BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 augustus 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 20:02 schreef infamous psv het volgende:
Babel heeft zijn contract afgekocht dus die is gratis
las het net ook Ja. Alleen wat wil ie verdienen als ie zijn contract af gekocht heeft voor 3 miljoen
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 augustus 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 20:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

las het net ook Ja. Alleen wat wil ie verdienen als ie zijn contract af gekocht heeft voor 3 miljoen
ja dat zal niet onder de Miljoen zijn..
hippy
 hippy - donderdag 30 augustus 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 20:02 schreef infamous psv het volgende:
Babel heeft zijn contract afgekocht dus die is gratis
Kans dat ie terugkomt...van mij hoeft het niet
infamous psv
 infamous psv - donderdag 30 augustus 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 20:08 schreef hippy het volgende:

[..]

geef je geen ongelijk
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 augustus 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 19:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Jaaaaaaa we hebben ook zeker 20 miljoen liggen.. Kom op makkelijke opties.. Armeteros is prutjeprut.. Kadlec is een hele makkelijke gezochte optie maar er zullen er wel meer naar kijken..
20 miljoen? Armenteros voor de breedte als mickey ook nog vertrekt en sig weer geblesseerd is.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 augustus 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 20:08 schreef hippy het volgende:

[..]

Van mij mag het Mickey vertrekt ook nog en Sig ook weer geblesseerd
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 augustus 2012 - 20:49   quote  deeplink  
kadlec,babel, en drenthe! 6 miljoen transfervrij en transfervrij kunnen we makkelijk betalen freakie
The Dude :)
 The Dude :) - donderdag 30 augustus 2012 - 21:18   quote  deeplink  
babel terughalen wordt janken met de pet op. gaat niet gebeuren en maar goed ook.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 30 augustus 2012 - 23:22   quote  deeplink  
Ajax gaat vrijdag waarschijnlijk nog een speler aantrekken. Het betreft een jonge aanvaller uit het buitenland, die aan de zijkanten inzetbaar is. "Als het goed is komt er morgen een aanvaller bij. Dat zal ook een speler worden met heel veel groeipotentie. Een talentvolle jongen, ook een hele jonge speler", stelt Marc Overmars.

De eventuele aankoop past goed in de lijn die het technisch hart van Ajax heeft ingezet: "Dat is denk ik de weg die Ajax moet volgen", claimt de directeur voetbalzaken in gesprek met Radio 1. "Talenten opleiden en daar hebben we tijd voor nodig. Dat proces gaat twee, drie jaar duren en ik hoop dat we die tijd krijgen."

Meleg
Mogelijk gaat het om de achttienjarige Dejan Meleg (zie foto) van Vojvodina Novi Sad. De tiener kwam in mei nog in het nieuws omdat bekend werd dat hij een wurgcontract had getekend bij zijn zaakwaarnemer. Voor drieduizend euro werd de speler tot medio 2030 vastgelegd door zijn zaakwaarnemer. Zijn club Vojvodina was destijds woedend dat Ajax met zaakwaarnemer Mihael Stankovic samenwerkte.

Van der Wiel en Sulejmani
Vrijdag wordt ook duidelijk of Gregory van der Wiel en Miralem Sulajmani blijven. "Ik acht de kans vrij groot dat er nog wel wat gebeurt, zeker met Van der Wiel waar toch wel meer interesse voor is. Die transfer acht ik realistischer."
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 30 augustus 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Bij Ajax wordt het vrijdag nog druk op de laatste dag van de transfermarkt. Er zal vermoedelijk nog een speler vertrekken en een speler bijkomen. De kans op een vertrek van Gregory van der Wiel is het grootst.

Over Miralem Sulejmani zijn er donderdag verschillende berichten verschenen. Zo zou West Ham United geïnteresseerd zijn. Overmars schat de kans op een transfer van Sulejmani niet al te groot in. Voor Van der Wiel is meer interesse. "Die transfer zie ik eerder rondkomen dan een vertrek van Sulejmani", aldus Ajax' technisch directeur op Radio 1.

Meerdere clubs zijn ook geïnteresseerd in Sulejmani. "Maar eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon bij Ajax blijft", zei Overmars eerder al tegen Ajaxlife. Overmars verwacht echter ook nog een inkomende transfer. "Als het goed is komt er morgen een aanvaller bij", vervolgt hij op Radio 1. Dat zal ook een speler worden met heel veel groeipotentie."

"Een talentvolle jongen, ook een hele jonge speler", aldus Overmars, die zegt dat het niet om een Nederlandse speler gaat. Vermoedelijk gaat het om Dejan Meleg, een Servisch talent. De aankoop past in de lijn van het nieuwe Ajax-beleid, denkt Overmars. "Dit is denk ik de richting die Ajax op moet. Talenten opleiden en daar hebben we tijd voor nodig. Dat proces gaat twee, drie jaar duren en ik hoop dat we die tijd krijgen."
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 augustus 2012 - 01:54   quote  deeplink  
Björn Vleminckx...haal die maar voor een seizoen.....spits die er direct staat
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door Nenam_tiL --
hippy
 hippy - vrijdag 31 augustus 2012 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 01:54 schreef Nenam_tiL het volgende:
Björn Vleminckx...haal die maar voor een seizoen.....spits die er direct staat
.
Ja waarom niet...is wel een echte knokker...
Zal je tegen city en real nodig hebben...
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 31 augustus 2012 - 07:47   quote  deeplink  
Euhm Meleg is toch een middenvelder en geen aanvaller? Als het om een aanvaller gaat dan is het Andersen of Rado lijkt mij.
hippy
 hippy - vrijdag 31 augustus 2012 - 07:57   quote  deeplink  
Of misschien toch die johansson
Blaatkoe
 Blaatkoe - vrijdag 31 augustus 2012 - 07:59   quote  deeplink  
We weten het om 0.00 uur vandaag ;)
hippy
 hippy - vrijdag 31 augustus 2012 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 07:59 schreef Blaatkoe het volgende:
We weten het om 0.00 uur vandaag ;)
Dat dan weer wel
StevieV
 StevieV - vrijdag 31 augustus 2012 - 08:51   quote  deeplink  
D-Day voor de transfermarkt! Wat wordt de definitieve selectie voor komend seizoen van Ons Aller Ajax?

Weg: Van der Wiel (Inter, PSG?), en Sulejmani (West Ham, Newcastle?), Ebecilio (?)
Bij: Lucas Andersen, Dejan Meleg, Nicklas Helenius Jensen, ?

UPDATE: Zojuist te horen gekregen dat AaB het bod van Ajax (1,3 miljoen) geaccepteerd heeft, en dat speler alleen nog rond moet komen met Ajax. Maar dat lijkt slecht een formaliteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door StevieV --
bully
 bully - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:01   quote  deeplink  
Update: 'Aalborg accepteert bod van Ajax op behendige aanvaller'

Vrijdag, 31 augustus 2012 om 10:48

Ajax hoopt op de slotdag van de transfermarkt Lukas Andersen vast te leggen, zo meldt De Telegraaf vrijdag. De zeventienjarige aanvaller van Aalborg BK is de jonge buitenlandse speler voor de toekomst waar directeur voetbalzaken Marc Overmars op doelde. De sportbestuurder wil niet op de naam reageren.

Volgens het dagblad wordt Andersen in Denemarken gezien als het grootste talent van Aalborg sinds ex-Ajacied Jesper Grønkjaer. Ronald de Boer en Scandinavië-scout John Steen Olsen bekeken Andersen al op 19 maart in de wedstrijd tegen HB Køge en raakten onder de indruk van zijn kwaliteiten.

Ajax heeft met Christian Poulsen, Christian Eriksen, Nicolai Boilesen, Viktor Fischer en Lasse Schøne al vijf Denen onder contract staan. Andersen moet anderhalf miljoen euro kosten en werd ook begeerd door Liverpool en Borussia Dortmund. Daarnaast hebben de Amsterdammers, eventueel voor later, ook een oogje op Andersens 21-jarige clubgenoot Nicklas Helenius, die ook alom gewild is.

Update 31 augustus 10:48 uur - 'Aalborg accepteert bod van Ajax op behendige aanvaller'
Als de geruchten kloppen, staat Ajax op het punt om een zesde Deen aan de selectie toe te voegen. Ekstrabladet meldt zojuist dat Aalborg BK een bod van de Amsterdammers op Lucas Andersen heeft geaccepteerd. De zeventienjarige vleugelaanvaller moet het nu nog eens zien te worden met de Nederlandse recordkampioen over een samenwerking. Dit moet deze vrijdag nog gaan gebeuren: de transfermarkt sluit vannacht.
StevieV
 StevieV - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:40   quote  deeplink  
Het 17-jarige Deense talent is al op weg naar Amsterdam, meldt De Telegraaf.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 september 2012 - 11:58   quote  deeplink  
drenthe nog even gratis ophalen linksback kan ie ook en zoals ik al heel lang roep is dit ons slecht bezette positie. Tegen heerenveen ook al en we krijgen nog veel betere tegenstanders
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 03 september 2012 - 12:35   quote  deeplink  
Over LB gesproken, nooit begrepen dat Schilder weg moest. Die had je nu zéér prima daar hebben kunnen staan. Nu staat ie daar bij de concurrent.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 03 september 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 11:58 schreef Hummel10 het volgende:
drenthe nog even gratis ophalen linksback kan ie ook en zoals ik al heel lang roep is dit ons slecht bezette positie. Tegen heerenveen ook al en we krijgen nog veel betere tegenstanders
Feyenoord hoeft die Drenthe niet eens man....zegt toch genoeg.
hippy
 hippy - maandag 03 september 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 12:41 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Zal eerder om geld gaan...echte clubspeler dus...;))
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 september 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 12:41 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Zal kwestie van geld zijn maar hij is wel beter dan Dijks(op dit moment) en Blind...
Mokum1
 Mokum1 - maandag 03 september 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 15:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zal kwestie van geld zijn maar hij is wel beter dan Dijks(op dit moment) en Blind...
Uehmm hij heeft nog nooit als LB gespeeld!!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 september 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 16:01 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Uehmm hij heeft nog nooit als LB gespeeld!!
Niet helemaal waar!

Royston Drenthe - Wikipedia

nl.wikipedia.org/wiki/Royston_Drenthe

Niet nuttig? U kunt resultaten van nl.wikipedia.org blokkeren wanneer u bent aangemeld voor zoeken.
Alle resultaten van nl.wikipedia.org blokkeren

Zijn debuut in het profvoetbal maakte Drenthe als linksback op 15 januari 2006 in de met 1-0 gewonnen wedstrijd bij Vitesse. Hij viel in de 76e minuut in voor ...
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=drenthe+linksback&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fnl.wikipedia.org%2Fwiki%2FRoyston_Drenthe&ei=M9NEUNzOOYOn0QWj0IGICg&usg=AFQjCNHJXvDyoHGKvVkvggXO3Hz7XoV8NQ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 september 2012 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 november 2012 - 06:53   quote  deeplink  
zal de interesse in de jong concreet worden? Een goede opvolger lijkt me djuricic van heerenveen. Ook ben ik benieuwd hoe lang sigtorsson er nog uit is misschien toch slim Armenteros voor weinig op te halen?
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 14 november 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 november 2012 - 06:53 schreef Hummel10 het volgende:
zal de interesse in de jong concreet worden? Een goede opvolger lijkt me djuricic van heerenveen. Ook ben ik benieuwd hoe lang sigtorsson er nog uit is misschien toch slim Armenteros voor weinig op te halen?
Denk dat het een bidwar wordt op die Djuricic, hoorde al russiche clubs Psv Twente. Zal geen 5mln meer worden.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 november 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 15:47 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Denk dat het een bidwar wordt op die Djuricic, hoorde al russiche clubs Psv Twente. Zal geen 5mln meer worden.
Vind het wel een Ajax speler: slim, technisch, goede pass en speelt vooruit..
Zal het wel een goede transfer vinden mocht Erikssen of Siem vertrekken. Helaas ben je nu al weer te laat omdat al die andere clubs hem ook willen.. Maher zal ook wel erg duur zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 november 2012 door Hummel10 --
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 15:34   quote  deeplink  
We hebben werkers nodig
remco k
 remco k - vrijdag 16 november 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Nee hoor, we hebben slimme voetballers nodig, voor werkers ga je maar naar de havenarbeiders
hippy
 hippy - zaterdag 17 november 2012 - 00:18   quote  deeplink  
Je hebt ook werkers nodig...
Alleen voetbal is niet genoeg...inzet is 60% van de winst
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 november 2012 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 00:18 schreef hippy het volgende:
Je hebt ook werkers nodig...
Alleen voetbal is niet genoeg...inzet is 60% van de winst
Hou het op 50/50 en trek een hard werkende voetballende speler aan mag ook best een
beetje fysiek zijn...

Type zeg het niet graag maar type Toivonen/Strootman/Clasie! We missen spelers waar onze tegenstanders een hekel aan hebben!(Ik mis Suarez nog iedere wedstrijd haha gebeurde altijd iets!)

Ola Toivonen is volgens de lezers van NUsport.nl de irritantste voetballer in de eredivisie. Hij kreeg bijna de helft van de stemmen. In de top vijf staan nog drie spelers van PSV: Kevin Strootman (2e), Dries Mertens (4e) en Mark van Bommel (5e)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 november 2012 door Hummel10 --
hippy
 hippy - zaterdag 17 november 2012 - 10:00   quote  deeplink  
Ok 50/50 dan....;)))
nora
 nora - zaterdag 17 november 2012 - 10:11   quote  deeplink  
Toivonen is een tering.... maar bloed belangrijk voor PSV en zo,n speler missen wij op het middenveld.Met 3 ideale schoonzonen win je de moeiljke wedstrijden niet,en Armenteros zou ik zeker ophalen nu het nog kan is 22 dus kan je nooit op verliezen.
remco k
 remco k - zaterdag 17 november 2012 - 14:09   quote  deeplink  
Strijd leveren is heel iets anders dan werkers.
hippy
 hippy - zaterdag 17 november 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 14:09 schreef remco k het volgende:
Strijd leveren is heel iets anders dan werkers.
Je moet de juiste spelers hebben...
Eriksen kan wel strijd leveren maar heeft totaal geen power in zijn lijf...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 november 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 15:20 schreef hippy het volgende:

[..]

Misschien dat een completere speler nodig met meer power en ook verdedigend zijn mannetje kan staan.
remco k
 remco k - zaterdag 17 november 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 15:20 schreef hippy het volgende:

[..]

Is ook totaal niet nodig, kijk naar Barca, die jagen niet om de bal af te pakken maar om de tegenstander tot fouten te dwingen.. Dat zijn twee heel verschillende dingen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 november 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 17:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Is ook totaal niet nodig, kijk naar Barca, die jagen niet om de bal af te pakken maar om de tegenstander tot fouten te dwingen.. Dat zijn twee heel verschillende dingen.
Resultaat is gewoon het zelfde hoor bij beide kom je in bal bezit...
remco k
 remco k - zondag 18 november 2012 - 01:34   quote  deeplink  
En wat heb je dan liever. Een voetballer aan de bal of een vechtersbaas
hippy
 hippy - zondag 18 november 2012 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 01:34 schreef remco k het volgende:
Beide
hippy
 hippy - zondag 18 november 2012 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 17:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom jaag je toch...je pakt een bal af door een fout van een ander....
Dat is altijd zo...voetbal gaat om fouten...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 november 2012 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 01:34 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat er een betere balans moet zijn.. Als je 11 voetballers hebt zoals nu dan
mis je toch echt een paar aanjagers of zoals jij zegt vechtersbazen..
remco k
 remco k - zondag 18 november 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 08:18 schreef hippy het volgende:

[..]

Daarom jaag je toch...je pakt een bal af door een fout van een ander....
Dat is altijd zo...voetbal gaat om fouten...
Nee hoor, een bal afpakken is heel iets anders dan de bal krijgen door druk zeten en de tegenstander fouten te laten maken. Een Enoh pakt een bal af een Erikssen laat een tegenstander fouten maken.
remco k
 remco k - zondag 18 november 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 09:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik denk dat er een betere balans moet zijn.. Als je 11 voetballers hebt zoals nu dan
mis je toch echt een paar aanjagers of zoals jij zegt vechtersbazen..
Ligt er helemaal aan hoe je met het elftal druk zet en of je dat met het hele elftal doet. Ik vind dat het Ajax eigenlijk maar weinig druk zet op de helft van de tegenstander.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 november 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 11:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan hoe je met het elftal druk zet en of je dat met het hele elftal doet. Ik vind dat het Ajax eigenlijk maar weinig druk zet op de helft van de tegenstander.
Inderdaad om dat ze niet graag genoeg willen.. Er is ook niemand binnen het team die de rest wakker schudt. Aanjager/verchtersbaas/Karakter/werkermentaliteit hoe je het ook wilt noemen ontbreekt gewoon binnen onze ploeg. Enige keer dat er karakter getoond word is als ze zich in de kijker kunnen spelen met europese wedstrijden. Wie maakt ze wijs dat als we elke week 6-0 winnen ze zich ook wel in de kijker spelen in europa? Verwende rotjongens zijn het!(uitzondering daar gelaten)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 november 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Ik vind ondermeer dat er bij Heracles een aantal goede spelers rondlopen....een Duarte,Quansah,Overtoom en Armenteros zijn allen goed in de kleine ruimte....vinden alkaar blindelings en zouden daardoor dus goed in het Ajaxsysteem passen...
StevieV
 StevieV - maandag 19 november 2012 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 14:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad om dat ze niet graag genoeg willen.. Er is ook niemand binnen het team die de rest wakker schudt. Aanjager/verchtersbaas/Karakter/werkermentaliteit hoe je het ook wilt noemen ontbreekt gewoon binnen onze ploeg. Enige keer dat er karakter getoond word is als ze zich in de kijker kunnen spelen met europese wedstrijden. Wie maakt ze wijs dat als we elke week 6-0 winnen ze zich ook wel in de kijker spelen in europa? Verwende rotjongens zijn het!(uitzondering daar gelaten)
Ilan Bocarra zou die nieuwe aanjager kunnen worden. Een eventuele vervanger voor Eriksen zie ik nog niet bij jong Ajax lopen. Mats Rits heeft het nog niet, misschien die andere belg, Praet van Anderlecht. Of Ganso van Santos ;-)
Met alle respect, maar spelers van Heracles gaan ons niet verder helpen. Ook Maher vind ik persoonlijk te licht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote zomer geruchten topic 2012

0.0287430