BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 augustus 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2012 - 15:15 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klaassen zie ik liever als aanv. middenvelder net als Fischer.

Een linksbuiten en een rechtsbuiten bij ajax moeten aan de zijlijn lopen. Ze moeten op de kruising van de middenlijn en de zijlijn beginnen en pas bij de cornervlag een voorzet geven (bij wijze van natuurlijk :) ) Dus dan is het niet logisch om een linksbenige voetballer op rechts te zetten (Assaidi/Sulejmani) of een rechtsbenige voetballer op links (Fisher/Ebecillio).

Als je zo kan spelen met je aanval heeft de verdediging van de tegenstander een hels karwei, vooral als je een goede nummer 9 hebt en 2! aanvallende middenvelders die inschuiven. Druk dr op!! Zou mijn oude trainer gezegd hebben.
Boerrigter/Assaidi....op links....Sana/Sulejmani aan de rechterkant....beter...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 augustus 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Inderdaad en Fischer daarachter rustig brengen...
The Dude :)
 The Dude :) - zaterdag 11 augustus 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Het ging me om de mogelijkheden die je hebt. Je hebt zometeen een aantal zeer snelle en technisch zeer vaardige buitenspelers die je indd zowel als winger net zo als inside forward kunt gebruiken. Je hebt tactisch dan meer mogelijkheden. Je kunt rouleren en uiteraard heeft een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts de voorkeur.
Btw die Sana schijnt een goeie indruk te maken. Zou lekker zijn als Sig onbeperkte aanvoer van hoge ballen krijgt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door The Dude :) --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 augustus 2012 - 21:20   quote  deeplink  
Ajax-directeur Marc Overmars gaat een poging ondernemen om verdediger Andreu Fontas Prat los te wrikken bij FC Barcelona. De oud-speler werd zaterdag in Boekarest gespot in het spelershotel van de Catalaanse topclub.

Barça verblijft in de Roemeense hoofdstad ter voorbereiding op de oefenwedstrijd tegen Dinamo Boekarest. In het bijbehorende hotel werd ook Overmars gespot. Volgens de Spaanse krant Sport was een gesprek rond Prat de aanleiding.

Al in 2009 debuteerde Prat (22) in de hoofdmacht van Barça. Wegens blessureleed is zijn ontwikkeling echter een halt toegeroepen. Ajax wil daarbij een helpende hand toereiken.

Ajax zocht al eerder een opvolger voor Jan Vertonghen in Catalonië. De overgang van Marc Muniesa ketste echter af wegens een zware knieblessure.
Mokum1
 Mokum1 - zondag 12 augustus 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Tello hoor je de laatse tijd ook steeds wel iets van, dat zou ook best eens een verassing kunnen zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 augustus 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 11:04 schreef Mokum1 het volgende:
Tello hoor je de laatse tijd ook steeds wel iets van, dat zou ook best eens een verassing kunnen zijn.
T zal mij wel verassen ja... Aissaidi,Boerrigter,Fischer voor links
Tello,mickey,Sana voor rechts
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 12 augustus 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Volgens Eredivisie Live is Ajax er met Newcastle United uit over Anita die dus vrijwel zeker weg gaat.
De Boer ('baalt als een stekker').
StevieV
 StevieV - zondag 12 augustus 2012 - 15:46   quote  deeplink  
niet alleen de Boer baalt.. Boccara voor de leeuwen gooien, of een top aankoop!
Enoh is een goede balafpakker maar een fatsoenlijke pass geven wordt al lastig..
sebas1
 sebas1 - zondag 12 augustus 2012 - 15:52   quote  deeplink  
goed nieuws, 8 miljoen voor Anita moet je altijd doen
dege
 dege - zondag 12 augustus 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 15:52 schreef sebas1 het volgende:
goed nieuws, 8 miljoen voor Anita moet je altijd doen
maar dan word het wel tijd dat ajax ook gaat investeren, want er vertrekken alleen maar sterkhouders en er komt niks voor terug, ajax gaat de woede van de supporters op hun nek halen als er niks voor terug komt, jan weg, anita weg, dan mis je toch een belangrijke spil op de middelste linie, 8 miljoen is inderdaad netjes voor anita maar als dat ook weer in termijnen word betaald zoals voor jan kun je nog niks, daar word je dan ook niet wijzer van. voor jan word er in 3 termijnen betaald, en wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven, dus weet niet of ajax wel zo verstandig bezig is
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 14 augustus 2012 - 00:11   quote  deeplink  
Barcelona is bereid twee spelers te stallen in Amsterdam. Ajax kan de jongelingen Andreu Fontás en Jonathan Dos Santos voor één seizoen huren, zo meldt Voetbal International.

Technisch directeur Marc Overmars zat afgelopen week om de tafel met de directie van Barcelona. De Spaanse club wil verdediger Fontás (22) en Jonathan (22) voor één seizoen aan Ajax verhuren, waar het eerder weigerde mee te werken aan een tijdelijk vertrek van Cristian Tello en Sergio Roberto.
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 08:27   quote  deeplink  
Maher: 'Vreemd dat ik via de pers moet vernemen dat ik niet voor 8,5 miljoen weg mag'

Adam Maher mocht van AZ niet via de pers communiceren over een mogelijke transfer. De verbazing was dan ook groot bij de middenvelder toen hij via de media vernam dat de club uit Alkmaar niet van plan is hem voor een bedrag van ongeveer 8,5 miljoen euro te laten vertrekken (zie eerdere bericht).

Earnest Stewart, technisch directeur van AZ, kreeg afgelopen week de vraag of hij een bod van 8,5 miljoen euro op Maher zou accepteren. Het is het bedrag dat Ajax naar alle waarschijnlijkheid ontvangt bij een eventuele verkoop van Vurnon Anita aan Newcastle United. Maher baalt van de uitspraken van Stewart.

"Het is heel vreemd dat ik nu via de pers moet vernemen dat AZ een groot bedrag voor mij wil ontvangen", zegt Maher in het Algemeen Dagblad. "Tegen mij is namelijk gezegd dat ik niet via de pers moet communiceren over een mogelijke transfer. Nu doen zij dat zelf."

Ik voel een breukje opkomen....arbitragezaak wellicht als Ajax of PSV zich alsnog meldt. PSV zou daarbij wellicht nog de meeste kans maken, aangezien Toivonen hetzelfde aan het forceren is bij PSV.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2012 door The Dude :) --
nora
 nora - woensdag 15 augustus 2012 - 10:03   quote  deeplink  
Wat ik mij afvraag als ik Ajax zo zie met al die financiele problemen hoe in godsnaam PSV het financieel moet redden ze hebben al het parkeerterrein moeten verkopen omdat ze een paar jaar geleden flinke schulden hadden,de gemeent heeft al moeten bij springen,vorig jaar al flinke investeringen gedaan met Mataz/Mertens/Strootman/Wijnaldum en dit jaar weer Narsingh en daar staat geen CL inkomsten tegenover en nu dan Maher,waar komt dat geld allemaal vandaan ???? die moeten toch ook tot hun nek in de schuld zitten ???
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 15 augustus 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Bij PSV zijn ze na afgelopen seizoen al flink aan het saneren geslagen toen bleek dat ze geen CL hadden gehaald. Dus die kunnen niet veel doen totdat ze zelf weer wat spelers verkocht hebben.
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 10:25   quote  deeplink  
Volgens de PSV'ers zelf valt dat wel mee, omdat ze inderdaad grond hebben verkocht om die kwaliteitsinjectie te bekostigen. Daarnaast heeft elke club voor elk jaar een transferpotje. Bij verkoop van nog twee spelers als Toivonen en Lens kunnen ze weer wat terugkopen denk ik dan.
johan14
 johan14 - woensdag 15 augustus 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 10:03 schreef nora het volgende:
Wat ik mij afvraag als ik Ajax zo zie met al die financiele problemen hoe in godsnaam PSV het financieel moet redden ze hebben al het parkeerterrein moeten verkopen omdat ze een paar jaar geleden flinke schulden hadden,de gemeent heeft al moeten bij springen,vorig jaar al flinke investeringen gedaan met Mataz/Mertens/Strootman/Wijnaldum en dit jaar weer Narsingh en daar staat geen CL inkomsten tegenover en nu dan Maher,waar komt dat geld allemaal vandaan ???? die moeten toch ook tot hun nek in de schuld zitten ???
Heb ik hier een heel interessant artikel waar je veel info in vind.

http://www.catenaccio.nl/2012/financien/traditionele-topdrie-kruipt-uit-financieel-drijfzand/
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 13:47 schreef johan14 het volgende:

[..]

Heb ik hier een heel interessant artikel waar je veel info in vind.

http://www.catenaccio.nl/2012/financien/traditionele-topdrie-kruipt-uit-financieel-drijfzand/
thanks, die wilde ik nog gaan lezen maar was me voor nu wat te lang.
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 15:22   quote  deeplink  
Trouwens, Narsingh kan het écht niet hebben hè dat ie genoegen moest nemen met PSV...

Blijkt nu wel dat ie véél liever naar Ajax kwam, maar een beetje in z'n eer aangetast was doordat Ajax hem niet zó nodig wilde.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 15 augustus 2012 - 15:47   quote  deeplink  
Ja, vervelend ventje... http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=23558
Alsmaar huilie huilie...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 augustus 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 15:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ja, vervelend ventje... http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=23558
Alsmaar huilie huilie...
Laat je voeten nou maar spreken. Ieder stukje wat ik lees ben ik blijer dat ie niet gekomen is.
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 20:23   quote  deeplink  
Klopt........maar toch vraag ik me af waarom Narsingh niet en Assaidi wel (er vanuitgaande dat het rond komt)
nora
 nora - woensdag 15 augustus 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Ha ha wat is die goed he die Mathijsen wat ben ik blij dat die niet naar Ajax is gekomen zelfs Blind is beter ,al met al die boys die Mathijsen zo graag wilde,vandaag weer het bewijs hij is een overschatte voetballer die totaal niet kan opbouwen en ook verdedigend een matige speler Feyenoord veel plezier met hem als ik Koeman was dan liet ik Vrij en Indi lekker staan.
Blaatkoe
 Blaatkoe - woensdag 15 augustus 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 20:23 schreef The Dude :) het volgende:
Klopt........maar toch vraag ik me af waarom Narsingh niet en Assaidi wel (er vanuitgaande dat het rond komt)
omdat assaidi goedkoper is en multi-inzetbaar... prijs wordt niet opgedreven door andere clubs.
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 21:47 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

omdat assaidi goedkoper is en multi-inzetbaar... prijs wordt niet opgedreven door andere clubs.
nou zoveel goedkoper is ie toch niet?
 The Dude :) - woensdag 15 augustus 2012 - 22:58   quote  deeplink  
Klopt Nora, ben ik helemaal met je eens. Helemaal niet rouwig om dat ie niet naar ons is gekomen. Martins indi deed het wel vrij goed, behoudens die waardeloze pass. Feyenoord heeft Mathijsen niet nodig hoor.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 15 augustus 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 15:22 schreef The Dude :) het volgende:
Trouwens, Narsingh kan het écht niet hebben hè dat ie genoegen moest nemen met PSV...

Blijkt nu wel dat ie véél liever naar Ajax kwam, maar een beetje in z'n eer aangetast was doordat Ajax hem niet zó nodig wilde.
Narsingh zal wel flippuh ja
smiley-finger007.gif
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 augustus 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 23:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Narsingh zal wel flippuh ja
[ afbeelding ]
Grappig om te lezen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 augustus 2012 - 00:38   quote  deeplink  
D. is leuk,we begrijpen elkaar
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 16 augustus 2012 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 15:22 schreef The Dude :) het volgende:

Mee eens,
Hij heeft er erg veel behoefte aan om alles en iedereen te laten weten waarom hij voor PSV gekozen heeft. Lijkt wel of hij vooral zichzelf wil overtuigen.
 The Dude :) - donderdag 16 augustus 2012 - 08:36   quote  deeplink  
alleen het vervelende is dat bijv. Soccernews de uitspraken uit 1 interview over 4 dagen uitspreid. Desalniettemin heb ik meer van PSV kant gehoord over het niet naar Ajax gaan van Narsingh. Blijkt wel dat Ajax hem niet zó graag wilde en dat steekt de arme jongen :P
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 16 augustus 2012 - 09:07   quote  deeplink  
Gerucht: Jol gaat voor Assaidi.

Mooi, daar doen ze waarschijnlijk niet moeilijk om die 1.6mln.
StevieV
 StevieV - vrijdag 17 augustus 2012 - 14:02   quote  deeplink  
Ruil Buttner - Janssen zou in de maak zijn.
Tja, Theo gaat ons ben ik bang niet meer blij maken, en zal enkel een stoorzender worden binnen de selectie. Buttner ben ik wel van gecharmeerd, zeer goede trap in zijn poten en heerlijk aanvallend en vol strijdlust. Qua traptechniek lever je er niet echt op in. Maar een linksback erbij terwijl we met Dijks en Boilesen 2 goede talenten hebben zou ik wel zonde vinden. Echter hebben alle 3 de spelers het nog niet waargemaakt dus ga je er dan op vooruit? Buttner is wel uitgeroepen tot speler van het jaar door de supporters.
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 17 augustus 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Of je krijgt 1.5mln of je krijgt buttner, vrij simpele keus..
StevieV
 StevieV - vrijdag 17 augustus 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Bron: Voetbalprimeur

Slobodan Rajkovic staat concreet in de belangstelling van Ajax. De centrumverdediger van Hamburger SV moet in Amsterdam de positie van de vertrokken Jan Vertonghen overnemen.

Rajkovic mag bij Hamburger SV vertrekken na een handgemeen met ploeggenoot Heung-Min Son op de training. Ajax hoopt de Servische international nu te kunnen huren met optie tot koop, meldt de Hamburger Morgenpost.

"Dat klopt, Ajax heeft zich bij ons gemeld om Rajkovic te huren", laat HSV-directeur Frank Arnesen weten. "We wachten echter nog op een officiële aanbieding. Slobodan wil weer wekelijks spelen. Hij wil graag naar Ajax en kent de Nederlandse competitie goed."

Met die laatste uitspraak doelt Arnesen op het verleden van Rajkovic in de Eredivisie. Chelsea verhuurde de mandekker achtereenvolgens aan PSV, FC Twente en Vitesse.

Vind ik een waardige vervanger voor Jantje!
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - zondag 19 augustus 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Eredivisie Live kwam zojuist met het nieuws dat Ajax zich weer heeft gemeld voor Niklas Moisander. Er is nog geen officieel bod op de verdediger van AZ uitgebracht, maar het balletje is weer aan het rollen!
Ik denk dat het een goede zaak is voor Ajax, ik denk dat Moisander de beste optie is om het gat op te vullen dat Jan heeft achtergelaten.
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:32 schreef Ajaxfan675 het volgende:
Eredivisie Live kwam zojuist met het nieuws dat Ajax zich weer heeft gemeld voor Niklas Moisander. Er is nog geen officieel bod op de verdediger van AZ uitgebracht, maar het balletje is weer aan het rollen!
Ik denk dat het een goede zaak is voor Ajax, ik denk dat Moisander de beste optie is om het gat op te vullen dat Jan heeft achtergelaten.
Verkeerde topic..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 augustus 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:34 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Verkeerde topic..
Ga jij hier nu ook al bepalen wie hier iets in welk topic mag schrijven?
Zolang hij hier nog niet is kan het gewoon in het geruchten topic!
smiley-finger007.gif
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - zondag 19 augustus 2012 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Echt he =]
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 augustus 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 13:32 schreef Ajaxfan675 het volgende:
Eindelijk gaat het balletje rollen denk dat ze Moisander op gaan pikken voor rond de
4 miljoen. Dan zullen er nog wel wat transfers volgen: Butner voor Theo,
Een verdedigende middenvelder, Overtoom, en misschien die hongaar Rado.
Ziet er dan best uit hoor:

--------Vermeer(liever Cilissen)---------
Van Rhijn----Toby---Moisander--Butner
------------Aankoop------------
-------Overtoom---Erikssen-----
Sana(Mikey)--------Sig---------Derk(Rado)
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dan is dat topic overbodig aangezien ze allebei er nog niet zijn..smiley-laughing001.gif
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eindelijk gaat het balletje rollen denk dat ze Moisander op gaan pikken voor rond de
4 miljoen. Dan zullen er nog wel wat transfers volgen: Butner voor Theo,
Een verdedigende middenvelder, Overtoom, en misschien die hongaar Rado.
Ziet er dan best uit hoor:

--------Vermeer(liever Cilissen)---------
Van Rhijn----Toby---Moisander--Butner
------------Aankoop------------
-------Overtoom---Erikssen-----
Sana(Mikey)--------Sig---------Derk(Rado)
Ben je gek man.. gewoon jeugd erin..ghehehehe
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 augustus 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:04 schreef Ajaxfan675 het volgende:

[..]

Echt he =]
Zonder het Ajax forum is zijn leven niet compleet...
Waarschijnlijk negeren de andere
lamp-buddy-icon.gif hem. En komt ie daarom hier zo graag!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 augustus 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 14:10 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dan is dat topic overbodig aangezien ze allebei er nog niet zijn.. [ afbeelding ]
Zat je alweer te wachten? Echt geen leven hé? Ik ben voor Psv maar
zo triest dat ik binnen 10 minuten geageer op een Ajax forum.
Dude get a life!
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 15:45   quote  deeplink  
'Ajax-doelwit Dos Santos op weg naar Sevilla'

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:Vandaag om 15:15Categorie:Nieuws

Jonathan Dos Santos vervolgt zijn loopbaan mogelijk in het tenue van Sevilla. De Andalusiërs hopen de international van Mexico over te nemen van FC Barcelona.

In de voorbereiding maakte Dos Santos nog deel uit van de plannen van Barcelona-coach Tito Vilanova. De 22-jarige middenvelder zou evenwel mogen vertrekken indien een interessante aanbieding op tafel komt. Sevilla zou hiertoe een poging willen wagen.

Het is de verwachting dat ook Dos Santos open staat voor een overgang naar Sevilla. Bij Barça is het de vraag of de jongeling, die eerder werd aangeboden bij Ajax, veel speelminuten krijgt toegeschoven gedurende het seizoen.

In Sevilla volgt bovendien een mogelijke hereniging met broer Giovanni Dos Santos. In dat geval moet Tottenham Hotspur wel een verlaagde vraagprijs hanteren, stelt de Spaanse club
StevieV
 StevieV - maandag 20 augustus 2012 - 12:44   quote  deeplink  
'Vitesse wil transfersom betalen voor Janssen'

Wiebe de Vries | 20 Augustus 2012 om 12:31 | Bron: Voetbal International

Vitesse heeft zich zondagavond weer bij Ajax gemeld met een aanbieding voor Theo Janssen. De club uit Arnhem was eerder al persoonlijk rond met de middenvelder, maar de Amsterdammers willen graag transfergeld zien. Vitesse wil daar nu wel aan voldoen, meldt Voetbal International.

Janssen heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2013, met een optie voor nog een seizoen. Nu Vitesse bereid is om het transferbedrag te betalen, lijkt er weer schot te komen in de transfer naar de 'oude liefde' van Janssen.

Na afloop van de wedstrijd tegen NEC gaf de middenvelder aan een signaal van Vitesse te willen zien, waaruit blijkt dat de club hem graag wil overnemen. Dit naar aanleiding van interesse uit de Turkse competitie. Het zou gaan om Besiktas of Bursaspor.
ferfan
 ferfan - maandag 20 augustus 2012 - 19:44   quote  deeplink  
breaking news: Guidetti is gespot in rotterdam.. VI gaat vanaaf bekend maken wanneer en/of hij daadwerkelijk naar die club uit rotterdam gaat.... maak jullie borst maar weer nat!! ;)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 augustus 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 19:44 schreef ferfan het volgende:
breaking news: Guidetti is gespot in rotterdam.. VI gaat vanaaf bekend maken wanneer en/of hij daadwerkelijk naar die club uit rotterdam gaat.... maak jullie borst maar weer nat!! ;)
Nou met hem werden jullie geen kampioen. Toen niet en nu ook niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door Hummel10 --
StevieV
 StevieV - dinsdag 21 augustus 2012 - 11:13   quote  deeplink  
Ajax en Feyenoord strijden om Deens duo
Lucas Andersen en Nicklas Helenius van het Deense Aalborg AB worden gevolgd door een groot aantal clubs. Scouts van Ajax, Feyenoord, Chelsea, Manchester City, Wolfsburg en Anderlecht zaten recent op de tribune voor het duo. 'We hebben onlangs een concreet bod ontvangen voor zowel Nicklas en Lucas. Maar dat was niet financieel aantrekkelijk, dus we hebben nee gezegd', aldus Lynge Jakobsen, directeur van Aalborg AAB op Sporten.dk. Andersen (17) was de een na jongste speler ooit in de Deense Super Liga toen hij op een leeftijd van 16 dagen en 174 dagen debuteerde. De middenvelder wordt al lange tijd gevolgd door Ajax. Nicklas Helenius (21) is een 1.95 meter lange spits die vorige week zijn debuut in het nationale elftal maakte.

Met name die spits is een om in de gaten te houden! doet me een beetje denken aan Zlatan, lang, slungelig maar ontzettend technisch. Goeie om samen met Sigi te laten strijden voor de nummer 9-positie.

Lucas Andersen is ook een leuke speler, maar die is er nog fysiek nogniet. Type Fisher..
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 21 augustus 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 15:45 schreef infamous psv het volgende:
'Ajax-doelwit Dos Santos op weg naar Sevilla'

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:Vandaag om 15:15Categorie:Nieuws

Jonathan Dos Santos vervolgt zijn loopbaan mogelijk in het tenue van Sevilla. De Andalusiërs hopen de international van Mexico over te nemen van FC Barcelona.

In de voorbereiding maakte Dos Santos nog deel uit van de plannen van Barcelona-coach Tito Vilanova. De 22-jarige middenvelder zou evenwel mogen vertrekken indien een interessante aanbieding op tafel komt. Sevilla zou hiertoe een poging willen wagen.

Het is de verwachting dat ook Dos Santos open staat voor een overgang naar Sevilla. Bij Barça is het de vraag of de jongeling, die eerder werd aangeboden bij Ajax, veel speelminuten krijgt toegeschoven gedurende het seizoen.

In Sevilla volgt bovendien een mogelijke hereniging met broer Giovanni Dos Santos. In dat geval moet Tottenham Hotspur wel een verlaagde vraagprijs hanteren, stelt de Spaanse club
Jammer maar was al duidelijk dat Barca hem liever in Spanje wilde stallen..
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 21 augustus 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Doen er meer van PSV, ze voelen zich hier zo thuis dat ze denken dat ze meepraten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0309247