BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 21:47 schreef schapio het volgende:
hector moreno misschien als opvolger van vertonghen, kent de competitie spreekt denk ik nog wel n btje nederlands en is ook nog n sterke verdediger.
zou eigenlijk wel n goed alternatief zijn, ik weet alleen niet hoe duur die jongen tegenwoordig is. speelt in spanje dus zalook wel n goede loonstrook krijgen elke maand maar het is het proberen waard.
is ook z'n Nobody die alleen aan zich zelf denkt..
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 22:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

PSV had hem moeten nemen, dat was een welkome versterking voor jullie verdediging geweest. Ajax had hem kunnen nemen bij vertrek vertonghen,,
idd mr Groningen vroeg te veel poen denk ik..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 22:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

idd mr Groningen vroeg te veel poen denk ik..
ging voor een slordige 3.5 naar Genoa ofzo..
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 22:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ging voor een slordige 3.5 naar Genoa ofzo..
dat valt mee gezien de bedragen die je soms hoort...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 juli 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 23:00 schreef infamous psv het volgende:

[..]

voor zn speler wel ja..
dat is ook een echte killer, denk trouwens dat het nog steeds een optie kan zijn. hij wil toch weg bij Genoa...
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 23:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

voor zn speler wel ja..
dat is ook een echte killer, denk trouwens dat het nog steeds een optie kan zijn. hij wil toch weg bij Genoa...
Schijnt dat hij nr Zenith gaat dus dat wordt m niet..
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 16 juli 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 23:00 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ja maar dat was dus 7 voor Ajax en PSV...tja en als hij nu naar Zenit kan, gaat hij sowieso een bak meer verdienen dan ie hier kan.
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 16 juli 2012 - 20:20   quote  deeplink  
IEMAND OP Voetbalzone:

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, dit had iemand op Voetbalzone te melden:

Aissaidi is gesignaleerd bij de Arena.

Geloof het of niet, Aissaidi heeft een nieuwe zaakwaarnemer.en een neef van die zaakwaarnemer is een collega en die vertelde dat ajax een bod van 4 miljoen uitgebracht heeft op Aissaidi.

De transfer van Aissaidi naar Galatasaray ging niet door, ik had dat verhaal 2 a 3 dagen voordat dat bekend werd al op voetbalzone geplaatst en iedereen verklaarde me ook voor gek maar het was wel de waarheid.

Ik kom nog wel even me gelijk halen als het zover is.

Fijne dag nog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door AFC M&M --
 The Dude :) - maandag 16 juli 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 20:20 schreef AFC M&M het volgende:
IEMAND OP Voetbalzone:

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, dit had iemand op Voetbalzone te melden:

Geloof het of niet, Aissaidi heeft een nieuwe zaakwaarnemer.en een neef van die zaakwaarnemer is een collega en die vertelde dat ajax een bod van 4 miljoen uitgebracht heeft op Aissaidi.

De transfer van Aissaidi naar Galatasaray ging niet door, ik had dat verhaal 2 a 3 dagen voordat dat bekend werd al op voetbalzone geplaatst en iedereen verklaarde me ook voor gek maar het was wel de waarheid.

Fijne dag nog
Tja, zou wat zijn, maar ik ben geen fan van de persoon Assaidi (wel van de speler!). Daarbij vind ik het wel van belang of hij ook goed op rechts uit de voeten zou kunnen, heb ik echt geen idee van

edit: was 't trouwens niet zo dat Ajax en Heerenveen nu n beetje een hekel hebben aan elkaar als gevolg van twee afgeketste transfers? hoorde zo iets eerder...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door The Dude :) --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
IEMAND OP Voetbalzone:

Fijne dag nog
haha Narsingh werd ook gesignaleerd bij de ArenA.

fijn dat je je gelijk komt halen.

kom ik het halen als Assaidi niks presteerd bij ons, is namelijk NIET de ideale man.
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 16 juli 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 20:35 schreef NatjosFC het volgende: [..] haha Narsingh werd ook gesignaleerd bij de ArenA. fijn dat je je gelijk komt halen. kom ik het halen als Assaidi niks presteerd bij ons, is namelijk NIET de ideale man.
hohoho Ik heb niet gezegd. Vermeld het alleen van iemand op VZ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door AFC M&M --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 17 juli 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Ajax had lange tijd belangstelling voor Luciano Narsingh, maar de rappe buitenspeler besloot sc Heerenveen te verruilen voor een avontuur in Eindhoven bij PSV. Ajax gaat verder op zoek naar een nieuwe buitenspeler en zou uitgekomen zijn bij sc Heerenveen-aanvaller Oussama Assaidi.

Dat meldt het Turkse medium Hürriyet. Assaidi leek op weg naar de Turkse grootmacht Galatasaray, maar de 23-jarige Marokkaan staat vooralsnog onder contract in Friesland. Inmiddels heeft Galatasaray vleugelspeler Nordin Amrabat, voormalig speler van onder andere PSV, gecontracteerd. Zodoende lijkt een overstap van Assaidi naar Cim Bom niet meer door te gaan

Bron: SoccerNews
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 17 juli 2012 - 16:30   quote  deeplink  
De kans is groot dat Ajax komend seizoen gebruik kan maken van Marc Muniesa. De verdediger van FC Barcelona gaat waarschijnlijk op huurbasis naar de Amsterdammers, dat meldde de technisch directeur van de Spaanse topclub, Andoni Zubizarreta.

"Het lijkt er in principe op dat Muniesa naar Ajax gaat. Maar Ajax moet eigenlijk antwoord geven op die vraag. Marc heeft vanochtend getraind en dat zal hij in de namiddag opnieuw doen. Op zijn leeftijd zijn wij er voorstander van dat men zo veel mogelijk aan spelen toekomt", zegt Zubizarreta op een persconferentie.

Bron: SoccerNews
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 17:31   quote  deeplink  
Scott Dann is de volgende verdediger die met het zoekende Ajax in verband wordt gebracht. De Amsterdammers zouden bij Blackburn Rovers navraag hebben gedaan naar de beschikbaarheid van de gewilde Engelsman.

De 25-jarige Dann degradeerde in zijn eerste seizoen bij de Rovers uit de Premier League, een vertrek lijkt dan ook aanstaande. Reading, Southampton en West Ham United werden al met de verdediger in verband gebracht, maar Ajax hoopt hem nu te kunnen verleiden met Champions League-voetbal.

Volgens Sky Sports wil de Nederlandse landskampioen Dann een seizoen huren, terwijl Blackburn Rovers een voorkeur heeft voor een definitieve transfer. Op die manier kan de degradant het binnengekomen geld gebruiken om de selectie op andere posities te versterken. Onduidelijk is wat Dann moet opbrengen.

Dann begon zijn carrière bij het nietige Walsall en speelde vervolgens twee seizoenen voor Coventry City. In dienst van Birmingham City maakte de verdediger zijn debuut in de Premier League (vijftig wedstrijden, twee doelpunten), alvorens hij vorig jaar naar Blackburn trok. Daar speelde de rechtspoot 27 wedstrijden
JOOD
 JOOD - dinsdag 17 juli 2012 - 22:47   quote  deeplink  
Wat doen we als Anita vertrekt? Siem de Jong op zijn plaats? Of toch maar een goede vervanger aantrekken en investeren?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 22:47 schreef JOOD het volgende:
Wat doen we als Anita vertrekt? Siem de Jong op zijn plaats? Of toch maar een goede vervanger aantrekken en investeren?
1tje huren van Barca...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Vurnon Anita lijkt op een transfer naar de Engelse Premier League aan te sturen. De Ajacied zou bij Marc Overmars hebben aangegeven dat hij zijn toekomst elders ziet.

Volgens Sky Sports heeft Anita dat dinsdag aan Overmars laten weten. Dat is volgens het Engelse medium goed nieuws voor Newcastle United, dat concrete interesse heeft voor Anita. The Magpies zagen al één bod op Anita afgewezen worden, maar zullen nu naar verwachting een nieuwe poging wagen.

Ook Sunderland werd al aan Anita gelinkt. Ajax liet onlangs weten de multifunctionele speler niet kwijt te willen. Anita pleitte op zijn beurt voor snelle duidelijkheid over zijn toekomst.

De in Amsterdam opgeleide Anita heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2014.
Eide
 Eide - dinsdag 17 juli 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 22:50 schreef infamous psv het volgende:

[..]

1tje huren van Barca...
... en daarom heeft Ajax dus Boccara gehaald van PSG. Niets huren, die opvolger is al binnen.
 The Dude :) - woensdag 18 juli 2012 - 12:02   quote  deeplink  
en eerst maar es zien of Vurnon daadwerkelijk vertrekt...
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 09:10   quote  deeplink  
Luuk en Siem de Jong samen in één elftal, het had deze zomer zomaar kunnen uitkomen. Een niet bij naam genoemde club wilde zowel de spits van FC Twente als de aanvallende middenvelder van Ajax overnemen.

Dat onthult vader en zaakwaarnemer George de Jong woensdag in De Telegraaf. "Het is een droom van de jongens om ooit samen te spelen, maar dit was niet het juiste moment", begint hij.

Luuk de Jong rondde deze week zijn transfer naar Borussia Mönchengladbach af. De spits koos bewust voor de Duitse formatie, waar hij is gehaald als eerste spits. Bayern München wilde hem ook vastleggen, maar de international zag het niet zitten om een rol achter Mario Gomez te vervullen. Een enorme aanbieding van CSKA Moskou werd ook afgeslagen.

Broer Siem blijft ondertussen zijn wedstrijden voor Ajax spelen. "Misschien spelen ze komend seizoen wel weer tegen elkaar als Borussia Mönchengladbach het hoofdtoernooi van de Champions League haalt en bij Ajax in de groep komt", aldus vader George de Jong.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 09:11   quote  deeplink  
Anzhi Makhachkala biedt Ajax en Gregory van der Wiel wellicht de transfer waar beide partijen naar op zoek zijn. Guus Hiddink wil de rechtsback naar Rusland halen, melden media in dat land.

De 24-jarige Van der Wiel is in Amsterdam in het bezit van een contract dat volgend jaar afloopt. De club heeft de international reeds de keuze gesteld: bijtekenen of vertrekken. Zo niet, dan belandt hij wellicht op de bank, zo is hem al dreigend verteld.

Het Anzhi van Hiddink is voornemens om op korte termijn de onderhandelingen te starten. Van der Wiel zou zo'n negen miljoen euro moeten kosten. Zaakwaarnemer Hakim Slimani onthult intussen dat de belangstelling groot is. "Clubs uit nagenoeg heel Europa tonen interesse. We gaan alle opties bekijken", aldus Slimani.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 19 juli 2012 - 11:29   quote  deeplink  
-

Zat weer eens niet op te letten en had een oud bericht gequote... Mijn excuses.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2012 door Booya4Afca --
Peterhs
 Peterhs - donderdag 19 juli 2012 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 11:29 schreef Booya4Afca het volgende:
-

Zat weer eens niet op te letten en had een oud bericht gequote... Mijn excuses.
Aanvaard :-p
frankdribben
 frankdribben - donderdag 19 juli 2012 - 13:36   quote  deeplink  
Goed man het kopieren van iets wat we allemaal kunnen lezen.Infamous psv

Ajax is teveel doorgeslagen naar niks meer inkopen.
Vraag me af of we uberhaupt een gelijkwaardige elftal kunnen behouden met vorig seizoen
frankdribben
 frankdribben - donderdag 19 juli 2012 - 13:41   quote  deeplink  
He Dude,

De zaakwaarnemer van Anita zegt dat ie klaar is voor een stap naar het buitenland.
Dit gaat helemaal nergens om alsof het alleen maar om de speler gaat en de portomonnee van die zaakwaarnemer.Er wordt niet meer naar het club belang gekeken,alsof het niet verder uitmaakt of Anita weggaat of je misschein dan wel of geen kampioen wordt.
Dus elke speler die er klaar voor is moet weg gaan blijkbaar tegenwoordig.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 13:36 schreef frankdribben het volgende:
Goed man het kopieren van iets wat we allemaal kunnen lezen.Infamous psv

Ajax is teveel doorgeslagen naar niks meer inkopen.
Vraag me af of we uberhaupt een gelijkwaardige elftal kunnen behouden met vorig seizoen
Niet gek he...
Wilde het nieuws je niet onthouden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2012 door infamous psv --
nora
 nora - donderdag 19 juli 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Mijn god aub geen Siem de Jong het is al erg genoeg dat hij in de basis staat.
nora
 nora - donderdag 19 juli 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 09:10 schreef infamous psv het volgende:
Luuk en Siem de Jong samen in één elftal, het had deze zomer zomaar kunnen uitkomen. Een niet bij naam genoemde club wilde zowel de spits van FC Twente als de aanvallende middenvelder van Ajax overnemen.

Dat onthult vader en zaakwaarnemer George de Jong woensdag in De Telegraaf. "Het is een droom van de jongens om ooit samen te spelen, maar dit was niet het juiste moment", begint hij.

Luuk de Jong rondde deze week zijn transfer naar Borussia Mönchengladbach af. De spits koos bewust voor de Duitse formatie, waar hij is gehaald als eerste spits. Bayern München wilde hem ook vastleggen, maar de international zag het niet zitten om een rol achter Mario Gomez te vervullen. Een enorme aanbieding van CSKA Moskou werd ook afgeslagen.

Broer Siem blijft ondertussen zijn wedstrijden voor Ajax spelen. "Misschien spelen ze komend seizoen wel weer tegen elkaar als Borussia Mönchengladbach het hoofdtoernooi van de Champions League haalt en bij Ajax in de groep komt", aldus vader George de Jong.
Met een beetje geluk hadden we dus van Siem afgeweest als voetballer niet als Ajacied.
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 19 juli 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 15:49 schreef nora het volgende:

[..]

Met een beetje geluk hadden we dus van Siem afgeweest als voetballer niet als Ajacied.
Blijkbaar geen fan van De Jong.
Wil je dat onderbouwen??
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 juli 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Gregory van der Wiel kan groot geld gaan verdienen in Rusland. Diverse media uit dat land melden in ieder geval dat Guus Hiddink de rechtsback naar Anzhi Makhachkala wil halen.
nora
 nora - donderdag 19 juli 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Siem de Jong.
Ja een multifuncionele speler voor de subtop.
Mentaliteit een 10
Handelingssnelheid 6
Techniek 6
Scorendvermogen 6
Dan krijg je altijd te horen dat hij er weer 13 gescoord heeft.
Helaas kijken deze mensen niet wat hij gemist heeft en dat is veel te veel.

Jammer een top gozer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2012 door nora --
E-J
 E-J - donderdag 19 juli 2012 - 19:43   quote  deeplink  
Babel en Steek terughalen? :)
nora
 nora - donderdag 19 juli 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Babel ben ik voor,Steek komt niet terug
E-J
 E-J - donderdag 19 juli 2012 - 23:20   quote  deeplink  
Beide uit de gratie bij hun club, wellicht willen ze tegen een redelijk salaris bij de mOoiste club ter wereld spelen........
Milanafcaaa
 Milanafcaaa - donderdag 19 juli 2012 - 23:22   quote  deeplink  
Hoe kan je in godsnaam zeggen Babel terug te willen bij Ajax... Kom op, haalt het niveau bij Hoffenheim nog niet eens.. Wij zijn AJAX he... Niet NEC ofzo met alle respect.
dege
 dege - vrijdag 20 juli 2012 - 00:14   quote  deeplink  
geruchten, geruchten
mij is het een beetje te stil rondom evt transfers bij ajax, gaan ze zich nu nog versterken of niet, je zou toch haast zeggen dat ze wel moeten, want nu kun je met deze selectie niet op alle fronten mee doen
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 juli 2012 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:47 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Narsingh is 1 seizoen top geweest daar heb je gelijk in, maar een blinde kan zien dat deze jongen potentie heeft om uit te groeien tot een topper.
Sulejmani heb ik het nooit in gezien. En 16 miljoen is natuurlijk een ziek bedrag voor een speler die zijn rechterbeen niet kan gebruiken en totaal geen overzicht heeft.
+ 100
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 juli 2012 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
IEMAND OP Voetbalzone:

Fijne dag nog
Waar is Ajax mee bezig, die gozer is links... idioten zijn het, ik wil die fucvking aissaidi niet, hij houdt ramadan en is niet zo goed als men denkt
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 juli 2012 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
we hebben enoh..... wel iets anders kwa voetbal
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 juli 2012 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 16:23 schreef Boudewijn het volgende:
Gregory van der Wiel kan groot geld gaan verdienen in Rusland. Diverse media uit dat land melden in ieder geval dat Guus Hiddink de rechtsback naar Anzhi Makhachkala wil halen.
let him go let him go let him go
dege
 dege - vrijdag 20 juli 2012 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 01:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

let him go let him go let him go
van der wiel zou ik niet rouwig om zijn, vind persoonlijk van rhijn een heel stuk beter en completer, dus van mij mag greg weg
nora
 nora - vrijdag 20 juli 2012 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 23:22 schreef Milanafcaaa het volgende:
Hoe kan je in godsnaam zeggen Babel terug te willen bij Ajax... Kom op, haalt het niveau bij Hoffenheim nog niet eens.. Wij zijn AJAX he... Niet NEC ofzo met alle respect.
De basis is goed hij is niet voor niks verkocht aan Liverpool,ik denk alleen dat de roem hem minder gemaakt heeft,misschien dat Ajax hem weer met beide benen op grond kan zetten en hem weer de oude Babel kan maken.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - vrijdag 20 juli 2012 - 09:17   quote  deeplink  
Of Babel is het begin van problemen! Helaas is Babel veels teveel bezig met z'n rap en producer carrière en daar leiden al meerdere seizoenen z'n voetbal kwaliteiten onder. Hetzelfde verhaal met Greg, die is ook teveel bezig met randzaken. Ik zeg dat dit een slechte invloed zal hebben op bepaalde jeugd die hier voor gevoelig voor zijn. Niet halen dus!
frankdribben
 frankdribben - vrijdag 20 juli 2012 - 10:27   quote  deeplink  
Er moet toch echt wat goede basis spelers gehaalt worden.
Die speler van Barca kunnen we ook wel vergeten.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:27 schreef frankdribben het volgende:
Er moet toch echt wat goede basis spelers gehaalt worden.
Die speler van Barca kunnen we ook wel vergeten.
Jullie kopen toch niet mr leiden toch alles zelf op..
Jan1970
 Jan1970 - vrijdag 20 juli 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jullie kopen toch niet mr leiden toch alles zelf op..
Het opleiden van de jeugd is de leidraad.
Aangezien dit beleid net is doorgevoerd en mede omdat enige routine ook gewenst is zal het nooit zo kunnen zijn dat er geen aankopen meer gedaan zullen worden.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 20 juli 2012 - 11:41   quote  deeplink  
Het is triest gesteld met onze selectie.
Geen reservespits, geen fatsoenlijke reserve vleugelspelers ( boerrigther nooit altijd fit ) en een verdediging waar ik het helemaal niet in zie.
Ik voorspel dat ajax nog niet eens top 5 eindigt met deze selectie.
Totaal niet slachtvaardig.

Seizoenskaart te koop!!
Jan1970
 Jan1970 - vrijdag 20 juli 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 11:41 schreef AFCA MARCO het volgende:
Geen reservespits, geen fatsoenlijke reserve vleugelspelers ( boerrigther nooit altijd fit ) en een verdediging waar ik het helemaal niet in zie.

Seizoenskaart te koop!!
Idd is enige versterking van de selectie niet overbodig. Vandaar dat ik nog actie op de transfermarkt verwacht. Bij Ajax zelf zullen ze dit zich ook realiseren. Bergkamp had het niet voor niets over "puzzelen".
Ik laat me verrassen
tomson
 tomson - vrijdag 20 juli 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 11:41 schreef AFCA MARCO het volgende:

Seizoenskaart te koop!!
Gloryhunter vilsemoque3.gif
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 11:51 schreef tomson het volgende:

[..]

Gloryhunter [ afbeelding ]
+1000000000000000000000000000000

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0269069