BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 21 augustus 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Gaan er namen van CVM's in de ronte? Of gaan ze het gokken op Enoh en wellicht Boccari of zoiets?
maikelK
 maikelK - dinsdag 21 augustus 2012 - 20:08   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Affelay voor Eriksen???

quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 19:51 schreef Ajax_fan het volgende:
Kan iemand dit soort onzinnige topics meteen verwijderen. Dit kan je toch niet serieus nemen!
Haha idd dit gaat echt nergens over!!!!
maikelK
 maikelK - dinsdag 21 augustus 2012 - 20:10   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Affelay voor Eriksen???

quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 19:51 schreef Ajax_fan het volgende:
Kan iemand dit soort onzinnige topics meteen verwijderen. Dit kan je toch niet serieus nemen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2012 door maikelK --
nora
 nora - dinsdag 21 augustus 2012 - 23:17   quote  deeplink  
Schone gaat de VM worden weer een voetballende VM met Enoh als standin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2012 door nora --
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 23:17 schreef nora het volgende:
Denk dat, dat inderdaad een optie is en de Jong/eriksen kunnen de rol soms ook op zich nemen.. Bij barcelona word er ook niet vaak meer met een echte verdedigende middenvelder gebruikt..
The Dude :)
 The Dude :) - donderdag 23 augustus 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 23:17 schreef nora het volgende:
mis! :P
StevieV
 StevieV - donderdag 23 augustus 2012 - 20:53   quote  deeplink  
Enkel een aanvaller moet er nog bij. Ik vind die Vaclav Kadlec wel wat van Sparta Praag wel wat! Of zou Wildschut het redden in de top? ben er bang voor. voor 2,8 op te halen in Venlo.
Hoop dat ze met een jong talent op de proppen komen a la Sana! Wat een prachtige voetballer is dat!
freakie
 freakie - vrijdag 24 augustus 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 20:53 schreef StevieV het volgende:
Enkel een aanvaller moet er nog bij. Ik vind die Vaclav Kadlec wel wat van Sparta Praag wel wat! Of zou Wildschut het redden in de top? ben er bang voor. voor 2,8 op te halen in Venlo.
Hoop dat ze met een jong talent op de proppen komen a la Sana! Wat een prachtige voetballer is dat!
Mm ja kadlec is een prima speler, heel jammer dat dat altijd bij iedereen dan ermee komen als er net een wedstrijd geweest is van hem.

Kadlec is heel lang een topspeler.. Denk daarom dat hij gewoon teveel kost, denk aan 8 t/m 12 miljoen..
freakie
 freakie - vrijdag 24 augustus 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 20:53 schreef StevieV het volgende:
En sana is niet echt jong.. Hij is 23, het is natuurlijk tot nu toe allemaal fantastisch wat hij heeft laten zien.. Met zo'n speler kan je alleen komen als je goed heb gescout(sana en cristian poulsen) denk dat als ze komen met een speler hij niet uit de eredivisie komt..
ajacied
 ajacied - zondag 26 augustus 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Zie toch liever een linksback komen , blind liet lurling al een paar keer op grote afstand staan dat en liet zich vrij makkelijk passeren. onze aanval is prima in orde. haal een goede linksback. hoelang moeten we nog wachten op boilessen ?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 augustus 2012 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 18:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Mm ja kadlec is een prima speler, heel jammer dat dat altijd bij iedereen dan ermee komen als er net een wedstrijd geweest is van hem.

Kadlec is heel lang een topspeler.. Denk daarom dat hij gewoon teveel kost, denk aan 8 t/m 12 miljoen..
Las ergens dat ie op 4 miljoen geschat word.http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=vaclav%20kadlec&source=web&cd=9&cad=rja&ved=0CE0QFjAI&url=http%3A%2F%2Fwww.transfermarkt.co.uk%2Fen%2Fvaclav-kadlec%2Fprofil%2Fspieler_91423.html&ei=IBs6ULG2JO6Y0QWtm4CwDA&usg=AFQjCNHvgGcJ_eo-RX7cEq-RGI3vdtl3WQ

Plus dit:link

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2012 door Boudewijn --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 26 augustus 2012 - 15:20   quote  deeplink  
Deze kerel ook een idee?

[url]http://www.transfermarkt.co.uk/en/bjoern-sigurdarson/profil/spieler_88016.html[/url.

Enige struikelblok is een contract tot 2016, betaal je dus wel het nodige voor, maar verder goeie spits ;).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door dutchajaxmen --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 26 augustus 2012 - 15:29   quote  deeplink  
En deze :P.

Haha, lekker aan het scouten ;). Zeg maar wat jullie ervan vinden.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/rui-fonte/profil/spieler_9335.html

Als de website klopt heeft hij nog een contract tot 2013.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door dutchajaxmen --
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Die 2e link is van vorig jaar.. Dat is at verouderd(toen dus al volop belangstelling)

Die 1ste link vind ik niet echt geloofwaardig.. Voor spelers van ajax staan ook bedragen die ik niet begrijp.. 4 miljoen is veel te weinig voor een speler die nu al 2 seizoenen minimaal, belangrijk is voor sparta praag.. Sparta gaat die jongen echt niet zomaar voor 4 miljoen weg doen..

Anders zegt dat ook al weer genoeg, als narsing bijvoorbeeld net zoveel kost maar echt 3 keer zo slecht is en ouder..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2012 door Boudewijn --
StevieV
 StevieV - maandag 27 augustus 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:20 schreef dutchajaxmen het volgende:
Deze kerel ook een idee?

http://www.transfermarkt.co.uk/en/bjoern-sigurdarson/profil/spieler_88016.html

Enige struikelblok is een contract tot 2016, betaal je dus wel het nodige voor, maar verder goeie spits ;).
Voor deze spits zaten onze scouts toch laatst op de tribune? Grote jonge spits, met techniek.
heeft contract tot 2014, dus zal niet veel kosten. Der kan nog best een Deen bij toch?
http://www.transfermarkt.de/de/nicklas-helenius/profil/spieler_102132.html

Filmpje http://www.youtube.com/watch?v=3RYJHjYqLQU

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door StevieV --
 The Dude :) - dinsdag 28 augustus 2012 - 17:00   quote  deeplink  
Klopt en nog een Deen. Schijnen zowel Ajax als Feyenoord achteraan te zitten, maar we zullen zien.
nora
 nora - dinsdag 28 augustus 2012 - 17:17   quote  deeplink  
Nou kijken wat Mark weer uit zijn toverdoos haalt
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 augustus 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 17:17 schreef nora het volgende:
Nou kijken wat Mark weer uit zijn toverdoos haalt
Drenthe:)
carlo
 carlo - dinsdag 28 augustus 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Maar we hebben nog maar een paar dagen !!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 augustus 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Braafheid en Babel dan maar....
Brandje
 Brandje - woensdag 29 augustus 2012 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 09:25 schreef Hummel10 het volgende:
Nee
Jeronimus82
 Jeronimus82 - woensdag 29 augustus 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Babel zou ik wel graag zien komen, maar ik las ergens dat hij 3 miljoen per jaar opstrijkt bij Hoffenheim... Dus mocht hij 2/3 van zijn salaris willen inleveren dan is hij van harte welkom. Ik denk dat elk weldenkend mens die niet zo snel doet...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 augustus 2012 - 11:50   quote  deeplink  
denk ik ook niet maar Ja om zijn carriere te redden kan ie beter water bij de wijn doen. Hoop ook nog steeds op een linksback. Ben bang dat we anders zwaar voor lul gaan staan in cl
 The Dude :) - woensdag 29 augustus 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
kun je beter met 9 man spelen, maak je meer kans
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 29 augustus 2012 - 14:39   quote  deeplink  
Ajax neemt voor het einde van de week, als de transfermarkt sluit, mogelijk toch nog afscheid van Miralem xv. Bij de Amsterdamse club heeft zich een serieuze gegadigde voor de aanvaller gemeld. Marc Overmars, directeur voetbalzaken, wil de betreffende buitenlandse club nog niet bekend maken.

Volgens Engelse media onderzoekt West Ham United of het Sulejmani kan kopen. Die vereniging toonde eerder interesse in de Serviër. De transfer mislukte omdat de inmiddels 23-jarige aanvaller geen werkvergunning kreeg.

Ajax wil graag meewerken aan een transfer omdat de duurste aankoop uit de clubgeschiedenis (16 miljoen euro) zijn aflopende contract niet wil verlengen. Daardoor bestaat de kans dat de aanvaller volgende zomer transfervrij de ArenA verlaat.

Gregory van der Wiel, eveneens in het bezit van een aflopende verbintenis, heeft zijn zaakwaarnemer ook opdracht gegeven om naar een geschikte club te zoeken. Ajax heeft echter nog geen bod op de rechtsback ontvangen. De kampioen wil de komende dagen meewerken aan een (tijdelijk) vertrek van Lorenzo Ebecilio en Dico Koppers. Zij komen voorlopig niet voor in de plannen van trainer Frank de Boer.
bully
 bully - woensdag 29 augustus 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 14:39 schreef Boudewijn het volgende:
Ajax neemt voor het einde van de week, als de transfermarkt sluit, mogelijk toch nog afscheid van Miralem xv. Bij de Amsterdamse club heeft zich een serieuze gegadigde voor de aanvaller gemeld. Marc Overmars, directeur voetbalzaken, wil de betreffende buitenlandse club nog niet bekend maken.

Volgens Engelse media onderzoekt West Ham United of het Sulejmani kan kopen. Die vereniging toonde eerder interesse in de Serviër. De transfer mislukte omdat de inmiddels 23-jarige aanvaller geen werkvergunning kreeg.

Ajax wil graag meewerken aan een transfer omdat de duurste aankoop uit de clubgeschiedenis (16 miljoen euro) zijn aflopende contract niet wil verlengen. Daardoor bestaat de kans dat de aanvaller volgende zomer transfervrij de ArenA verlaat.

Gregory van der Wiel, eveneens in het bezit van een aflopende verbintenis, heeft zijn zaakwaarnemer ook opdracht gegeven om naar een geschikte club te zoeken. Ajax heeft echter nog geen bod op de rechtsback ontvangen. De kampioen wil de komende dagen meewerken aan een (tijdelijk) vertrek van Lorenzo Ebecilio en Dico Koppers. Zij komen voorlopig niet voor in de plannen van trainer Frank de Boer.
westham kon hem toen niet huren omdat Sulejmani teweinig interlands had gespeeld.
naar mijn weten heeft hij daarna ook niet veel interlands gespeeld dus lijkt me dat engelse competitie moeilijk voor hem word.
Jordy-32
 Jordy-32 - woensdag 29 augustus 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Jol wil Siem de Jong hebben als vervanger van Dembele. 14 miljoen heeft Fulham voor de Jong over. Ajax zou daarom naar Maher hebben geinformeerd!
bully
 bully - woensdag 29 augustus 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 18:45 schreef Jordy-32 het volgende:
Jol wil Siem de Jong hebben als vervanger van Dembele. 14 miljoen heeft Fulham voor de Jong over. Ajax zou daarom naar Maher hebben geinformeerd!
heb je ook een bron?
volgens mij heeft de jong ook nog een doorlopent contract tot 2015
dus ajax kan alles vragen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 augustus 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 18:58 schreef bully het volgende:

[..]

heb je ook een bron?
Kon geen bron vinden dus zal niet waar zijn denk ik....
Maher in plaats van de Jong heb je wel een aardig middenveld

-----------Poulsen----------
Maher----------------Erikssen
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 29 augustus 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 18:58 schreef bully het volgende:

[..]

heb je ook een bron?
ehmm vind je 14 mln niet voldoende?

lijkt me een broodje aap verhaal trouwens
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 augustus 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 22:19 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Mij ook wel een beetje. Maar het zou wel kunnen hij doet het aardig kent jol is aanvoerder
heeft een lang contract en ze verkopen Dembele voor 18 miljoen... Schijnt wel dat Berbatov
die kant opgaat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door Hummel10 --
bully
 bully - donderdag 30 augustus 2012 - 05:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 22:19 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

als je zo`n belangrijke speler verkoopt moet je hoog inzetten.
is wel weer een belangrijke schakel uit het team die dan verdwijnt.
een nieuweling moet eerst weer wennen.
in portugal doen ze het ook en lijkt me dat ajax het geld nu niet echt nodig heeft.
maar zoals je zei waarschijnlijk een broodje aap want komt niet met de bron.
Jordy-32
 Jordy-32 - donderdag 30 augustus 2012 - 09:00   quote  deeplink  
Ik heb dat van mijn zwager, hij is jeugdtrainer bij az.. Hij wist bijvoorbeeld ook een paar dagen eerder van Moisander. Nu zeg ik niet dat de Jong verkocht gaat worden en Maher gaat komen, wel is er bij Ajax geinformeerd naar de Jong aangezien Ajax geinformeerd heeft naar Maher. Geloof het of niet...

En trouwens, dit twitterde de vriendin van Sulejmani: Binnenkort nieuw leven, nieuwe stad, nieuwe start..
nora
 nora - donderdag 30 augustus 2012 - 09:30   quote  deeplink  
Ha ha er is nog nooit een bod op de Jong gedaan dus lijkt mij een grap.
Jesper11
 Jesper11 - donderdag 30 augustus 2012 - 10:30   quote  deeplink  
Jol shopt wel vaker bij zijn oude clubs dus waarom niet bij Ajax m.b.t. De Jong? Vraag me af of Siem wel wil gaan. Bij Ajax weet hij wat hij heeft, al zal hij ook wel balen van zijn voortdurende rol als stand-in voor Sigthorsson.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 augustus 2012 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 10:30 schreef Jesper11 het volgende:
Jol shopt wel vaker bij zijn oude clubs dus waarom niet bij Ajax m.b.t. De Jong? Vraag me af of Siem wel wil gaan. Bij Ajax weet hij wat hij heeft, al zal hij ook wel balen van zijn voortdurende rol als stand-in voor Sigthorsson.
denk niet dat ie erg zal balen hoor, hij speelt gewoon iedere week en is aanvoerder geworden. Ben benieuwd maar geloof er weinig van ze hebben berbatov ook al gehaald
freakie
 freakie - donderdag 30 augustus 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 09:00 schreef Jordy-32 het volgende:
Ik heb dat van mijn zwager, hij is jeugdtrainer bij az.. Hij wist bijvoorbeeld ook een paar dagen eerder van Moisander. Nu zeg ik niet dat de Jong verkocht gaat worden en Maher gaat komen, wel is er bij Ajax geinformeerd naar de Jong aangezien Ajax geinformeerd heeft naar Maher. Geloof het of niet...

En trouwens, dit twitterde de vriendin van Sulejmani: Binnenkort nieuw leven, nieuwe stad, nieuwe start..
JAAAAAH en dan weet je van de Jong? Als je jeugdtrainer bent van az dan vind ik het knap als je dan iets van een andere club weet.. De reden waarom ajax gaat vragen bij maher kan ook zijn omdat eriksen weg gaat.. Als de Jong weg gaat dan moet je eerder kijken voor een spits want die heb je dan echt niet meer.. (Hoesen maar voor de rest heb je niks)
freakie
 freakie - donderdag 30 augustus 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 11:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

denk niet dat ie erg zal balen hoor, hij speelt gewoon iedere week en is aanvoerder geworden. Ben benieuwd maar geloof er weinig van ze hebben berbatov ook al gehaald
Middenveld en spits.. Dat wil zeggen dat hij dan waarschijnlijk voor het middenveld gehaald zou worden.. Maar het is een beetje, heeeeeeeel klein beetje(veel) onzin..
Jordy-32
 Jordy-32 - donderdag 30 augustus 2012 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 11:18 schreef freakie het volgende:

[..]

JAAAAAH en dan weet je van de Jong? Als je jeugdtrainer bent van az dan vind ik het knap als je dan iets van een andere club weet.. De reden waarom ajax gaat vragen bij maher kan ook zijn omdat eriksen weg gaat.. Als de Jong weg gaat dan moet je eerder kijken voor een spits want die heb je dan echt niet meer.. (Hoesen maar voor de rest heb je niks)
JA hij vertelde dat ja, maar wat ik al zei, geloof het of niet.. Het is echt niet zo dat mijn zwager geen contacten heeft buiten az om hoor. Maar geloof wat je wilt
freakie
 freakie - donderdag 30 augustus 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 11:22 schreef Jordy-32 het volgende:

[..]

JA hij vertelde dat ja, maar wat ik al zei, geloof het of niet.. Het is echt niet zo dat mijn zwager geen contacten heeft buiten az om hoor. Maar geloof wat je wilt
Ja leuk dat een az trainer dat verteld.. Misschien een aanwinst voor ajax? Dan weten we ook gelijk alles van alle eredivisie clubs?? Totale onzin, Siem staat nu in de spits en als hij zou vertrekken dan moet je niet maher hebben maar een spits(we hebben namelijk maar 1 spits op dit moment)
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 30 augustus 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 09:00 schreef Jordy-32 het volgende:

Moisander was zo klaar als een klontje...
uitnoord
 uitnoord - donderdag 30 augustus 2012 - 14:57   quote  deeplink  
verder dan 21 augustus zie je nergens nog betreffende contact tussen ajax en az, ook omtrent de woorden van jol om de jong te halen komen nergens voor, dus voor mij een storm in een glas water

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door uitnoord --
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 30 augustus 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 14:57 schreef uitnoord het volgende:
verder dan 21 augustus zie je nergens nog betreffende contact tussen ajax en az, ook omtrent de woorden van jol om de jong te halen komen nergens voor, dus voor mij een storm in een glas water
Tuurlijk slaat het nergens op, ze hebben Berbatov ook al aangetrokken.
bully
 bully - donderdag 30 augustus 2012 - 15:29   quote  deeplink  
'Gewilde Serviër kiest voor Ajax in plaats van Inter of Málaga'

Het Servische supertalent Dejan Meleg lijkt de overstap naar Ajax te maken. Diverse Servische media melden dat donderdag.

De 18-jarige middenvelder, afkomstig van Vojvodina Novi Sad, staat ook in de belangstelling van Internazionale en Málaga, maar lijkt Ajax de voorkeur te geven. Volgens Meleg is het beter voor zijn ontwikkeling om in Nederland te spelen.

Terwijl Meleg op weg is naar Ajax, vertrekt mogelijk een andere jonge Serviër uit Amsterdam. Het contract van Miralem Sulejmani loopt af aan het einde van dit seizoen. De buitenspeler wilt echter niet praten over een contractverlenging

eerst maar even afwachten tot ajax dit zelf bekent maakt
StevieV
 StevieV - donderdag 30 augustus 2012 - 15:33   quote  deeplink  
Siem gaat niet weg. Ze hebben idd Berbatov zojuist aangetrokken.
Dejan Meleg 'bijna' Ajacied. Alleen de Serviers doen nog moeilijk wat betreft definitieve handtekening maar zijn wel akkoord. Aldus Mike Verweij (verslaggever o.a. Ajax voor de Telegraaf)

En aan het interview met Frank de Boer was te horen dat hij nog steeds hoopt op een aanvallende directe versterking, aangezien hij verwacht dat Sigi en Boerigter beide niet meer dan 30 wedstrijden zullen spelen dit seizoen. En aangezien Miralem ook nog vertrekt naar West Ham? (als we zijn meisje moeten geloven na het vluchtige twitterbericht) zijn we dun bezaaid in de voorhoede
nora
 nora - donderdag 30 augustus 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Ja Reis-Armenteros-Gudjohnson-Kalec-Pelle
StevieV
 StevieV - donderdag 30 augustus 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Pelle?? Haha, laat die maar lekker naar Rotjeknor verhuizen..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 augustus 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 15:44 schreef StevieV het volgende:
Pelle?? Haha, laat die maar lekker naar Rotjeknor verhuizen..
Inderdaad! Doe dan Kadlec Armeteros en een linksback!
freakie
 freakie - donderdag 30 augustus 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 18:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad! Doe dan Kadlec Armeteros en een linksback!
Jaaaaaaa we hebben ook zeker 20 miljoen liggen.. Kom op makkelijke opties.. Armeteros is prutjeprut.. Kadlec is een hele makkelijke gezochte optie maar er zullen er wel meer naar kijken..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 augustus 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Babel heeft zijn contract afgekocht dus die is gratis

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.2392818