|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:22 schreef AFC M&M het volgende:[..] Hoop dat je gelijk hebt en dat Assaidi dan echt komt. Maar hoe ben je daar zo zeker van? ik bedoel het niet verkeerd jongen, maar ajax heeft er en geen interesse in en nogmaals assaidi speelt op links en niet op rechts om eventueel sulejmani op te volgen |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:25 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] waar slaat dat op. ik zeg alleen dat het onzin is. assaidi speelt op links en daar speelt boerrigter, op rechts speelt sulejmani en daar zou als vervanger/concurrent narsingh komen. maar je zit er iedere keer naast Je moet niks uitsluiten en dat doe jij wel in het geval van Assaidi en Elia is toch ook een linksbuiten? Daar heeft Ajax toch ook interesse in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:29 schreef ajaxboy2 het volgende:[..] Je moet niks uitsluiten en dat doe jij wel in het geval van Assaidi en Elia is toch ook een linksbuiten? Daar heeft Ajax toch ook interesse in. daarom snap ik dat ook niet. maar elia kan ook op rechts en assaidi heb ik daar nooit zien spelen. ajax zal hooguit narsingh halen. er is geen enkel gerucht over assaidi. ook niet nodib overigens |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] daarom snap ik dat ook niet. maar elia kan ook op rechts en assaidi heb ik daar nooit zien spelen. ajax zal hooguit narsingh halen. er is geen enkel gerucht over assaidi. ook niet nodib overigens Sulejmani is ook een linksbuiten maar Frank zet hem toch ook op rechts omdat ze geen echte rechtsbuiten hebben... Boerrigter (1e keus) Sulejmani/Assaidi (2e keus) Linksbuitens
Narsingh/Elia (1e keus) Rechtsbuitens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door ajaxboy2 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:38 schreef ajaxboy2 het volgende:[..] Sulejmani is ook een linksbuiten maar Frank zet hem toch ook op rechts omdat ze geen echte rechtsbuiten hebben... Boerrigter (1e keus) Sulejmani/Assaidi (2e keus) Linksbuitens Narsingh/Elia (1e keus) Rechtsbuitens nog erger, als je assaidi aantrekt mag hij nooit 2de keus zijn. dat is geen speler voor de bank, net als boerrigter. dat is gewoon een goede speler doodongelukkig maken. dus onzin. |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] nog erger, als je assaidi aantrekt mag hij nooit 2de keus zijn. dat is geen speler voor de bank, net als boerrigter. dat is gewoon een goede speler doodongelukkig maken. dus onzin. Ooit gehoord van rouleren? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:38 schreef ajaxboy2 het volgende:[..] Sulejmani is ook een linksbuiten maar Frank zet hem toch ook op rechts omdat ze geen echte rechtsbuiten hebben... Boerrigter (1e keus) Sulejmani/Assaidi (2e keus) Linksbuitens Narsingh/Elia (1e keus) Rechtsbuitens sulejmani is een rechtsbuiten, bij heerenveen ook al! je snapt het niet helemaal of wel? bedoel het niet verkeerd. sulejmani is rechtsbuiten en assaidi links |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: toch onzin, je moet juist als trainer zovaak mogelijk met het zelfde elftal spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maar ik kap met de discussie met jou. heeft geen enkele zin. je vermoedens van spelers komen nooit uit en nu weet je die oorspronkelijke posities van spelers niet eens. het spijt me maar ik stop ermee. werkt niet |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:maar ik kap met de discussie met jou. heeft geen enkele zin. je vermoedens van spelers komen nooit uit en nu weet je die oorspronkelijke posities van spelers niet eens. het spijt me maar ik stop ermee. werkt niet Serieus wat ben jij dom zeg Sulejmani speelde bij Heerenveen als linksbuiten! Volgens mij heb je hem nooit zien spelen bij Heerenveen |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:49 schreef ajaxboy2 het volgende:[..] Serieus wat ben jij dom zeg Sulejmani speelde bij Heerenveen als linksbuiten! Volgens mij heb je hem nooit zien spelen bij Heerenveen zoek ff wat filmpjes op youtube op! bijvoorbeeld heerenveen ajax in het seizoen 2007/2008 kijk en oordeel maar. als was sulejmani linkbuiten, dan met assaidi en boerrigter 3 plaatsen op links, tis te gek voor woorden. maar reageer niet meer op je. lig echt helemaal dubbel van het lachen hier |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: heeft bij heerenveen vaak zat rechts gespeelt! oja en bij deze feliciteer ik je dat je de grootste onzinprater ben van het forum. jij denkt dat ajax alle spelers koopt. maar er komt er nooit een die jij noemt whahahahahahahaahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] heeft bij heerenveen vaak zat rechts gespeelt! oja en bij deze feliciteer ik je dat je de grootste onzinprater ben van het forum. jij denkt dat ajax alle spelers koopt. maar er komt er nooit een die jij noemt whahahahahahahaahahahahaha Hij is gehaald voor de linksbuitenpositie Sulejmani-Huntelaar-Suarez Maarja volgens mij ben je sinds 2010/2011 fan van Ajax |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:55 schreef ajaxboy2 het volgende:[..] Hij is gehaald voor de linksbuitenpositie Sulejmani-Huntelaar-Suarez Maarja volgens mij ben je sinds 2010/2011 fan van Ajax ik heb een vraag... komt Messi morgen naar Ajax?? |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 12:55 schreef ajaxboy2 het volgende:[..] Hij is gehaald voor de linksbuitenpositie Sulejmani-Huntelaar-Suarez Maarja volgens mij ben je sinds 2010/2011 fan van Ajax bijna goed, maak er maar 15 jaar terug van jesus wat moet ik lachen om jou man. hij was inderdaad gehaald om zo te spelen, alleen bakte die er geen hond van aan de linkerkant. daarom maakte suarez ook vaak acties op links! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: goed om te horen, hoeveel kost die? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: whahahaha nu kom ik helemaal niet meer bij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: gratis, bij 10 euro aan boodschappen bij de albert heijn |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: oeh leuk, maar hoeveel Messi's bestaan er dan wel niet?? |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Messi zal geruild worden met El hamdaoui |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ehhm 2 een op het veld en de ander is een voetbalsticker |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: kijk nog beter. had je ook al een voetbalplaatsje van el hamlap! dat je die naam nog durft uit te spreken! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Mounir naar Barca?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dan ga ik maar snel boodschappen doen :D |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat een lulkoek. ben pleite hier. kom maar naar cafe! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hij zegt dat die geruild zal worden met Leo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Past niet bij het voetbal dat Ajax nastreeft, je ziet het ook fout gaan bij Barca.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat eigen filmpje van je scoort hij van de eerste 5 goals 4 keer niet vanaf de linker kant wijsneus, dus voordat je zo'n filmpje post misschien zelf eerst ff het filmpje kijken... Wat een figuur zeg...Pffffffffffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 13:27 schreef remco k het volgende:[..] Dat eigen filmpje van je scoort hij van de eerste 5 goals 4 keer niet vanaf de linker kant wijsneus, dus voordat je zo'n filmpje post misschien zelf eerst ff het filmpje kijken... Wat een figuur zeg...Pffffffffffff ik ben echt voor het eerst zo blij dat jij online bent. hij speelde bij heerenveen toch ook voornamelijk op rechts? en waarom assaidi, er is al geen gerucht over, maar zou toch walgelijk zijn als je assaidi of boerrigter op de bank moet zetten? want ajaxboy beweest dat assaidi op rechts moet, hij is toch een linksbuiten? of zat ik ernaast? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 13:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik ben echt voor het eerst zo blij dat jij online bent. hij speelde bij heerenveen toch ook voornamelijk op rechts? en waarom assaidi, er is al geen gerucht over, maar zou toch walgelijk zijn als je assaidi of boerrigter op de bank moet zetten? want ajaxboy beweest dat assaidi op rechts moet, hij is toch een linksbuiten? of zat ik ernaast? Serieus, kijk het filmpje gewoon terug, de eerste 5 goals maakt hij er 4 niet vanaf links. Ik dacht eerder ook dat hij alleen maar vanaf links speelde, maar hij speelde eigenlijk op alle posities voorin, de ene wedstrijd vanaf rechts, dan vanaf links, dan op 10 en dan weer vanuit 9... Daarbij werd er destijds veel van positie gewisseld bij H'veen door Verbeek..
Ik vind het wel erg leuk dat hij dat filmpje als bewijs tegen jou aandraagt en dat het eigenlijk alleen maar z'n ongelijk bewijst..Hahahahahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 13:35 schreef remco k het volgende:[..] Serieus, kijk het filmpje gewoon terug, de eerste 5 goals maakt hij er 4 niet vanaf links. Ik dacht eerder ook dat hij alleen maar vanaf links speelde, maar hij speelde eigenlijk op alle posities voorin, de ene wedstrijd vanaf rechts, dan vanaf links, dan op 10 en dan weer vanuit 9... Daarbij werd er destijds veel van positie gewisseld bij H'veen door Verbeek.. Ik vind het wel erg leuk dat hij dat filmpje als bewijs tegen jou aandraagt en dat het eigenlijk alleen maar z'n ongelijk bewijst..Hahahahahahaha het typeerd de zwakte van iemand.
maar hij heeft het over assiadi, die hebben wij niet nodig. dan boerrigter of hij op de bank. geef mij narsingh maar. maar daar heb ik nu twijfels over of die nog komt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lui, laat die Ajaxboy2 gewoon lekker z'n dingetje doen en reageer er niet teveel op. Waarschijnlijk gewoon nog een jonge knul, lekker laten gaan.
@Ajaxboy2 Niet lullig bedoelt vriend, maar je hebt hier vrij rap een vrij slechte reputatie gekregen met wat posts die op z'n zachts gezegd niet zo slim waren. Dat kan, fouten zijn menselijk, maar wil daar dan iets van opsteken en ga hier niet popiejopie zitten doen.
Wees jezelf, ga niet zitten wijsneuzen en blijf gewoon gezellig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 14:27 schreef Eide het volgende:Lui, laat die Ajaxboy2 gewoon lekker z'n dingetje doen en reageer er niet teveel op. Waarschijnlijk gewoon nog een jonge knul, lekker laten gaan. @Ajaxboy2Niet lullig bedoelt vriend, maar je hebt hier vrij rap een vrij slechte reputatie gekregen met wat posts die op z'n zachts gezegd niet zo slim waren. Dat kan, fouten zijn menselijk, maar wil daar dan iets van opsteken en ga hier niet popiejopie zitten doen. Wees jezelf, ga niet zitten wijsneuzen en blijf gewoon gezellig. jij bent toch altijd weer de verstandigste he hahahahaha
EIDUHHHH |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Elke dag weer betrap ik mezelf erop dat ik een ouwe lul aan het worden ben. Waar zijn de dagen dat ik 's ochtends ergens naar buiten stommelde en aan een vrouw die de hond aan het uitlaten was moest vragen waar ik was. En nu getrouwd, kind, 2 honden, hypotheek, voltijd baan...
kut man ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 14:34 schreef Eide het volgende:[..] Elke dag weer betrap ik mezelf erop dat ik een ouwe lul aan het worden ben. Waar zijn de dagen dat ik 's ochtends ergens naar buiten stommelde en aan een vrouw die de hond aan het uitlaten was moest vragen waar ik was. En nu getrouwd, kind, 2 honden, hypotheek, voltijd baan... kut man ;) gaat hard maatje! maar zoalng je een fijn leven hebt, is alles goed.
ik ben pas 21, maar vanaf het moment dat mn dochtertje geboren wordt, veranderd alles. je hebt zoveel meer verantwoordelijkheid |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 14:34 schreef Eide het volgende:[..] Elke dag weer betrap ik mezelf erop dat ik een ouwe lul aan het worden ben. Waar zijn de dagen dat ik 's ochtends ergens naar buiten stommelde en aan een vrouw die de hond aan het uitlaten was moest vragen waar ik was. En nu getrouwd, kind, 2 honden, hypotheek, voltijd baan... kut man ;) Whahhahaa, herkenbaar dat vetgedrukte deel...hehehe, maar nog steeds hoor en dat heeft niks met leeftijd te maken..:-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 11:52 schreef ajaxboy2 het volgende:Thijs Slegers zegt via Twitter dat de kansenverhoudingen van PSV tegen Ajax ( Binnenhalen van Narsingh) 80 % tegen 20 % is dus ga der maar van uit dat Elia of Assaidi naar Ajax komt.. laat die tweet is zien dan,
Ajax heeft gewoon intresse in Elia om Heerenveen te laten merken dat ze niet wanhopig zijn Narsingh niet aantetrekken, Narsingh is gewoon de eerste optie voor Ajax om er bij te halen en PSV maakt echt niet meer kans op Narsingh. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 16:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] laat die tweet is zien dan, Ajax heeft gewoon intresse in Elia om Heerenveen te laten merken dat ze niet wanhopig zijn Narsingh niet aantetrekken, Narsingh is gewoon de eerste optie voor Ajax om er bij te halen en PSV maakt echt niet meer kans op Narsingh. Als PSV wel dat geld wil betalen heeft PSV zelfs 100% meer kans.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 16:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] laat die tweet is zien dan, Ajax heeft gewoon intresse in Elia om Heerenveen te laten merken dat ze niet wanhopig zijn Narsingh niet aantetrekken, Narsingh is gewoon de eerste optie voor Ajax om er bij te halen en PSV maakt echt niet meer kans op Narsingh. hoop het |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ook helemaal mee eens. maar als ajax 3 miljoen geboden heeft. heerenveen wil toch tussen de 4 en 6 miljoen. gooi er een miljoen op en misschien heb je hem wel. elia zal ook wat kosten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 15:35 schreef remco k het volgende:[..] Whahhahaa, herkenbaar dat vetgedrukte deel...hehehe, maar nog steeds hoor en dat heeft niks met leeftijd te maken..:-) Is me ook eens gebeurt terwijl ik met een maat van me "ergens was geweest". We waren in ieder geval nog in de goede stad maar tering, wat hebben we moeten rennen om op tijd op werk te zijn ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 16:47 schreef Eide het volgende:[..] Is me ook eens gebeurt terwijl ik met een maat van me "ergens was geweest". We waren in ieder geval nog in de goede stad maar tering, wat hebben we moeten rennen om op tijd op werk te zijn ;) Whahahaha, ik ben een keer in de trein in Roozendaal wakker geworden terwijl ik in Utrecht was wezen stappen en in Zwolle Deventer had moeten zijn.. Whahahaha, en dan te bedenken dat je daar zelfs een keer voor moet overstappen, ik zou niet weten wat er allemaal gebeurt is die nacht.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ik moet ook mijn mening over Anita bijstellen, hij is de cement in de muur die ajax heet op dit moment! Hij is gewoon de ideale cvm in de selectie. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2012 - 14:27 schreef Eide het volgende:Lui, laat die Ajaxboy2 gewoon lekker z'n dingetje doen en reageer er niet teveel op. Waarschijnlijk gewoon nog een jonge knul, lekker laten gaan. @Ajaxboy2Niet lullig bedoelt vriend, maar je hebt hier vrij rap een vrij slechte reputatie gekregen met wat posts die op z'n zachts gezegd niet zo slim waren. Dat kan, fouten zijn menselijk, maar wil daar dan iets van opsteken en ga hier niet popiejopie zitten doen. Wees jezelf, ga niet zitten wijsneuzen en blijf gewoon gezellig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ow Ja en ga vooral niet tegen de vaste club in want dan maak je je zeker niet geliefd. Zitten een aantal wijsneuzen bij en haal je toch je gelijk niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
die hebben een glazen bol ofzo dus aissaidi komt niet. Derk is nooit meer geblesseerd dus een linksbuiten is totaal niet nodig! |
|
|
|