BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - zaterdag 14 juli 2012 - 11:57   quote  deeplink  
Toch die spanjaard ?? spannend
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 juli 2012 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 11:57 schreef nora het volgende:
Toch die spanjaard ?? spannend
ik las het ook al, maar ik heb er geen goed gevoel bij eigenlijk.
maar opzich is het natuurlijk wel mooi, zeker als het werkt want dat gaat Ajax natuurlijk meer talenten van Barca huren.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 juli 2012 - 12:08   quote  deeplink  
die Raiola hoeft bij Ajax en PSV niet aan te kloppen om nog wat geld over te houden aan Narsingh, als hij zijn Client Ibrahimovic verkoopt aan PSG komt hij er zeker met een aardig zakcentje vanaf. dan gaat ie straks zeker bij een verkoop van Narsingh ook nog zeiken om een half miljoen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 12:08 schreef NatjosFC het volgende:
die Raiola hoeft bij Ajax en PSV niet aan te kloppen om nog wat geld over te houden aan Narsingh, als hij zijn Client Ibrahimovic verkoopt aan PSG komt hij er zeker met een aardig zakcentje vanaf. dan gaat ie straks zeker bij een verkoop van Narsingh ook nog zeiken om een half miljoen.
hahaha precies man! maar we weten inmiddels hoe erg raiola is!
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 12:12   quote  deeplink  
trouwens ajax schijnt ver rond te zijn met muniesa, wel mooi! maar ik hoop wel dat er nog een verdediger bij komt. misschien voor ervaring of gewoon nog een omdat ook ooijer gestopt is.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 juli 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 12:12 schreef Loetje het volgende:
trouwens ajax schijnt ver rond te zijn met muniesa, wel mooi! maar ik hoop wel dat er nog een verdediger bij komt. misschien voor ervaring of gewoon nog een omdat ook ooijer gestopt is.
als het echt het talent is waarover wordt gesproken is hij welkom natuurlijk.
maar weet niet of hij het gat van Vertonghen echt kan vullen, met name in de CL. zie dan toch liever Moisander of Nuytinck/Viergever komen.
Moisander heeft toch wel de ervaringen en heeft een aantal erg goede wedstrijden gespeeld, qua talent zie ik het liefst Nuytinck maar met het oog op Denswil,
denk ik dan we met Moisander en daarachter Denswil best ver komen:)
Jeronimus82
 Jeronimus82 - zaterdag 14 juli 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Er zijn in Vertonghen en Ooijer nu 2 mensen met een bak ervaring vertrokken, terwijl van Rhijn ook niet in het centrum maar op rechts gaat spelen als vd Wiel vertrekt. Ik vind het dus ook niet meer dan logisch dat de selectie met 2 tot 3 CV's aangevuld moet worden. Eén ervan is Veltman die definitief overgeheveld is en die op mij een ijzersterke indruk maakte in de NextGen Series.
Ik denk trouwens niet dat die Muniesa als vervanger van Verthongen gezien moet worden, want er zal toch echt iemand met ervaring in het centrum moeten komen te staan.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 14 juli 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 12:54 schreef Jeronimus82 het volgende:
Er zijn in Vertonghen en Ooijer nu 2 mensen met een bak ervaring vertrokken, terwijl van Rhijn ook niet in het centrum maar op rechts gaat spelen als vd Wiel vertrekt. Ik vind het dus ook niet meer dan logisch dat de selectie met 2 tot 3 CV's aangevuld moet worden. Eén ervan is Veltman die definitief overgeheveld is en die op mij een ijzersterke indruk maakte in de NextGen Series.
Ik denk trouwens niet dat die Muniesa als vervanger van Verthongen gezien moet worden, want er zal toch echt iemand met ervaring in het centrum moeten komen te staan.
Wie zou jij als ervaren verdediger aanschaffen?
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 13:19 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

qua ervaring had je aan moisander een goede gehad
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 12:52 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als het echt het talent is waarover wordt gesproken is hij welkom natuurlijk.
maar weet niet of hij het gat van Vertonghen echt kan vullen, met name in de CL. zie dan toch liever Moisander of Nuytinck/Viergever komen.
Moisander heeft toch wel de ervaringen en heeft een aantal erg goede wedstrijden gespeeld, qua talent zie ik het liefst Nuytinck maar met het oog op Denswil,
denk ik dan we met Moisander en daarachter Denswil best ver komen:)
heeft wel talent, maar er moet wat mij betreft sowiezo er nog een bij komen. ook omdat er 2 wegzijn achterin
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 14 juli 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 13:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

qua ervaring had je aan moisander een goede gehad
Wie komt daarna, aangezien we niet de gevraagde 6 miljoen gaan betalen?
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 13:59 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Wie komt daarna, aangezien we niet de gevraagde 6 miljoen gaan betalen?
luister gap, elke club kan een prijs vragen, maar als ajax 4.5 miljoen zou bieden, komt hij aan het einde van de transferperiode gewoon naar ajax omdat een club weet dat ze er niet meer voor kunnen betalen. ik hoorde dat viergever net zo duur was! ik vind nuytinck ook zeker een optie, minder ervaring maar wel al aanvoerder van jong oranje.
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 14 juli 2012 - 14:21   quote  deeplink  
Iedereen heeft het over ervaring en dat die Muniesa dat niet heeft, maar als hij veel wedstrijden in de Secunda Division heeft meegedraaid dan heeft hij meer ervaring denk ik zo dan een Nuytinck. Ik acht die competitie niet slecht. maar we zullen wel zien wie er uiteindelijk komt. Ik denk dat het qua versterkingen nog tegen gaat vallen. ik denk dat er uiteindelijk alleen een CV bij komt en dat het daar uiteindelijk bij blijft.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 14:21 schreef Blaatkoe het volgende:
Iedereen heeft het over ervaring en dat die Muniesa dat niet heeft, maar als hij veel wedstrijden in de Secunda Division heeft meegedraaid dan heeft hij meer ervaring denk ik zo dan een Nuytinck. Ik acht die competitie niet slecht. maar we zullen wel zien wie er uiteindelijk komt. Ik denk dat het qua versterkingen nog tegen gaat vallen. ik denk dat er uiteindelijk alleen een CV bij komt en dat het daar uiteindelijk bij blijft.
een vervanger van hetzelfde niveau van vertonghen is niet te halen;);)!!! kunnen wij niet betelane, de segunda division is geen slechte competitie maar moet het eerst zien. er worden als het goed is in de voorhoede wel versterkingen gehaald. ben alleen benieuwd wie anita op moet volgen als tie weggaat. enoh acht ik te min
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 14 juli 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 14:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

een vervanger van hetzelfde niveau van vertonghen is niet te halen;);)!!! kunnen wij niet betelane, de segunda division is geen slechte competitie maar moet het eerst zien. er worden als het goed is in de voorhoede wel versterkingen gehaald. ben alleen benieuwd wie anita op moet volgen als tie weggaat. enoh acht ik te min
We moeten het eerst zien dat er nog iets interessants wordt aangetrokken. Ik denk wel dat Overmars een goede hierin is.
Er moet in het buitenland toch genoeg te vinden zijn aan bruikbare spelers voor Ajax. De nederlandse clubs zien bij gelijk eurotekens als Ajax aanklopt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 14:31 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

We moeten het eerst zien dat er nog iets interessants wordt aangetrokken. Ik denk wel dat Overmars een goede hierin is.
Er moet in het buitenland toch genoeg te vinden zijn aan bruikbare spelers voor Ajax. De nederlandse clubs zien bij gelijk eurotekens als Ajax aanklopt.
het ergste is dat nu ajax geen astronomische bedragen meer uitgeeft dat psv het ineens gaat doen. die zijn op alle fronten nu het ajax van 3 jaar geleden. die kochten alles en nooit was het een team. nu zijn we dan wel en psv niet en we worden kampioen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 14:39   quote  deeplink  
en blaatkoe, inderdaad overmars lijkt me een goede. past mooi bij het hechte technische hart!
Jeronimus82
 Jeronimus82 - zaterdag 14 juli 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 13:19 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Tsja, als je een lijstje met namen zou maken van NL sprekende centrumverdedigers met ervaring die financiëel haalbaar zijn en een acceptabel niveau voor Ajax hebben dan houdt je maar een paar namen in de Eredivisie over... Moisander en Douglas. Douglas heeft echter al aangegeven alleen naar het buitenland te willen.
Nuytinck en Viergever hebben geen ervaring, aangezien ze beiden pas 1 seizoen fatsoenlijk voetballen op een wat hoger niveau.
De spoeling voor een ervaren CV blijkt dus erg dun.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zaterdag 14 juli 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Ik zelf denk dat AJAX nog niet klaar is met kopen. De aandacht zou zich zeker nog richten op een CV. Zelf denk ik dat dit eigenlijk altijd zou moeten gaan: eerst een jaar huren en daarna, indien de speler bevalt, kopen. Dan heb je een jaar de tijd of de speler in het systeem past. Het zou toch mooi zijn als een Moisander een jaar op huurbasis naar AJAX zou gaan, indien hij bevalt zou je kunnen afspreken geen 5 miljoen (zoals nu) maar 6 miljoen. Je loopt dan geen enkel risico en weet je dat je een waardig AJAX speler erbij hebt. AZ zou hier toch ook oren naar hebben, want Moisander leverd dan 1 milj. extra op.
Hadden ze ook twee seizoenen geleden bij El Hamlap moeten doen. Had een hoop geld bespaard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juli 2012 door Eindhovense Ajaxfan --
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 17:29 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ik zelf denk dat AJAX nog niet klaar is met kopen. De aandacht zou zich zeker nog richten op een CV. Zelf denk ik dat dit eigenlijk altijd zou moeten gaan: eerst een jaar huren en daarna, indien de speler bevalt, kopen. Dan heb je een jaar de tijd of de speler in het systeem past. Het zou toch mooi zijn als een Moisander een jaar op huurbasis naar AJAX zou gaan, indien hij bevalt zou je kunnen afspreken geen 5 miljoen (zoals nu) maar 6 miljoen. Je loopt dan geen enkel risico en weet je dat je een waardig AJAX speler erbij hebt. AZ zou hier toch ook oren naar hebben, want Moisander leverd dan 1 milj. extra op.
Hadden ze ook twee seizoenen geleden bij El Hamlap moeten doen. Had een hoop geld bespaard.
az die een speler gaat verhuren aan ajax?? zie ik niet gebeuren, ajax huurt alleen spelers van grote clubs
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 16:46 schreef Jeronimus82 het volgende:

[..]

Tsja, als je een lijstje met namen zou maken van NL sprekende centrumverdedigers met ervaring die financiëel haalbaar zijn en een acceptabel niveau voor Ajax hebben dan houdt je maar een paar namen in de Eredivisie over... Moisander en Douglas. Douglas heeft echter al aangegeven alleen naar het buitenland te willen.
Nuytinck en Viergever hebben geen ervaring, aangezien ze beiden pas 1 seizoen fatsoenlijk voetballen op een wat hoger niveau.
De spoeling voor een ervaren CV blijkt dus erg dun.
je haalt hier in NL weinig goede CV indd! maar ik verwacht dat toby nu opstaat!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zaterdag 14 juli 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 17:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

az die een speler gaat verhuren aan ajax?? zie ik niet gebeuren, ajax huurt alleen spelers van grote clubs
Nee ik zie het ook niet gebeuren, maar het zou toch wel een ideale situatie zijn. Zou een hoop miskopen schelen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 juli 2012 - 08:14   quote  deeplink  
Kan Escude misschien voor wat ervaring zorgen? Hij is transfervrij....
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=142977&abbr=voetbal24
Meende dat ie linkscentraal en LB kan spelen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2012 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 juli 2012 - 08:57   quote  deeplink  
Affelay ook maar gelijk ophalen voor 5 miljoen!
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=167031&abbr=voetbalzone
2 Marrokanen weg 1 terug;)

Ganso niet duur voor als Anita vertrekt!
http://www.goal.com/nl/news/545/primera-division/2012/07/15/3242624/boca-juniors-gaat-informeren-naar-gago

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 juli 2012 door Hummel10 --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 08:57 schreef Hummel10 het volgende:

http://www.goal.com/nl/news/545/primera-division/2012/07/15/3242624/boca-juniors-gaat-informeren-naar-gago
Afelay komt niet naar Ajax, en Gago zal ook wel een aardig salaris hebben in Madrid bovendien kan hij vast wel naar subtoppers in de BPL of Serie A
nora
 nora - zondag 15 juli 2012 - 12:52   quote  deeplink  
Narsingh is over en sluiten !!! Moisander moet wel snel komen met die spanjaard en de tweede spits komt er volgens mij niet ,dus ik denk dat het blijft bij Shone-Muniesa-Moisander alhoewel wij de laatste 2 nog niet binnen hebben.
Loetje
 Loetje - zondag 15 juli 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 20:41 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Nee ik zie het ook niet gebeuren, maar het zou toch wel een ideale situatie zijn. Zou een hoop miskopen schelen.
gebeurd niet ;)
Loetje
 Loetje - zondag 15 juli 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 08:14 schreef Hummel10 het volgende:
Kan Escude misschien voor wat ervaring zorgen? Hij is transfervrij....
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=142977&abbr=voetbal24
Meende dat ie linkscentraal en LB kan spelen?
ja zijn veel goede spelers transfervrij, maar het salaris! is spanje cash je al gauw 3 miljoen per jaar hoor
Loetje
 Loetje - zondag 15 juli 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 08:57 schreef Hummel10 het volgende:

hahahhahaha die wil never nooit!
Loetje
 Loetje - zondag 15 juli 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 12:52 schreef nora het volgende:
Narsingh is over en sluiten !!! Moisander moet wel snel komen met die spanjaard en de tweede spits komt er volgens mij niet ,dus ik denk dat het blijft bij Shone-Muniesa-Moisander alhoewel wij de laatste 2 nog niet binnen hebben.
van mij mogen er ook 2 verdedigers komen, zie er alleen maar 1 komen, verwacht wel dat ajax voor nog wat haalt.
Loetje
 Loetje - zondag 15 juli 2012 - 13:21   quote  deeplink  
zie van der wiel ook gaan, die is volgend jaar transfervrij. daar hebben we van rhijn nu voor. ben wel benieuwd wie anita eventueel moet opvolgen
nora
 nora - zondag 15 juli 2012 - 13:24   quote  deeplink  
Escude zit al in Turkeye dus ook die gaat niet komen,ik heb nog hoop op Cranquist.
Loetje
 Loetje - zondag 15 juli 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 13:24 schreef nora het volgende:
Escude zit al in Turkeye dus ook die gaat niet komen,ik heb nog hoop op Cranquist.
granqvist? die hadden ze eerder moeten halen, gooi die hoop maar weg
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 12:52 schreef nora het volgende:
2e spits wordt Klaassen, denk ik.

Moisander komt hopelijk
Muniesa komt dan denk ik niet, aangezien we Denswil hebben.
dan hoop ik nog op een rechtsbuiten voor de concurentie met Sulejmani, alhoewel Wildschut bij rug blessure Boerrigter kan vervangen.
Loetje
 Loetje - zondag 15 juli 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 13:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

2e spits wordt Klaassen, denk ik.

Moisander komt hopelijk
Muniesa komt dan denk ik niet, aangezien we Denswil hebben.
dan hoop ik nog op een rechtsbuiten voor de concurentie met Sulejmani, alhoewel Wildschut bij rug blessure Boerrigter kan vervangen.
zo goed vind ik wildschut nog niet. laat hem eerst maar eens naar een groningen of roda gaan. lijkt me logischer. ik moet nog zien of al die jeugdspelers straks bij de selectie zitten. geloof me, ervaring heb je nodig!!!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 13:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

zo goed vind ik wildschut nog niet. laat hem eerst maar eens naar een groningen of roda gaan. lijkt me logischer. ik moet nog zien of al die jeugdspelers straks bij de selectie zitten. geloof me, ervaring heb je nodig!!!
naar groningen of Roda en dan betaal je straks zoveel miljoenen extra, mischien moet Ajax die gok een keer nemen... voor 1.5 miljoen...
nora
 nora - zondag 15 juli 2012 - 15:31   quote  deeplink  
Die Wilschut is in iedergeval wel een buitenspeler die scoort,en ik vind alleen gokken op Derek wel een risico ivm zijn rug.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 15:31 schreef nora het volgende:
Die Wilschut is in iedergeval wel een buitenspeler die scoort,en ik vind alleen gokken op Derek wel een risico ivm zijn rug.
met een extra rechtsbuiten, kan je altijd Sulejmani op linksbuiten zetten.
maar Wildschut zou daar wel mooi kunnen achter kunnen staan. Achter Boerrigter dan..
BRW
 BRW - zondag 15 juli 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Ajax heeft volgens berichten een 19 jarige verdedigende middenvelder weggeplukt bij Paris Saint Germain.. Het gaat om Illan Boccara!

http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/exclusief-ilan-boccara-naar-ajax

Félicitations fréro RT @AGENCEWAD Ilan Boccara (19 ans - CFA PSG) vient de s'engager avec l'#Ajax Amsterdan pour 4ans #PSG

Hij word gefeliciteerd door Anelka..
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 13:24 schreef nora het volgende:
Niet AC Milan, maar Zenit Sint-Petersburg lijkt de nieuwe club van Andreas Granqvist te worden. De technisch directeur van Genoa is momenteel in Rusland om de transfer af te ronden, meldt Sky Sport Italia.

Granqvist stapte medio 2011 over van FC Groningen naar Genoa. In Italië groeide de Zweedse international uit tot een openbaring en is hij al na één jaar onhoudbaar geworden voor Genoa. AC Milan zag in hem de opvolger van Thiago Silva, maar Zenit Sint-Petersburg lijkt nu aan het langste eind te trekken.

Behalve Granqvist raakt Genoa vrijwel zeker nog een speler kwijt aan een Russische club. Lokomotiv Moskou is namelijk concreet in de markt voor Alberto Gilardino, die pas zes maanden voor de Italiaanse club speelt maar sinds zijn komst van Fiorentina absoluut niet wist te overtuigen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 17:56 schreef BRW het volgende:
Ajax heeft volgens berichten een 19 jarige verdedigende middenvelder weggeplukt bij Paris Saint Germain.. Het gaat om Illan Boccara!

Félicitations fréro RT @AGENCEWAD Ilan Boccara (19 ans - CFA PSG) vient de s'engager avec l'#Ajax Amsterdan pour 4ans #PSG

haha, een maand geleden ofzo, tweet nep Narsingh: akkoord met Ajax whahaha en het stond nog op verschillende sites ook haha
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 17:56 schreef BRW het volgende:

lijkt me goed, opvolger Anita mischien?

weet iemand of Dejan Meleg al binnen is?
The Dude :)
 The Dude :) - zondag 15 juli 2012 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 18:20 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Niet AC Milan, maar Zenit Sint-Petersburg lijkt de nieuwe club van Andreas Granqvist te worden. De technisch directeur van Genoa is momenteel in Rusland om de transfer af te ronden, meldt Sky Sport Italia.

Granqvist stapte medio 2011 over van FC Groningen naar Genoa. In Italië groeide de Zweedse international uit tot een openbaring en is hij al na één jaar onhoudbaar geworden voor Genoa. AC Milan zag in hem de opvolger van Thiago Silva, maar Zenit Sint-Petersburg lijkt nu aan het langste eind te trekken.

Behalve Granqvist raakt Genoa vrijwel zeker nog een speler kwijt aan een Russische club. Lokomotiv Moskou is namelijk concreet in de markt voor Alberto Gilardino, die pas zes maanden voor de Italiaanse club speelt maar sinds zijn komst van Fiorentina absoluut niet wist te overtuigen.
Granqvist altijd al een goeie gevonden, snapte niet dat ze m destijds zo makkelijk lieten gaan bij Grunn.
AFC M&M
 AFC M&M - zondag 15 juli 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Hoe staat het eigenlijk met Simon Poulsen? Ging toch niet door naar DLC
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 18:54 schreef AFC M&M het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Simon Poulsen? Ging toch niet door naar DLC
gaat niet door, heeft nog geen club denk ik. zal wel na denken over zijn aanbiedingen.
BRW
 BRW - zondag 15 juli 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 18:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

haha, een maand geleden ofzo, tweet nep Narsingh: akkoord met Ajax whahaha en het stond nog op verschillende sites ook haha
Klopt, maar dit lijkt toch wel serieus.. Werd ook bevestigd door zijn belangenbehartigers!we wachten het af..
schapio
 schapio - zondag 15 juli 2012 - 21:47   quote  deeplink  
hector moreno misschien als opvolger van vertonghen, kent de competitie spreekt denk ik nog wel n btje nederlands en is ook nog n sterke verdediger.
zou eigenlijk wel n goed alternatief zijn, ik weet alleen niet hoe duur die jongen tegenwoordig is. speelt in spanje dus zalook wel n goede loonstrook krijgen elke maand maar het is het proberen waard.
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 18:38 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Granqvist altijd al een goeie gevonden, snapte niet dat ze m destijds zo makkelijk lieten gaan bij Grunn.
ik ook niet nee.. en snap ook niet waarom een topclub in de erediisie hem niet overnam..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 19:39 schreef BRW het volgende:

[..]

Klopt, maar dit lijkt toch wel serieus.. Werd ook bevestigd door zijn belangenbehartigers!we wachten het af..
kan kloppen meerdere sites melden het, maar Ajax.nl nog niet..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 22:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ik ook niet nee.. en snap ook niet waarom een topclub in de erediisie hem niet overnam..
PSV had hem moeten nemen, dat was een welkome versterking voor jullie verdediging geweest. Ajax had hem kunnen nemen bij vertrek vertonghen,,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0241169