|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: Ik vind Siem beter dan Toivonen..... als je ziet wat hij allemaal doet in het veld dan zou je niet zeggen dat hij een subtopper is. Hij behoort echt wel bij de betere middenvelders van de ED. Ik denk dat een speler als hij belangrijker is voor een elftal dan een vedette die zichzelf ook erg goed vindt. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
las net dat de 33 jarige broer van sigtorsson, gudjonsson transfervrij is geworden. Is dat niks als ervaren spits achter sig? |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 23:49 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Ik vind Siem beter dan Toivonen..... als je ziet wat hij allemaal doet in het veld dan zou je niet zeggen dat hij een subtopper is. Hij behoort echt wel bij de betere middenvelders van de ED. Ik denk dat een speler als hij belangrijker is voor een elftal dan een vedette die zichzelf ook erg goed vindt. Maar ik ben bang dat Siem voor Europa / Europese subtop te kort komt. Maar dat komt Toivonen helemaal. Maar dat Siem een topgozer is staat verder buiten kijf.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 06:36 schreef Hummel10 het volgende:las net dat de 33 jarige broer van sigtorsson, gudjonsson transfervrij is geworden. Is dat niks als ervaren spits achter sig? Hebben ze eerder interesse in gehad toch? En zo te zien wilde hij wel graag: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8825690/__Gudjohnsen__Ik_wil_naar_Ajax__.html
Quote over salaris: "Daarnaast ben ik bereid met veel minder genoegen te nemen Quote over Ajax (toen): "Ik kon grote contracten tekenen in Amerika en Doebai, maar mijn voorkeur gaat nu uit naar Amsterdam. Het gaat me niet om het geld."
De Boer stond er toen ook positief tegenover. Het zou misschien een leuke aanvulling zijn voorin, ook handig dat hij redelijk bekend is met het systeem vanwege Barcelona en ook Nederlands spreekt. Geen idee hoe de band is tussen hem en Sig. Zie dan wel liever Fischer als tweede spits achter Sig. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 08:03 schreef The Dude :) het volgende:[..] Hebben ze eerder interesse in gehad toch? En zo te zien wilde hij wel graag: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/8825690/__Gudjohnsen__Ik_wil_naar_Ajax__.htmlQuote over salaris: "Daarnaast ben ik bereid met veel minder genoegen te nemen Quote over Ajax (toen): "Ik kon grote contracten tekenen in Amerika en Doebai, maar mijn voorkeur gaat nu uit naar Amsterdam. Het gaat me niet om het geld." De Boer stond er toen ook positief tegenover. Het zou misschien een leuke aanvulling zijn voorin, ook handig dat hij redelijk bekend is met het systeem vanwege Barcelona en ook Nederlands spreekt. Geen idee hoe de band is tussen hem en Sig. Zie dan wel liever Fischer als tweede spits achter Sig. Het is wel een brok aan ervaring die je zou binnenhalen, iets wat nu echt ontbreekt. Maar ik geloof niet dat hij voor de bank naar A'dam zal komen. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 08:13 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Het is wel een brok aan ervaring die je zou binnenhalen, iets wat nu echt ontbreekt. Maar ik geloof niet dat hij voor de bank naar A'dam zal komen. Nee, ik denk dat hij eieren voor zijn geld zou kiezen. Maar goed, dat is ook afhankelijk hoeveel interesse er nog in hem is. Zoals hij in dat artikel uit 2011 zei, is hij altijd heel zuinig geweest op zijn lichaam. Aan de andere kant is de vraag wat er werkelijk nog van over is op z'n 33e. Maar we zullen zien, zal me niets verbazen als ze op z'n minst even informeren bij hem... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Informeren kan geen kwaad. Is wel een ervaren spits, die in de ED echt nog wel van waarde kan zijn |
|
|
|
|
|
|
|
Ja denk ik ook...je wordt alleen zo ongeduldig van dat lange wachten, maar ze zullen ongetwijfeld meer opties achter de hand hebben, zoals bijv. die Sana, dat wist ook niemand. Zou wel fijn zijn als nieuwe aanwinsten zo snel mogelijk binnen zijn i.v.m. voorbereiding een gewenning.
Ben alleen benieuwd wat er met Blandi is gebeurd? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 08:23 schreef Blaatkoe het volgende:Informeren kan geen kwaad. Is wel een ervaren spits, die in de ED echt nog wel van waarde kan zijn inderdaad vond het altijd wel een goede spits beetje zelfde type als sig maar dan met een berg ervaring! Weet alleen niet hoe goed ie nu nog is maar als je hem haalt voor een soort rol als ooijer kan het geen kwaad plus dat ie nog wel doelpunt kan maken ook. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 08:13 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Het is wel een brok aan ervaring die je zou binnenhalen, iets wat nu echt ontbreekt. Maar ik geloof niet dat hij voor de bank naar A'dam zal komen. is toch alleen maar goed? Betekent dat ie het sig wel moeilijk gaat maken! Nu is sig onbetwiste nr 1 en dat is niet goed, beetje concurrentie kan geen kwaad. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 09:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] is toch alleen maar goed? Betekent dat ie het sig wel moeilijk gaat maken! Nu is sig onbetwiste nr 1 en dat is niet goed, beetje concurrentie kan geen kwaad. Zie vorig seizoen met Buly..... die werd eigenlijk alleen maar op de bank gehouden. Ik denk niet dat hij als concurrent zou komen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
bah, nvm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Muniesa uitgeschakeld, Ajax kijkt verder.
Iemand een idee waar we uitkomen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja op een ervaren verdediger......Moisander bijvoorbeeld.....iemand die de verdediging leid....niks huren...gewoon in de buidel tasten...deze jonge ploeg heeft een ervaren verdediger nodig.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 20:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja op een ervaren verdediger......Moisander bijvoorbeeld.....iemand die de verdediging leid....niks huren...gewoon in de buidel tasten...deze jonge ploeg heeft een ervaren verdediger nodig..... En als we voor Moisander niet de gewilde 6 miljoen willen neerleggen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij wilt dolgraag naar Ajax...tenminste wat ik gelezen heb.....ik denk dat we op 4,5 a 5 miljoen uitkomen dan.....maar dat is onderhandelen....ik weet echter niet of Overmars daar kaas van gegeten hebt.....is hij te duur dan zullen de heren verder moeten kijken....we hebben een leider in de verdeiging nodig....iemand die de jonge jongens op sleeptouw neemt.....alleen met jeugdig talent kom je er niet in de toekomst....ze moeten nog geleid worden....zie je ons al staan met die jeugdige achterhoede in de Kuip ? |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 21:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij wilt dolgraag naar Ajax...tenminste wat ik gelezen heb.....ik denk dat we op 4,5 a 5 miljoen uitkomen dan.....maar dat is onderhandelen....ik weet echter niet of Overmars daar kaas van gegeten hebt.....is hij te duur dan zullen de heren verder moeten kijken....we hebben een leider in de verdeiging nodig....iemand die de jonge jongens op sleeptouw neemt.....alleen met jeugdig talent kom je er niet in de toekomst....ze moeten nog geleid worden....zie je ons al staan met die jeugdige achterhoede in de Kuip ? We maken gehakt van 010 :P. Je hebt gelijk kerel, maarjah. Waar kiezen ze voor: Financieel of Sportief gebied? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 21:38 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] We maken gehakt van 010 :P. Je hebt gelijk kerel, maarjah. Waar kiezen ze voor: Financieel of Sportief gebied? Ik hoop voor Financieel en sportief....stel dat we geen kampioen worden en dat we er al snel uitliggen in Europa.....dan heb je pas echt een financiele strop.....sportief een drama.... |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 21:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik hoop voor Financieel en sportief....stel dat we geen kampioen worden en dat we er al snel uitliggen in Europa.....dan heb je pas echt een financiele strop.....sportief een drama.... Zeker weten. Ze zullen weten wat ze doen ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als ze zich maar niet overschatten....maar goed een goede graadmeter is misschien de wedstrijden in Engeland en PSV(JC schaal).....oogjes gaan dan misschien open..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 21:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik hoop voor Financieel en sportief....stel dat we geen kampioen worden en dat we er al snel uitliggen in Europa.....dan heb je pas echt een financiele strop.....sportief een drama.... Nee hoor. De CL levert altijd zo'n 9 miljoen op ook al overwinter je niet. Het landskampioenschap levert vrijwel niets op. Financieel is het bovendien juist zaak om van die CL en transfer afhankelijkheid af te komen.
Sportief gezien moet je reëel zijn. Het kampioenschap is altijd het doel maar dat ook worden gebeurt gewoon niet elk jaar. Dat betekent nog geen sportief drama. Dat wordt het pas als de prestaties ook echt tegenvallen.
Ajax is in de hele geschiedenis slecht 2 keer eerder 3 maal op rij kampioen geweest. Zo bijzonder is dat dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 22:31 schreef Eide het volgende:[..] Nee hoor. De CL levert altijd zo'n 9 miljoen op ook al overwinter je niet. Het landskampioenschap levert vrijwel niets op. Financieel is het bovendien juist zaak om van die CL en transfer afhankelijkheid af te komen. Sportief gezien moet je reëel zijn. Het kampioenschap is altijd het doel maar dat ook worden gebeurt gewoon niet elk jaar. Dat betekent nog geen sportief drama. Dat wordt het pas als de prestaties ook echt tegenvallen. Ajax is in de hele geschiedenis slecht 2 keer eerder 3 maal op rij kampioen geweest. Zo bijzonder is dat dus. klopt.....maar stel dat je volgend jaar geen C.L. haalt....scheelt zeer zeker in inkomsten....nu neemt je dus ergens een risico..... Sportief gezien leren de jeugdige spelers van gelouterde spelers....met jeugd alleen gaat je het niet redden tegen gelouterde clubs..... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Qua inkomsten zal het missen van CL rampzalig zijn, echter heb je dit jaar een aantal dure spelers de deur uit gedaan. El hammie, cvitanich waren aardig dure jongens en speelden niet. En volgens mij verdienden Lodeiro en Aisatti ook niet slecht.
Btw nu dat Aisatti niet getekend heeft bij Vitesse is het misschien een mooi moment om hem nog een keer te polsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door Blaatkoe -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Gewoon de CL winnen, dan heb je voorlopig genoeg geld achter de hand.
O sorry, ik dagdroomde even. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 07:36 schreef Peterhs het volgende:Gewoon de CL winnen, dan heb je voorlopig genoeg geld achter de hand. O sorry, ik dagdroomde even. zelfs voor een droom is dat te irrealistisch haha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] klopt.....maar stel dat je volgend jaar geen C.L. haalt....scheelt zeer zeker in inkomsten....nu neemt je dus ergens een risico..... Sportief gezien leren de jeugdige spelers van gelouterde spelers....met jeugd alleen gaat je het niet redden tegen gelouterde clubs..... Natuurlijk neemt Ajax nu op de korte termijn een risico met het ingeslagen beleid. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar we moeten de financiële doelstelling van het nieuwe beleid voor ogen houden. Als Ajax van de afhankelijkheid van de CL en transfers af is, komen die gelden in de toekomst eindelijk vrij om te investeren in de spelersgroep. Nu nemen we dus een sportief risico, maar over een paar jaar gaat dit Ajax grote kansen bieden.
Dat moet dan op termijn gaan leiden tot de doelstelling van Cruijff, namelijk de aansluiting met de internationale top. Maar daarvoor moeten eerst wel 2 randvoorwaarden worden ingevuld, namelijk de financiële huishouding op orde en jeugdopleiding structureel verbeteren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik ben wel erg benieuwd hoe PSV zijn financiele zaakjes in orde krijgt zonder CL en met de laatste twee jaar alleen maar dure aankopen . |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 09:25 schreef nora het volgende:Ik ben wel erg benieuwd hoe PSV zijn financiele zaakjes in orde krijgt zonder CL en met de laatste twee jaar alleen maar dure aankopen . Ik ook, vorig jaar 23 miljoen verlies uit de normale bedrijfsvoering. Narsingh en Van Bommel zullen toch geen schijntje verdienen bijvoorbeeld. En de gemeente kan niet weer bijspringen tenzij ze in Eindhoven de lucht in het stadion gaan verkopen of zo. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Ik hoop niet dat de berichtgeving klopt dat Ajax Krohn-dehli weer op de radar heeft als vervanger voor Sana. goed trouwens dat Ajax geen tonnen wil betalen aan de zaakwaarnemer, is ook te belachelijk voor woorden. Alleen moet je dit met alle clubs doen om dat te doen slagen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 13:13 schreef PS25 het volgende:Ik hoop niet dat de berichtgeving klopt dat Ajax Krohn-dehli weer op de radar heeft als vervanger voor Sana. goed trouwens dat Ajax geen tonnen wil betalen aan de zaakwaarnemer, is ook te belachelijk voor woorden. Alleen moet je dit met alle clubs doen om dat te doen slagen. Ze moeten wel de ogen open houden en ook durven te investeren om kwaliteit binnen te halen, want we kunnen gaan pannekoeken binnen halen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
janssen naar vitesse voor 5, gelijk maher ophalen voor paar miljoen extra! Heb toch al het gevoel dat janssen hem niet gaat worden aankomend seizoen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou ik denk niet dat Janssen 5 gaat opleveren of je bedoelt 5 ton misschien en Maher ja dat is een super talent misschien ruilen voor Siem met wat geld toe. |
|
|
|
|
|
|
|
Janssen? Ja indd eerder 5 ton, 5 miljoen nooit, dat hebben wij niet eens betaald. Vraag me af of je uberhaupt nog een beetje geld voor m krijgt. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Even iets raars hoor maar hoe staan mensen hier tegenover als Ricardo Quaresma zou komen? op een zijspoor en mag dus weg bij Besiktas.
zal ook niet al te duur meer wezen. |
|
|
|
|
|
|
|
Ah die is over de hill en zal alsnog veel willen verdienen denk ik. Bovendien denk ik ook dat hij liever in een warm land speelt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 - 12:36 schreef The Dude :) het volgende:Janssen? Ja indd eerder 5 ton, 5 miljoen nooit, dat hebben wij niet eens betaald. Vraag me af of je uberhaupt nog een beetje geld voor m krijgt. Ajax heeft 3 miljoen weggelegd voor Janssen.....dus never nooit voor minder verkopen....hij is dat wel waard gezien zijn gave traptechniek zijn inzicht...ervaring en routine...ook stuurt hij jongeren aan....de Boer wilt hem echt niet laten gaan voor minder dan 3 miljoen.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Niet Vitesse, maar Gaziantepspor wordt de nieuwe werkgever van Ismaïl Aissati. De 23-jarige middenvelder tekent volgens Gaziantep Haberler spoedig in Turkije.
Het contract van Aissati werd niet verlengd door Ajax, waardoor hij transfervrij op zoek mocht naar een nieuwe club. Vitesse leek lang de beste papieren te hebben, maar kon niet op tegen een buitenlandse aanbieding. De aanvallende middenvelder heeft naar verluidt voor een transfer naar Gaziantepspor gekozen.
Aissati had kort voor het aflopen van zijn verbintenis de mogelijkheid om in Amsterdam bij te tekenen, maar een tegenbod van zaakwaarnemer Sigi Lens schoot Ajax in het verkeerde keelgat. De landskampioen liet hem gaan en Vitesse leek te profiteren. Aissati poseerde in de voorbereiding zelfs al op de teamfoto van de Arnhemmers.
Tot een definitief akkoord komt het echter niet. Aissati maakte er geen geheim van naar het buitenland te willen vertrekken en heeft die nieuwe uitdaging naar het schijnt bij Gaziantepspor gevonden. Hij tekent naar verluidt een vierjarige verbintenis bij de Turkse nummer tien van vorig seizoen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat zonde van Aisatti zo,n leuke Ajax voetballer en gaat nu bij de nummer 10 van Turkije spelen en dat allemaal voor de poen !!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 - 11:35 schreef nora het volgende:Wat zonde van Aisatti zo,n leuke Ajax voetballer en gaat nu bij de nummer 10 van Turkije spelen en dat allemaal voor de poen !!!!!!!!!!1 zegt genoeg over hem.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 - 11:35 schreef nora het volgende:Wat zonde van Aisatti zo,n leuke Ajax voetballer en gaat nu bij de nummer 10 van Turkije spelen en dat allemaal voor de poen !!!!!!!!!!1 Veel meer zat er niet in voor hem denk ik. Leuke voetballer maar te licht voor basis van Ajax! Voor de breedte hadden we hem wel kunnen houden, maar denk dat ie daar te duur voor was. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 17:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] Veel meer zat er niet in voor hem denk ik. Leuke voetballer maar te licht voor basis van Ajax! Voor de breedte hadden we hem wel kunnen houden, maar denk dat ie daar te duur voor was. Inderdaad, maar Aissati had de hoop op SPanje, en dat is dus niet echt gelukt :-P |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 19:40 schreef Ajx het volgende:[..] Inderdaad, maar Aissati had de hoop op SPanje, en dat is dus niet echt gelukt :-P Jammer voor hem maar ik had dan nog Lodeiro gehouden.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
"Inspelend op een mogelijk vertrek van Assaidi hadden de Friezen de talentvolle Yanic Wildschut (20) op het oog, maar de onderhandelingen met VVV liepen vast. De partijen konden het niet eens worden over de afkoopsom. De jeugdinternational heeft nog een driejarig contract bij de Limburgse club. Heerenveen brak inmiddels de onderhandelingen af en zou het vizier hebben verlegd naar Lorenzo Ebecilio. De 20-jarige aanvaller, die in Amsterdam nog een contract heeft tot 2014, zag een tussentijds vertrek drie weken terug nog niet zitten".
Bron AD |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Frank de Boer van Ajax heeft op de persconferentie van vrijdagmiddag geen duidelijkheid gegeven over op hande zijnde transfers. Wel kondigde hij aan nog transferontwikkelingen rond Ajax te verwachten. Welke ontwikkelingen dat zullen zijn, wilde de hoofdtrainer niet kwijt.
AjaxFanzone.NL 'Er zal nog wel wat gebeuren op transfergebied', zo bleef De Boer oppervlakkig. Of hij daarmee doelt op een vertrek van Theo Janssen, of het spoedig aantrekken van Oussama Assaidi, een verdediger, een spits, of wellicht op alle vier die zaken, is niet duidelijk. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Eigenlijk is het wel raar dat we nu Assaidi willen kopen als de geruchten waar zijn. Boerrighter heb je op links en persoonlijk zie ik ook liever sulejmani naar links vertrekken. Op rechts hebben we alleen onze nieuwe aankoop. Rechtsvoor en centraal voorin moet eigenlijk echt iets bij komen, dit is te dun. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 14:51 schreef JOOD het volgende:Eigenlijk is het wel raar dat we nu Assaidi willen kopen als de geruchten waar zijn. Boerrighter heb je op links en persoonlijk zie ik ook liever sulejmani naar links vertrekken. Op rechts hebben we alleen onze nieuwe aankoop. Rechtsvoor en centraal voorin moet eigenlijk echt iets bij komen, dit is te dun. assaidi kan ook op rechts, dus wanneer Derk fit is en hij daar staat heb je bijv Derk/Fischer op links en Sulejmani/Sana op rechts en Sulejmani/Assaidi op beide flanken. Zit je toch aardig vind ik...dan heb je centraal Sig/Klaassen...Sulejmani en Fischer zou den daar evt ook kunnen, maar had ook wel iemand bij gemogen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 15:02 schreef The Dude :) het volgende:[..] assaidi kan ook op rechts, dus wanneer Derk fit is en hij daar staat heb je bijv Derk/Fischer op links en Sulejmani/Sana op rechts en Sulejmani/Assaidi op beide flanken. Zit je toch aardig vind ik...dan heb je centraal Sig/Klaassen...Sulejmani en Fischer zou den daar evt ook kunnen, maar had ook wel iemand bij gemogen. Klaassen zie ik liever als aanv. middenvelder net als Fischer.
Een linksbuiten en een rechtsbuiten bij ajax moeten aan de zijlijn lopen. Ze moeten op de kruising van de middenlijn en de zijlijn beginnen en pas bij de cornervlag een voorzet geven (bij wijze van natuurlijk :) ) Dus dan is het niet logisch om een linksbenige voetballer op rechts te zetten (Assaidi/Sulejmani) of een rechtsbenige voetballer op links (Fisher/Ebecillio).
Als je zo kan spelen met je aanval heeft de verdediging van de tegenstander een hels karwei, vooral als je een goede nummer 9 hebt en 2! aanvallende middenvelders die inschuiven. Druk dr op!! Zou mijn oude trainer gezegd hebben. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Wat vinden we van het gerucht dat Heerenveen wellicht interesse heeft in Ebecilio? Heeft van Basten dan nog steeds niets geleerd? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 18:55 schreef Mokum1 het volgende:Wat vinden we van het gerucht dat Heerenveen wellicht interesse heeft in Ebecilio? Heeft van Basten dan nog steeds niets geleerd? Haha denk het niet! Gewoon betrekken in de deal met Aissaidi is WIN=WIN |
|
|
|