|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Dit is de eerste van de 4 berichten van mij over de ajax slectie van volgend jaar, in bericht gaat over een linie. 1ste linie zijn de doelmannen.
Hier kan ik kort over zijn.
Jeroen Verhoeven vertrekt. Vermeer en Cillissen hebben een contract van lange duur.
Gezien er een aantal eredivisie clubs opzoek zijn naar een goeie doelman(Utrecht, Grongingen, Heerenveen, RKC) voor volgend seizoen. Wordt het lastig om een 3de doelman aan te trekken. Voorbeeld: Utrecht trekt een doelman van Volendam aan die op het lijstje van ajax stond om 3de doelman te worden.
Gezien die situaties die ik hier boven beschreven heb, moet je die plek opvullen door een doelman die al onder contract staat bij ajax. Dat kunnen zijn: Bizot(gehuurd aan cambuur) Hahn, kramer (jong ajax) Mickey van der Hart (a1)
dus op deze linie verwacht ik geen transfer of er moet iemand worden verhuurd |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
2de bericht gaat over verdedigers
Dit zijn de de spelers die dit seizoen als verdediger hebben gespeeld. 1.Blind 2.Koppers 3.Boilessen 4.Anita 5.Verthongen 6.Alderweireld 7.Ooijer 8.Van Rhijn 9.Van der Wiel
Het contract van Van der Wiel en Verthongen lopen af na volgend seizoen en is er geen potentie om ze te kunnen verlengen. Daarom moeten ze deze zomer worden verkocht. Daarnaast stopt ooijer met voetballen.
Dus er komen 3 plekken vrij. 2 plekken in de basis en 1 op de bank
1 plek in de basis is al vergeven namelijk de VVR positie (van der wiel), die wordt ingenomen door van Rhijn. Alleen was van Rhijn ook een invaller van Alderweireld geweest. Van Rhijn had al een plek bij de slectie, dus die moet worden ingenomen.
Dus nu is er nog 1 plek in de basis open en 2 op de bank.
De lege plek van Vertonghen moet wel worden opgevuld door een aankoop omdat geen van de spelers van ajax nu heeft bewezen daar goed te kunnen voetballen. Moissander is denk ik een goeie aanvulling. Is een van de steunpilaren van az dit seizoen. ik zie nergens een goedkopere en een betere optie dan moissander.
andere 2 plekken moeten worden opgevuld door een jeugdspeler.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Volgende bericht gaat over het middenveld.
Dit zijn de spelers die dit seizoen op het middenveld hebben gespeeld. 1. Anita 2. Enoh 3. Jansen 4. De Jong 5. Eriksen 6. Loderio 7. Aissati 8. Serero 9. Klaassen
Hier zouden 2 spelers gezien hun contract moeten vertrekken. Aissati en Loderio
Deze 2 spelers zijn geen basisspelers. Het had dus gekund dat deze 2 spelers intern werden opgevangen. Alleen is Eriksen na Vertonghen de meest begeerde speler van ajax. Lang kan het niet duren voordat Eriksen wordt verkocht, is het niet deze zomer dan is het wel in de winterstop of zomer daarna. Je kan niet verwachten dat die positie in de selectie wordt ingenomen door een Jeugdspeler, want het zijn 3 posities in de slectie. Nu is Schone nog gratis op te halen, volgend jaar niet.
Andere plek wordt opgevuld door Rits of een andere middenvelder. Klaassen hoort al bij de groep van 9 spelers, gaat wel in hierarchie stijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Laatste bericht gaat over de aanvallers.
Dit zijn de spelers die hebben gespeeld in de aanval dit seizoen 1. Boerrichter 2. Siggie 3. Ebecilio 4. Aissati 5. Lukoki 6. Sulejmani 7. Bulykin 8. De Jong 9. Loderio 10. Ozbiliz 11. Da Sa
Ik had al Aissati en Loderio benoemd dat die vertrekken. Daarnaast zie ik de contract van Bulykin niet worden verlengd. Ook Sulejmani beschikt over een contract van een jaar, dat wordt verlengen of vertrekken.
Met het mogelijk aantrekken van Narsigh, dan kan je de rest van de plekken in de slectie opvullen door jeugdspelers.
Ajax moet wel een goeie rechtsbenige rechtsbuiten aantrekken, op dit moment is die zwakker bezet dan de linksback positie.
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ik denk niet dat Moisander voldoende kwaliteit heeft voor Ajax, want hij is toch niet goed genoeg in topduels. Daarnaast denk ik niet dat hij de echte leiderstype is. Ik denk dat, als Jan vertrekt, je én Chivu moet halen voor de ervaring, én Viergever, omdat die nog kan gaan groeien en een goede speler is, die ook nog eens op VM kan spelen! Als je daarnaast gewoon Narsingh kan halen, is er niks aan de hand verder. Misschien nog een buitenspeler halen, omdat Boerigter nog aardig wat blessures heeft en je toch eigenlijk geen vervanger hebt... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:51 schreef Ajx het volgende:Ik denk niet dat Moisander voldoende kwaliteit heeft voor Ajax, want hij is toch niet goed genoeg in topduels. Daarnaast denk ik niet dat hij de echte leiderstype is. Ik denk dat, als Jan vertrekt, je én Chivu moet halen voor de ervaring, én Viergever, omdat die nog kan gaan groeien en een goede speler is, die ook nog eens op VM kan spelen! Als je daarnaast gewoon Narsingh kan halen, is er niks aan de hand verder. Misschien nog een buitenspeler halen, omdat Boerigter nog aardig wat blessures heeft en je toch eigenlijk geen vervanger hebt... Het zal heel mooi zijn als ajax Chivu kan halen. Maar Chivu wil 3 miljoen per jaar verdienen en dat betaald ajax niet. Chivu heeft wel andere clubs voor het uitkiezen, waar hij 3 miljoen per jaar kan verdienen. Chivu kan alleen bij ajax voetballen als hij veel minder wil verdienen, dat zie ik niet gebeuren. Net als dat Van der Sar en Seedorf een keer zeiden dat ze ooit terug wilden naar ajax.
Viergever komt dus niet te spelen. Hij is rechtsbenig en daar staat alderweireld. Voor als Vm staat anita. dus dit zou een aankoop zijn die de jeugd in de weg staat.
Narsigh is wel een goeie aankoop, vanwege gebrek aan een goeie rechtsbenige rechtsbuiten in de selectie. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 00:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Het zal heel mooi zijn als ajax Chivu kan halen. Maar Chivu wil 3 miljoen per jaar verdienen en dat betaald ajax niet. Chivu heeft wel andere clubs voor het uitkiezen, waar hij 3 miljoen per jaar kan verdienen. Chivu kan alleen bij ajax voetballen als hij veel minder wil verdienen, dat zie ik niet gebeuren. Net als dat Van der Sar en Seedorf een keer zeiden dat ze ooit terug wilden naar ajax. Viergever komt dus niet te spelen. Hij is rechtsbenig en daar staat alderweireld. Voor als Vm staat anita. dus dit zou een aankoop zijn die de jeugd in de weg staat. Narsigh is wel een goeie aankoop, vanwege gebrek aan een goeie rechtsbenige rechtsbuiten in de selectie. Viergever is Linksbenig! |
|
|
|
|
bj..
|
|
|
Vandaag komen er geruchten dat Ajax een bod wil doen op zowel Assaidi als Narsingh? Wat vinden jullie hiervan? Ik zou het erg raat vinden.. Laten we nou niet meteen met geld gaan smijten want de aankoop van Assaidi zou betekenen dat Boerrigter of Assaidi op de bank moet zitten? en de jeugd komt er dan helemaal niet meer aan te pas met Assaidi, Narsingh, Boerrigter en Sulejmani voor de flanken? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 10:11 schreef bj.. het volgende:Vandaag komen er geruchten dat Ajax een bod wil doen op zowel Assaidi als Narsingh? Wat vinden jullie hiervan? Ik zou het erg raat vinden.. Laten we nou niet meteen met geld gaan smijten want de aankoop van Assaidi zou betekenen dat Boerrigter of Assaidi op de bank moet zitten? en de jeugd komt er dan helemaal niet meer aan te pas met Assaidi, Narsingh, Boerrigter en Sulejmani voor de flanken? bron?? |
|
|
|
|
bj..
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zijn twee prima spelers, ik denk dat Ajax aan alleen Narsingh genoeg zou hebben.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Ik denk het niet, Ebecilio en Ozbiliz hebben niet wat er verwacht word. Jongens als De Sa enz. staan daar zelfs nog achter.
Zou dus een goede keuze zijn om alle spitsposities dubbel te bezetten met kwaliteit. Kun je ook als een Man Utd doorwisselen en meer druk houden terwijl je als team niet minder wordt.
Stiekem hoop ik ook nog steeds op Dost... |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Alleen narshing halen. gaan toch niet met geld smijten?? dost komt echt nie naar ajax we zouden ook gek zijn. 10 miljoen voor een bankzitter of stig dan op de bank ? narshing is meer dan welkom. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 10:11 schreef bj.. het volgende:Vandaag komen er geruchten dat Ajax een bod wil doen op zowel Assaidi als Narsingh? Wat vinden jullie hiervan? Ik zou het erg raat vinden.. Laten we nou niet meteen met geld gaan smijten want de aankoop van Assaidi zou betekenen dat Boerrigter of Assaidi op de bank moet zitten? en de jeugd komt er dan helemaal niet meer aan te pas met Assaidi, Narsingh, Boerrigter en Sulejmani voor de flanken? Zou dit allemaal in samenspraak gaan met de nieuw te vormen RvC en toekomstig AD? Ik zou het namelijk niet verstandig vinden als dat niet zou zijn...de Boer kan wel allemaal wensen hebben over spelers, maar hij mag niet eindbeslissend zijn...de Boer kan over 2 jaar weg zijn en dan zit je wellicht met spelers die een volgende trainer niet wil hebben...dat is iets wat Ajax vaker is overkomen en dat moet uitgesloten worden..de lange termijn visie moet in ogenschouw genomen worden...Theo v.Duivenbode vind ik echt een uitstekende man daarvoor en ik hoop dat de bestuursraad hem naar voren schuift als DE man om dat allemaal in goede banen te leiden.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Ajax echt druk bezig:
Vervanger Vertonghen: - Viergever - Moisander - Nuytinck
LB: - Poulsen
RV: - Narsingh
Vervanger Sulejmani: - Assaidi
Zeg het maar! Wie halen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Luciano Narsingh naar AJAX tussen de 4 en 6 miljoen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 18:54 schreef ajaxboy2 het volgende:[..] Omdat alle nieuwe leden hier geen topic mogen aanmaken omdat het topic nutteloos is of omdat het in "remco''s grote zomertopic moet... En je zou denken dat een echte Ajax fan wel een seizoenskaart zou hebben maar ik zie jou tijdens de wedstrijden alleen maar op dit topic waaruit ik concludeer dat jij nooit naar Ajax gaat. Een echte fan zou Ajax in het stadion moeten toejuichen en als het 1 keertje niet lukt om naar 1 wedstrijd te gaan dan begrijp ik het wel, maar als je nooit naar een wedstrijd gaat dan kan ik je moeilijk een Ajax fan noemen. Als je het financieel niet kunt opbrengen dan sorry maar anders vind ik je geen echte fan! Dat iemand niet vaak of wellicht nooit naar de ArenA gaat, maakt die iemand niet tot een nep-supporter. Kan jij, bijvoorbeeld, in iemands portemonnee kijken?? Kun jij -op afstand- zien hoe iemands fysieke gesteldheid is?? Ik zeg niet dat dat het geval is bij Remco, maar je kunt nooit generaliserend oordelen! Het zou je sieren, om je excuses aan te bieden aan Remco! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Dacht ik ook, dus vandaar dat ik het al zei! En remco, Anita staat inderdaad als VM, maar hij kan geblesseerd/geschorst zijn en dus kan Viergever daar een keer invallen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:40 schreef Ajx het volgende:[..] Dacht ik ook, dus vandaar dat ik het al zei! En remco, Anita staat inderdaad als VM, maar hij kan geblesseerd/geschorst zijn en dus kan Viergever daar een keer invallen! Vind Viergever ene matige voetballer op die positie. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: is aan de bal denk ik niet zo sterk en heeft denk ik niet het inzicht dat Anita wel heeft om daar te staan. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Keeper Hahn gaat naar Dordrecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax is al vanaf de winterstop bezig met het aantrekken van Luciano Narsingh, maar houdt er rekening mee dat deze geen doorgang zou kunnen vinden. Mocht de vleugelaanvaller van sc Heerenveen niet naar de hoofdstad komen, dan heeft trainer Frank de Boer een alternatief achter de hand.
De Argentijnse aanvaller Nicolás Blandi moet dan de nieuwe vleugelaanvaller van de Amsterdammers worden. De 22-jarige Blandi is ploeggenoot van de verhuurde Dario Cvitanich en doet het vooralsnog prima in Argentinië. Volgens het Argentijnse Clarin komt Blandi in beeld als de transfer van Narsingh afketst.
Ajax heeft al een eerste bod neergelegd bij Heerenveen, maar deze is resoluut afgewezen. Zowel club als speler staan positief tegenover een transfer, maar de huidige werkgever van Narsingh zou nog roet in het eten kunnen gooien. De Boer gaf in een eerder stadium al aan niet de hoofdprijs te zullen betalen voor de buitenspeler van de Friezen. http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/40538/aanvaller-boca-alternatief-voor-narsingh-bij-ajax/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 april 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb ff wat Youtube dingen bekeken zo maar hij lijkt me niet heel bewegelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft een talent uit de eigen jeugdopleiding vastgelegd. Djavan Anderson tekende maandag een contract tot de zomer van 2015 in de Amsterdam ArenA. De verbintenis gaat in op 1 juli 2012.
Dit betekent zoveel voor mij, zegt de verdedigende middenvelder, die zaterdag 17 jaar werd, tegen Ajax.nl. Dit is een mooie beloning voor het harde werken en het geeft me veel vertrouwen. Ik ben multi-inzetbaar. Ik ben een middenvelder die verdedigend is ingesteld met een goed loopvermogen, bij Oranje -17 speel ik als rechtsback en tijdens de AEGON Future Cup speelde ik op 10. Een allrounder dus.
Anderson, sinds 2010 in de jeugdopleiding van Ajax, had een paar jaar geleden zijn kicksen nog opgeborgen. Ik voetbalde bij AFC, maar ik stopte op een gegeven moment. Ik was niet echt een teamspeler, gaat hij grinnikend verder. Ik heb toen een jaartje atletiek gedaan en ben daarna teruggegaan naar AFC. Vervolgens maakte ik in 2010 de overstap naar Ajax waar ik in de B2 begon. http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/203498/ajax-bindt-multifunctioneel-talent-17/ |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Ajax zoekt nog een ervaren linksback. Waarom probeert Ajax niet om Joan Capdevilla over te nemen van Benfica? Die jongen dit daar op een dood spoor. Hij kan nog minimaal 3 jaar mee (34) en beschikt over zeer veel ervaring. Hij zou al zijn ervaring kunnen over brengen op die jonkies. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Frank de Boer ziet in Simon Poulsen een serieuze optie als versterking voor volgend seizoen. Het contract van de AZ-verdediger loopt na dit seizoen af.
"Het lijkt me logisch dat we ook aan Poulsen denken", zegt hij tegenover het Algemeen Dagblad. "Daley Blind doet het nu heel goed als linksback en Dico Koppers heeft er ook al gespeeld, maar Nicolai Boilesen heeft ook volgend seizoen waarschijnlijk nog niet in de inhoud om 34 duels te voetballen."
"Dan ga je denken", vervolgt De Boer. "Jeugdspeler Mitchell Dijks komt er namelijk ook aan. En Poulsen is een interessante linksback met aanvallende kwaliteiten. Aan de andere kant kijk ik eveneens naar onze andere spelers op de linkerflank. Ik wil namelijk ook dat onze linksbuiten Derk Boerrigter zijn tegenstander buitenom blijft passeren. Die moet niet alleen maar naar binnen trekken om plaats te maken voor Poulsen."
Ajax zal tevens een scout sturen naar de wedstrijd tussen AA Gent en Club Brugge om centrumverdediger Ryan Donk te scouten, dat weet Het Laatste Nieuws te melden. Donk is in beeld als mogelijke opvolger van Jan Vertonghen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik zeg doen...poulsen dan...donk weet ik niet...al heel lang niet gezien |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Donk is een enorme Ajacied !! Tenminste, in zijn tijd bij AZ kan ik me herinneren dat ie meerdere malen in de fout ging tegen Ajax. Met goals voor ons als gevolg haha. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
En wie had er weer gelijk over Poulsen -_- Assaidi is btw de vervanger van Sulejmani als hij vertrekt want de Boer wilt 3 vleugelspelers van topkwaliteit hebben. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 13:54 schreef ajaxboy2 het volgende:En wie had er weer gelijk over Poulsen -_- Assaidi is btw de vervanger van Sulejmani als hij vertrekt want de Boer wilt 3 vleugelspelers van topkwaliteit hebben. Jij zei dat het al zeker was dit duid alleen op interesse. Ik kan van ajax kant goed begrijpen dat ze Poulsen wil alleen wil hij misschien de stap naar het buitenland maken. Hoe weet je dat verhaal over Assaidi dan? Hopelijk heb je gelijk zie het al helemaal zitten Narsingh, Assaidi en Boerrigter als flankspelers. Denk alleen wel dat Assaidi niet zo happig is om naar ajax te komen als Narsingh eerder naar het buitenland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Assaidi wil naar Ajax dat kan ik je verzekeren :) |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Is dat realistisch dat dat zal gebeuren? Financieel als Sportief? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Jij verzekert zoveel. Werk je bij Aegon ?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En Boerrigter dan op de bank?? Hahaha. Wat kun jij nog meer verzekeren? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Je auto. Gek van die gast. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Ik denk niet MIJN auto, maar de auto van zijn vader. ;-) Ik vertrouw dat jochie voor geen eurocent! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Welnee man. Nu zeggen: Poulsen, zie je wel ik zei het ? Hij heeft gezegd dat het rond was. Dat Ajax interesse heeft in een transfervrije linksback van AZ snapt toch iedereen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 14:50 schreef Oceanu het volgende:Welnee man. Nu zeggen: Poulsen, zie je wel ik zei het ? Hij heeft gezegd dat het rond was. Dat Ajax interesse heeft in een transfervrije linksback van AZ snapt toch iedereen. Tja, net zo als Ajax interesse heeft in elk jong talent van de eredivisie. Als Frank de Boer wordt gevraagd naar zijn mening over welke goede voetballer dan ook zal hij echt wel zeggen dat het een goede voetballer is die ook bij Ajax niet zou misstaan. Maar goed, die verhalen kennen we allemaal en als ze allemaal waar waren zou Ajax 3 complete elftallen kunnen opstellen in de eredivisie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 15:02 schreef Eide het volgende:[..] Tja, net zo als Ajax interesse heeft in elk jong talent van de eredivisie. Als Frank de Boer wordt gevraagd naar zijn mening over welke goede voetballer dan ook zal hij echt wel zeggen dat het een goede voetballer is die ook bij Ajax niet zou misstaan. Maar goed, die verhalen kennen we allemaal en als ze allemaal waar waren zou Ajax 3 complete elftallen kunnen opstellen in de eredivisie. + 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 13:54 schreef ajaxboy2 het volgende:En wie had er weer gelijk over Poulsen -_- Assaidi is btw de vervanger van Sulejmani als hij vertrekt want de Boer wilt 3 vleugelspelers van topkwaliteit hebben. Jij had geen gelijk, je zei namelijk dat het al rond was, de interesse in Poulsen stond al op diverse websites nog voordat jij er over begon.. Houd eens op met zo wijs doen, je ent niemand bij Ajax, en je hebt geen informatie die anderen niet hebben, je probeerd enkel de popie jopie uit hangen hier.. Helaas zijn er nog een aantal mensen die in jou domme gedoe geloven, maar het wordt al hard minder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Update: Ajax en Boilesen akkoord over meerjarige verbintenis Maandag, 30 april 2012 om 09:30 Het ligt in de lijn der verwachting dat Nicolai Boilesen spoedig zijn handtekening zal zetten onder een nieuw contract bij Ajax. De verdediger, die nu al geruime tijd geblesseerd is aan zijn hamstrings, heeft een aanbieding voor een nieuw, driejarig contract ontvangen. Het Algemeen Dagblad meldt dat Kenny Boilesen, de vader van de mandekker, positief op het voorstel heeft gereageerd.
De huidige verbintenis van Boilesen loopt in de zomer van 2013 af, maar zowel de Deen als Ajax heeft steeds aangegeven dat het de intentie is om de samenwerking te verlengen. Nu wordt er spoedig witte rook verwacht: Boilesen kan voor twee jaar bijtekenen in Amsterdam en komt dan dus tot de zomer van 2015 vast te liggen bij Ajax. De twintigjarige verdediger brak vorig jaar door in het eerste elftal en maakte de laatste weken van de gewonnen titelstrijd als basisspeler mee. Dit seizoen begon Boilesen ook weer in de basis, maar in de topper tegen PSV van 18 september viel hij uit met een hamstringblessure. Tegen Manchester United maakte de Deen nog wel kort zijn rentree, maar dat bleek geen goed idee te zijn. Update 30 april 09:30 uur - Ajax en Boilesen akkoord over meerjarige verbintenis Nicolai Boilesen blijft langer aan Ajax verbonden. De Amsterdamse club heeft nog geen officiële verklaring naar buiten gebracht, maar volgens Boilesen is alles rond. "Ik heb een akkoord met Ajax bereikt over een nieuw contract voor vier seizoenen. We hebben elkaar daarna de hand geschud. Er moet alleen nog getekend worden. Dat zal in de komende weken wel gebeuren", zei de Deen tegen Ekstra Bladet. "Ik ben enorm blij om voor Ajax te mogen spelen. Het is de beste club die ik me kan voorstellen om me verder te ontwikkelen. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Viergever echt de beste keus als vervanger Vertonghen. Speelde gisteren ook sterk. Snel, Voetballend erg goed ook verdedigend. Kan misschien alleen nog wat fysieker worden in het krachthonk.
Naast Viegever nog een ervaren Cv bij halen |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 11:27 schreef AFC M&M het volgende:Viergever echt de beste keus als vervanger Vertonghen. Speelde gisteren ook sterk. Snel, Voetballend erg goed ook verdedigend. Kan misschien alleen nog wat fysieker worden in het krachthonk. Naast Viegever nog een ervaren Cv bij halen Juist, Viergever is ook linksbenig, heeft leiderskwaliteiten, kan verder groeien en is verder (voor noodgevallen!!) beschikbaar op VM. Als je daarnaast Chivu kan halen, heb je 4 goede CV's, met van Rhijn en Alderweireld! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Real Madrid wil deze zomer Christian Eriksen naar Spanje halen. Een delegatie van de Spaanse topclub was zondag getuige van de 1-2 overwinning van Ajax op FC Twente en heeft een positief rapport over de Deense middenvelder opgemaakt. AjaxFanzone.NL Real hoopt deze zomer zaken te kunnen doen met Ajax, maar krijgt volgens De Telegraaf flink wat concurrentie. Zo waren er zondag scouts van Manchester United, Manchester City, Chelsea en Barcelona aanwezig en zij zouden allemaal verregaande interesse hebben.
Eriksen zou volgens Real zo'n achttien miljoen euro moeten kosten. Ajax hoopt het goudhaantje echter langer aan boord te houden en blijft daarom vasthouden aan een veel hogere vraagprijs. Eriksen zelf gaf onlangs te kennen graag nog een seizoen in Amsterdam te blijven. http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=21990 |
|
|
|
|
dege
|
|
|
als eriksen slim is als hij al weg zou willen, niet naar madrid te verhuizen. dat is een bijelkaar gekocht zooitje en waarschijnlijk word hij an toch bankzitter |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
hoorde hier een aantal keer dat Viergever te klein is. maar hij is toch echt 182 dus maar 7 cm kleiner dan vertonghen. ook voetballen is hij erg goed us lijkt mij de beste optie vertonghen te vervangen. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 20:52 schreef NatjosFC het volgende:hoorde hier een aantal keer dat Viergever te klein is. maar hij is toch echt 182 dus maar 7 cm kleiner dan vertonghen. ook voetballen is hij erg goed us lijkt mij de beste optie vertonghen te vervangen. helaas gaat dat niet gebeuren denk ik. Ajax gaat eerder voor Moisander\! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Aankopen:
- Simon Poulsen - Nick Viergever (LCV) - Ervaren CV ( Chivu/Donk) - Vervanger V/D Wiel - Lasse Schone - Oussama Assaidi - Luciano Narsingh - 2e Spits
Verkoop:
- Verhoeven - V/D Wiel - Vertonghen - Ooijer - Blind - Koppers - Ebecilio - (Verhuur) Lukoki - El Hamdaoui - Bulykin - Sulejmani - ??Lodeiro??? (Twijfel)
KLAAR!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Hoe weet jij dat zo zeker ?? toch niet uit de bladen want die schrijven soms maar wat. |
|
|
|