|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 08:56 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ow Ja en ga vooral niet tegen de vaste club in want dan maak je je zeker niet geliefd. Zitten een aantal wijsneuzen bij en haal je toch je gelijk niet! |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
Hierbij wil ik eerst iedereen feliciteren met ons 31e titel. En verder over de aankopen,ik denk zelf dat er al een paar spelers rond zijn met ajax. Maar dit naar buiten word gebracht aan het einde van het seizoen. Want wij hadden ook niet verwacht dat theo janssen zou komen aan het einde van het seizoen. Het is denk ik daarom ook zo stil want waarom lezen we op dit moment niet meer iets over narsingh,terwijl narsingh allang met ajax gepraat heeft toen ajax een bod uitbracht heeft.en mossiander precies hetzelfde id ook al gebeld door frankie. Dus ik denk dat het aan het einde van het seizoen of ietsjes later wel wat bekend gemaakt word. En die assadi niks over gehoord maar volgens hij zelf gaat hij liever naar het buitenland. Dus het is gewoon afwachten,en wij kennen allemaal frankie die heeft de selectie voor de zomer allang rond. Maar het zijn natuurlijk ook allemaal geruchten maar je weet maar nooit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
@sanderafca1986 Ik hoop het wel maar de ervaring leert toch dat de voetballerij een groot feest van bewust en onbewust lekken naar de media is, zeker bij de grote clubs want in de krant staan = exposure = inkomsten voor de sponser.
En er zijn ook al veel namen die de ronden doen. Moisander, Chivu, Narsingh, Elia, Nuytinck, en Schone is al binnen. En dat zijn de mensen waar Ajax interesse in heeft uitgesproken, wie weet wie men verder nog in de peiling heeft.
Uiteindelijk zoekt men natuurlijk niet zo veel he. Een buitenspeler, en vervanging voor als bijvoorbeeld Vertonghen vertrek. Met 2 of 3 transfers kan Ajax er eigenlijk al wel zijn. Schone is al 1, dan nog een vervanger voor Jantje en een buitenspeler.... en wat heeft Ajax daarbuiten dan nog nodig? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 10:45 schreef sanderafca1986 het volgende:Hierbij wil ik eerst iedereen feliciteren met ons 31e titel. En verder over de aankopen,ik denk zelf dat er al een paar spelers rond zijn met ajax. Maar dit naar buiten word gebracht aan het einde van het seizoen. Want wij hadden ook niet verwacht dat theo janssen zou komen aan het einde van het seizoen. Het is denk ik daarom ook zo stil want waarom lezen we op dit moment niet meer iets over narsingh,terwijl narsingh allang met ajax gepraat heeft toen ajax een bod uitbracht heeft.en mossiander precies hetzelfde id ook al gebeld door frankie. Dus ik denk dat het aan het einde van het seizoen of ietsjes later wel wat bekend gemaakt word. En die assadi niks over gehoord maar volgens hij zelf gaat hij liever naar het buitenland. Dus het is gewoon afwachten,en wij kennen allemaal frankie die heeft de selectie voor de zomer allang rond. Maar het zijn natuurlijk ook allemaal geruchten maar je weet maar nooit in het geval van Moisander is het denk ik gewoon dat ze er nog niet uit zijn. Moisander lijkt mij geen goede vervanger van Verthongen al heeft hij wel ervaring met zijn 27e maar ik vind dat hij nu bewijst nu het minder gaat dat hij niet de gene is die de koppies om hoog houdt. zie dan liever Viergever of Chivu komen. Narsingh en Ajax komen wel rond, en als Ajax Narsingh wil dan halen ze hem echt wel voor een degelijke prijs. Assaidi zal niet komen, dat denk ik teminste lijkt me meer een jongen voor PSV of Twente die zijn nog wat Creatief teit nodig.
Bovendien denk ik dat we na dit seizoen eindelijk van MR.Barbie(toivonen) verlost zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 10:59 schreef Eide het volgende:@sanderafca1986 Ik hoop het wel maar de ervaring leert toch dat de voetballerij een groot feest van bewust en onbewust lekken naar de media is, zeker bij de grote clubs want in de krant staan = exposure = inkomsten voor de sponser. En er zijn ook al veel namen die de ronden doen. Moisander, Chivu, Narsingh, Elia, Nuytinck, en Schone is al binnen. En dat zijn de mensen waar Ajax interesse in heeft uitgesproken, wie weet wie men verder nog in de peiling heeft. Uiteindelijk zoekt men natuurlijk niet zo veel he. Een buitenspeler, en vervanging voor als bijvoorbeeld Vertonghen vertrek. Met 2 of 3 transfers kan Ajax er eigenlijk al wel zijn. Schone is al 1, dan nog een vervanger voor Jantje en een buitenspeler.... en wat heeft Ajax daarbuiten dan nog nodig? eens iedereen zeikt dat we een LB nodig hebben maar waarom? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
we hebben Blind en Boilesen die met elkaar kunnen rouleren, daarbij komt Denswill uit de jeugd er nog aan, die we daar eventueel net als van Rhijn op de vleugel ervaring kan opdoen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 11:02 schreef NatjosFC het volgende:we hebben Blind en Boilesen die met elkaar kunnen rouleren, daarbij komt Denswill uit de jeugd er nog aan, die we daar eventueel net als van Rhijn op de vleugel ervaring kan opdoen. Desnwil is meer een CV, maar ook Dijks komt eraan. Op zich zou een versterking op LB best kunnen, maar ik denk niet dat het een prio is. Bovendien heeft de Boer gedurende de afgelopen 2 seizoenen steeds weer vertrouwen gehouden in de groep terwijl er overal om hem heen lekker opportunistisch werd gereageerd. Frank lacht het laatst en het hardst. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 11:19 schreef Eide het volgende:[..] Desnwil is meer een CV, maar ook Dijks komt eraan. Op zich zou een versterking op LB best kunnen, maar ik denk niet dat het een prio is. Bovendien heeft de Boer gedurende de afgelopen 2 seizoenen steeds weer vertrouwen gehouden in de groep terwijl er overal om hem heen lekker opportunistisch werd gereageerd. Frank lacht het laatst en het hardst. Denswil is inderdaar een CV maar van Rhijn ook, en van Rhijn kan nu ervaring op doen op de RB tot dat hij het overneemt van Alderweireld in het centrum. Denswil zal dus volgend seizoen goed als 3e zijn om LB of in het centrum te spelen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Volgend seizoen zal Fischer waarschijnljk aansluiten bij de A-selectie dus lijkt het me een groot talent en lijkt hij me 3e keus achter Boerrigter en Ebicilio. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 10:59 schreef Eide het volgende:@sanderafca1986 Ik hoop het wel maar de ervaring leert toch dat de voetballerij een groot feest van bewust en onbewust lekken naar de media is, zeker bij de grote clubs want in de krant staan = exposure = inkomsten voor de sponser. En er zijn ook al veel namen die de ronden doen. Moisander, Chivu, Narsingh, Elia, Nuytinck, en Schone is al binnen. En dat zijn de mensen waar Ajax interesse in heeft uitgesproken, wie weet wie men verder nog in de peiling heeft. Uiteindelijk zoekt men natuurlijk niet zo veel he. Een buitenspeler, en vervanging voor als bijvoorbeeld Vertonghen vertrek. Met 2 of 3 transfers kan Ajax er eigenlijk al wel zijn. Schone is al 1, dan nog een vervanger voor Jantje en een buitenspeler.... en wat heeft Ajax daarbuiten dan nog nodig? Ja precies.maar we wachten gewoon af en ik denk zelf dat we met dit elftal niet veel spelers nodig hebben. Ik denk zelf rond de 4 spelers die komen.schone is gekomen als vervanger assati en lodiero en dan aanvulling jeugd.narsingh rechtsvoor de rest jeugd je hebt ook een heel goed buitenspeler lopen en dat is fischer.rechtsback als van der wiel vertrekt niemand.want daar heb je al vervangers staan linksback weet ik niet misschien toch gratis poulsen ophalen en 2 centrale verdedigers 1 die er kan staan als vervanger voor verthonghen en 1 die kan leren. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 11:02 schreef NatjosFC het volgende:we hebben Blind en Boilesen die met elkaar kunnen rouleren, daarbij komt Denswill uit de jeugd er nog aan, die we daar eventueel net als van Rhijn op de vleugel ervaring kan opdoen. ik zat meer te denken aan die linksback van de a1 ook een hele sterke jongen en centraal veltman ook een hele goeie.maar ja poulsen een heel goed optie op dit moment extra je weet maar nooit |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
De rest lekker zo laten geen miljoenen uitgeven,terwijl het niet hoeft. En dat doet frankie niet ik heb sinds jaren eindelijk vertrouwen in een trainer die ipv miljoenen uitgeeft ook de jeugd de kans geeft |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Mitchell Dijks
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 12:16 schreef sanderafca1986 het volgende:[..] ik zat meer te denken aan die linksback van de a1 ook een hele sterke jongen en centraal veltman ook een hele goeie.maar ja poulsen een heel goed optie op dit moment extra je weet maar nooit Poulsen doet het goed, maar waarom hem salaris betalen als je Blind hebt die het op dit moment beter doet dan Poulsen en Boilesen die nog jong is en we mogen niet vergeten dat hij ook een groot talent is dus lijkt me dat Boilesen 1e keus is en dan Blind 2e. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 12:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] Poulsen doet het goed, maar waarom hem salaris betalen als je Blind hebt die het op dit moment beter doet dan Poulsen en Boilesen die nog jong is en we mogen niet vergeten dat hij ook een groot talent is dus lijkt me dat Boilesen 1e keus is en dan Blind 2e. Ik zeg niet dat we poulsen moeten,ik heb het ook over dijks uit de a1 ook een hele goeie.maar ik bedoel eigenlijk extra voor het geval. tot nu toe presteert blind goed,maar dat was voor die indrukwekende reeks van dertien overwinningen een zwakke schakel en boilesen is oorspronkelijk een groot talent maar hoe komt hij terug uit dit slepende blessure en ik heb het over groot talenten wel vaker gehoord tobiassen was ook een grote tot aan zijn blessure. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote: Ja deze vaak zien spelen word ook een grote dit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je hebt daar best een prima punt hoor. We hebben het voorbehoud over Blind hier ook al gemaakt. Punt met talenten is vaak dat als ze in vorm zijn prima mee kunnen maar dat uit vorm ook meteen leidt tot hele slechte prestaties. De ondergrens is dan nog te laag. Ook bijvoorbeeld Toby Alderweireld heeft daar nog wel last van.
Dan zou een tussenpaus in de vorm van Poulsen een mogelijkheid zijn. Maar hij zit dan wel onze eigen talenten "in de weg". Ik neem aan dat Frank de Boer al lang weet wat hij wil. Ik ga het wel beleven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 12:54 schreef Eide het volgende:Je hebt daar best een prima punt hoor. We hebben het voorbehoud over Blind hier ook al gemaakt. Punt met talenten is vaak dat als ze in vorm zijn prima mee kunnen maar dat uit vorm ook meteen leidt tot hele slechte prestaties. De ondergrens is dan nog te laag. Ook bijvoorbeeld Toby Alderweireld heeft daar nog wel last van. Dan zou een tussenpaus in de vorm van Poulsen een mogelijkheid zijn. Maar hij zit dan wel onze eigen talenten "in de weg". Ik neem aan dat Frank de Boer al lang weet wat hij wil. Ik ga het wel beleven. maar ja, als je altijd een tussenpaus neemt waarneer komt een talent dan eens echt. poulsen is 27 en kan nog makkelijk 5 jaar mee maar 5 seizoenen wachten is dan veel te lang. daarom vind ik het ook het best al Viergever en Chivu komen voor LCV Chivu kan Viergever en andere verdedigers veel leren en kan een echte leider zijn volgens mij is hij al Aanvoerder bij Ajax geweest. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
Ja dat is zo dat zo speler onze talenten in de weg staat,maar als het team slecht draait zoals voor het winterstop zet je een talelent neer team draait slecht.en de talent is dan ver te zoeken.Je ziet naar de winterstop dat de grote mannen van AJAX beginnen te draaien,verthonghen,janssen,anita en zelfs vermeer die ons een paar keer goed redde dat blind of een talent ook gaat draaien.Maar krijg je dit volgend jaar weer dan is de winterstop weer dramatisch zelfs de cl.Daarom zou je best poulsen er bij kunnen nemen als ervaren kracht.En laat ik net lezen dat ie genoemd word frank de boer |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 13:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar ja, als je altijd een tussenpaus neemt waarneer komt een talent dan eens echt. poulsen is 27 en kan nog makkelijk 5 jaar mee maar 5 seizoenen wachten is dan veel te lang. daarom vind ik het ook het best al Viergever en Chivu komen voor LCV Chivu kan Viergever en andere verdedigers veel leren en kan een echte leider zijn volgens mij is hij al Aanvoerder bij Ajax geweest. chivu heb ik liever ook ja maar ik denk dat niet doorgaat jammer genoeg |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik ga er ook niet vanuit hoor, maar ik spreek gewoon mijn voorkeur uit. |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
Maar wat zal dan 2 goeie verdediges zijn uit dit lijstje die we zeker moeten hebben.
Chivu Gouweleeuw Mossiander Nuytick Viergever Of een ander.
En wat zal dan nog een goeie linksback zijn uit dit lijstje ook met onze jeugd natuurlijk
Ligeon Blind Boilesen Dijks Poulsen En de rest wat in de a1 of jong ajax loopt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 13:20 schreef sanderafca1986 het volgende:Maar wat zal dan 2 goeie verdediges zijn uit dit lijstje die we zeker moeten hebben. Chivu Gouweleeuw Mossiander Nuytick Viergever Of een ander. En wat zal dan nog een goeie linksback zijn uit dit lijstje ook met onze jeugd natuurlijk Ligeon Blind Boilesen Dijks Poulsen En de rest wat in de a1 of jong ajax loopt we zijn maar 1 CV nodig en dan zeg ik Viergever, Chivu kan er dan bij als leraar ofzo. of Chivu als tussenpaus tot dat Denswil doorbreekt. LB: 1e Boilesen 2e Blind 3e Dijks |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 09:03 schreef Hummel10 het volgende:die hebben een glazen bol ofzo dus aissaidi komt niet. Derk is nooit meer geblesseerd dus een linksbuiten is totaal niet nodig! NIet alles over 1 kam scheren.. Sluit me wel aan bij Amsterdammer calimero... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja............. hij weet ook al hoe calimero jankt!!! Dus kan niet anders dan dat we hem eindelijk hebben gespot! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 13:43 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja............. hij weet ook al hoe calimero jankt!!! Dus kan niet anders dan dat we hem eindelijk hebben gespot! ;-) Whahaha, tsjaa... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Vind Chivu een goede speler, maar kan ook in het rijtje: "Ik kom OOIT terug, maar nu nog even niet! Nee, pas wanneer men achter een rollator loopt zeker?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 14:58 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Vind Chivu een goede speler, maar kan ook in het rijtje: "Ik kom OOIT terug, maar nu nog even niet! Nee, pas wanneer men achter een rollator loopt zeker?? hahah inderdaad. had graag chivu en nuytink gezien ippie, chivu die alderweireld een leider maakt. en daarna alderwireld naast nuytink. helaas |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Onderstaande tekst komt van Voetbalprimeur.nl. Helemaal onderaan staat dat Ajax volgens de boulevardkrant "Bild" interesse heeft in Boulahrouz. Aangezien dit het geruchtentopic is plaats ik hem hier maar even bij..
Als vervanger van Vertonghen wordt er gezegd maar dat lijkt mij toch niet? Hij speelt al tijden rechtsback daarnaast is het een rechtspoot. Maar goed, hij is gratis, 30 jaar, international en heeft veel ervaring. En volgens mij een voorbeeldig prof. Misschien een koopje aangezien hij wel centraal zou kunnen spelen en tevens als back-up rechtsback kan fungeren. Een nieuwe Ooijer zal ik maar zeggen..
"Vertrek Boulahrouz valt Stuttgart zwaar
Khalid Boulahrouz vertrekt na dit seizoen bij VfB Stuttgart. De Nederlandse international gaat na vier seizoenen bij de Duitse club op zoek naar een nieuwe uitdaging. Dat maakte technisch directeur Fredi Bobic van Stuttgart donderdag bekend. "Dit afscheid valt ons zwaar, Khalid is een fantastische speler met een goede mentaliteit", aldus Bobic. De dertigjarige verdediger uit Maassluis verruilde Chelsea in 2008 voor Stuttgart.
Boulahrouz speelde eerder voor onder meer RKC Waalwijk, Hamburger SV en Sevilla. De rechtsback is een vaste waarde in de selectie van het Nederlands elftal, waarmee hij komende zomer naar het EK gaat.
Bild meldt donderdag dat Boulahrouz in de belangstelling van Ajax zou staan, de Amsterdammers zien in de verdediger een mogelijke vervanger van Jan Vertonghen. Ook AC Milan werd eerder al genoemd bij het rijtje geïnteresseerden."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door BRW -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
http://www.ajaxnieuws.eu/ajax1/de-boer-wil-selectie-voor-het-ek-rond-hebben/
lijkt me goed nieuws, betekent dus dat er na het weekend weer slagvaardig gehandeld zal worden, ik denk: dat we de eerste nieuwtjes over Narsingh en een vervanger van Jantje maandag tot woensdag wel zullen horen.
Thijs Slegers tweette dat hij wist dat Ajax op dit moment niet verder gaat dan 3 miljoen PSV zou daarom meer kans maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: narsingh zal naar psv gaan. elia moet je niet aatrekken. die gast zit alleen maar op de bank daar. groot risico |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Ajax moe gewoon Assaidi en Narsingh halen en Sulejmani verkopen! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: vergeet niet dat Sulejmani met een blessure heeft gevoetbalt en de laatste weken niet heeft gevoetbalt, voor zijn blessure speelde hij goed. er is geen enkele reden Assaidi aan te trekken. Verlengen met Sulejmani en Narsingh aantrekken.
Narsingh heeft een goed seizoen gedraaid en kan ons zeker versterken, als hij in de kleine ruimte en de korte pasen nog iets beter word kan Ajax nog heel veel aan hem hebben. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:49 schreef NatjosFC het volgende:[..] vergeet niet dat Sulejmani met een blessure heeft gevoetbalt en de laatste weken niet heeft gevoetbalt, voor zijn blessure speelde hij goed. er is geen enkele reden Assaidi aan te trekken. Verlengen met Sulejmani en Narsingh aantrekken. Narsingh heeft een goed seizoen gedraaid en kan ons zeker versterken, als hij in de kleine ruimte en de korte pasen nog iets beter word kan Ajax nog heel veel aan hem hebben. Lijkt wel moeilijker te worden om Narsingh aante trekken gaat het nog wel door? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] narsingh zal naar psv gaan. elia moet je niet aatrekken. die gast zit alleen maar op de bank daar. groot risico Elia is inderdaad een gevaarlijke optie op dat punt maar hij zit niet voor niets steeds bij het nederlands elftal dus die zal van Marwijk echt wel overtuigen.
Narsingh en PSV is nog helemaal niks van zeker, die jongen wil echt veel liever naar Ajax, daarom denk ik dat we na het weekend de geruchten over Ajax en Narsingh wel zullen op vangen en dat hij gewoon naar Ajax komt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:51 schreef AFC M&M het volgende:[..] Lijkt wel moeilijker te worden om Narsingh aante trekken gaat het nog wel door? met concurentie van PSV is het wel moeilijker maar als Ajax er met heerenveen uitkomt is in principe alles geregeld. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:51 schreef AFC M&M het volgende:[..] Lijkt wel moeilijker te worden om Narsingh aante trekken gaat het nog wel door? Dubbelpost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 16:52 schreef NatjosFC het volgende:[..] Elia is inderdaad een gevaarlijke optie op dat punt maar hij zit niet voor niets steeds bij het nederlands elftal dus die zal van Marwijk echt wel overtuigen. Narsingh en PSV is nog helemaal niks van zeker, die jongen wil echt veel liever naar Ajax, daarom denk ik dat we na het weekend de geruchten over Ajax en Narsingh wel zullen op vangen en dat hij gewoon naar Ajax komt. vind het nog steeds knap dat jullie is de kop van anrsingh kunnen kijken. hij vind ajax en psv alle 2 mooie clubs. als psv meer bied, is tie pleite |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
Hierbij de selectie van Ajax zoals die er op dit moment uit ziet, met het oog op volgend seizoen.
Doelmannen:
01 | Kenneth Vermeer (Ned) Doelman (c. 2015) 12 | Jasper Cilissen (Ned) Doelman (c. 2015) ?? | Mickey van der Hart (Ned) Doelman (c. 2015)
Verdedigers: 03 | Toby Alderweireld (Bel) Verdediger (c. 2014) 15 | Nicolai Boilesen (Den) Verdediger (c. 2015) 17 | Daley Blind (Ned) Verdediger (c. 2013) 42 | Dico Koppers (Ned) Verdediger (c. 2015) 31 | Ricardo van Rhijn (Ned) Verdediger (c. 2015) 34 | Ruben Ligeon (Ned) Verdediger (c. 2016)
Middenvelders 05 | Vurnon Anita (Ned) Verdiger, Middenvelder (c. 2014) 06 | Eyong Enoh (Kam) Middenvelder (c. 2015) 08 | Christian Eriksen (Den) Aanvaller (c. 2014) 25 | Thulani Serero (ZAf) Aanvaller (c. 2015) 29 | Mats Rits (Bel) Middenvelder (c. 2013) 10 | Siem de Jong (Ned) Middenvelder (c. 2015) 16 | Theo Janssen (Ned) Middenvelder (c. 2013) 39 | Davy Klaassen (Ned) Middenvelder (c. 2016) ?? | Lasse Schöne (Den) Middenvelder (c. 2015) ?? | Roly Bonevatia (Ned) Middenvelder (c. 2013)
Aanvallers: 09 | Kolbeinn Sigthórsson (IJs) Aanvaller (c. 2015) 21 | Derk Boerrigter (Ned) Aanvaller (c. 2014) 23 | Araz Özbiliz (Ned) Aanvaller (c. 2014) 11 | Lorenzo Ebecilio (Ned) Aanvaller (c. 2014) 07 | Miralem Sulejmani (Ser) Aanvaller (c. 2013) 37 | Jody Lukoki (Ned) Aanvaller (c. 2015) ?? | Geoffrey Castillion (Ned) Aanvaller (c. 2013)
Aankomend talent:
Verdedigers: 44 | Joël Veltman (Ned) Verdediger (c. 2013) 32 | Stefano Denswil (Ned) Verdediger (c. 2015) ?? | Mitchell Dijks (Ned) Verdediger (c. 2015)
Middenvelders: 33 | Joeri de Kamps (Ned) Middenvelder (c. 2013)
Aanvallers: 35 | Viktor Fischer (Den) Aanvaller (c. 2014) 41 | Lesley de Sa (Ned) Aanvaller (c. 2016)
Het lijkt me toch wel algemeen bekend dat Jan en Greg vertrekken, dus heb ik ze alvast uit het overzicht gehaald. Aisatti, Lodeiro, Silva, Bulykin & Kip hebben aflopend contract, dus tot op heden horen ze niet bij selectie voor volgend jaar. Huurlingen Castillion en Bonevatia krijgen een kans in de voorbereiding. Huurlingen Sneijder en Jozefzoon mogen vertrekken. Verloren spitsen El Ham en Cvitanich zullen ook wel worden verkocht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door RJ -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 11:37 schreef Ajx het volgende:Ik denk dat er sowieso 1 CV bij moet, en dan hoop ik Chivu nog... Daarnaast lijkt me een dubbele deal met Gouweleeuw en Narsingh voor +/- 10 miljoen en dan Ebecilio en een andere jeugdspeler die het nog net niet is erbij voor verhuur van 1/2 jaar. Kan Marco ze daar rustig verbeteren :-P Ik denk verder dat we nog een soort multifunctionele verdediger nodig hebben, want we hebben toch ook een rechtsback nodig en een linksback? Verder denk ik dat we op het middenveld vrij weinig nodig hebben, daar komt nog wat en zijn we al ijzersterk, met toch echt voor 3 plaatsjes voor 6/7 spelers! In de spits hebben we dan Siggi en Castillion en dan komt er vanuit de A toch weer zo'n grote neger bij? Gravenberch ofzo dacht ik? En op de vleugels staan we redelijk denk ik? Grootste probleem ligt dus echt achterin!! de boer wil een 2de sits. casstillion gaat het niet worden, en terrecht want bakte er vrij weinig van bij rkc |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 17:12 schreef RJ het volgende:Hierbij de selectie van Ajax zoals die er op dit moment uit ziet, met het oog op volgend seizoen. Doelmannen: 01 | Kenneth Vermeer (Ned) Doelman (c. 2015) 12 | Jasper Cilissen (Ned) Doelman (c. 2015) ?? | Mickey van der Hart (Ned) Doelman (c. 2015) Verdedigers: 03 | Toby Alderweireld (Bel) Verdediger (c. 2014) 15 | Nicolai Boilesen (Den) Verdediger (c. 2015) 17 | Daley Blind (Ned) Verdediger (c. 2013) 42 | Dico Koppers (Ned) Verdediger (c. 2015) 31 | Ricardo van Rhijn (Ned) Verdediger (c. 2015) 34 | Ruben Ligeon (Ned) Verdediger (c. 2016) Middenvelders 05 | Vurnon Anita (Ned) Verdiger, Middenvelder (c. 2014) 06 | Eyong Enoh (Kam) Middenvelder (c. 2015) 08 | Christian Eriksen (Den) Aanvaller (c. 2014) 25 | Thulani Serero (ZAf) Aanvaller (c. 2015) 29 | Mats Rits (Bel) Middenvelder (c. 2013) 10 | Siem de Jong (Ned) Middenvelder (c. 2015) 16 | Theo Janssen (Ned) Middenvelder (c. 2013) 39 | Davy Klaassen (Ned) Middenvelder (c. 2016) ?? | Lasse Schöne (Den) Middenvelder (c. 2015) ?? | Roly Bonevatia (Ned) Middenvelder (c. 2013) Aanvallers: 09 | Kolbeinn Sigthórsson (IJs) Aanvaller (c. 2015) 21 | Derk Boerrigter (Ned) Aanvaller (c. 2014) 23 | Araz Özbiliz (Ned) Aanvaller (c. 2014) 11 | Lorenzo Ebecilio (Ned) Aanvaller (c. 2014) 07 | Miralem Sulejmani (Ser) Aanvaller (c. 2013) 37 | Jody Lukoki (Ned) Aanvaller (c. 2015) ?? | Geoffrey Castillion (Ned) Aanvaller (c. 2013) Aankomend talent waarvan enigszins verwacht mag worden dat we ze zullen gaan zien komend seizoen. Verdedigers: 44 | Joël Veltman (Ned) Verdediger (c. 2013) 32 | Stefano Denswil (Ned) Verdediger (c. 2015) | Mitchell Dijks (Ned) Verdediger (c. 2015) Middenvelders: 33 | Joeri de Kamps (Ned) Middenvelder (c. 2013) | Ricardo Kip (Ned) Middenvelder (c. 2012 Aanvallers: 35 | Viktor Fischer (Den) Aanvaller (c. 2014) 41 | Lesley de Sa (Ned) Aanvaller (c. 2016) Het lijkt me toch wel algemeen bekend dat Jan en Greg vertrekken, dus heb ik ze alvast uit het overzicht gehaald. Aisatti, Lodeiro, Silva & Bulykin hebben aflopend contract, dus tot op heden horen ze niet bij selectie voor volgend jaar. Huurlingen Castillion en Bonevatia krijgen een kans in de voorbereiding. Huurlingen Sneijder en Jozefzoon mogen vertrekken. Verloren spitsen El Ham en Cvitanich zullen ook wel worden verkocht. je kunt niet in een seizoen 7 talenten laten doorbreken. hooguit 2 of 3 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 17:12 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] vind het nog steeds knap dat jullie is de kop van anrsingh kunnen kijken. hij vind ajax en psv alle 2 mooie clubs. als psv meer bied, is tie pleite als ie niet komt dan maken we hem af met sportieve wraak. het beste idee om hem naar Ajax te laten komen is gewoon Frankie laten zeggen:
Als je niet komt jonge, stuur ik Wesley op je af!
haha dan weet ie het wel. |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
Hierbij mijn persoonlijke voorkeur:
Verkopen: Vertongen VD Wiel Cvitanich El Ham Ebecilio Bonevatia Castillion Sneijder Jozefzoon
Verlengen Sulejmani (lager salaris) Veltman (Top talent) Boerrigter (Toekomstig sterkhouder) Alderweireld (Toekomstig sterkhouder)
Aankopen: Narsing (gewoon 5 mil. betaling, betaald hij dubbel en dwars terug.) (10x betere investering dan elia of assaidi.) Moisander (bij gebrek aan beter... had liever chivu gezien.) Nuytink (voor de toekomst) Buttner (beter dan nog een Deen a la Poulsen en Nederlander bovendien)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door RJ -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 17:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] als ie niet komt dan maken we hem af met sportieve wraak. het beste idee om hem naar Ajax te laten komen is gewoon Frankie laten zeggen: Als je niet komt jonge, stuur ik Wesley op je af! haha dan weet ie het wel. hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2012 - 17:24 schreef RJ het volgende:Hierbij mijn persoonlijke voorkeur: Verkopen: Vertongen VD Wiel Cvitanich El Ham Ebecilio Bonevatia Castillion Sneijder Jozefzoon Verlengen Sulejmani (lager salaris) Veltman (Top talent) Boerrigter (Toekomstig sterkhouder) Alderweireld (Toekomstig sterkhouder) Aankopen: Narsing (gewoon 5 mil. betaling, betaald hij dubbel en dwars terug.) (10x betere investering dan elia of assaidi.) Moisander (bij gebrek aan beter... had liever chivu gezien.) Buttner (beter dan nog een Deen a la Poulsen en Nederlander bovendien) moisander niet, dan liever douglas, en nog liever nuytink |
|
|
|