BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - vrijdag 20 juli 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 10:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jullie kopen toch niet mr leiden toch alles zelf op..
Leuk maar je weet gerust wel dat je niet ALLES kan invullen met jeugd maar de jeugd heeft in iedergeval veel meer kans bij Ajax als bij PSV dat kan je niet ontkennen.
The Dude :)
 The Dude :) - vrijdag 20 juli 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 13:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

+1000000000000000000000000000000
gloryhole! :P
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 19:15 schreef nora het volgende:

[..]

Leuk maar je weet gerust wel dat je niet ALLES kan invullen met jeugd maar de jeugd heeft in iedergeval veel meer kans bij Ajax als bij PSV dat kan je niet ontkennen.
Ik zal de laatste zijn die dat ontkent mr jullie lopen erme te koop en sommige hier lopen al te janken en het seizoen moet nog beginnen.
Terwijl de selectie zowat hetzelfde is buiten Vertonghen na en Bulikyn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juli 2012 door infamous psv --
 The Dude :) - vrijdag 20 juli 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 20:21 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Terwijl de selectie zowat hetzelfde buiten Vertonghen na en Bulikyn..
Hetzelfde wat? Kapsel hebben?
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 20:32 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Hetzelfde wat? Kapsel hebben?
zelfde moeder..
 The Dude :) - vrijdag 20 juli 2012 - 20:38   quote  deeplink  
Dat kan, volgens mij stond ze indd wel vaak daar op de zeedijk
riveco
 riveco - vrijdag 20 juli 2012 - 20:49   quote  deeplink  
wat heeft dit in godsnaam mer geruchten te maken????????
milanafca
 milanafca - vrijdag 20 juli 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 08:43 schreef nora het volgende:

[..]

De basis is goed hij is niet voor niks verkocht aan Liverpool,ik denk alleen dat de roem hem minder gemaakt heeft,misschien dat Ajax hem weer met beide benen op grond kan zetten en hem weer de oude Babel kan maken.
Zit wat in. Alleen heb ik bij AJAX liever meer zekerheid en lijkt Babel mij een te grote gok.. En kost ook heel wat aan salaris denk ik.
410 strijder anti 01
 410 strijder anti 01 - zaterdag 21 juli 2012 - 13:10   quote  deeplink  
goed nieuws
AFCA64
 AFCA64 - zaterdag 21 juli 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Babel heb ik nooit echt goed gevonden. Was wel een talent, maar mist balvaardigheid en techniek. Past niet meer bij het huidige Ajax. Ondanks het feit dat het huidige elftal redelijk intact is gebleven, ben ik er bang voor dat we bij hernieuwde blessures kwaliteit tekort gaan komen. Assaidi ... neen, maar dat is slechts geroddel. Ben zelf voorstander van huurspelers van Barca (eventueel Arsenal).
Twanus
 Twanus - zaterdag 21 juli 2012 - 17:30   quote  deeplink  
Ik hoop dat AJAX geen geld investeert in van die net niet spelers. Men moet overtuigd zijn van de meerwaarde van een aankoop en dit moet ook geld mogen kosten. Als men twijfelt dan moet men het lekker met de eigen jeugd proberen! Ik vind niet dat men met geld moet smijten maar kwaliteit kost nou eenmaal geld (zie Narsingh)!!!! Ik hoop in elk geval dat er een spits bij komt en een CV. Ook een extra rechtbuiten is geen overbodige luxe maar wie??
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 21 juli 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 17:30 schreef Twanus het volgende:
Ik hoop dat AJAX geen geld investeert in van die net niet spelers. Men moet overtuigd zijn van de meerwaarde van een aankoop en dit moet ook geld mogen kosten. Als men twijfelt dan moet men het lekker met de eigen jeugd proberen! Ik vind niet dat men met geld moet smijten maar kwaliteit kost nou eenmaal geld (zie Narsingh)!!!! Ik hoop in elk geval dat er een spits bij komt en een CV. Ook een extra rechtbuiten is geen overbodige luxe maar wie??
Ben je gek man..
Twanus
 Twanus - zaterdag 21 juli 2012 - 17:34   quote  deeplink  
Hoezo infamous psv? Verklaar je nader.
dege
 dege - zaterdag 21 juli 2012 - 18:20   quote  deeplink  
op dit moment lees je alleen maar dat ajax spelers wil huren, van barca, nu weer van arsenal. Ik vraag me af of er ook nog een ervaren man bij komt, je bent met vertonghen en ook niet te vergeten ooijer, ook al speelde hij niet veel, best wat routine kwijt geraakt, ben heel nieuwsgierig hoe ze dat gaan opvangen, zie het al voor me, de CL in met haast alleen maar jeugdspelers, dan kun je ook niet verlangen dat ze overwinteren, alleen maar hopen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 juli 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 18:20 schreef dege het volgende:
op dit moment lees je alleen maar dat ajax spelers wil huren, van barca, nu weer van arsenal. Ik vraag me af of er ook nog een ervaren man bij komt, je bent met vertonghen en ook niet te vergeten ooijer, ook al speelde hij niet veel, best wat routine kwijt geraakt, ben heel nieuwsgierig hoe ze dat gaan opvangen, zie het al voor me, de CL in met haast alleen maar jeugdspelers, dan kun je ook niet verlangen dat ze overwinteren, alleen maar hopen.
Vandaag spelen we wel lekker maar ben het met je eens selectie moet nog sterker worden.
Talent is er genoeg alleen zijn er wat posities dun bezet..

Zag net Psv voorbij komen toch aardige selectie met: van Bommel, Toivonen, Mertens, Narsingh, Wijnaldum, Lens, Strootman zet er daar maar eens 7 gelijkwaardige van ons tegenover..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 juli 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Sigtorsson,Anita,Alder,Theo,Schone,Boerrigter,Mickey,Erikssen Ok we zijn minstens zo sterk.. Maar toch kan nog beter want wordt een lang seizoen!
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 21 juli 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 20:05 schreef Hummel10 het volgende:
Sigtorsson,Anita,Alder,Theo,Schone,Boerrigter,Mickey,Erikssen Ok we zijn minstens zo sterk.. Maar toch kan nog beter want wordt een lang seizoen!
Ik denk alleen dat die namen van PSV iets minder blessuregevoelig zijn. Maar ik vind Van Bommel echt wel op zijn retour(maar we zullen het zien).

(Fisscher speelde vandaag goed, bij bijna alle gevaarlijk momenten betrokken)
PS25
 PS25 - zaterdag 21 juli 2012 - 21:01   quote  deeplink  
Nu Narsingh niet komt naar Ajax verbaast het mij eigenlijk een beetje dat de naam Beerens van AZ niet wordt genoemd. Persoonlijk vind ik dat ook wel een goede speler voor Ajax, spreekt daarbij ook nog Nederlands. Graag jullie mening!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 juli 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 20:51 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat die namen van PSV iets minder blessuregevoelig zijn. Maar ik vind Van Bommel echt wel op zijn retour(maar we zullen het zien).

(Fisscher speelde vandaag goed, bij bijna alle gevaarlijk momenten betrokken)
Fischer speelde inderdaad erg sterk beetje zoals Erikssen maar iets zakelijker vond ik
hem vandaag. Geen trucjes en niet zelfzuchtig. Jammer inderdaad dat de spelers minder fit zijn
want compleet heb je de sterkste selectie!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 juli 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 21:01 schreef PS25 het volgende:
Nu Narsingh niet komt naar Ajax verbaast het mij eigenlijk een beetje dat de naam Beerens van AZ niet wordt genoemd. Persoonlijk vind ik dat ook wel een goede speler voor Ajax, spreekt daarbij ook nog Nederlands. Graag jullie mening!
Beerends weet niet wat ie moet kosten maar denk dat ik hem niet goed genoeg vind!
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 21 juli 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Het moet toch mogelijk zijn voor Ajax om een goede rechtsbuiten te scouten, die goed genoeg is voor Ajax. Ik denk nog steeds dat het missen van Narsingh niet zo erg is. Ik denk dat hij bij Ajax niet zo zou renderen als bij Heerenveen.
De prio ligt sowieso bij een LCV, met Blind ga je het niet redden.

Maar ik ben bang dat er uiteindelijk helemaal niets meer bij gaat komen.
AFC M&M
 AFC M&M - zaterdag 21 juli 2012 - 21:27   quote  deeplink  
Ondanks alles lijkt me Assaidi toch gewoon de beste keus.
Goede bezetting heb je dan
LB: Boerrigter, Fisher,
RB: Assaidi, Sulejmani,

Verkoop van Ebecilio en verhuur Lukoki
AFC M&M
 AFC M&M - zaterdag 21 juli 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Waar zit Hennie Spijkerman?
Hij zat in een vliegtuig om een speler te gaan bekijken
??WIE??
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 21 juli 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 21:55 schreef AFC M&M het volgende:
Waar zit Hennie Spijkerman?
Hij zat in een vliegtuig om een speler te gaan bekijken
??WIE??
Bananolev de broer van...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 juli 2012 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 21:27 schreef AFC M&M het volgende:
Ondanks alles lijkt me Assaidi toch gewoon de beste keus.
Goede bezetting heb je dan
LB: Boerrigter, Fisher,
RB: Assaidi, Sulejmani,

Verkoop van Ebecilio en verhuur Lukoki
Assaidi speelt toch altijd vanaf links?

Ben echt benieuwd wie er nog komen duurt veel te lang! Aanval van concurrenten zijn
ook niet misselijk! Twente: Chadli,Bulykin,Plet,Tadic,Verhoek,Joshua John, en misschien Castanios. Psv: Matavs,Lens,Mertens,Narsingh,Toivonen,Wijnaldum!

Wij hebben Boeriggter mits fit Sulejmani mits fit Siggtorson vergeet ik nog iemand?
koekkoek007
 koekkoek007 - zondag 22 juli 2012 - 11:00   quote  deeplink  
ja fisher op links en lukoki op rechts
martymcfly
 martymcfly - zondag 22 juli 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 09:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Assaidi speelt toch altijd vanaf links?

Ben echt benieuwd wie er nog komen duurt veel te lang! Aanval van concurrenten zijn
ook niet misselijk! Twente: Chadli,Bulykin,Plet,Tadic,Verhoek,Joshua John, en misschien Castanios. Psv: Matavs,Lens,Mertens,Narsingh,Toivonen,Wijnaldum!

Wij hebben Boeriggter mits fit Sulejmani mits fit Siggtorson vergeet ik nog iemand?
Als je bij twente en psv de aanvallende middenvelders meerekent. Zou ik dat bij Ajax ook doen en volgens mij vergeet je dan Siem de jong(topscorer van ajax vorig jaar)janssen, eriksen.
dege
 dege - zondag 22 juli 2012 - 13:17   quote  deeplink  
middenvelders genoeg, maar in de aanval mag er nog wel wat bijkomen, lukoki liet gisteren zien nog steeds te kort te komen, fisher speelde goed.
in de verdediging mag er ook nog wel een ervaren man bij en dan ben je ver klaar met de selectie. talent meer als genoeg, dat hebben we gisteren gezien.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 juli 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 12:36 schreef martymcfly het volgende:

[..]

Als je bij twente en psv de aanvallende middenvelders meerekent. Zou ik dat bij Ajax ook doen en volgens mij vergeet je dan Siem de jong(topscorer van ajax vorig jaar)janssen, eriksen.
janssen denk dat ie op de bank beland. Erikssen en de jong spelen dan met anita op het middenveld. Siem moet achter de spits niet erin. Ik hoop eigenlijk nog op een spits en lcv en een rechtsbuiten maar denk niet dat dat gaat gebeuren
martymcfly
 martymcfly - zondag 22 juli 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Denk dat janssen de eerste seizoenshelft speelt en dan dasrna eriksen steeds meer. En spits en lcv en rechtsbuiten lijken mij ook redelijk noodzakelijk. Ben benieuwd naar wie spijkerman is wezen kijken. Babel misschien?
dege
 dege - zondag 22 juli 2012 - 15:13   quote  deeplink  
babel?? aub niet
koekkoek007
 koekkoek007 - zondag 22 juli 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 13:17 schreef dege het volgende:
middenvelders genoeg, maar in de aanval mag er nog wel wat bijkomen, lukoki liet gisteren zien nog steeds te kort te komen, fisher speelde goed.
in de verdediging mag er ook nog wel een ervaren man bij en dan ben je ver klaar met de selectie. talent meer als genoeg, dat hebben we gisteren gezien.
vertrouwen in lukoki .laat hem zich bewijzen. hij heeft potentie.heel de psv aanval kreeg ook geen kans bij ajax
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 juli 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 15:13 schreef dege het volgende:
babel?? aub niet
Type Babel zou wel handig zijn kan spits links en rechts spelen
Ajx
 Ajx - zondag 22 juli 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 16:54 schreef koekkoek007 het volgende:

[..]

vertrouwen in lukoki .laat hem zich bewijzen. hij heeft potentie.heel de psv aanval kreeg ook geen kans bij ajax
Lukoki was gisteren niet erg goed, hij kan het alleen alas hij ruimte heeft, in wedstrijden tegen grotere ploegen of uitwedstrijden. In de kleine ruimtes is hij nog niet goed genoeg, maar hij zal zich nog wel goed gaan ontwikkelen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 juli 2012 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 15:07 schreef martymcfly het volgende:
Denk dat janssen de eerste seizoenshelft speelt en dan dasrna eriksen steeds meer. En spits en lcv en rechtsbuiten lijken mij ook redelijk noodzakelijk. Ben benieuwd naar wie spijkerman is wezen kijken. Babel misschien?
Ben ook zeer benieuwd dat ze met namen als ryo en muniesa komen is goed om te zien.
Helaas zijn het alleen nog maar woorden... Narsingh voor 4 miljoen had je ook gewoon goed
kunnen gebruiken. Janssen tja de Boer gaat het niet makkelijk krijgen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 18:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Type Babel zou wel handig zijn kan spits links en rechts spelen
Ryan Babel komt definitief niet meer voor in de plannen van TSG 1899 Hoffenheim. Dat mag worden opgemaakt uit het feit dat hij niet mee mag op het trainingskamp van de Duitse middenmoter.

Trainer Marcus Babbel is allerminst gecharmeerd van zijn bijna-naamgenoot, bericht Bild. Babel moet daarom de komende periode met het tweede elftal van Hoffenheim trainen, want hij reist niet met de eerste selectie naar Oostenrijk. Daar zal Hoffenheim zich voorbereiden op het nieuwe seizoen.

Hoffenheim hoopt deze zomer afscheid te nemen van Babel. Het contract van de oud-speler van Ajax en Liverpool loopt nog één jaar door
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 22:51   quote  deeplink  
Kopen die Twitter-sterspeler
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 juli 2012 - 16:50   quote  deeplink  
Olympique Nice gaat Ajax mogelijk verlossen van een probleem.De Amsterdammers hebben Dario Cvitanich niet meer nodig, maar vooralsnog lijkt het erop dat de aanvaller gewoon werkzaam blijft in de hoofdstad. Als de Franse club het echter voor elkaar krijgt om financiële middelen bij elkaar te krijgen, bijvoorbeeld door middel van verkoop, zal men een bod uitbrengen op de Kroatische Argentijn. (LEquipe)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 juli 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 22:51 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ryan Babel komt definitief niet meer voor in de plannen van TSG 1899 Hoffenheim. Dat mag worden opgemaakt uit het feit dat hij niet mee mag op het trainingskamp van de Duitse middenmoter.

Trainer Marcus Babbel is allerminst gecharmeerd van zijn bijna-naamgenoot, bericht Bild. Babel moet daarom de komende periode met het tweede elftal van Hoffenheim trainen, want hij reist niet met de eerste selectie naar Oostenrijk. Daar zal Hoffenheim zich voorbereiden op het nieuwe seizoen.

Hoffenheim hoopt deze zomer afscheid te nemen van Babel. Het contract van de oud-speler van Ajax en Liverpool loopt nog één jaar door
Ik zeg halen kan overal uit de voeten voorin! Zal ook niet al te duur zijn en kan misschien weer in vorm raken...
Twanus
 Twanus - dinsdag 24 juli 2012 - 11:57   quote  deeplink  
Malaga heeft al 4 maanden de salarissen niet meer uitbetaald. Waarschijnlijk is er een hoop onvrede onder de spelers en wil Malaga ook enkele spelers afstoten. Lijkt me een mooit moment voor AJAX om Joris Mathijsen te polsen om een contract voor 2 of 3 jaar te tekenen. Kan hij onze jonge verdediging organiseren en spelers als Dijks, Boilesen, van Rhijn en Denswill de kneepjes van het vak van verdediger leren! Nu nog hopen dat Mathijsen wat salaris in wil leveren. Bij AJAX betaald men minder maar men betaald wel.
nora
 nora - dinsdag 24 juli 2012 - 12:52   quote  deeplink  
Al eerder verteld Mathijsen kan NIET opbouwen en daarom hebben wij daar geen klote aan,neem maar Moisander is opbouwend ook sterk,en Babel en je bent klaar voor dit seizoen.
nora
 nora - dinsdag 24 juli 2012 - 12:55   quote  deeplink  
En ja als je leest over Maher en je zou die kunnen krijgen heb je Maher-Eriksen en als slot op de deur Anita daar krijg je wel een d... van hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juli 2012 door nora --
 The Dude :) - dinsdag 24 juli 2012 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 19:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik zeg halen kan overal uit de voeten voorin! Zal ook niet al te duur zijn en kan misschien weer in vorm raken...
Drie redenen om het niet te doen:
- Moet 6,5 miljoen kosten naar het schijnt
- Speler met een verleden bij een club terughalen is vaak een avontuur gedoemd te mislukken
- Babel voegt niks toe (belangrijkste reden)

Ajax zou zich nog altijd scheel lachen om die 17 miljoen, ware het niet dat ze die vervolgens weer zelf in een miskoop (Mickey) hebben gestoken
 The Dude :) - dinsdag 24 juli 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 12:52 schreef nora het volgende:
Al eerder verteld Mathijsen kan NIET opbouwen en daarom hebben wij daar geen klote aan,neem maar Moisander is opbouwend ook sterk,en Babel en je bent klaar voor dit seizoen.
Afhankelijk van zijn salariseisen... Als hij realistisch is (maar dat denk ik niet) accepteert hij het om voor een stuk minder salaris voor een titelkandidaat in Nederland te spelen. Hierdoor houdt hij uitzicht op speeltijd en champions league, anders zou zijn carrière wel eens als een nachtkaars kunnen doven. Zou wel prettig zijn voor de ervaring, maar denk dat hij te duur is.

Trouwens Moisander kan misschien opbouwen, maar verder niet zo veel. Zou hem een enorme aderlating vinden t.o.v. Jan. Dan heb ik liever Matthijsen (indien goedkoper), hoewel ik daar ook geen fan van ben. Toby wordt steeds beter in het opbouwen, dus ik denk dat je daar meer de focus op moet leggen. Hij zal het stokje van Jan moeten gaan overnemen.

Liefst zie ik daarbij ook Viergever.
nora
 nora - dinsdag 24 juli 2012 - 13:20   quote  deeplink  
Ja Viergever kan ik mee leven maar Moisander wordt echt onderschat ik heb het stuk gelezen van v.Gaalen over Moisander dat hij opbouwend zelfs beter als Jantje was en ik heb daarna wat oude wedstrijden in de EL zitten kijken van AZ en in bijna elke wedstrijd was hij de beste man en opbouwend prima.
 The Dude :) - dinsdag 24 juli 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 13:20 schreef nora het volgende:
Ja Viergever kan ik mee leven maar Moisander wordt echt onderschat ik heb het stuk gelezen van v.Gaalen over Moisander dat hij opbouwend zelfs beter als Jantje was en ik heb daarna wat oude wedstrijden in de EL zitten kijken van AZ en in bijna elke wedstrijd was hij de beste man en opbouwend prima.
Ok, dat moet ik dan van je aannemen, want zelf heb ik dat niet gezien...
Maar goed, ik vind hem 1-op-1 in de mandekking echt een stuk zwakker dan Jan en dat is over het algemeen uberhaupt niet ons sterkste punt.
nora
 nora - dinsdag 24 juli 2012 - 15:10   quote  deeplink  
Ja dat is mijn mening en hij is ook door de commetator benoemd als een belangrijke man achterin bij AZ.Let wel Jan zullen we missen maar als alternatief denk ik dat Moisander het meest in de buurt komt,Viergever is ook een prima voetballer net als die van Dijk van Groningen maar allebei zonder ervaring.
 The Dude :) - dinsdag 24 juli 2012 - 17:22   quote  deeplink  
"ook door de commetator benoemd als een belangrijke man achterin "
Die begrijp ik niet helemaal?

Dat hij het dichtst bij Jan in de buurt komt ben ik wel met je eens, maar dat zegt meer over het niveau van de Nederlandse CV's...nee, ben echt niet kapot van Moisander, maar we moeten maar even afwachten wat Ajax doet.
nora
 nora - dinsdag 24 juli 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 21:01 schreef PS25 het volgende:
+ 1 klopt ik denk dat hij te duur is anders zou ik het niet weten ik vind het in elk geval een van de betere rechtsbuiten van Nederland.
nora
 nora - dinsdag 24 juli 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 12:36 schreef martymcfly het volgende:

[..]

Ik zou ook Siem de Jong niet noemen is een subtopper

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0270628