|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Kroonprins wil niet op de foto met Feyenoord-shirt (FR-Fanatic)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: WEG MET HET KONINGSHUIS LEVE DE REPUBLIEK! |
|
|
|
kuipje
|
|
|
WASSENAAR - Ajax heeft in de top van het Huis van Oranje in elk geval één fan: prinses Máxima. In Villa Eikenhorst in Wassenaar zijn de voetballoyaliteiten netjes verdeeld over Ajax en Feyenoord en de Argentijnse topclubs Boca Juniors en River Plate. Dat heeft de Argentijnse ex-international Leopoldo Luque na terugkeer in Buenos Aires verteld in een uitgebreid interview met de krant La Nácion.
Luque was vorig week in Wassenaar om met 'dwaze moeder' Nora de Cortinas het boek 'Voetbal in een vuile oorlog' aan te bieden aan prinses Máxima. Luque, speler van het Argentijnse voetbalteam dat in 1978 in eigen land tegen Oranje de wereldtitel veroverde, doet samen met De Cortinas uitvoerig verslag van het bezoek. ''We hebben haar aangesproken bij haar voornaam,'' aldus De Cortinas.
''We zijn gevraagd niet te veel te vertellen,'' bekende Luque, maar hij wilde wel kwijt dat aan het einde van de visite prins Willem-Alexander zich bij het gezelschap voegde en dat er vanaf dat moment vooral over voetbal is gesproken.
De prins is fan van Feyenoord, aldus Leopoldo Luque, een voorkeur die reeds publiek geheim was. Máxima daarentegen steunt Ajax, en in eigen land Boca Juniors, de voormalige club van Maradona. (HET PAROOL)
http://www.parool.nl/parool/nl/13/Ajax/article/detail/66082/2008/12/05/Maxima-voor-Ajax-Willem-Alexander-voor-Feyenoord.dhtml |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Praat hij zichzelf nou tegen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is die Maxima dus ook een "dwaze moeder"? 020,pfff.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Te koop:
Oude zwarte suzuki Swift, kleur zwart.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ff apeldoorn bellen! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
Toen zei ik: 'Koninklijke Hoogheid, u begrijpt er echt niets van. Feyenoord en voetbal zijn zaken die je niet met elkaar moet verbinden. Je bent voor altijd Feyenoord-fan, hoe ze ook spelen.'
dit vind ik echt het mooiste stukje van de hele tekst. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Was al niet koningsgezind, maar nu..............! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Was wel koningsgezind, maar nu........?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 11:14 schreef kuipje het volgende:WASSENAAR - Ajax heeft in de top van het Huis van Oranje in elk geval één fan: prinses Máxima. In Villa Eikenhorst in Wassenaar zijn de voetballoyaliteiten netjes verdeeld over Ajax en Feyenoord en de Argentijnse topclubs Boca Juniors en River Plate. Dat heeft de Argentijnse ex-international Leopoldo Luque na terugkeer in Buenos Aires verteld in een uitgebreid interview met de krant La Nácion. Luque was vorig week in Wassenaar om met 'dwaze moeder' Nora de Cortinas het boek 'Voetbal in een vuile oorlog' aan te bieden aan prinses Máxima. Luque, speler van het Argentijnse voetbalteam dat in 1978 in eigen land tegen Oranje de wereldtitel veroverde, doet samen met De Cortinas uitvoerig verslag van het bezoek. ''We hebben haar aangesproken bij haar voornaam,'' aldus De Cortinas. ''We zijn gevraagd niet te veel te vertellen,'' bekende Luque, maar hij wilde wel kwijt dat aan het einde van de visite prins Willem-Alexander zich bij het gezelschap voegde en dat er vanaf dat moment vooral over voetbal is gesproken. De prins is fan van Feyenoord, aldus Leopoldo Luque, een voorkeur die reeds publiek geheim was. Máxima daarentegen steunt Ajax, en in eigen land Boca Juniors, de voormalige club van Maradona. (HET PAROOL) http://www.parool.nl/parool/nl/13/Ajax/article/detail/66082/2008/12/05/Maxima-voor-Ajax-Willem-Alexander-voor-Feyenoord.dhtml Dit is het PR-praatje. Zijn reactie in Afghanistan is de werkelijkheid. |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
gelukkig heeft maxima al gezegd dat hij een beetje dom is en sindsdien neem ik van het koningshuis niets meer serieus. alleen de brieven die ik krijg in naam der koningin neem ik serieus. |
|
|
|
|
feyezuid
|
|
|
Dan is de verkeerde buiten de piste gaan skieen! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 12:06 schreef feyenoord for life het volgende:gelukkig heeft maxima al gezegd dat hij een beetje dom is en sindsdien neem ik van het koningshuis niets meer serieus. alleen de brieven die ik krijg in naam der koningin neem ik serieus. humor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ach en zo vallen er met de dag steeds meer mensen tegen in dit land,kan hij er ook nog wel bij... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:Ach en zo vallen er met de dag steeds meer mensen tegen in dit land,kan hij er ook nog wel bij... Ik heb meer moeite met haar standpunt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Die lange......met die blaffer!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat heeft die inburgeringsexamen dan voor nut..? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Even een mopje!
Wat is dit...
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
het witte huis in de sneeuw? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Sneeuw in het witte huis? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nee man!!! Ga jij nou maar studeren!:) |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Een overbelichte foto van de villa van de prins in Mozambique? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ook een goeie, maar fout! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
De schitterend witte tanden van de prins na een bezoek aan de tandarts? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: wat verschikkelijk goor.. hoe kom je uberhaupt op zulke sites smeerpijp |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Ik geef het op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door Leonidas -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: en ik klik dit gewoon op mijn werk aan en denk.. WTF... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik was op marktplaats aan het zoeken naar een hamster voor me neef, en een barbie voor me nicht. tja... ken ik er nou aan doen? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lol. wel zieke zooi man... vond je chef ervan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gelukkig heb ik een kantoor voor mezelf, scheelt weer en de speakers stonden uit...
Denk dat mijn gezag op de afdeling enigszins aangetast was anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Chef ben ik zelf, mijn manager zit 150km verder op ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hier ook, kom em net op tijd wegklikken!!:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik snap er ook geen reet van.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
iedereen denk natuurlijk gelijk aan oh oh cherso barbie. en denk... nieuws!!! barbie is in de sloot gepleurd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Gelukkig heb ik een kantoor voor mezelf, scheelt weer en de speakers stonden uit... Denk dat mijn gezag op de afdeling enigszins aangetast was anders. was toch allang het geval?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Neuh, dat gaat wel aardig eigenlijk. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Maar we dwalen af, wat is dit!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: uitzicht van friso?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door craven -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oei! Dat is wel warm! |
|
|
|