|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 12:49 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ik verwacht zeker niet dat ons AJAX interesse heeft in Boularouz. Dit moet een gerucht zijn. Ik zie geen enkele reden waarom dat wij deze speler gaan halen. Hij moet bij stuttgart weg, omdat hij 3 miljoen per jaar verdient!! Dit zijn bedragen die AJAX nooit zal gaan betalen. Verder is het een rechtbenige speler die voornamelijk rechtsback staat. Daar hebben we al twee goede talenten voor, waarvan Van Rhijn verreweg de nr. 1 is. Verder al zou Boularouz in het centrum komen te spelen heb je twee rechtsbenige spelers in het centrum. Of zou het zo zijn dat Toby moet vrezen voor zijn plek??? Ook dat kan ik me niet voorstellen. Boularouz de functie/plek van Ooijer geven, dat kan, maar dan heb je wel een duur alternatief. Mijn persoonlijke voorkeur is Poulsen (transfervrij). Zet hem Linksback, en Boilesen naar het centrum. Verder het beleid van AJAX is dat er doorstroming komt vanuit de jeugd. Gebruik die dan ook. Wat wel een punt van zorg is, is de rechtsbuiten plaats. Ik weet niet of Mickey genoeg brengt voor ons AJAX. Soms heb ik het idee dat hij weer zijn oude vorm terug heeft, maar een wedstrijd later schiet hij geen deuk in een pak boter. + 1 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 18:15 schreef remco k het volgende:http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/41514/ajax-richt-haar-pijlen-nu-op-boulahrouz/Ajax wil deze zomer minimaal een versterking halen voor haar achterhoede. Met het aanstaand lijkende vertrek van zowel Gregory van der Wiel als Jan Vertonghen zal nieuw bloed ook nodig zijn wil Ajax weer meedoen om de prijzen in Nederland en een goed figuur slaan in de Champions League. Diverse namen passeerde de afgelopen dagen al de revue, zoals Bram Nuytinck, Nicklas Moisander en Christian Chivu. Nu Khalid Boulahrouz heeft aan gegeven te gaan vertrekken bij VfB Stuttgart, lijkt een terugkeer naar de club waar hij de jeugdopleiding doorliep een optie. Zeker omdat voor Ajax Chivu te duur lijkt. Als Boulahrouz komt zou hij de taak van pure mandekker op zich moeten nemen, terwijl zijn kompaan Toby Alderweireld dan voor de opbouw zou moeten zorgen bij de Ajacieden. Als wij afhankelijk worden van de opbouw van Toby dan ligt heel Nederland in een deuk ,juist elke tegenstander van Ajax lieten Toby opbouwen omdat hij daar zo vreselijk beperkt in is,dus aub GEEN Boular/die is opbouwend ook al zo beperkt. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Gisteren dook er een gerucht op dat Ajax naast de 'Nieuwe Lució' had gegrepen, ene Mario Fernandes.
Er lopen genoeg goede verdedigers rond in Zuid Amerika, die ook goedkoper zijn .. kwestie van goed scouten :). |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
las net dat schalke elia ook wil hebben! niet verkeerd. wij narsingh en hun een koppel elia-huntelaar! nice
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 19:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk precies het zelfde.....heel graag Maduro...allen die blijft waarschijnlijk nog een paar jaar in Spanje...geef hem eens ongelijk.... Maduro? whaha ik heb stront sneller zien lopen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 11:57 schreef nora het volgende:[..] Als wij afhankelijk worden van de opbouw van Toby dan ligt heel Nederland in een deuk ,juist elke tegenstander van Ajax lieten Toby opbouwen omdat hij daar zo vreselijk beperkt in is,dus aub GEEN Boular/die is opbouwend ook al zo beperkt. daarom zijn ze ook geintresseerd in Moisander, die is aan de bal wel goed. Viergever zie ik dan nog liever komen, maar ja ik denk dat Alderweireld ook wel gegroeid is in de opbouw dit jaar. we zullen vanzelf zien wie er komt, ik hoop op Viergever, maar ik denk dat Frank voor Moisander gaat. en als Moisander komt wens ik hem veel succes. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 13:24 schreef NatjosFC het volgende:[..] daarom zijn ze ook geintresseerd in Moisander, die is aan de bal wel goed. Viergever zie ik dan nog liever komen, maar ja ik denk dat Alderweireld ook wel gegroeid is in de opbouw dit jaar. we zullen vanzelf zien wie er komt, ik hoop op Viergever, maar ik denk dat Frank voor Moisander gaat. en als Moisander komt wens ik hem veel succes. alderweireld is gegroeid, maar vanaf het moment dat vertonghen ook weer beter werdt. moisander is aan de bal inderdaad redelijk goed, dat is dan ook alles. viergever vind ik ook geen ajax verdediger. vind ddat duo van vitesse nogmaals erg goed. kashia en kallas |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 13:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] alderweireld is gegroeid, maar vanaf het moment dat vertonghen ook weer beter werdt. moisander is aan de bal inderdaad redelijk goed, dat is dan ook alles. viergever vind ik ook geen ajax verdediger. vind ddat duo van vitesse nogmaals erg goed. kashia en kallas idd die zie ook liever komen dan Nuytinck, Nuytinck is een groot talent maar die andere zijn nog jonger, Kashia en Kalasz zijn nog jong. Kashia lijkt me een goede maar die andere Kalasz is volgens mij een linkspoot en een groot talent. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 13:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] idd die zie ook liever komen dan Nuytinck, Nuytinck is een groot talent maar die andere zijn nog jonger, Kashia en Kalasz zijn nog jong. Kashia lijkt me een goede maar die andere Kalasz is volgens mij een linkspoot en een groot talent. een van die 2 maakt ook heel weinig overtredingen zeiden ze laatst. weet niet meer wie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maargoed dit is van voetbalzone.nl |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het seizoen zit er bijna op voor Ajax en in de maanden die voor de boeg liggen, moet Frank de Boer proberen de as van het team intact te houden. Men houdt al rekening met een vertrek van aanvoerder Jan Vertonghen en rechtsback Gregory van der Wiel, maar ook in aanvallend opzicht doet Ajax wellicht zaken. SovSport brengt zaterdag naar buiten dat Kuban Krasnodar het voorzien heeft op vleugelaanvaller Aras Özbiliz.
Özbiliz debuteerde vorig seizoen onder Martin Jol in het eerste elftal van Ajax. Mede door blessures en concurrentie kwam hij sindsdien echter niet volledig uit de verf in Amsterdam. Vorig seizoen scoorde hij eenmaal tegen Heracles Almelo en deze jaargang was het raak tegen Manchester United en Excelsior, maar behoudend die duels liet Özbiliz geen daverende indruk achter.
Kuban Krasnodar, de huidige nummer acht van de Premjer Liga, zou zijn tot 2013 lopende contract graag willen afkopen. De Moskouse formatie heeft reeds een Armeense prof onder contract staan, Yura Movsisyan. Özbiliz moet de tweede aanwinst worden. Volgende week wordt de buitenspeler van Ajax geopereerd aan zijn scheenbeen. Zijn laatste bijdrage was een invalbeurt van twee minuten in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen.
Vorige maand zei Özbiliz op de clubwebsite van Ajax nog dat hij 'heel wat had in te halen' bij de club. Door wat ik allemaal heb meegemaakt aan blessures, koester ik nu elk moment dat ik kan spelen. Dat is echt zo. Ik zal Ajax ook altijd dankbaar blijven dat ze me destijds een contract hebben gegeven, terwijl ik midden in mijn revalidatie zat en het nog helemaal niet zeker was dat ik er goed uit zou komen. Ik ben een jongen van 22, maar als voetballer voel ik me eigenlijk een stuk jonger, zei hij toen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Paris Saint-Germain klopt binnenkort bij Ajax aan voor Gregory van der Wiel, zo meldt de Franse krant Le Parisien. Eigenlijk hadden de Fransen Dani Alves op het oog maar nu die bij Barcelona blijft lijkt Van der Wiel kandidaat nummer één. AjaxFanzone.NL De Franse topclub wil komend seizoen over een sterke rechterverdediger beschikken en vinden Gregory van der Wiel een uitstekende kandidaat. Geld is geen probleem meer in het Parc des Princes en zodoende lijkt een akkoord een kwestie van tijd. Ajax vraagt tien miljoen euro; een vraagprijs die Valencia eerder te hoog vond. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 13:45 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] een van die 2 maakt ook heel weinig overtredingen zeiden ze laatst. weet niet meer wie ik hoorde laatst ergens dat ze ook al heel vaak de 0 hadden gehouden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt. vind het 2 prima verdedigers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik ben dan ook iemand die een wedstrijd gaat kijken en hele tijd puur naar een speler gaat kijken i.p.v naar de rest van de wedstrijd. zo krijg je voor jezelf een beter beeld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik hoor wel dat je hem de laatste jaren niet meer volgt....idd oogt hij niet snel net als Vertonghen....maar is sneller dan je denkt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 13:24 schreef NatjosFC het volgende:[..] daarom zijn ze ook geintresseerd in Moisander, die is aan de bal wel goed. Viergever zie ik dan nog liever komen, maar ja ik denk dat Alderweireld ook wel gegroeid is in de opbouw dit jaar. we zullen vanzelf zien wie er komt, ik hoop op Viergever, maar ik denk dat Frank voor Moisander gaat. en als Moisander komt wens ik hem veel succes. Alderweireld kan niet opbouwen daar heeft Nora gelijk in.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 14:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik hoor wel dat je hem de laatste jaren niet meer volgt....idd oogt hij niet snel net als Vertonghen....maar is sneller dan je denkt... juist brabo. jij let op! maduro is zeker wel een snelle speler. als tie speelt bij valencia, is tie vaal heel solide. en niet zo chaotisch als die adil rami en die matthieu sachterin. wat een kaartenpakkers zijn dan. als je daat solide kan zijn. kan je het hier zeker |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ook dat valt mee. hij is niet de beste. maar heeft zeker wel een geweldige crossbal als het moet! het beste is ook dat je een opbouwer hebt en een pure verdediger vind ik. zoals het destijds bij twente was met wielaert en douglas |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Reiss mag weg bij Vitesse omdat hij nog niet heeft gebracht wat er verwacht werd.
Ik denk dat Ajax hem zou moeten halen, ik vind dat echt een verschrikkelijk goede voetballer in potentie en ik denk dat de Boer de juiste man is om hem goed te laten voetballen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/232725/De_Boer_geeft_toe_Bttner_staat_op_Ajax_lijstje.html
De Boer geeft toe: Büttner staat op Ajax-lijstje
Ajax volgt Vitesse-verdediger Alexander Büttner. Dat bevestigde trainer Frank de Boer zondag na de 1-3 overwinning van zijn ploeg op de Arnhemmers.
De Amsterdamse kampioen is op zoek naar een extra linksback, Büttner voldoet aan de eisen die de club stelt. De naam van de 23-jarige Vitesse-speler is reeds gevallen bij Ajax. Of de Amsterdammers ook tot actie overgaan, wilde De Boer nog niet verklappen.
"Daar ga ik niet over speculeren. Maar hij staat wel op een lijstje", reageert De Boer tegenover dagblad De Gelderlander. Büttner maakte tot zijn zestiende deel uit van de jeugdopleiding van Ajax.
De voormalig aanvaller is in Arnhem bezig aan een goed seizoen. Vitesse-trainer John van den Brom achtte Büttner onlangs zelf rijp voor een plek in Oranje. "Omdat er niet zo veel goeie linksbacks zijn, Alexander een uitstekend seizoen doormaakt en Oranje een probleem heeft op links." |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 17:52 schreef remco k het volgende:Reiss mag weg bij Vitesse omdat hij nog niet heeft gebracht wat er verwacht werd. Ik denk dat Ajax hem zou moeten halen, ik vind dat echt een verschrikkelijk goede voetballer in potentie en ik denk dat de Boer de juiste man is om hem goed te laten voetballen.. als 2e spits? kan ie best wel invullen denk ik. alleen dan moet je wel weer uitkijken dat hij zijn neus niet meer volstopt en klote gedrag gaat vertonen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:18 schreef Eide het volgende:http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/232725/De_Boer_geeft_toe_Bttner_staat_op_Ajax_lijstje.htmlDe Boer geeft toe: Büttner staat op Ajax-lijstje Ajax volgt Vitesse-verdediger Alexander Büttner. Dat bevestigde trainer Frank de Boer zondag na de 1-3 overwinning van zijn ploeg op de Arnhemmers. De Amsterdamse kampioen is op zoek naar een extra linksback, Büttner voldoet aan de eisen die de club stelt. De naam van de 23-jarige Vitesse-speler is reeds gevallen bij Ajax. Of de Amsterdammers ook tot actie overgaan, wilde De Boer nog niet verklappen. "Daar ga ik niet over speculeren. Maar hij staat wel op een lijstje", reageert De Boer tegenover dagblad De Gelderlander. Büttner maakte tot zijn zestiende deel uit van de jeugdopleiding van Ajax. De voormalig aanvaller is in Arnhem bezig aan een goed seizoen. Vitesse-trainer John van den Brom achtte Büttner onlangs zelf rijp voor een plek in Oranje. "Omdat er niet zo veel goeie linksbacks zijn, Alexander een uitstekend seizoen doormaakt en Oranje een probleem heeft op links." geweldig dit, Buttner lijkt mij de perfecte linksback voor Ajax. kan verdedigend goed uit de voeten en heeft ook aanvallende kwaliteiten.
al lijkt het mij eerder dat ze Poulsen halen omdat hij transfervrij is, zelf hoop ik op Buttner. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] als 2e spits? kan ie best wel invullen denk ik. alleen dan moet je wel weer uitkijken dat hij zijn neus niet meer volstopt en klote gedrag gaat vertonen. Met de juiste begeleiding kan het misschien best wat worden. Voor zijn blessure was het in potentie de beste spits van de eredivisie. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:27 schreef NatjosFC het volgende:[..] geweldig dit, Buttner lijkt mij de perfecte linksback voor Ajax. kan verdedigend goed uit de voeten en heeft ook aanvallende kwaliteiten. al lijkt het mij eerder dat ze Poulsen halen omdat hij transfervrij is, zelf hoop ik op Buttner. Wat zou de vraagprijs van Vitesse zijn of kun je daar niets over zeggen? Als deze jongen gehaald wordt, is hij dan goed genoeg om eerste back te zijn of moeten we toch Boilesen en van Rhijn (ervanuit gaant dat VDWiel vertrekt) op de backposities neerzetten? Ik ken Buttner eigenlijk helemaal niet, vandaar deze vragen ;). |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:45 schreef Hummel10 het volgende:[..] Met de juiste begeleiding kan het misschien best wat worden. Voor zijn blessure was het in potentie de beste spits van de eredivisie. Wat zullen de lampjes blij zijn als hij in Amsterdam straks weer de sterren van de hemel speelt xd. Als Reis in vorm is, is het de beste spits van de Eredivisie. Je kunt het proberen maar succes is niet gegarandeerd en een heleboel zorgen wel, mbt. zijn cocaïnegebruik. Tis een gokje maar je kunt het altijd proberen, als je bereid bent om de zorgen en moeiten op de koop toe te nemen. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Iemand trouwens enig idee hoe het met de onderhandeling rondom Narsingh staat? En die rondom Moisander/Nuytinck? Ik lees er weinig meer over en ik ben eigenlijk bizar nieuwsgierig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:27 schreef NatjosFC het volgende:[..] geweldig dit, Buttner lijkt mij de perfecte linksback voor Ajax. kan verdedigend goed uit de voeten en heeft ook aanvallende kwaliteiten. al lijkt het mij eerder dat ze Poulsen halen omdat hij transfervrij is, zelf hoop ik op Buttner. Een extra linksback is geen overbodige luxe. Poulsen is iets meer ervaren en transfervrij. Maar buttner is jonger verdedigend en fysiek denk ik iets sterker! Ik ga denk toch ook voor Buttner! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:46 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Wat zou de vraagprijs van Vitesse zijn of kun je daar niets over zeggen? Als deze jongen gehaald wordt, is hij dan goed genoeg om eerste back te zijn of moeten we toch Boilesen en van Rhijn (ervanuit gaant dat VDWiel vertrekt) op de backposities neerzetten? Ik ken Buttner eigenlijk helemaal niet, vandaar deze vragen ;). Ken je Buttner niet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Van gezicht en van naam wel xd. Ik weet dat hij de linksback van Vitesse is, eerst in de jeugdopleiding van Ajax heeft gevoetbald. Maar ik heb hem nog maar heel erg weinig zien spelen, weinig Vitesse gekeken en vanmiddag voor Heerenveen-Feyenoord gekozen. Ik heb eigenlijk geen mening over hem en kan heel weinig over hem zeggen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Hij is een baas! Vind hem echt een goede speler en kan op de hele linkerflank uit de voeten! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:46 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Wat zou de vraagprijs van Vitesse zijn of kun je daar niets over zeggen? Als deze jongen gehaald wordt, is hij dan goed genoeg om eerste back te zijn of moeten we toch Boilesen en van Rhijn (ervanuit gaant dat VDWiel vertrekt) op de backposities neerzetten? Ik ken Buttner eigenlijk helemaal niet, vandaar deze vragen ;). vraagprijs kun je eigenlijk niks over zeggen. weet ook niet hoelang zijn contract nog duurt. maar ik ga er van uit dat het rond 5 miljoen zal liggen.
ik kan niet zeggen of we Buttner op LB moeten zetten als 1e back. naar mijn idee wel, maar anderen zullen daar mischien anders overdenken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:45 schreef Hummel10 het volgende:[..] Met de juiste begeleiding kan het misschien best wat worden. Voor zijn blessure was het in potentie de beste spits van de eredivisie. tja stond bij PSV garant voor doelpunten lijkt mij ook een goede spits, maar denk niet dat Ajax hem haalt. eigenlijk moeten we Sibon halen:P kan ooijer vervangen als ervaren man. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Filmpje gezien ;). Ziet er aardig uit, maar met zulke filmpjes kun je Lukoki ook de kwaliteiten van Messi toedichten, geeft niet altijd een eerlijk beeld. Doorgaans redelijk stabiel? |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] vraagprijs kun je eigenlijk niks over zeggen. weet ook niet hoelang zijn contract nog duurt. maar ik ga er van uit dat het rond 5 miljoen zal liggen. ik kan niet zeggen of we Buttner op LB moeten zetten als 1e back. naar mijn idee wel, maar anderen zullen daar mischien anders overdenken. Als wikipedia klopt heeft hij een contract tot 30 juni 2013, nog een jaartje dus. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Een extra linksback is geen overbodige luxe. Poulsen is iets meer ervaren en transfervrij. Maar buttner is jonger verdedigend en fysiek denk ik iets sterker! Ik ga denk toch ook voor Buttner! Buttner is Fysiek denk ik niet sterker aangezien zijn lengte. maar op snelheid wel. vertegenwoordigt ook nog tranfserwaarde voor ons aangezien hij 23 is. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:57 schreef NatjosFC het volgende:[..] tja stond bij PSV garant voor doelpunten lijkt mij ook een goede spits, maar denk niet dat Ajax hem haalt. eigenlijk moeten we Sibon halen:P kan ooijer vervangen als ervaren man. Neem Breuer er dan maar direct bij :P |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:58 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Als wikipedia klopt heeft hij een contract tot 30 juni 2013, nog een jaartje dus. dan zal het wel rond de 4 a 5 miljoen liggen. weet niet wat Vitesse voor hem wil hebben, maar ik heb het gevoel dat we daar snel achterkomen als Ajax een bod doet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Buttner is dit seizoen wel goed geworden. Hij is op zijn 11e naar Ajax gekomen en kon toen kiezen tussen Ajax en Vitesse. Hij heeft tot zijn 16e in de jeugdopleiding van Ajax gespeeld en is toen toch overgestapt naar Vitesse. Daar is hij dus tot de 1e 11 doorgedrongen. Buttner is nu 23.
Ik meen dat zijn contract in 2011 met 2 jaar is verlengd, dus tot 2013/14 ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 18:59 schreef NatjosFC het volgende:[..] dan zal het wel rond de 4 a 5 miljoen liggen. weet niet wat Vitesse voor hem wil hebben, maar ik heb het gevoel dat we daar snel achterkomen als Ajax een bod doet. Seizoen is nu zo goed als afgelopen, dus ik neem aan dat ze redelijk snel tot actie overgaan, welke speler dan ook. Ik neem aan dat het technische trio (Bergkamp, Jonk en de Boer) de transferzaken doen? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 19:00 schreef Eide het volgende:Buttner is dit seizoen wel goed geworden. Hij is op zijn 11e naar Ajax gekomen en kon toen kiezen tussen Ajax en Vitesse. Hij heeft tot zijn 16e in de jeugdopleiding van Ajax gespeeld en is toen toch overgestapt naar Vitesse. Daar is hij dus tot de 1e 11 doorgedrongen. Buttner is nu 23. en wat wil je daarmee zeggen? |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Gwn wat achtergrondinfo xd |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 19:01 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Seizoen is nu zo goed als afgelopen, dus ik neem aan dat ze redelijk snel tot actie overgaan, welke speler dan ook. Ik neem aan dat het technische trio (Bergkamp, Jonk en de Boer) de transferzaken doen? technisch directeur lijkt me. Frankie kan niet zomaar met geld gaan smijten. al zullen zij wel aangeven wie er bij moet komen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Gewoon, wat basis informatie over hem. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 19:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] technisch directeur lijkt me. Frankie kan niet zomaar met geld gaan smijten. al zullen zij wel aangeven wie er bij moet komen. En wie is de technisch directeur?? XD. Die hebben we niet meer, is met plan Cruijff afgeschaft. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Even iets heel anders dan transfers: Het nieuwe thuis tenue. Wat vinden we, wat willen we, wat denken we?
Ik zal aftrappen: Deze vond ik op internet, jammer van het rode randje onder aan de broek, maar wel erg mooi. Het is al weer een paar jaar oud dit ontwerp.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 19:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] technisch directeur lijkt me. Frankie kan niet zomaar met geld gaan smijten. al zullen zij wel aangeven wie er bij moet komen. Misschien af en toe wat verdiepen in Ajax aangezien we en geen Technisch Directeur hebben en omdat we die naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer gaan krijgen,het technisch hart wordt hiervoor verantwoordelijk met daarachter een financiele man.. En het technisch hart bestaat uit Frank de Boer Wim Jonk en Bergkamp. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: pfff. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 19:05 schreef Eide het volgende:Even iets heel anders dan transfers: Het nieuwe thuis tenue. Wat vinden we, wat willen we, wat denken we? Ik zal aftrappen: Deze vond ik op internet, jammer van het rode randje onder aan de broek, maar wel erg mooi. Het is al weer een paar jaar oud dit ontwerp. [ afbeelding ] En dan maar direct Pantelic terughalen?? XD. Als ik me niet vergis wilde Frank ook nog wel een jonge spits, natuurlijk geen Pantelic. Tenue ziet er mooi uit, liefst geen kraagje. Ik denk alleen wel dat de drie streepjes op de mouwen goed zichtbaar zijn en ook tot de hals worden doorgetrokken. Verder prima. |
|
|
|