|
|
Sensi
|
|
|
quote: Jah als je ziet wat zijn konijntjes vreten vind ik het niet gek dat ie em spaced nu. Haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
schaken lijkt geblesseerd |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: En staat continu buiten spel en pakt een rode kaart zoder dat er een Feyenoordert er geblesserd door raakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 20:02 schreef 12 het volgende:[..] En staat continu buiten spel en pakt een rode kaart zoder dat er een Feyenoordert er geblesserd door raakt. zo is dat!!!!:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ruben Schakenþ@RubenSchaken
Beste Peeps, kans is groot dat ik woensdag meega naar Kerkrade! Morgen weet ik meer! We moeten iig knallen laatste 6 wedstrijden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 22:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ruben Schakenþ@RubenSchaken Beste Peeps, kans is groot dat ik woensdag meega naar Kerkrade! Morgen weet ik meer! We moeten iig knallen laatste 6 wedstrijden... Kijk schaken snapt het al.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 19:53 schreef Sensi het volgende:[..] Jah als je ziet wat zijn konijntjes vreten vind ik het niet gek dat ie em spaced nu. Haha d:-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Nu krijg je een bitterballetje vriend!
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Gadver, je hebt van die ene al een hap genomen???
Heb je je bek verbrand!? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ruudje gaat freewheelend over het veld morgen,hopelijk... Lekker flierefluiten... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik hoop en reken op een zwaarbevochten overwinning: 2-3 |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 22:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ruben Schakenþ@RubenSchaken Beste Peeps, kans is groot dat ik woensdag meega naar Kerkrade! Morgen weet ik meer! We moeten iig knallen laatste 6 wedstrijden... wie is peeps?
wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag... nee dat weet ome pat wel hoor: 0-5 cisse opent op een assist van guidetti en cabral maakt er 2 zoals in het begin van het seizoen, hierdoor is real madrid van slag en betaald 500 miljoen voor cabral en ruilt ronaldo in die deal mee.
feyenoord kampioen 2012 t/m 2020 2013 t/m 2017 cl winnaar
dromen mag |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 12:12 schreef pat het volgende:[..] wie is peeps? wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag... nee dat weet ome pat wel hoor: 0-5 cisse opent op een assist van guidetti en cabral maakt er 2 zoals in het begin van het seizoen, hierdoor is real madrid van slag en betaald 500 miljoen voor cabral en ruilt ronaldo in die deal mee. feyenoord kampioen 2012 t/m 2020 2013 t/m 2017 cl winnaar dromen mag Dromen mag zeker, maar soms is op tijd naar de dokter gaan ook verstandig ;-P |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ze gaan het ons nog goed lastig maken denk ik. |
|
|
|
|
12
|
|
|
Roda gaat voetbal les krijgen als ze vol op de aanval willen gaan spelen. ik zeg 0-4 waar het ook makkelijk 0-7 had kunnen worden maar de scherpte die ze missen bij de 3 missers vergeef ik ze bij deze stand ;-) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Begint het al te kriebelen...
Stel nou dat AZ-Twente een gelijk spel word.. Heerenveen-020 wint herenveen AZ-PSV Gelijk spel
Dan staan we zo maar 2e als wij beide wedstrijden winnen
Ik heb er iig zin in! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Ja Vormer had al op de club zender gezegd eerst Roda bij de eerst 8 brengen dus het wordt heel moeilijk |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Ja Vormer had al op de club zender gezegd eerst Roda bij de eerst 8 brengen dus het wordt heel moeilijk |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 14:27 schreef bode het volgende:[..] Ja Vormer had al op de club zender gezegd eerst Roda bij de eerst 8 brengen dus het wordt heel moeilijk Je valt in herhaling! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: kan gebeuren doen er wel meer, beter twee keer dan helemaal niet SORRY |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ze moeten wel oppassen voor gele kaarten voor dat ze Thuis tegen AZ moeten, er staan wat spelers op scherp |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 14:43 schreef bode het volgende:Ze moeten wel oppassen voor gele kaarten voor dat ze Thuis tegen AZ moeten, er staan wat spelers op scherp Vooral el ahmadi mag van mij bij een goede stand geel pakken, want dan mist hij alleen exelsior waarna hij er tegen ado en az weer bij is. Wat een fantastische voetballer toch!! Krijg voor mij gevoel te weinig aandacht`van het van ons allemaal. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vormer maakt de winnende voor Feyenoord in de laatste minuut door in eigen goal te schieten, hahahaha. dat zou lachen zijn .......... Nee alle gekheid op een stokje, het wordt een zware dobber denk ik. Als er snel gescoord wordt en er wordt gewoon vooruit gevoetbald dan moet er veel mogelijk zijn! Ik ben benieuwd hoe ze met deze situatie omgaan. |
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 12:12 schreef pat het volgende:[..] wie is peeps? wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag... nee dat weet ome pat wel hoor: 0-5 cisse opent op een assist van guidetti en cabral maakt er 2 zoals in het begin van het seizoen, hierdoor is real madrid van slag en betaald 500 miljoen voor cabral en ruilt ronaldo in die deal mee. feyenoord kampioen 2012 t/m 2020 2013 t/m 2017 cl winnaar dromen mag Eens |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Come on Feyenoooooord!!!!!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 21:33 schreef willem v G het volgende:[..] Vooral el ahmadi mag van mij bij een goede stand geel pakken, want dan mist hij alleen exelsior waarna hij er tegen ado en az weer bij is. Wat een fantastische voetballer toch!! Krijg voor mij gevoel te weinig aandacht`van het van ons allemaal. ja hij komt ook uit het Oosten van ons land uit Twente |
|
|
|
|
craven
|
|
|
yeahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 21:33 schreef willem v G het volgende:[..] Vooral el ahmadi mag van mij bij een goede stand geel pakken, want dan mist hij alleen exelsior waarna hij er tegen ado en az weer bij is. Wat een fantastische voetballer toch!! Krijg voor mij gevoel te weinig aandacht`van het van ons allemaal. van mij niet ik ken hem al vanaf de jeugd bij Udi uit Enschede toen ging hij naar Fc. Twente daar was hij al een ster |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wat een uitspraak van Vormer, zal wel leuk zijn om met Feyenoord Champions Leaque te spelen, nou dan moet hij zich tegen Feyenoord laten wisselen in de rust |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wordt close call deze wedstrijd. Roda JC is thuis veel sterker dan uit. We kunnen vandaag hele goede zaken doen om de plekken bovenin, maar het lijkt niet makkelijk te worden. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
ben zoo ongelooflijk zenuwachtig voor vanavond. misschien wel belangrijkste competitieronde .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben er klaar voor, ben er klaar voor..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Hier nog 1, nog een paar uurtjes. Heb er zin an! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ik ook! Heb er vrij voorgenomen. Geen avonddienst voor mij vandaag. ook al de Kaarten voor tegen Az besteld. Maargoed, vanavond Vormer goed in de gaten houden, Ben erg benieuwt hoe hij het gaat doen tegen onze middevelders. Wordt egt geen makkelijk potje daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 14:18 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ik ook! Heb er vrij voorgenomen. Geen avonddienst voor mij vandaag. ook al de Kaarten voor tegen Az besteld. Maargoed, vanavond Vormer goed in de gaten houden, Ben erg benieuwt hoe hij het gaat doen tegen onze middevelders. Wordt egt geen makkelijk potje daar. Word een walk over Beem....!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alleen een nicht.........komt uit Maastricht Alleen een nicht komt uit Maastricht...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
2-3. Met strijdt! hou ik van. Cisse maakt de winnende, omdat ik het hem gun! |
|
|
|