BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 juli 2012 - 11:12   quote  deeplink  
ik hoor net op VI-Radio
dat Marc Overmars heeft aangegeven dat het ook een optie is te wachten tot de laatste week van de transfermarkt, en dan een vervanger voor Jan halen. omdat dan de prijzen zullen zakken en het zelfde geld voor Narsingh..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:12 schreef NatjosFC het volgende:
ik hoor net op VI-Radio
dat Marc Overmars heeft aangegeven dat het ook een optie is te wachten tot de laatste week van de transfermarkt, en dan een vervanger voor Jan halen. omdat dan de prijzen zullen zakken en het zelfde geld voor Narsingh..
Lekker naief van Overmars dan.
Die gaan weer wachten totdat alles weg gekaapt word voor hun neus.
Die leren het niet!
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 13 juli 2012 - 11:16   quote  deeplink  
sport1 heeft net gemeld dat manchester united met eriksen in de onderhandeling is. Ajax wil 22 miljoen voor hem en als hij vertrekt wil Ajax zo snel mogelijk naar Alkmaar om Maher over te nemen
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:16 schreef afcadavid het volgende:
sport1 heeft net gemeld dat manchester united met eriksen in de onderhandeling is. Ajax wil 22 miljoen voor hem en als hij vertrekt wil Ajax zo snel mogelijk naar Alkmaar om Maher over te nemen
Had het gelezen. Alleen MAher kost 12 miljoen en aangezien AJAX bang is wat uit te geven komen ze dadelijk met een bod van 5 miljoen aanzetten.
Die transfers van AJAX, ik heb er geen vertrouwen in.
The Dude :)
 The Dude :) - vrijdag 13 juli 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:16 schreef afcadavid het volgende:
Dóen! is een mooi bedrag voor hem en ik denk dat ie aankomend jaar niet zó bepalend is dat Maher het niet zou kunnen opvangen.

En het is inderdaad niet slim om te wachten tot het eind als je de beste optie wil, dan heb je wel de goedkoopste, maar dat is dan relatief gezien alsnog duurkoop.
 The Dude :) - vrijdag 13 juli 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:17 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Had het gelezen. Alleen MAher kost 12 miljoen en aangezien AJAX bang is wat uit te geven komen ze dadelijk met een bod van 5 miljoen aanzetten.
Die transfers van AJAX, ik heb er geen vertrouwen in.
"De regerend landskampioen wil niet verder gaan dan 9 miljoen voor het 18-jarige talent, dat afgelopen seizoen één van de smaakmakers was in de Eredivisie."
bron:sport1
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:19 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

"De regerend landskampioen wil niet verder gaan dan 9 miljoen voor het 18-jarige talent, dat afgelopen seizoen één van de smaakmakers was in de Eredivisie."
bron:sport1
Geloof ik geen snars van. Ook AZ is niet op het achterhoofd gevallen he. Die houden gewoon vast aan die 12 miljoen.
 The Dude :) - vrijdag 13 juli 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:22 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Geloof ik geen snars van. Ook AZ is niet op het achterhoofd gevallen he. Die houden gewoon vast aan die 12 miljoen.
Nee, maar geeft wel aan dat Ajax er wat reëler in staat, rond je het af op 10 + clausules.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:29 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Nee, maar geeft wel aan dat Ajax er wat reëler in staat, rond je het af op 10 + clausules.
Hahaha ajax zie ik voor geen enkele speler meer zulke bedragen betalen. We lijken Arsenal wel.
Beste spelers verkopen elk jaar en elke keer maar talenten terug halen.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 13 juli 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 09:02 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Daar zal die het zelf naar gemaakt hebben destijds.
Ik mag hopen dat als hij voor PSV kiest, hij meteen beiden benen breekt.
wat is dat nou voor n antwoord...
jullie hebben toch n goeie jeugd dus vul de plek op met n jeugdspeler..
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 13 juli 2012 - 11:38   quote  deeplink  
nog een vers gerucht op twitter: Er gaan geruchten in de sociale wereld dat Heerenveen akkoord is met Ajax over Narsingh voor 3,5 miljoen euro + een verhuur van Lukoki.

aldus @geruchtvoetbal
https://twitter.com/GeruchtVoetbal
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:34 schreef infamous psv het volgende:

[..]

wat is dat nou voor n antwoord...
jullie hebben toch n goeie jeugd dus vul de plek op met n jeugdspeler..
Ja in Eindhoven kunnen ze dat niet zeggen.
btw is dat een normaal antwoord. Je word niet zomaar weggestuurd!
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 13 juli 2012 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:42 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ja in Eindhoven kunnen ze dat niet zeggen.
btw is dat een normaal antwoord. Je word niet zomaar weggestuurd!
dat klopt, dat kunnen wij niet zeggen nee mr dat is geen nieuws mr jullie hebben jeugd en toch willen jullie berg met spelers halen..
sturen er eerst n berg weg en dan wil je ze terughalen, kan dan ook begrijpen dat ze niet meer willen..
mr dat je Narsingh ons niet gunt dat mag jij vinden en misschien is hij niet zomaar weggestuurd mr dat hij gelijk zijn poten moet breken is wel beetje overdreven van je...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:50 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dat klopt, dat kunnen wij niet zeggen nee mr dat is geen nieuws mr jullie hebben jeugd en toch willen jullie berg met spelers halen..
sturen er eerst n berg weg en dan wil je ze terughalen, kan dan ook begrijpen dat ze niet meer willen..
mr dat je Narsingh ons niet gunt dat mag jij vinden en misschien is hij niet zomaar weggestuurd mr dat hij gelijk zijn poten moet breken is wel beetje overdreven van je...
Prima. Ik gun jullie Narsingh van harte en daarbij hoop ik ook van harte dat PSV weer geen kampioen wordt en WEER te veel gaat uitgeven.
Misschien wil de gemeente nu de lucht boven het stadion wel kopen.
Kijk naar vorig jaar. 30 miljoen uitgeven en vervolgens niet eens CL halen.
 The Dude :) - vrijdag 13 juli 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:38 schreef afcadavid het volgende:
nog een vers gerucht op twitter: Er gaan geruchten in de sociale wereld dat Heerenveen akkoord is met Ajax over Narsingh voor 3,5 miljoen euro + een verhuur van Lukoki.

aldus @geruchtvoetbal
https://twitter.com/GeruchtVoetbal
Marco had zo'n gerucht over PSV....ik wacht nog op bevestiging :P haha

Ik vond ook nog dit bericht, wel met n korreltje zout denk ik..
http://www.totalfootballmadness.com/2012/07/10/luciano-narsingh-closing-in-on-fulham-switch/

"Interesting news are out claiming that Fulham are a step closer to landing Heerenveen winger Luciano Narsingh.

Narsinghs agent, Mino Raiola is in talks with Fulham about a move to London for the young midfielder.

Ajax have also been linked with Narsingh, but Raiola says Dutch clubs cannot afford to sign the youngster."

en dit bericht:
http://www.totalfootballmadness.com/2012/07/10/valencia-ready-to-try-again-for-kevin-strootman/

"Reports have emerged that Valencia are interested in PSV Eindhoven midfielder Kevin Strootman.

It is said that Los Che are reviving their bid for the Dutch international midfielder with the Euros now over.

Valencia chief Braulio Vazquez is again stepping up talks with PSV for Strootman after first registering their interest at the end of last season."

Dan zouden ze juist een vervanger moeten hebben voor hem en is Narsingh denk ik niet haalbaar.... maar goed, hoe betrouwbaar het allemaal is....
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 13 juli 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:55 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Marco had zo'n gerucht over PSV....ik wacht nog op bevestiging :P haha

Ik vond ook nog dit bericht, wel met n korreltje zout denk ik..
http://www.totalfootballmadness.com/2012/07/10/luciano-narsingh-closing-in-on-fulham-switch/

"Interesting news are out claiming that Fulham are a step closer to landing Heerenveen winger Luciano Narsingh.

Narsinghs agent, Mino Raiola is in talks with Fulham about a move to London for the young midfielder.

Ajax have also been linked with Narsingh, but Raiola says Dutch clubs cannot afford to sign the youngster."

en dit bericht:
http://www.totalfootballmadness.com/2012/07/10/valencia-ready-to-try-again-for-kevin-strootman/

"Reports have emerged that Valencia are interested in PSV Eindhoven midfielder Kevin Strootman.

It is said that Los Che are reviving their bid for the Dutch international midfielder with the Euros now over.

Valencia chief Braulio Vazquez is again stepping up talks with PSV for Strootman after first registering their interest at the end of last season."

Dan zouden ze juist een vervanger moeten hebben voor hem en is Narsingh denk ik niet haalbaar.... maar goed, hoe betrouwbaar het allemaal is....
van narsingh is absoluut niet waar. er staat zelfs dat het een middenvelder is xD
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 13 juli 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 11:53 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Prima. Ik gun jullie Narsingh van harte en daarbij hoop ik ook van harte dat PSV weer geen kampioen wordt en WEER te veel gaat uitgeven.
Misschien wil de gemeente nu de lucht boven het stadion wel kopen.
Kijk naar vorig jaar. 30 miljoen uitgeven en vervolgens niet eens CL halen.
helaas kan je instelling van n speler niet kopen..
en snap dat je hard erom moet lachuh want dat zou ik ook doen.. snap toch al dat gekoop niet, rot er n berg jeugd in en er drijven er heus wel n paar boven..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 juli 2012 - 12:02   quote  deeplink  
Eriksen 22 mil zou mooi zijn,
dan halen we Maher voor 12,
kunnen we die later zeer waarschijnlijk met winst verkopen..
 The Dude :) - vrijdag 13 juli 2012 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:00 schreef afcadavid het volgende:

[..]

van narsingh is absoluut niet waar. er staat zelfs dat het een middenvelder is xD
haha ja maar daarvoor dat het een winger is, misschien ziet de schrijver een winger wel als middenvelder :P

maar nieuwe trucs van graaiola?
 The Dude :) - vrijdag 13 juli 2012 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:02 schreef NatjosFC het volgende:
Eriksen 22 mil zou mooi zijn,
dan halen we Maher voor 12,
kunnen we die later zeer waarschijnlijk met winst verkopen..
hmm....stel dát hij in potentie het niveau haalt van Eriksen, krijg je er dus om en nabij 22 miljoen voor (tenzij hij zich belachelijk ontwikkeld) en dan pak je maar 10 miljoen. Daar moet je z'n salaris van af trekken, makelaarskosten, belasting etc. Dan hou je maar heel weinig over van zo'n toptranfer....
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 13 juli 2012 - 12:06   quote  deeplink  
Raoila maakt het geen reet uit welke club Narsingh overneemt, de club waar hij het meeste poen aan overhoudt is de winnaar..
Als hij hem voor 2 tientjes meer bij NEC kan stallen vindt hij het ook best..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:06 schreef infamous psv het volgende:
Raoila maakt het geen reet uit welke club Narsingh overneemt, de club waar hij het meeste poen aan overhoudt is de winnaar..
Als hij hem voor 2 tientjes meer bij NEC kan stallen vindt hij het ook best..
Eens!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 juli 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:05 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

hmm....stel dát hij in potentie het niveau haalt van Eriksen, krijg je er dus om en nabij 22 miljoen voor (tenzij hij zich belachelijk ontwikkeld) en dan pak je maar 10 miljoen. Daar moet je z'n salaris van af trekken, makelaarskosten, belasting etc. Dan hou je maar heel weinig over van zo'n toptranfer....
Maher wordt zeer waarschijnlijk international, nederlandse internationals liggen vaak wel goed in de markt. daarbij kan hij bij Ajax CL spelen.

maar hij is ook links wat voor Ajax zeer voordelig is als hij vanaf links gaat spelen...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maher wordt zeer waarschijnlijk international, nederlandse internationals liggen vaak wel goed in de markt. daarbij kan hij bij Ajax CL spelen.

maar hij is ook links wat voor Ajax zeer voordelig is als hij vanaf links gaat spelen...
Maher is niet minder dan Eriksen imo. Als je die dus kunt switchen en daarbij 10 miljoen betaald krijgt lijkt me dat een hele goede zaak.
Ik weet niet hoelang die Eriksen nog onder contract staat, maar geloof maar niet dat deze zal bijtekenen indien zich serieuze clubs voor hem melden.
Dus zodra je zulke bedragen kan vangen moet je niet eens twijfelen maar meteen een strik erom doen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 juli 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:10 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Maher is niet minder dan Eriksen imo. Als je die dus kunt switchen en daarbij 10 miljoen betaald krijgt lijkt me dat een hele goede zaak.
Ik weet niet hoelang die Eriksen nog onder contract staat, maar geloof maar niet dat deze zal bijtekenen indien zich serieuze clubs voor hem melden.
Dus zodra je zulke bedragen kan vangen moet je niet eens twijfelen maar meteen een strik erom doen.
ajax wil 25 miljoen, let maar op.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ajax wil 25 miljoen, let maar op.
MU is ziek als ze dat betalen. Voor dat zelfde bedrag hebben ze Sneijder.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 juli 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:11 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

is ook niks van waar, van dit gerucht. melde Sport1 ook niet dat Ajax Viergever ging halen..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 13 juli 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:11 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

mr Sneijder heeft n groter loonstrookie
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 juli 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

mr Sneijder heeft n groter loonstrookie
280.000 per week wou hij toch?
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook wel een speler die er meteen staat. Ik zie eriksen niet meteen basis staan.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 13 juli 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

er zijn dagen dat ik het niet op zak heb..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 13 juli 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Sneijder maakt wel het verschil..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:16 schreef infamous psv het volgende:
Sneijder maakt wel het verschil..
+14
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 juli 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:15 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook wel een speler die er meteen staat. Ik zie eriksen niet meteen basis staan.
nee, maar over een paar jaar als Eriksen het niveau bereikt kunnen ze hem weer verkopen aan Madrid voor meer mischien...
daarbij heeft Man U wel eerder interesse getoond in Eriksen..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 13 juli 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nee, maar over een paar jaar als Eriksen het niveau bereikt kunnen ze hem weer verkopen aan Madrid voor meer mischien...
daarbij heeft Man U wel eerder interesse getoond in Eriksen..
United is wel n topclub waar je altijd n kans krijgt en waar ze op alle fronten steunen en helpen..
dat is ook zeldzaam tegenwoordig..
 The Dude :) - vrijdag 13 juli 2012 - 12:25   quote  deeplink  
Ja is allemaal waar, maar struim t forum van manutd maar af, die mensen zijn lyrisch over Eriksen. ben het er ook mee eens hoor, bij 22mlj strik er om, zelf voor iets minder al wel denk ik. Maher komt dan qua kwaliteiten in de buurt, alleen je houdt er niet veel van over als je m doorverkoopt. Dan maar hopen dat ie echt heel goed wordt en het verschil gaat maken....maar dit is allemaal vooruit lopen op zaken.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 13 juli 2012 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 10:43 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

.....
Hebben ze een standaard spelers verzekering of sluiten ze die af bij/na het tekenen, afhankelijk van de waarde?
Wat ik verwacht is dat de club zelf een beetje bepaald, voor hoeveel ze een speler gaan verzekeren.
Het voorbeeld van Rooney, stel dat City hem koopt voor 100 milj. Ik kan me voorstellen dat ze hem niet voor de volledige transfer bedrag verzekeren. Des te meer premie moet er dan ook betaald worden. De club weegt af hoeveel eigen risico ze willen nemen.
Dit is eigenlijk hetzelfde als met onze prive verzekeringen. Je kunt zelf bepalen, hoeveel eigen risico je kunt en wilt lopen.
 The Dude :) - vrijdag 13 juli 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:39 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Wat ik verwacht is dat de club zelf een beetje bepaald, voor hoeveel ze een speler gaan verzekeren.
Het voorbeeld van Rooney, stel dat City hem koopt voor 100 milj. Ik kan me voorstellen dat ze hem niet voor de volledige transfer bedrag verzekeren. Des te meer premie moet er dan ook betaald worden. De club weegt af hoeveel eigen risico ze willen nemen.
Dit is eigenlijk hetzelfde als met onze prive verzekeringen. Je kunt zelf bepalen, hoeveel eigen risico je kunt en wilt lopen.
Ah ok, dat klinkt inderdaad wel plausibel.

Hier nog wat meer informatie omtrent het verzekeren van spelers:
http://www.vi.nl/nieuws/171257/Blessure-Cristiano-Ronaldo-het-rekenen-begint.htm

Di Tomasso wordt daarin ook vermeld. Overigens wordt gesteld dat de jaarpremie 1% van het totaal te verzekeren bedrag is, waarbij de club zelf de te lijden schade inschat (wat je al zei). Daarbij werd ook vermeld dat de meeste Nederlandse topclubs dit doen met hun topspelers, maar dus niet íedere club.

Je kunt dus concluderen dat dat volledig de verantwoordelijkheid van de club is en dat ze dit doen in het geval dat ze veel schaden zouden kúnnen lijden. Ze sluiten de verzekering na het aantrekken.

Als Utrecht dit had, hebben ze geld gekregen. Anders dus niet.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 13 juli 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 12:50 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Ah ok, dat klinkt inderdaad wel plausibel.

Hier nog wat meer informatie omtrent het verzekeren van spelers:
http://www.vi.nl/nieuws/171257/Blessure-Cristiano-Ronaldo-het-rekenen-begint.htm

Di Tomasso wordt daarin ook vermeld. Overigens wordt gesteld dat de jaarpremie 1% van het totaal te verzekeren bedrag is, waarbij de club zelf de te lijden schade inschat (wat je al zei). Daarbij werd ook vermeld dat de meeste Nederlandse topclubs dit doen met hun topspelers, maar dus niet íedere club.

Je kunt dus concluderen dat dat volledig de verantwoordelijkheid van de club is en dat ze dit doen in het geval dat ze veel schaden zouden kúnnen lijden. Ze sluiten de verzekering na het aantrekken.

Als Utrecht dit had, hebben ze geld gekregen. Anders dus niet.
Thanx, zo zag ik het ook. -)
Sander111
 Sander111 - vrijdag 13 juli 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Voor de zomer las ik dat Ajax aan Sulejmani een contractvoorstel heeft gedaan. Als ik het goed heb loopt zijn huidige contract tm zomer 2013. Weet iemand waarom hij nog steeds niet getekend heeft? En anders waarom hij nog niet verkocht word / is? Straks loopt ie gratis weg...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 14:53 schreef Sander111 het volgende:
Voor de zomer las ik dat Ajax aan Sulejmani een contractvoorstel heeft gedaan. Als ik het goed heb loopt zijn huidige contract tm zomer 2013. Weet iemand waarom hij nog steeds niet getekend heeft? En anders waarom hij nog niet verkocht word / is? Straks loopt ie gratis weg...
Inderdaad. Gewoon keiharde keuzes maken.
Niet bijtekenen dan gewoon keihard oprotten. Van mijn part speelt hij volgend jaar bij Chunbuk Motors in Japan. Gratis weglopen moet je ALTIJD zien te voorkomen!
 The Dude :) - vrijdag 13 juli 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 14:53 schreef Sander111 het volgende:
Weet iemand waarom hij nog steeds niet getekend heeft? En anders waarom hij nog niet verkocht word / is? Straks loopt ie gratis weg...
omdat ie een hele hoop poen moet inleveren om te mogen blijven en daar moet ie natuurlijk over nadenken, want hij vindt zichzelf dat geld natuurlijk dubbel en dwars waard. wij alleen niet :P
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 15:14 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

omdat ie een hele hoop poen moet inleveren om te mogen blijven en daar moet ie natuurlijk over nadenken, want hij vindt zichzelf dat geld natuurlijk dubbel en dwars waard. wij alleen niet :P
Gewoon net zoals van Geel een uiterlijke datum afgeven. Te laat dan word je verkocht punt!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 juli 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 15:30 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Gewoon net zoals van Geel een uiterlijke datum afgeven. Te laat dan word je verkocht punt!
Sulejmani wil bijtekenen gaf hij al aan, er staat een 2e of 3e gesprek geplant dus het komt van zelf...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 15:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Sulejmani wil bijtekenen gaf hij al aan, er staat een 2e of 3e gesprek geplant dus het komt van zelf...
Gas geven zou ik zeggen :) Volgens mij is dit al lang genoeg bezig.
 The Dude :) - vrijdag 13 juli 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 15:33 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Gas geven zou ik zeggen :) Volgens mij is dit al lang genoeg bezig.
haha waar zijn de clubs die 18mlj over hadden? :P
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 15:38 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

haha waar zijn de clubs die 18mlj over hadden? :P
In Engeland, Italie, Spanje en Rusland :)
JOOD
 JOOD - vrijdag 13 juli 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 15:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Bomen worden geplant, afspraken worden gepland. :) Boilessen tot 2016 bij ons trouwens!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 13 juli 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 15:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Bomen worden geplant, afspraken worden gepland. :) Boilessen tot 2016 bij ons trouwens!!
Nu hopen dat ie een keer fit blijft. Zelfde geld voor Boerrighter
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 juli 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 15:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Bommen ook:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0248289