|
|
HvHam
|
|
|
Leuk filmpje over Feyenoord bij de Landmacht:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
leuk filmpje!
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja leuk....,,,,,,,,,,,,,,,, meerwaarde 0,0 |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Wel lachen filmpje ja haha, Guidetti had t naar zijn zin in de tank hopelijk knalt er wat extra in volgend weekend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
dat is geen tank maar een cv 90 pantserwagen klein detail maar toch |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Care? Sensi zegt tank dan is het een tank, klaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: whaha,
hij verdient het. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is dat filmpje nou wieberen? Aangepast? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Denk dat t met je internet te maken heeft dan ofzo, bij mij doet ie het nog prima ^^. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Neusje aan het neuzelen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, mooi filmpje man. Leuk die lachende gezichten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Mmmmm, mijn oude collega's.. als ik daar nog had gewerkt... ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: en toch is het een cv90 |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Als het er uit ziet als een tank, ruikt als een tank en voelt als een tank wat is het dan? Precies, een Ford Ka. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
een tank is een voertuig dat een bemannig heeft die alle ten doel hebben om het kanon van een zwaar caliber te bedienen .Een cv 90 is een pantser wagen op rups waarin infanteristen worden vervoerd,het kanon wat hij heeft is ter ondersteuning,De cv 90 kan ook het gevecht aangaan met een tank maar kan zijn pantser niet doorboren,hij schakelt een vijandelijke tank uit door zijn richtmiddelen uit te schakelen. maar laten we het over voetbal hebben......... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik toch eens door had hoe je die mooie plaatjes kan copieren en erbij zetten.... maar ja ik weet alleen veel van militaire zaken duiken en feyenoord. maar ben bereid te leren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2012 - 21:13 schreef piet de paler het volgende:Als ik toch eens door had hoe je die mooie plaatjes kan copieren en erbij zetten.... maar ja ik weet alleen veel van militaire zaken duiken en feyenoord. maar ben bereid te leren. Plak de link van een plaatje tussen [img] en [/img] |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Haha! Is niet zo moeilijk maat, ik ga naar google.nl naar afbeeldingen. Daar zoek ik een .jpg plaatje, laten we zeggen een Feyenoord plaatje. Die klik je aan en klik je op afbeelding op ware grootte. Dan de link boven in kopieer je en zet je in een topic tussen [img] [/img]. Klaar is Kees, ehh Piet ^^ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat hebben we gemerkt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Die kan beter tot de zomerstop bij.de landmacht blijven trainen |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Als je het dan gelijk goed wil doen stuur hem dan gelijk kikvorsmannen opleiding met aansluitend een sniperopleiding voor wat extra doelgerichtheid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 00:26 schreef 12 het volgende:[..] Als je het dan gelijk goed wil doen stuur hem dan gelijk kikvorsmannen opleiding met aansluitend een sniperopleiding voor wat extra doelgerichtheid. Kikvorsmannen opleiding..? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Antiek woord voor duikert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat snap ik maar wat is het nut van zo'n opleiding.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Wordt die mentaal wat harder van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan is het goed, ik zeg DOEN.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
Als onze jongens zo getraind worden durft er geen tegenstander meer het veld op. Oftewel we zijn bij voorbaat al kampioen ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 april 2012 door 12 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ligt naast je toetsenbord d:-) |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Heb geloof ik ff een blond moment. Wat ligt er naast mijn toetsenbord(Behalve een hoop klerezooi op mn bureau)? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Kwartje is gevallen :) haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
gewoon even naar Marseille of via internet inschrijven sommige spelers laten tekenen ,bij de beste eenheid ter wereld .en in 4 of 6 jaat tijd weet je wat EERGEVOEL ,KAMERAADSCHAP,inhoudt en we zijn gelijk van wat spelers af.Misschien Luigi als je ergens op de bank ligt kun je hier aan denken. Voor de rest vond ik het een leuke stunt beetje hindernisbaantje en rijden in een CV 90.Maar meerwaarde ?????? |
|
|
|