|
|
steph
|
|
|
Ajax staat bovenaan natuurlijk en hopelijk worden ze kampioen, het is mooi dat de,arena,us uitverkocht, maar mijn vraag is nu zak het supportershome open zijn bij de,wedstrijden vvv en Groningen,omdat we,kans hebben deze wedstrijden kampioen te worden iemand die,hier meer,over weet? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Goede vraag maar ik zou eigenlijk niet weten waarom niet! |
|
|
|
|
steph
|
|
|
Ja,daarom ik zou als supporter zijnde graag in het home dan zijn want ik was helaas net te laat met kaartje kopen:s |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
voor groningen zijn nog kaarten beschikbaar toch. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
ik ga naar groningen zit wel in uitvak maar gelukkig met ajax supporters |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik zit in vak 401 ik zal naar je zwaaien:p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Ik op zuid. Dus je zal goed moeten kijken maar ik wil ook best even zwaaien,geen probleem!;p |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
en we zwaaien met z'n allen naar lereeeen, en we zwaaien met z'n allen naar lereeeen, en we zwaaien met z'n allen , we zwaaien met z'n allen , we zwaaien met z'n allen naar lereeeen. OEH,AAH!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:51 schreef baco74 het volgende:en we zwaaien met z'n allen naar lereeeen, en we zwaaien met z'n allen naar lereeeen, en we zwaaien met z'n allen , we zwaaien met z'n allen , we zwaaien met z'n allen naar lereeeen. OEH,AAH!! Ik denk dat zijn naam tijdens het zingen enigszins problemen op gaat leveren.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:55 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik denk dat zijn naam tijdens het zingen enigszins problemen op gaat leveren.. we kunnen er altijd nog Hasjkop van maken;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Als je er een h nog achter zet, vind ik het oke.. Maar ik zit niet in het stadion, helaas.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:55 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik denk dat zijn naam tijdens het zingen enigszins problemen op gaat leveren.. Ach lekker vals en uit de maat, vakken zingen sowieso al ongelijk....is juist leuk. Dat de mensen thuis meestal niet precies kunnen horen wat er gezongen wordt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:59 schreef baco74 het volgende:[..] Ach lekker vals en uit de maat, vakken zingen sowieso al ongelijk....is juist leuk. Dat de mensen thuis meestal niet precies kunnen horen wat er gezongen wordt. bij mij thuis vragen ze zich soms zelfs af wat er wordt gezongen als ze dat oeh ah roepen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:59 schreef baco74 het volgende:[..] Ach lekker vals en uit de maat, vakken zingen sowieso al ongelijk....is juist leuk. Dat de mensen thuis meestal niet precies kunnen horen wat er gezongen wordt. Maar wordt het dan gewoon lereen of hoe lang wordt die 'eeee' gezongen? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zoiets?
lereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeéééééeéén |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: of
hasjkooooooóóóóóóóóóóóóópH |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Is toch wel wat mooier, eh? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zijn er uiteindelijk ook nog mensen die kaarten dachten te hebben, maar door de storing zijn getroffen en uiteindelijk geen kaart hebben??? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, laten we het houden op Natjooooooooooooooooooossssss |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nachooooos is mooier.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Successupporters...
Nu wel komen hè, waar waren jullie in 2006,2007,2008,2009 en 2010 bij de wedstrijden tegen VVV of Graafschap of RKC of Sparta.
Kots op jullie soort. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 23:04 schreef Ride het volgende:Successupporters... Nu wel komen hè, waar waren jullie in 2006,2007,2008,2009 en 2010 bij de wedstrijden tegen VVV of Graafschap of RKC of Sparta. Kots op jullie soort. +1 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 23:04 schreef Ride het volgende:Successupporters... Nu wel komen hè, waar waren jullie in 2006,2007,2008,2009 en 2010 bij de wedstrijden tegen VVV of Graafschap of RKC of Sparta. Kots op jullie soort. Dus gelukkig kots je niet op mij, want ik ben er niet bij! Maar ging in die seizoenen wel naar dat soort wedstrijden als jij net opnoemt! Waren heerlijke wedstrijden tegen Sparta! Meestal stonden die duels garant voor flink wat doelpunten. Moet wel zeggen dat het opvalt dat wedstrijden ineens stukken sneller zijn uitverkocht! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik doel meer dat men nu gaat miepen dat ze geen kaartje kunnen krijgen omdat ze uitverkocht zijn. Rot op denk ik dan, neem een SCC en blijf je club trouw alle thuiswedstrijden.
Dus als je je niet aangesproken voelt hoef je je van mij niet te verantwoorden. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Ik weet niet welke jij gezien hebt maar ik heb me een partij rukwedstrijden gezien die we met erbarmelijk slecht voetbal zonder inzet en passie gelijk speelde of net aan met 1-0 wonnen. En dan verbaasd zijn dat we fluiten, we zijn gvd geen pisvee dat resultaat voorop stelt. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
En godverdomme dit seizoen thuis ook inspiratieloos verloren van Kutrecht en gelijkgespeeld tegen die Kakkies. Man, ik ben nog pissig als ik er aan terugdenk. Leuk dat we nu meedoen maar ik eis minimaal een seizoen zoals 94-95 dat we geen wedstrijd verliezen en heerlijk spel laten zien. Laatste 2 wedstrijden waren al op de goede weg aan het gaan. Als we dat nog 6x volhouden dan ben ik tevreden over het behalen van de schaal. Nu zie ik die kaaskoppen nog beter voetballen dan ons of zijn de meeste hier blind en resultaat geil zoals die pisboeren |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Wel grappig dat die pisboeren opeens de beker als prijs zien. Nu wel, stel huichelaars. Ik bid tot Allah, Jahweh, God en al zijn zonen dat die pisboeren de komende 7 jaar nog geen kampioen worden laat staan 2e. De tering met die gore koopclub. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 23:30 schreef Ride het volgende:Wel grappig dat die pisboeren opeens de beker als prijs zien. Nu wel, stel huichelaars. Ik bid tot Allah, Jahweh, God en al zijn zonen dat die pisboeren de komende 7 jaar nog geen kampioen worden laat staan 2e. De tering met die gore koopclub. +1
Heracles toe juichen dit weekend! stelletje pisvlekken! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 23:22 schreef Ride het volgende:Ik doel meer dat men nu gaat miepen dat ze geen kaartje kunnen krijgen omdat ze uitverkocht zijn. Rot op denk ik dan, neem een SCC en blijf je club trouw alle thuiswedstrijden. Dus als je je niet aangesproken voelt hoef je je van mij niet te verantwoorden. Hahahahahaha maar ben het wel met je eens! Ongelooflijk dat mensen nu ineens gaan zeiken dat duels zijn uitverkocht! Dat gebeurd volgens mij elke keer aan het einde van het seizoen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 23:25 schreef Ride het volgende:[..] Ik weet niet welke jij gezien hebt maar ik heb me een partij rukwedstrijden gezien die we met erbarmelijk slecht voetbal zonder inzet en passie gelijk speelde of net aan met 1-0 wonnen. En dan verbaasd zijn dat we fluiten, we zijn gvd geen pisvee dat resultaat voorop stelt. Ik heb volgens mij elke keer net de goede wedstrijden uitgezocht! ;-)
Ik heb partijen gezien tegen sparta die met 7 of 8 tegen 0 gewonnen werden! Maar heb natuurlijk ook zaadwedstrijden gezien, zoals dit jaar tegen die kakkies! Maar meestal staan duels tegen "de kleintjes" garant voor doelpunten, en dat is dan weer leuk voor kinderen die ik meeneem naar dit soort wedstrijden! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 23:30 schreef Ride het volgende:Wel grappig dat die pisboeren opeens de beker als prijs zien. Nu wel, stel huichelaars. Ik bid tot Allah, Jahweh, God en al zijn zonen dat die pisboeren de komende 7 jaar nog geen kampioen worden laat staan 2e. De tering met die gore koopclub. Wat die gemeentehoeren betreft heb je helemaal gelijk! Smerige kutclub die niet verdient om de schaal te winnen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 23:28 schreef Ride het volgende:En godverdomme dit seizoen thuis ook inspiratieloos verloren van Kutrecht en gelijkgespeeld tegen die Kakkies. Man, ik ben nog pissig als ik er aan terugdenk. Leuk dat we nu meedoen maar ik eis minimaal een seizoen zoals 94-95 dat we geen wedstrijd verliezen en heerlijk spel laten zien. Laatste 2 wedstrijden waren al op de goede weg aan het gaan. Als we dat nog 6x volhouden dan ben ik tevreden over het behalen van de schaal. Nu zie ik die kaaskoppen nog beter voetballen dan ons of zijn de meeste hier blind en resultaat geil zoals die pisboeren Dat waren inderdaad zwaar kansloze wedstrijden dit jaar! Pffffffffffffffffff heb me zitten verbijten op de tribune tegen die kakkies! En dan van die smerige kakkies op de hoofdtribune die staan te juichen! Schijthonden! |
|
|
|