook niet toen is het halve elftal ineens als jeugd erin gebracht zonder rustig aan te doen. Toen gin het ook. Dan kan een enkeling het nu ook wel. Je zegt het zelf. 'Als' het 2 jaar is hebben ze nog langer de tijd. 4, 5 verdedigers staan tegen 1 aan te hikken. Dan ga je niet nog eens een andere kopen wanneer Toby verkocht word. Dan is het gewoon weer wanbeleid. Ook nu kon je van tevoren aan zien komen dan Vertonghen werd verkocht. Dan had je eerder kunnen beginnen met brengen van die vervangers. Dat had je nu een aankoop gescheelt. Veltman is opvolger van Alderweireld denk ik. of van RHijn. en Denswil van de volgende LCV. maar ook Boilesen kan nog op CV spelen heeft hij in de jeugd ook altijd gespeelt.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Je zegt het zelf al. Jij verwacht ook dat er in ieder geval een vevrvanger klaar zal staan wanneer Toby weg is. Daarom zei ik meer dan 1 verdediging aankoop nu of een 2de wanneer Toby weg is dan verpest je meteen die jeugd weer. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 14:21 schreef Peterhs het volgende:Je zegt het zelf al. Jij verwacht ook dat er in ieder geval een vevrvanger klaar zal staan wanneer Toby weg is. Daarom zei ik meer dan 1 verdediging aankoop nu of een 2de wanneer Toby weg is dan verpest je meteen die jeugd weer. als Toby nu weg gaat zijn we wel een vervanger nodig denk ik. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Toby gaat niet, die zit wel lekker hier |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
https://twitter.com/#!/search/bram%20Nuytinck?q=bram+Nuytinck
Ajax1.nl @ajax1nl
Bram Nuytinck is vrijdagavond, samen met Marc Overmars gesignaleerd bij Golden Tulip Hotel Epe. Nuytinck overnachtte op kosten van #Ajax. Transfer aanstaande? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 14:40 schreef NatjosFC het volgende:https://twitter.com/#!/search/bram%20Nuytinck?q=bram+Nuytinck Ajax1.nl þ@ajax1nl Bram Nuytinck is vrijdagavond, samen met Marc Overmars gesignaleerd bij Golden Tulip Hotel Epe. Nuytinck overnachtte op kosten van #Ajax. Transfer aanstaande? Denk dat dit wel de beste oplossing op dit moment is jong,sterk en linksbenig. Voor de rest een spits is denk ik wel welkom want gisteren tweede helft Ebicillio op 9 is ook niks! Die Dijks lijkt me wel een goede linksback voor de komende jaren. Voor dit moment hoop ik toch echt nog 3 versterkingen:
Lcv: Nuytinck Linksback: Poulsen(Boillissen moet ik nog maar zien of ie fit word) Spits: moet beetje gelijkwaardig aan Sig zijn maar geen idee wie dat zal worden! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 15:09 schreef Hummel10 het volgende:[..] Denk dat dit wel de beste oplossing op dit moment is jong,sterk en linksbenig. Voor de rest een spits is denk ik wel welkom want gisteren tweede helft Ebicillio op 9 is ook niks! Die Dijks lijkt me wel een goede linksback voor de komende jaren. Voor dit moment hoop ik toch echt nog 3 versterkingen: Lcv: Nuytinck Linksback: Poulsen(Boillissen moet ik nog maar zien of ie fit word) Spits: moet beetje gelijkwaardig aan Sig zijn maar geen idee wie dat zal worden! Frank heeft aangegeven dat Klaassen 2e spits kan worden, het lijkt me dan ook dat hij dat wordt.
Linksback lijkt me niet nodig, de toekomst is goed: Boilesen 1e keus en met een aanstormende Dijks en Koppers en blind hebben we denk ik geen nieuwe nodig.
Nuytinck of Viergever vind ik de beste opties, alhoewel heeft Frank heeft aangegeven een ervaren man er bij te willen hebben.
mijn aankopen komen op dit moment op: Narsingh, voor de breedte voorin. LCV, Nuytinck of Viergever. waarbij ik een lichte voorkeur geef aan Nuytinck.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Klaassen tweede spits is ook gewoon armoede want dat vind ik voor nu nog niks! Vind Malki nog steeds de ideale man achter Sigtorsson niet al te duur en zal wel genoegen nemen met een plek op de bank. Narsingh tja niet noodzakelijk naar mijn mening had hem graag gehad maar met Lukoki, de Sa, Ozbillic, Sulejmani, Ebecillio, Boerrigter eventueel Sorrero zit het met de flanken ook wel goed.
Linksback Boilissen wanneer fit? Dijks voor over 1 a 2 jaar groot talent eens maar gisteren ook nog niet foutloos..(wat je ook nog niet kan verwachten)Laat hem maar tijdje met selectie trainen. Koppers en Blind neuh bedankt!
Dus spits weet ik nu ook: Nuytinck,Poulsen,Malki, en Narsingh en je heb een volledige en redelijk brede selectie en met een beetje geluk kom je er al met geld van Jan en El Ham! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Doel: Vermeer/Cillissen LB: Poulsen/Boilissen CV: Alderweireld/Nuytinck/Denswil/van Rhijn RB vd Wiel/ van Rhijn
Middenveld: Theo/Erikssen/De Jong/Anita/Sererro/Schone/Enoh
Spits: Sig/Malki Linksbuiten: Boerrigter/Mickey Rechtsbuiten: Narsingh/Mickey/Ozbillic
Prima selectie toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 18:29 schreef Hummel10 het volgende:Klaassen tweede spits is ook gewoon armoede want dat vind ik voor nu nog niks! Vind Malki nog steeds de ideale man achter Sigtorsson niet al te duur en zal wel genoegen nemen met een plek op de bank. Narsingh tja niet noodzakelijk naar mijn mening had hem graag gehad maar met Lukoki, de Sa, Ozbillic, Sulejmani, Ebecillio, Boerrigter eventueel Sorrero zit het met de flanken ook wel goed. Linksback Boilissen wanneer fit? Dijks voor over 1 a 2 jaar groot talent eens maar gisteren ook nog niet foutloos..(wat je ook nog niet kan verwachten)Laat hem maar tijdje met selectie trainen. Koppers en Blind neuh bedankt! Dus spits weet ik nu ook: Nuytinck,Poulsen,Malki, en Narsingh en je heb een volledige en redelijk brede selectie en met een beetje geluk kom je er al met geld van Jan en El Ham! ik hou het op 3 versterkingen incl. Schöne: Narsingh en Nuytinck, |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vind de spitspositie echt te dun Bullykin is ook al weg... Klaassen/Siem vind ik gewoon te weinig om achter de hand te hebben. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 18:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vind de spitspositie echt te dun Bullykin is ook al weg... Klaassen/Siem vind ik gewoon te weinig om achter de hand te hebben. ik niet, Siem vangt het meestal Prima op. is ook in de spits vaak redelijk en is belangrijk. Klaassen is het talent, ook van Kessel komt er nog aan. als we Siem in de spits, hebben valt op het middeveld ook geen gat aangezien we Janssen Schone Serero en alles achter de hand hebben. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Klaassen en van Kessel acht ik nog niet goed genoeg om er meteen te staan. Met het vertrek van Bullykin heb je ook niet echt meer een breekijzer achter de hand. Zo een speler is toch wel belangrijk als je ziet hoe weinig tijd ie nodig had voor best een aantal goals. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 19:23 schreef Hummel10 het volgende:Klaassen en van Kessel acht ik nog niet goed genoeg om er meteen te staan. Met het vertrek van Bullykin heb je ook niet echt meer een breekijzer achter de hand. Zo een speler is toch wel belangrijk als je ziet hoe weinig tijd ie nodig had voor best een aantal goals. Bulykin heeft idd een aantal goede goals gemaakt en is redelijk belangrijk geweest. maar laten we nou hopen dat Sigi gewoon een heel seizoen fit blijft en dat Klaassen maar af en toe hoeft in te vallen. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Nuytinck naar Ajax? De eerste actie van Marc Overmars bij Ajax is een feit. De kersverse directeur voetbalzaken onderhandelde vrijdagavond in het Golden Tulip-hotel met NEC-verdediger Bram Nuytinck over een overgang naar Amsterdam, weet Ajax1.nl te melden. De Amsterdammers raakten vandaag aanvoerder Jan Vertonghen kwijt aan Tottenham Hotspur.
Bron: AD..
Toevallig, beste Blaatkoe, was dit wel een betrouwbare twitter! Zelfs zo betrouwbaar dat het AD het bericht heeft overgenomen.-)
Uiteindelijk gaat het topic ook over geruchten, dus kunnen dit soort berichten (ook als is het via de twitter) geplaatst worden. Toch?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja en aub geen Siem als reserve spits want hij bakt er gewoon niks van in de spits,dan liever geduld hebben en Klaassen veel laten spelen in de spits indien dat kan want die heeft veel meer talent dan onze echte Ajacied Siem. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 22:17 schreef nora het volgende:Ja en aub geen Siem als reserve spits want hij bakt er gewoon niks van in de spits,dan liever geduld hebben en Klaassen veel laten spelen in de spits indien dat kan want die heeft veel meer talent dan onze echte Ajacied Siem. Daar zal niet iedereen mee eens zijn. Zelf ben ik wel voor als je als AJAX CL speelt. Dan hoor je ook een CL- waardig elftal te hebben. Dat hebben we ook indien al onze eerste keuze spelers kunnen spelen. Wanneer we de tweede garnituur op moeten stellen zijn we toch een klasse minder (voor de CL). Voor de spitspositie mogen we echt wel een goede stand-inn hebben. Ik ben nog niet overtuigd van Klaassen en Castillion. Ik hoop dat De Jong zich belangrijk gaat maken op het middenveld, de plaats waar De Boer hem wil laten spelen. Zelf ben ik geen voorstander van Siem, maar ik hoop dat hij mij gaat verbazen, en in laat zien dat ik er geen al verstand van heb. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 23:43 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Daar zal niet iedereen mee eens zijn. Zelf ben ik wel voor als je als AJAX CL speelt. Dan hoor je ook een CL- waardig elftal te hebben. Dat hebben we ook indien al onze eerste keuze spelers kunnen spelen. Wanneer we de tweede garnituur op moeten stellen zijn we toch een klasse minder (voor de CL). Voor de spitspositie mogen we echt wel een goede stand-inn hebben. Ik ben nog niet overtuigd van Klaassen en Castillion. Ik hoop dat De Jong zich belangrijk gaat maken op het middenveld, de plaats waar De Boer hem wil laten spelen. Zelf ben ik geen voorstander van Siem, maar ik hoop dat hij mij gaat verbazen, en in laat zien dat ik er geen al verstand van heb. Daar kan ik mee leven een echte Ajacied maar in mijn ogen komt hij tekort maar ik hoop dat ik ongelijk krijg. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Een transfer van Mounir El Hamdaoui naar Fiorentina kan niet meer lang op zich laten wachten en de Marokkaan krijgt in Florence mogelijk gezelschap van een landgenoot.La Viola heeft namelijk ook interesse in Marouane Chamakh, de man die bij Girondins Bordeaux uitstekend presteerde maar bij Arsenal geen indruk kon maken. Naar verluidt gaat het om een bedrag van 5,5 miljoen euro. El Hamdaoui levert Ajax slechts 850.000 euro op. (The Sun) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Over een mogelijke transfer van Narsingh naar PSV.
In Eindhoven maakt men zich grote zorgen over de financiële gezondheid van de club. PSV heeft een negatief eigen vermogen, 92 miljoen kortlopende schulden, 23 miljoen verlies in het afgelopen seizoen. Hoewel 50 miljoen van die kortlopende schuld bij de gemeente belegd is in de roemruchtige constructie rond de grond van het stadion.
Het beruchte Kunduz akkoord dreigt echter deze situatie nijpender te maken. De hogere lasten op topinkomens en de doorberekening van politie inzet dreigt nu toch echt voor serieuze problemen te gaan zorgen in Eindhoven.
Bron: Rik Elfrink - Eindhovens Dagblad @RikElfrink
PSV schijnt Narsingh 1 miljoen per jaar te willen betalen, en dan natuurlijk nog de transfersom. Bovenstaande lijkt dit waar onwaarschijnlijker te maken.
VEEL BELANGRIJKER: Dit is natuurlijk ook een goede verklaring waarom Ajax terughoudend is met aankopen. De oplopende kosten voor de BVO gaan Ajax het hardst van allemaal raken. Grootste stadion dus in absolute termen veel agenten op de been altijd, en relatief veel risico wedstrijden door de haat en nijd tegenover Amsterdam. Ook is het algemeen bekend dat Ajax de best betalende club in Nederland is en ook dat is dus een grote kostenpost. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 00:55 schreef Eide het volgende:Het beruchte Kunduz akkoord dreigt echter deze situatie nijpender te maken. De hogere lasten op topinkomens en de doorberekening van politie inzet dreigt nu toch echt voor serieuze problemen te gaan zorgen in Eindhoven. De Kunduz coalitie. Gelukkig komen er nieuwe verkiezingen!! Maar de hogere lasten op topinkomens heeft toch alleen indirect een effect op een club want spelers willen dan bij nieuwe contractbesprekingen meer geld zien. Voor de lopende contracten zal het PSV of welke club dan ook toch niet meer kosten? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax praat met NEC over transfer Nuytinck Door JOEY KNOBBEN __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 8 juli '12 22:58
Bram Nuytinck is de eerste prioriteit voor Ajax als opvolger van Jan Vertonghen bij de Amsterdammers. De landskampioen zag zondag haar aanvoerder vertrekken naar het Engelse Tottenham Hotspur en ziet in de NEC-verdediger de ideale opvolger. Foto
Volgens De Gelderlander is het gesprek tussen beide partijen direct na de transfer van Vertonghen geopend. Ajax hoopt deze week tot een akkoord te komen met Nijmegenaren.
De transfer van Jan Vertonghen naar het Engelse Tottenham Hotspur werd zondagmiddag na lang onderhandelen eindelijk beklonken. De Belgische international kost The Spurs negen miljoen euro. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 06:48 schreef NatjosFC het volgende:Ajax praat met NEC over transfer Nuytinck Door JOEY KNOBBEN __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 8 juli '12 22:58 Bram Nuytinck is de eerste prioriteit voor Ajax als opvolger van Jan Vertonghen bij de Amsterdammers. De landskampioen zag zondag haar aanvoerder vertrekken naar het Engelse Tottenham Hotspur en ziet in de NEC-verdediger de ideale opvolger. Foto Volgens De Gelderlander is het gesprek tussen beide partijen direct na de transfer van Vertonghen geopend. Ajax hoopt deze week tot een akkoord te komen met Nijmegenaren. De transfer van Jan Vertonghen naar het Engelse Tottenham Hotspur werd zondagmiddag na lang onderhandelen eindelijk beklonken. De Belgische international kost The Spurs negen miljoen euro. Na een tweet over gesprekken met Nuytinck nu een officieel krantenbericht over gesprekken met NEC. Nuytinck wordt het nieuwe binkie 100% zeker denk ik:) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verschillende items:
Vurnon Anita heeft tegen het Parool gezegd dat hij aankomende week wil praten met Ajax over het aanbod van Newcastle. Hij heeft hierbij aangegeven dat bij Ajax blijven zeker geen straf is.
De Telegraaf meldt dat Overmars vrijdag met Nuytinck sprak en zaterdag met Moisander. De zaakwaarnemer van Nuytinck ontkent contact met Ajax en het AD weet je melden dat er geen contact was met Nuytinck maar dat Overmars afgelopen zaterdag wel met AZ heeft gesproken met Moisander. Vandaag is er overleg tussen het TH en Overmars waarna de beslissing moet gaan vallen. Nuytinck en Viergever komen pas in beeld als Moisander niet zou lukken.
Ajax 1 meldt dat Siem de Jong de nieuwe aanvoerder van Ajax wordt. http://ajax1.nl/archief/de-jong-nieuwe-captain-van-ajax/
Dan de geruchten: AS Roma zou een bod van 5 miljoen hebben gedaan bij Ajax op Gregory van der Wiel Arsenal zou 24 miljoen over hebben voor Christiaan Eriksen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Leuke tijd die transfer periode !!!! |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 08:23 schreef Eide het volgende:....Dan de geruchten: AS Roma zou een bod van 5 miljoen hebben gedaan bij Ajax op Gregory van der Wiel Arsenal zou 24 miljoen over hebben voor Christiaan Eriksen..... Wat mij betreft mag Eriksen voor dit bedrag gaan. 24 miljoen? Goede dag wat een bedrag... Daar kan Ajax wel enkele leuke spelers van halen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 10:23 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Wat mij betreft mag Eriksen voor dit bedrag gaan. 24 miljoen? Goede dag wat een bedrag... Daar kan Ajax wel enkele leuke spelers van halen. Strikje erom en weg ermee. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
het gaat bij eriksen om 24 miljoen pond omgerekend ongeveer 30 miljoen euro |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 10:23 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Wat mij betreft mag Eriksen voor dit bedrag gaan. 24 miljoen? Goede dag wat een bedrag... Daar kan Ajax wel enkele leuke spelers van halen. Ik verwacht overigens dat dit een broodje aap verhaal is. Ik geloof nooit dat er zo veel voor Eriksen geboden wordt. Mocht dat bedrag wel serieus op tafel liggen kan Ajax geen nee zeggen natuurlijk. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 12:56 schreef Eide het volgende:[..] Ik verwacht overigens dat dit een broodje aap verhaal is. Ik geloof nooit dat er zo veel voor Eriksen geboden wordt. Mocht dat bedrag wel serieus op tafel liggen kan Ajax geen nee zeggen natuurlijk. idd, vast een broodje aap.
Arsenal geeft nooit veel geld uit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Reacties van Arsenal fans waren ongeveer "Arsene wil get a heart attack before he spends that kind on money on a player" en "Arsene would sooner cut his hand off than signing such a deal". :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Als iets niet echt een gerucht is, zoals het interview met Anita, dan mag het een eigen topic krijgen wat mij betreft. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Marc Overmars gaat in zijn eerste werkdagen bij Ajax te werk zoals hij vroeg voetbalde: snel en slagvaardig. Na de verkoop van Jan Vertonghen, heeft de directeur voetbalzaken van de Amsterdammers een deal met RKC over Rodney Sneijder. De Utrechter vekast voor twee jaar naar Waalwijk, zo meldt De Telegraaf. Opvallend, omdat 'het broertje van' vorige week nog boos was over berichtgeving van RTV Utrecht dat hij met de Brabanders zou praten(zie bericht). Hij zou slechts in Waalwijk gesignaleerd zijn omdat hij op zoek was naar nieuwe meubels... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Rodney Sneijder begon maandag bij Jong Ajax aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het is echter niet duidelijk of de middenvelder daar komend seizoen ook zal spelen, want hij heeft een aanbieding op zak van een andere club.
De 21-jarige Sneijder heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2013. Ajax-trainer Frank de Boer lijkt weinig van plan te zijn met het jongere broertje van Wesley Sneijder, gezien het feit de Utrechter is begonnen bij Jong Ajax. RKC Waalwijk hoopt daarvan te profiteren en heeft hem een aanbieding gedaan.
Trainer Erwin Koeman heeft dit bevestigd. "Wij hebben hem een aanbod gedaan, dat klopt. We moeten er dus nog wel helemaal met Ajax uitkomen." Onlangs was Sneijder in Waalwijk, waarna de geruchten op gang kwamen. Destijds gaf hij aan dat het niet was om met RKC te praten, maar om nieuwe meubels te kopen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
BARCELONA - In de zoektocht naar een opvolger voor Jan Vertonghen heeft Ajax de aandacht (voorlopig) verlegd naar Marc Muniesa Martinez (20). Het Spaanse talent van FC Barcelona B, dat uitkomt in de Segunda Division A, maakte tot dusver twee keer zijn opwachting in de hoofdmacht van Barça. Zijn debuut was op 23 mei 2009 in de competitiewedstrijd tegen Osasuna. Als vervanger van Sylvinho kreeg de toen 17-jarige Muniesa na een lichte overtreding rood. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 05:42 schreef Boudewijn het volgende:BARCELONA - In de zoektocht naar een opvolger voor Jan Vertonghen heeft Ajax de aandacht (voorlopig) verlegd naar Marc Muniesa Martinez (20). Het Spaanse talent van FC Barcelona B, dat uitkomt in de Segunda Division A, maakte tot dusver twee keer zijn opwachting in de hoofdmacht van Barça. Zijn debuut was op 23 mei 2009 in de competitiewedstrijd tegen Osasuna. Als vervanger van Sylvinho kreeg de toen 17-jarige Muniesa na een lichte overtreding rood. Dit is wat ik al een lange tijd geleden heb aangegeven. Waarom gaan we niet meer samenwerken met Barcelona??
Als je een Cruyff, de Boer en Overmars in je gelederen hebt, die allen een Barcelona verleden hebben, moet het toch mogelijk zijn om de contacten te leggen met het technisch orgaan daar. Alle grote clubs hebben zo hun "sateliet clubs". Spelers van Barcelona B zouden zo in de Nederlandse competitie kunnen spelen. Sterker nog met de concurentie binnen Barcelona, is het juist wel goed dat spelers van Barcelona B (of spelers die bij de A buiten de boot vallen) zich in een andere competitie profileren. Van Gabri hebben toch ook kunnen genieten en profiteren. Als tegenprestatie, kun je dan afspreken dat Barcelona de eerste keus krijgt op spelers van Ajax. Financieel en sportief zou dit een mooie uitkomst kunnen zijn. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Olequer 2 gaat dit worden vrees ik. (B-garnituur)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Ik ga er toch vanuit dat het technisch hart van AJAX (Jonk, Bergkamp, de Boer, Overmars en Cruyff op de achtergrond) wel weten wat ze dan in huis halen. Dat ze niet meer dezelfde fouten maken zoals in het verleden vaak gebeurde. Een Olequer 2 (zoals jij die noemt) zou toch niet meer gebeuren. Tenminste daar ga ik vanuit........ |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 09:09 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik ga er toch vanuit dat het technisch hart van AJAX (Jonk, Bergkamp, de Boer, Overmars en Cruyff op de achtergrond) wel weten wat ze dan in huis halen. Dat ze niet meer dezelfde fouten maken zoals in het verleden vaak gebeurde. Een Olequer 2 (zoals jij die noemt) zou toch niet meer gebeuren. Tenminste daar ga ik vanuit........ Ze zoeken een leiderfiguur in de verdediging die regelmatig mee inschuift. Dan moet je vooral voor deze gast gaan! NOT! Gewoon Moisander halen. Ze wachten weer veel te lang met alles. Zo komen we dadelijk weer bij 2de keus spelers uit. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 09:28 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ze zoeken een leiderfiguur in de verdediging die regelmatig mee inschuift. Dan moet je vooral voor deze gast gaan! NOT! Gewoon Moisander halen. Ze wachten weer veel te lang met alles. Zo komen we dadelijk weer bij 2de keus spelers uit. Ken jij hem (Marc Muniesa Martinez) dan?. Misschien is het wel een leider figuur, en schuift hij wel regelmatig mee in? Ik moet eerlijk zeggen, ik ken hem niet. Ik weet niet eens of hij linksbenig is, maar ik neem aan dat als Cruijff hiermee komt en de rest hun zege erover geven, dat het hij wel oké is. Het is inderdaad geen Nederlands sprekende speler die ze graag willen hebben. |
|
|
|