|
|
nora
|
|
|
He Marco kwestie van geld ,ze gaan de hoofdprijs niet meer betalen bij onze Eredivisieclubs ,vanmorgen de telegraaf weer helemaal door gespit en ze hebben gewoon een nw beleid over de waarde die een speler waard is dat gaan ze bieden en als de club van die speler veel meer vraagt dan de waarde van de speler gaat Ajax naar het buitenland om een seintje af tegeven aan deze clubs o.a AZ over Moisander en Heerenveen over Narsingh en die halve zool uit Enschede over Luuk de Jong die gasten moeten gewoon weer met beide voeten op aarde komen.Ik vind dat Ajax dat goed doet,dan maar geen Narsingh of Moisander. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 10:08 schreef nora het volgende:He Marco kwestie van geld ,ze gaan de hoofdprijs niet meer betalen bij onze Eredivisieclubs ,vanmorgen de telegraaf weer helemaal door gespit en ze hebben gewoon een nw beleid over de waarde die een speler waard is dat gaan ze bieden en als de club van die speler veel meer vraagt dan de waarde van de speler gaat Ajax naar het buitenland om een seintje af tegeven aan deze clubs o.a AZ over Moisander en Heerenveen over Narsingh en die halve zool uit Enschede over Luuk de Jong die gasten moeten gewoon weer met beide voeten op aarde komen.Ik vind dat Ajax dat goed doet,dan maar geen Narsingh of Moisander. Wie moeten ze dan halen volgens jouw? Ik begrijp dat ze niet te veel willen uitgeven en het onderste uit de kan willen maar iedereen die tot 10 kan tellen weet toch dat Narsingh zijn waarde niet verliest aangezien dit een basisspeler zal worden (imo). |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik denk dat ze zoals al aangegeven in de telegraaf dan in het buitenland gaan shoppen,dat hij die 4 miljoen wel waard zal blijven denk ik ook maar ik vermoed dat ze dit beleid gewoon strak handteren om een seintje af te geven aan de Nedelandse clubs om geen hoofdprijzen meer te vragen als Ajax of PSV komen,want ook PSV heeft eigenlijk veel te veel betaald voor Mertens en Strootman en Mataz en die zie je nu ook veel voorzichtiger kopen ook die betalen die 6 miljoen niet aan Heerenveen.Dus ik denk niet dat het wat te maken heeft met Narsingh maar dat het een principe strijd is geworden van Ajax naar de provincie clubs. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
van die Muniesa lijkt me onzin, die halen ze echt niet. Frank heeft meerdere malen aangegeven een ervaren verdediger te willen hebben en eentje die Nederlands spreekt. Moisander blijft daarom 1e keus, daarna komt zeer waarschijnlijk Nuytinck.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik denk dat ze nu voor die spanjaard gaan uit Barcelona B.Schijnt een groot talent te zijn volgens Cruyff.En misschien Nuytinck als NEC een normale prijs vraagt. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:02 schreef NatjosFC het volgende:van die Muniesa lijkt me onzin, die halen ze echt niet. Frank heeft meerdere malen aangegeven een ervaren verdediger te willen hebben en eentje die Nederlands spreekt. Moisander blijft daarom 1e keus, daarna komt zeer waarschijnlijk Nuytinck.. Ze willen 6 miljoen voor Moisander dus ik vrees dat we die kunnen wegstrepen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:03 schreef nora het volgende:Ik denk dat ze nu voor die spanjaard gaan uit Barcelona B.Schijnt een groot talent te zijn volgens Cruyff.En misschien Nuytinck als NEC een normale prijs vraagt. Als je zo'n groot talent bent sta je niet met je 20ste in Barcelona B |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: is nog nergens officieel gemeld, de onderhandelingen zullen deze week wel aan de gang gaan. denk dat als Ajax er niet uitkomt dat ze gewoon voor Nuytinck gaan. die spreekt in iedergeval Nederlands.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:03 schreef nora het volgende:Ik denk dat ze nu voor die spanjaard gaan uit Barcelona B.Schijnt een groot talent te zijn volgens Cruyff.En misschien Nuytinck als NEC een normale prijs vraagt. Nuyticnk staat wel boven die spanjaard hoor, die spanjaard voldoet aan geen van de eisen van de Boer qua taal en Ervaring. Nuytinck spreekt de taal en is een erg groot talent, mischien wel groter dan die spanjaard, en NEC is niet van de abnormale prijzen... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] is nog nergens officieel gemeld, de onderhandelingen zullen deze week wel aan de gang gaan. denk dat als Ajax er niet uitkomt dat ze gewoon voor Nuytinck gaan. die spreekt in iedergeval Nederlands.. er is ook nergens officieel gemeld dat Narsingh 5 miljoen kost. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: heeft Heerenveen meermaals aangegeven, en Ajax PSV klaagden over de 5 miljoen.
maar ik hoop op een constructie van: 3.0 of 3.5 miljoen + Lukoki en de Serero
of alleen Lukoki maar ik hoop wel dat Narsingh komt.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:13 schreef NatjosFC het volgende:[..] heeft Heerenveen meermaals aangegeven, en Ajax PSV klaagden over de 5 miljoen. maar ik hoop op een constructie van: 3.0 of 3.5 miljoen + Lukoki en de Serero of alleen Lukoki maar ik hoop wel dat Narsingh komt.. Het is graag of niet graag voor Narsingh. Word tijd dat die zijn mond open gaat trekken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:14 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Het is graag of niet graag voor Narsingh. Word tijd dat die zijn mond open gaat trekken. hij wil graag, heeft hij al aangeven, hij zei: als ik naar topclub kan, wil ik graag naar een topclub, en Ajax is een topclub. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:17 schreef NatjosFC het volgende:[..] hij wil graag, heeft hij al aangeven, hij zei: als ik naar topclub kan, wil ik graag naar een topclub, en Ajax is een topclub. Dat is PSV in zijn ogen ook. Hij moet zich gewoon DUIDELIJK uitspreken. Waar speel je nou liever? AJAX of PSV. Dat maakt het voor alle partijen een stuk makkelijker. H'veen hoeft niet meer te onderhandelen met 1 van de clubs en voor AJAX en PSV schept dat ook duidelijkheid. Persoonlijk denk ik dat hij voor PSV zal gaan kiezen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
begrijp ik:
maar ik zat hierover te denken, als we Nuytinck halen hebben we in principe 2 mandekkers Alderweireld en Nuytinck, het zijn beiden niet echt de beste ballende CV's. daarom begrijp ik de keuze voor Moisander wel, want die kan wel goed opbouwen, maar is verdedigend minder.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
begrijp ik:
maar ik zat hierover te denken, als we Nuytinck halen hebben we in principe 2 mandekkers Alderweireld en Nuytinck, het zijn beiden niet echt de beste ballende CV's. daarom begrijp ik de keuze voor Moisander wel, want die kan wel goed opbouwen, maar is verdedigend minder.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:23 schreef NatjosFC het volgende:begrijp ik: maar ik zat hierover te denken, als we Nuytinck halen hebben we in principe 2 mandekkers Alderweireld en Nuytinck, het zijn beiden niet echt de beste ballende CV's. daarom begrijp ik de keuze voor Moisander wel, want die kan wel goed opbouwen, maar is verdedigend minder.. Ik vind Moisander een prima optie alleen ook daar geldt het dat ze te veel geld vragen. Zijn helemaal gek geworden die clubjes. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:26 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ik vind Moisander een prima optie alleen ook daar geldt het dat ze te veel geld vragen. Zijn helemaal gek geworden die clubjes. nou ja, als een speler nog 2 jaar vast ligt... en bij Narsingh tonen 2 clubs concrete interesse die zitten dus ook goed.
bij NEC in de vorm van Nuytinck zal dat minder zijn denk ik... |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
Ajax heeft volgens De Telegraaf haar pijlen gericht op verdediger Marc Muniesa, speler van FC Barcelona. De Amsterdammers zijn nog steeds op zoek naar een opvolger voor de vertrokken Jan Vertonghen.
Niklas Moisander wordt veelvuldig in verband gebracht met een overstap naar Ajax, maar aangezien die te duur blijkt voor de Amsterdammers, heeft de club de aandacht verlegd naar de verdediger van FC Barcelona. Ajax heeft alleen nog interesse in de AZ-speler als diens transfersom wordt verlaagd.
Directeur voetbalzaken van Ajax, Marc Overmars, laat weten dat er inderdaad interesse is in de Barça-speler. "Het klopt dat we interesse hebben in Muniesa, maar er is nog niets beslist", aldus Overmars. Op 23 mei 2009 maakte Muniesa zijn debuut in de Primera División in de wedstrijd tegen CA Osasuna. Hij mocht als vervanger van Sylvinho het veld betreden.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/161690/Ajax_denkt_naast_Moisander_ook_aan_FC_Barcelona-verdediger_Muniesa#ixzz20PPzyqam |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Je moet wel kijken wat er voor je staat,je komt bij Barca niet zo makkelijk in het eerste als bij Ajax,en volgens mij kent Cruyff ze van haver tot gort. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 11:10 schreef NatjosFC het volgende:[..] Nuyticnk staat wel boven die spanjaard hoor, die spanjaard voldoet aan geen van de eisen van de Boer qua taal en Ervaring. Nuytinck spreekt de taal en is een erg groot talent, mischien wel groter dan die spanjaard, en NEC is niet van de abnormale prijzen... Nou ik heb Nuytinck een paar keer gezien een leuke speler maar heeft ook geen ervaring en ging zelfs tegen Ajax gruwelijk in de fout.Ik zelf denk dat de talenten bij Barca groter zijn dan bij NEC. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 14:30 schreef nora het volgende:[..] Je moet wel kijken wat er voor je staat,je komt bij Barca niet zo makkelijk in het eerste als bij Ajax,en volgens mij kent Cruyff ze van haver tot gort. Dan was hij al lang gescout door een andere spaanse club. Kom op zeg dit is toch het tegenovergestelde wat FdB wilde? Hij wil een ervaren centrale verdediger die Nederlands spreekt. Dit is een jongetje van 20 met vrijwel geen ervaring en spreekt geen woord nederlands. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 14:33 schreef nora het volgende:[..] Nou ik heb Nuytinck een paar keer gezien een leuke speler maar heeft ook geen ervaring en ging zelfs tegen Ajax gruwelijk in de fout.Ik zelf denk dat de talenten bij Barca groter zijn dan bij NEC. Barca B is het he,
maar ik zou toch voor Nuytinck of Viergever gaan boven die spanjaard... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja Barca B maar Gabri kwam toen de tijd ook niet echt in de basis bij Barca,en was bij Ajax de man. Maar goed ik heb vanmiddag weer even AZ - Valencia gezien met als grootste uitblinker Moisander hard en constant aan het coachen en opbouwend uitstekend. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Narsingh voor 5 jaar naar PSV. Het was spannend maar PSV heeft deze strijd gewonnen. Vanavond of morgenvroeg word dit bekend gemaakt.
Bron: Heerenveen insider Tjerpstra
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Gaan we lopen bitchen? Als je mijn mening niet interesseerd dan moet je dat zelf weten, maar dan schrijf je dat anders of je houd gewoon simpel je mond dicht. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Jongens het is een geruchtentopic. Het is een vrij betrouwbare bron, maar ik zat natuurlijk NIET langs Brands, Narsingh en Raiola toen er een handtekening werd gezet :) 100% zeker weet ik het dus niet.
edit: NIET
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 20:59 schreef AFCA MARCO het volgende:Jongens het is een geruchtentopic. Het is een vrij betrouwbare bron, maar ik zat natuurlijk NIET langs Brands, Narsingh en Raiola toen er een handtekening werd gezet :) 100% zeker weet ik het dus niet. edit: NIET Idd. Dit is een geruchten topic en je poste dat bericht omdat je iets erover vernomen hebt. Volkomen logisch. Ik kan het mij bijna niet voorstellen door wat er allemaal over is gezegd de afgelopen tijd. Vandaar dat ik het moeilijk kan geloven. Hoop dat het niet waar is overigens. Als het waar is, hoop ik dat ie volledig flopt daar :-) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 21:08 schreef Peterhs het volgende:[..] Idd. Dit is een geruchten topic en je poste dat bericht omdat je iets erover vernomen hebt. Volkomen logisch. Ik kan het mij bijna niet voorstellen door wat er allemaal over is gezegd de afgelopen tijd. Vandaar dat ik het moeilijk kan geloven. Hoop dat het niet waar is overigens. Als het waar is, hoop ik dat ie volledig flopt daar :-) Helemaal eens. Volledig floppen en over 2seizoenen nog eens bij RKC proberen hahaha. Echt een sukkel dan hoor. Hoe kun je nou als Amsterdammer voor PSV kiezen. Ik zou als Limburger 1000% voor AJAX kiezen en ja ook al ik daar veel minder betaald zou krijgen. Het is toch GVD een eer om dat shirt te dragen en te spelen voor zo'n geweldig publiek. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 20:59 schreef AFCA MARCO het volgende:Jongens het is een geruchtentopic. Het is een vrij betrouwbare bron, maar ik zat natuurlijk NIET langs Brands, Narsingh en Raiola toen er een handtekening werd gezet :) 100% zeker weet ik het dus niet. edit: NIET Ben benieuwd Marco ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 21:11 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Helemaal eens. Volledig floppen en over 2seizoenen nog eens bij RKC proberen hahaha. Echt een sukkel dan hoor. Hoe kun je nou als Amsterdammer voor PSV kiezen. Ik zou als Limburger 1000% voor AJAX kiezen en ja ook al ik daar veel minder betaald zou krijgen. Het is toch GVD een eer om dat shirt te dragen en te spelen voor zo'n geweldig publiek. Ja, maar toch is het helaas de laatste tijd het feit dat er in NL steeds minder vinden dat AJAX de club is en dat ze bij anderen er ook wel komen. In het buitenland is over het algemeen AJAX nog wel de club met aanzien. Hier brokkelt het steeds verder af. Voor alsnog maken de spelers van AJAX nog altijd het vaakst de beste transfers, dus als ze dan ergens anders willen ballen voor net iets meer geld dan zijn ze kortzichtig bezig. Ook voetbal is investering en de clubs kijken toch echt sneller en meer naar AJAX dan bv naar PSV. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 21:15 schreef Peterhs het volgende:[..] Ja, maar toch is het helaas de laatste tijd het feit dat er in NL steeds minder vinden dat AJAX de club is en dat ze bij anderen er ook wel komen. In het buitenland is over het algemeen AJAX nog wel de club met aanzien. Hier brokkelt het steeds verder af. Voor alsnog maken de spelers van AJAX nog altijd het vaakst de beste transfers, dus als ze dan ergens anders willen ballen voor net iets meer geld dan zijn ze kortzichtig bezig. Ook voetbal is investering en de clubs kijken toch echt sneller en meer naar AJAX dan bv naar PSV. Ik snap er werkelijk helemaal niets van hoor. Als Amsterdammer verkiest hij Eindhoven boven Amsterdam en daarbij dus ook UEFA CUP boven CHAMPIONS CUP. Ik kan het zelf moeilijk geloven als ik het relativeer. Is er dan iets gebeurt dat wij niet meekregen vraag ik me dan af? Je maakt zo'n keuze niet zomaar omdat PSV je een "warm gevoel" geeft. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja precies. Het zou sowieso wel erg plotseling zijn ineens, omdat al dagenlang beide clubs redelijk vast zitten qua vorderingen omtrent de transfer. Daarom denk ik ook dat hij als Amsterdammer ook de voorkeur heeft voor Ajax en niet voor PSV. Ook zal hij bij Ajax op zijn echte positie gaan spelen en dit is bij PSV nog maar af te wachten. Warm gevoel zal wel in de portemonnee zijn. Zoals ik eerder zei. Als je echt goed bent dat maak je binnen een paar jaar een grote transfer voor veel geld. Dan ga je toch voor de club waar je meeste kans hebt tot spelen en met meeste kans op een transfer? Dat is dus bij ons. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 21:11 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Helemaal eens. Volledig floppen en over 2seizoenen nog eens bij RKC proberen hahaha. Echt een sukkel dan hoor. Hoe kun je nou als Amsterdammer voor PSV kiezen. Ik zou als Limburger 1000% voor AJAX kiezen en ja ook al ik daar veel minder betaald zou krijgen. Het is toch GVD een eer om dat shirt te dragen en te spelen voor zo'n geweldig publiek. toen ajax hem wegstuurde was hij ook al Amsterdammer en was hij zogenaamd lastig en nu mot hij op zijn knieen zeker... |
|
|
|
|
|
|
|
quote: Nog altijd niks Marco :P |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 22:50 schreef infamous psv het volgende:[..] toen ajax hem wegstuurde was hij ook al Amsterdammer en was hij zogenaamd lastig en nu mot hij op zijn knieen zeker... Daar zal die het zelf naar gemaakt hebben destijds. Ik mag hopen dat als hij voor PSV kiest, hij meteen beiden benen breekt. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Geef het even de tijd kerel. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
er staat nog nergens iets, over Narsingh... denk dat ze nog gewoon aan het onderhandelen zijn met PSV |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 - 09:30 schreef NatjosFC het volgende:er staat nog nergens iets, over Narsingh... denk dat ze nog gewoon aan het onderhandelen zijn met PSV Mogen ze ook wakker worden ? :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, als Narsingh bij PSV tekent dan wordt ie niet meer wakker... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
OFF TOPIC wat gebeurd er eigenlijk als een club een grote transfersom betaalt voor een speler. en dat die speler dan bijv. een week later wordt vermoord door een gestoorde fan ofzo iets?
ik bedoel als Rooney naar City zou gaan was iedereen daar razend geworden, en als er dan zon gek hem vermoord en City heeft net 100 miljoen betaalt. hoe gaan ze dat dan doen? |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
AFCA MARCO ik kan niks vinden bij tjerkstra over dat narsingh naar psv gaat. Zowel op twitter niet en op zijn internetsite niet. Kan je ff linkje sturen? |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 - 09:40 schreef NatjosFC het volgende:OFF TOPIC wat gebeurd er eigenlijk als een club een grote transfersom betaalt voor een speler. en dat die speler dan bijv. een week later wordt vermoord door een gestoorde fan ofzo iets? ik bedoel als Rooney naar City zou gaan was iedereen daar razend geworden, en als er dan zon gek hem vermoord en City heeft net 100 miljoen betaalt. hoe gaan ze dat dan doen? kopersrisico :P
maar serieus? niks, die vent moet dan gepakt worden door de politie en krijgt dan een gevangenisstraf.....de club die betaald heeft is zijn centen dan kwijt. Als jij een vaas koopt in de winkel en je loopt naar buiten en hij valt, dan is je geld ook weg, kostbaar of niet. Tenzij je het vermoord worden van zo'n speler kunt verzekeren :P |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 - 09:40 schreef NatjosFC het volgende:OFF TOPIC wat gebeurd er eigenlijk als een club een grote transfersom betaalt voor een speler. en dat die speler dan bijv. een week later wordt vermoord door een gestoorde fan ofzo iets? ik bedoel als Rooney naar City zou gaan was iedereen daar razend geworden, en als er dan zon gek hem vermoord en City heeft net 100 miljoen betaalt. hoe gaan ze dat dan doen? Verzekeringswerk. Op alle voetballers loopt bij het tekenen van een contract een verzekering. Over die 100 milj. moet de club premie betalen. Je denkt toch niet dat FC Utrecht al het geld kwijt is voor die nr. 4 (ben zijn naam even kwijt)die enkele jaren geleden is overleden. En die speler van Utrecht die vorig jaar verlamd is geraakt. Allemaal verzekeringswerk. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 - 10:39 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Verzekeringswerk. Op alle voetballers loopt bij het tekenen van een contract een verzekering. Over die 100 milj. moet de club premie betalen. Je denkt toch niet dat FC Utrecht al het geld kwijt is voor die nr. 4 (ben zijn naam even kwijt)die enkele jaren geleden is overleden. En die speler van Utrecht die vorig jaar verlamd is geraakt. Allemaal verzekeringswerk. Ik heb geen idee of ze al het geld kwijt zijn. Je bedoelt trouwens David Di Tomasso. Maar dat is afhankelijk van het bedrag, verzekering en premies etc indd. Ze kunnen in elk geval geen geld terug claimen van de verkopende club.
Hebben ze een standaard spelers verzekering of sluiten ze die af bij/na het tekenen, afhankelijk van de waarde? |
|
|
|