|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
0-3
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Mooi, haal jij 'm ff op dan? Jij drinkt toch niet zoveel, dan kan ik gewoon tanken en aan de 'omnomnom' ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als we deze weten te winnen............ dan gaat t LOS..... kampioen of tweede.................................................................... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: bah, geen VOETBALVERSTAND! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Maar wel 3 punten , EIKEL!:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: voor Roda.... hebben wij toch geen zak aan LUL! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: PrutserT, Bossie Boe!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
wordt wel zwaar, pas op Mulki & Juncker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mulki & Juncker! Deurwaarderskantoor. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nou dan geef ik niet thuis |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze ronde gaat laten zien of je kampioenswaardig bent of niet. Van de 1e 6 heb je zelf 1 van de makkelijkste tegenstanders, samen met PSV. Mentaal moet je dus zo sterk zijn dat je deze kan winnen, kan je dat niet opbrengen, dan mag je je gaan richten op plaats 3-6. |
|
|
|
|
Richie
|
|
|
Op donderdag 05 april 2012 - 15:54 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende: Roda - feyenoord 1-2 h'veen- ajaks 2-1 az- twente 1-1 rkc - pisvee 1-1
Ik denk het ook echt, alleen miniem verschil. Roda-Feyenoord 1-3 Heerenveen-Ajax 3-1 AZ-Twente 2-2 RKC-PSV 1-2
AZ zijn gister murw gespeeld en hebben de kracht niet meer om bij te benen en te moeilijk programma.
Wij hebben echt kans op minimaal CL voorronde maar daar nemen we geen genoegen mee, eiegn kracht gewoon 5x winst en 1x gelijk tegen Heerenveen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van geel zal t wel geregeld hebben :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig doet Guyon weer mee hahaha
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Winnen we deze pot dan doen we écht mee. Verliezen we hem dan is het over, dit is één van de finales van dit seizoen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ik hoop niet dat PSV bij de eerste twee komt dan moeten wij alles winnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is sowieso het doel toch. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Je kon wel zien dat de scheidsrechter voor PSV was, Toivonen had gewoon rood moeten hebben, dit is nu al de twwede keer dat een club uit het zuiden geholpen wordt dan was hij geschorst geweest a.s. woensdag, afgelopen zaterdag had hij ook al twee spelers van Twente geel gegeven met opzet ze zijn nu geschorst komen niet uit het zuiden daarom, van Boekel wel, ik vind dat schandalig |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
We gaan het heel moeilijk krijgen, hoop echt dat we in grootse vorm zijn anders ben ik voor het eerst sinds weken bang dat we dik op onze kloten krijgen!! Dus iedereen volle bak!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 23:12 schreef bode het volgende:Je kon wel zien dat de scheidsrechter voor PSV was, Toivonen had gewoon rood moeten hebben, dit is nu al de twwede keer dat een club uit het zuiden geholpen wordt dan was hij geschorst geweest a.s. woensdag, afgelopen zaterdag had hij ook al twee spelers van Twente geel gegeven met opzet ze zijn nu geschorst komen niet uit het zuiden daarom, van Boekel wel, ik vind dat schandalig mwah dit rood?pffff in een finale gelijk rood geven....hmmmmm tjah
ik vind van niet als je dat wel doet verkracht je de wedstrijd.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 23:30 schreef willem v G het volgende:We gaan het heel moeilijk krijgen, hoop echt dat we in grootse vorm zijn anders ben ik voor het eerst sinds weken bang dat we dik op onze kloten krijgen!! Dus iedereen volle bak!! dikke lul voor je!
Feyenoord kampioen! |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote: Ja als we winnen krijg ik er zeker spontaan één!! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
1-4!! 2x Cissè 1x Guidetti 1x Vlaar. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 april 2012 door craven -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN olé olé.. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Na woensdag weten we of we verder kunnen dromen. Stel we winnen.. dan komen we wel heeeel dicht bij hoor! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: heb jij wel goed getikt de uitslag, je wil toch ook met je club Europa in |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: heb jij wel goed getikt de uitslag, je wil toch ook met je club Europa in |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: wel iets over dreven 4x Cisse, uitslag wel goed gun Gudetti, Bakkal, en Schaken ook 1 |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Wat woensdagavond al? heb je teveel eieren gehad met pasen |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 16:21 schreef jackyvw het volgende:Na woensdag weten we of we verder kunnen dromen. Stel we winnen.. dan komen we wel heeeel dicht bij hoor! dan moeten we hopen dat 020 verliest en de rest gelijk speeld |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Zit er op jouw toetsenbord geen "Enter" knop? Aangezien je voor elke regel een nieuwe post maakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vormer schiet er twee in eigen doel. |
|
|
|