BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Liverpool wil verjongen; Kuyt mag vertrekken'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 05 april 2012 - 03:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Liverpool wil verjongen; Kuyt mag vertrekken' (FR12.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 april 2012 - 04:23   quote  deeplink  
'Liverpool wil verjongen; Kuyt mag vertrekken'

Volgens het Engelse The Telegraph lijkt Dirk Kuyt een opvallend slachtoffer te worden van de verjongingskuur die Liverpool wil ondergaan. Na 6 jaar zou het management van de club niet ongelukkig zijn als Dirk Kuyt de club komende zomer zou verlaten. Liverpool zou het elftal willen verjongen en meer grip krijgen op de salarisuitgaven.

Kuyt en Maxi Rodríguez worden genoemd als slactoffers, Fabio Aurelio kreeg inmiddels al te horen dat hij overbodig is. Liverpool zou volgens The Telegraph een terugkeer van Kuyt naar Feyenoord niet in de weg staan.

Indien het bericht klopt zou Kuyt eerder dan verwacht de keuze moeten maken of hij nu al wil terugkeren naar Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 april 2012 door Boudewijn --
finsend
 finsend - donderdag 05 april 2012 - 05:18   quote  deeplink  
Voor het geval we dit jaar net naast de Coolsingel grijpen, volgend jaar met Dirk moet t lukken?

Wel beetje dubbel... k vind het echt een held, maar al die uitspraken van hem waar die zn carriere eindigt vind ik weer minder. Helemaal omdat hij voor t laatst aangaf bij Liverpool te willen blijven, maar nu wordt hij dus gedwongen om terug te keren (als het bericht klopt)
tomson
 tomson - donderdag 05 april 2012 - 07:05   quote  deeplink  
Of hij gaat verder ballen in de Engelse subtop/middenmoot.
Ik heb er simpelweg geen goed gevoel bij.Hopen dat ik er naast zit.
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 05 april 2012 - 08:34   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd.
De vrouw van
 De vrouw van - donderdag 05 april 2012 - 08:37   quote  deeplink  
Kom maar thuis Dirk!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 april 2012 - 08:39   quote  deeplink  
Als dit bericht klopt:
- Niet komen, is kiezen voor groot geld (salaris Kuyt nu: 4 miljoen, plafond Feyenoord 1 miljoen).

Kuyt moet nu maar eens een echte UITSPRAAK doen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 april 2012 - 08:50   quote  deeplink  
Als ze maar geen deal Tonny/Kuyt doen... Dat vind ik het niet waard.
Als Tonny weg gaat dan wel voor de hoofdprijs! Koop je 3 Kuyten voor terug!
Suijltje
 Suijltje - donderdag 05 april 2012 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:
Als ze maar geen deal Tonny/Kuyt doen... Dat vind ik het niet waard.
Als Tonny weg gaat dan wel voor de hoofdprijs! Koop je 3 Kuyten voor terug!
Eens!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 april 2012 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:
Als ze maar geen deal Tonny/Kuyt doen... Dat vind ik het niet waard.
Als Tonny weg gaat dan wel voor de hoofdprijs! Koop je 3 Kuyten voor terug!
Van Geel lijkt me daar niet dom genoeg voor.
Toekomstdenken is investeren in jeugd.
De Spot
 De Spot - donderdag 05 april 2012 - 09:21   quote  deeplink  
Het lijkt mij omwaarschijnlijk dat Dirk nog ergens anders in het buitenland gaat ballen,het lijkt mij ook voor hem verstandig om nog twee jaartjes bij ons te komen ballen.

Maar in de voetballerij kan je niks aansluiten ben echt heel benieuwd!!
Balharius
 Balharius - donderdag 05 april 2012 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 08:39 schreef FR-Henk het volgende:
Als dit bericht klopt:
- Niet komen, is kiezen voor groot geld (salaris Kuyt nu: 4 miljoen, plafond Feyenoord 1 miljoen).

Kuyt moet nu maar eens een echte UITSPRAAK doen.
De bal ligt nu gewoon bij Dirk denk ik, Als die clausule waar is dan komt hij of nu of NIET.
Tuurlijk speelt galatasaray waarschijnlijk champions league maar een fiorentina zal op geen enkel front meer zijn (naar verhouding) dan Feyenoord.

Geen woorden maar Daden - Geld of Belofte !
finsend
 finsend - donderdag 05 april 2012 - 09:39   quote  deeplink  
Hallooo met Feyenoord speelt ie volgend jaar ook CL! Beetje vertrouwen
pat
 pat - donderdag 05 april 2012 - 09:51   quote  deeplink  
mixed feelings krijg ik van de dirk kuijt media berichten... ook hier, 1 bericht zegt dat liverpool de terugkeer van dirk niet in de weg gaat staan en een ander bericht zegt dat de kans erg klein is...

ik zeg: niet meer dat gespeculeer en vertrouwen in dirk en van Geel
(vanaf het moment dat dirk bij liverpool speelt zit de media al met berichten van "kuijt sluit af in de kuip" en andere van dezelfde strekking. Als dirk dan iets anders zegt maken ze het verhaal genadeloos af.)
Sensi
 Sensi - donderdag 05 april 2012 - 11:30   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/151601/Kuyt_kan_voor_spotprijs_weg_bij_Liverpool

v Geeeeeeeeeeel!
Balharius
 Balharius - donderdag 05 april 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Blijft moeilijk allemaal, Alle geschreven engelse persberichten.

Tot nu toe heeft voor zover ik weet Dirk nog niets gezegd over wel of niet Feyenoord.
Het enige interview item wat ik hem heb horen en zien zeggen is dat hij er alles aan wil doen om bij Liverpool wedstrijden te spelen, en verder kijkt hij nog niet. Tabloids schrijven altijd van alles en de nederlandSCHe media kalkt dit lekker over!

Heeft iemand dit seizoen Dirk horen zeggen dat hij nog niet naar Nederland wil volgend seizoen?!?
Ik denk het niet toch.
salemi
 salemi - donderdag 05 april 2012 - 13:41   quote  deeplink  
Interessant puzzeltje voor Martin van Geel. Als Liverpool Tonny wil, dan zou er iets mogelijk zijn. Feyenoord moet natuurlijk nooit een miljoen transfergeld betalen voor een speler van 32. Dus als Liverpool afziet van de transferrechten voor Dirk in ruil voor een eerste optie tot koop van Tonny over een of twee jaar. Danwel ze nemen Tonny nu al over voor een fiks aantal miljoenen en ze laten hem voorlopig nog bij Feyenoord voetballen en betrekken Kuyt in deze deal. Het salaris van Kuyt kan Feyenoord waarschijnlijk niet ophoesten. Maar als Feyenoord het salarisplafond aan Kuyt betaalt en het aanvullende gedeelte wordt door persoonlijke sponsorring bij elkaar gebracht....? Dit alles natuurlijk onder voorbehoud dat Tonny naar Liverpool zou willen en dat Dirk in salaris een dikke stap terug gaat doen. Maar wellicht is Dirk ook geintresseerd in een baan bij Feyenoord na zijn carierre. Mogelijkheden genoeg voor onze held Martin van Geel zou ik zo zeggen.
Martin, sla je slag!!!!!!
Balharius
 Balharius - donderdag 05 april 2012 - 13:58   quote  deeplink  
Kuyt naar de kuip en 60% voor de doorverkoopwaarde van Tony die eerst 1á2 jaar rijpt in de Kuip!
Liverpool doet daarbij ook nog 2/3 van Dirk's salaris en ze mogen van mij een strikje om het grootste talent sinds van Persie doen!
raket
 raket - donderdag 05 april 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 13:41 schreef salemi het volgende:
Interessant puzzeltje voor Martin van Geel. Als Liverpool Tonny wil, dan zou er iets mogelijk zijn. Feyenoord moet natuurlijk nooit een miljoen transfergeld betalen voor een speler van 32. Dus als Liverpool afziet van de transferrechten voor Dirk in ruil voor een eerste optie tot koop van Tonny over een of twee jaar. Danwel ze nemen Tonny nu al over voor een fiks aantal miljoenen en ze laten hem voorlopig nog bij Feyenoord voetballen en betrekken Kuyt in deze deal. Het salaris van Kuyt kan Feyenoord waarschijnlijk niet ophoesten. Maar als Feyenoord het salarisplafond aan Kuyt betaalt en het aanvullende gedeelte wordt door persoonlijke sponsorring bij elkaar gebracht....? Dit alles natuurlijk onder voorbehoud dat Tonny naar Liverpool zou willen en dat Dirk in salaris een dikke stap terug gaat doen. Maar wellicht is Dirk ook geintresseerd in een baan bij Feyenoord na zijn carierre. Mogelijkheden genoeg voor onze held Martin van Geel zou ik zo zeggen.
Martin, sla je slag!!!!!!
Prima stukje.Maar ik zou tegen dirk kuyt willen zeggen.Je hebt toch wel genoeg geld verdiend om de laatste paar jaar voor een miljoen per jaar in de kuip te voetballen?
Maak je worden waar en kom lekker terug en met de 3 miljoen die je nog bij Feyenoord verdiend is gewoon ook een hoop geld
sevillana
 sevillana - donderdag 05 april 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 08:52 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Eens!
+1, dan (nog) maar geen "the return of Dirk"
Suijltje
 Suijltje - donderdag 05 april 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 14:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

+1, dan (nog) maar geen "the return of Dirk"
Hahaha, beetje dubbel he Sevi;)
bode
 bode - donderdag 05 april 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Zit van Geel al in het vliegtuig naar Liverpool
bode
 bode - donderdag 05 april 2012 - 15:11   quote  deeplink  
Kuyt en Guidetti zou het beste koppel van Nederland worden in seizoen 2012-2113
tomson
 tomson - donderdag 05 april 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 13:58 schreef Balharius het volgende:
Kuyt naar de kuip en 60% voor de doorverkoopwaarde van Tony die eerst 1á2 jaar rijpt in de Kuip!
Liverpool doet daarbij ook nog 2/3 van Dirk's salaris en ze mogen van mij een strikje om het grootste talent sinds van Persie doen!
Bezopen tijdens contractbespreking?
bode
 bode - donderdag 05 april 2012 - 15:19   quote  deeplink  
van Geel moet proberen om El Ahmadi dit seizoen te verkopen en dan Bakkal en Guidetti houden en dan Kuyt op halen wat een selectie hebben we dan goed voor de Coolsingel in 2013 en de beker
bode
 bode - donderdag 05 april 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Waar komt dat nieuws vandaan , staat nog niet op NOS Teletekst
bode
 bode - donderdag 05 april 2012 - 15:50   quote  deeplink  
Kunnen van Persie en Kuyt niet samen komen een jaar voetballen en tevens aandeelhouders zijn.?
dr love
 dr love - donderdag 05 april 2012 - 16:09   quote  deeplink  
All die positivo, s voor d.Kuijt jullie begrijpen er niks van

1. Hij wacht op een aanbod van een andere topclubs
2 hij wilt nog flinke cashen
3 hij weet dat als ik de naam Feyenoord gebruikt dat de suporters in de wolken zijn.
4 Feyenoord bied mij geen salaris als topclubs.
5.moet weer flink belasting betalen in Nederland
6 als laatste optie terug bij Feyenoord kan ik tig rustig aan doen en eventueel fungeren als pinchhitter.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 05 april 2012 - 16:16   quote  deeplink  
Niet terug naar Feyenoord aub. Te duur, te oud en te prominent aanwezig. Met Kuyt heeft Feyenoord nooit 1 prijs gepakt. Gewoon verder bouwen met jeugd, jonge transfervrije spelers en huurlingen als Miyachi en Guidetti.

Ik zeg nee tegen de Katiker
MMM
 MMM - donderdag 05 april 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Deze zomer en anders hoeft het niet meer.

Mensen die het hebben over een deal met Tonny Vilhena/Kuyt snappen er niks van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 april 2012 door MMM --
dennie
 dennie - donderdag 05 april 2012 - 18:30   quote  deeplink  
geloof me kuijt gaat neit naar Feyenoord. Zal wel Galatasseray worden ofzo dirkie wil nog ff innen.
dennie
 dennie - donderdag 05 april 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 18:02 schreef MMM het volgende:
Deze zomer en anders hoeft het niet meer.

Mensen die het hebben over een deal met Tonny Vilhena/Kuyt snappen er niks van.
Precies. Vilhena is het grootste talent sinds jaren. Dit zijn de talenten waar je op wacht als je hem nu weg doet doe je iets neit goed.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 05 april 2012 - 18:32   quote  deeplink  
hahahahaha als hij dan alsnog weer naar een andere club gaat dan naar feyenoord dan is het ECHT een eikelbijtert!

Come On Feyenoord!
dennie
 dennie - donderdag 05 april 2012 - 18:34   quote  deeplink  
dat zijn ze toch allemaal? Kuijt gaat niet naar Feyenoord ik weet bijna zeker dat hij me niet gaat verbazen.. al hoop ik natuurlijk dat ik het mis heb.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 05 april 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 18:34 schreef dennie het volgende:
dat zijn ze toch allemaal? Kuijt gaat niet naar Feyenoord ik weet bijna zeker dat hij me niet gaat verbazen.. al hoop ik natuurlijk dat ik het mis heb.
precies dat zijn ze allemaal.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 april 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 16:16 schreef sportdwaas het volgende:
Niet terug naar Feyenoord aub. Te duur, te oud en te prominent aanwezig. Met Kuyt heeft Feyenoord nooit 1 prijs gepakt. Gewoon verder bouwen met jeugd, jonge transfervrije spelers en huurlingen als Miyachi en Guidetti.

Ik zeg nee tegen de Katiker
Zo langzamerhand ga je jezelf idd afvragen of het voor Feyenoord uberhaut nog een verbetering is?
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - donderdag 05 april 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Noloit een toekomstige topspeler verkwanselen voor een uitgebluste speler die alleen zijn bankrekening nog wil komen spekken
dennie
 dennie - donderdag 05 april 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 18:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo langzamerhand ga je jezelf idd afvragen of het voor Feyenoord uberhaut nog een verbetering is?
Joh Kuijt is altijd een superfitte speler geweest hij heeft het lichaam van een 29/30 jarige en met al zijn ervaring blijft hij natuurlijk een hele goede versterking voor dit jonge team...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 april 2012 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 19:13 schreef dennie het volgende:

[..]

Joh Kuijt is altijd een superfitte speler geweest hij heeft het lichaam van een 29/30 jarige en met al zijn ervaring blijft hij natuurlijk een hele goede versterking voor dit jonge team...
Maar niet tegen elke prijs.
sevillana
 sevillana - donderdag 05 april 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 14:44 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Hahaha, beetje dubbel he Sevi;)
kan zijn Djee, . . maar 't is wel een eerlijke mening :)
van geil
 van geil - donderdag 05 april 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 19:13 schreef dennie het volgende:

[..]

Joh Kuijt is altijd een superfitte speler geweest hij heeft het lichaam van een 29/30 jarige en met al zijn ervaring blijft hij natuurlijk een hele goede versterking voor dit jonge team...
in mijn ogen,,,onzin...
zijn type speler is uitgeblust rond deze leeftijd........
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 april 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 18:31 schreef dennie het volgende:

[..]

Precies. Vilhena is het grootste talent sinds jaren. Dit zijn de talenten waar je op wacht als je hem nu weg doet doe je iets neit goed.
Eens met dennie, Vilhena is ons goudmijntje dus niet te snel verkopen. Eerst genieten en dan cashen..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 06 april 2012 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 23:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens met dennie, Vilhena is ons goudmijntje dus niet te snel verkopen. Eerst genieten en dan cashen..
Helemaal eens R, jammer dat het niet altijd zo gaat.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 06 april 2012 - 09:22   quote  deeplink  
Kuyt komt niet
Geloof er gewoon.niet meer in
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 april 2012 - 09:29   quote  deeplink  
Moet je het willen.
Dirk is een held, vooral door zijn inzet en hoe hij voor ons gespeeld heeft was mooi.
Maar we hebben met Dirk niets gewonnen en hoe lang kan hij zijn type spel nog volhouden?
Te duur voor op de bank. Te groot risico.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 06 april 2012 - 10:00   quote  deeplink  
Feyenoord moet Tony in geen enkele deal met Kuyt betrekken, als Liverpool Tony wil hebben prima maar voor de hoofdprijs. Ook Tony is international wel van de jeugd maar maar dat telt ook, eigenlijk moet Tony gewoon bijtekenen en gewoon nog een jaar of 4 bij Feyenoord ballen. Als Kuyt aankomende zomer niet wil komen ballen bij Feyenoord moet je hem ook niet meer halen en moet je hem vergeten we zijn nu lekker bezig, ook met saneren en gaan we weer dezelfde fout maken met wereld salarissen aan oude spelers geven. Oud mag jong nooit in de weg staan daar zouden we nu eigenlijk nooit meer van af mogen wijken.
craven
 craven - vrijdag 06 april 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2012 - 10:00 schreef Danny.K het volgende:
Feyenoord moet Tony in geen enkele deal met Kuyt betrekken, als Liverpool Tony wil hebben prima maar voor de hoofdprijs. Ook Tony is international wel van de jeugd maar maar dat telt ook, eigenlijk moet Tony gewoon bijtekenen en gewoon nog een jaar of 4 bij Feyenoord ballen. Als Kuyt aankomende zomer niet wil komen ballen bij Feyenoord moet je hem ook niet meer halen en moet je hem vergeten we zijn nu lekker bezig, ook met saneren en gaan we weer dezelfde fout maken met wereld salarissen aan oude spelers geven. Oud mag jong nooit in de weg staan daar zouden we nu eigenlijk nooit meer van af mogen wijken.
vindt ik ook koevermans!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 06 april 2012 - 11:52   quote  deeplink  
Tuurlijk moet je een deal Vilhena/Kuyt nooit doen. Vilhena levert veel meer op over een aantal jaar dan die 1,1 miljoen die dat nu zou schelen. Hij moet gewoon nog een aantal jaar bij Feyenoord spelen en pas vertrekken als hij 2 à 3 jaar in de basis gespeeld heeft en van waarde is geweest. Wat betreft Kuyt moeten we zeker proberen hem te halen. Denk maar eens na over komend seizoen. Guidetti vertrekt waarschijnlijk, die gaat terug naar City of wordt verhuurd aan welke andere club in de premier league dan ook. Dan hebben we nog Cissé, maar die zal voornamelijk linksbuiten spelen. Dan houden we over Fernandez, Achahbar en Te Vrede. Fernandez deed het redelijk tot goed, maar kan je geen heel seizoen op bouwen, zoals is gebleken. Achahbar is nog erg jong en wordt als diepe spits fysiek ook ondergesneeuwd. Hij komt er vast nog wel, maar is nu helaas nog niet goed genoeg. En Te Vrede, tsja... iemand die net van excelsior komt waar hij geen basisspeler is, daarvan kan je niet verwachten dat hij er 20 inschiet en zal ook geen opvolger van Guidetti zijn, zoals van Geel al aangaf. Kortom, we hebben geen eerste spits. Kuyt is daarvoor dan toch de ideale optie. Nu voor slechts 1,1 miljoen op te halen en je weet zeker dat hij 34 wedstrijden alles zal geven (of zelfs meer met EL of zelfs CL erbij). Zijn salaris is het enige probleem, maar als hij echt wil, dan komt hij gewoon voor 1 mln per jaar voetballen (overigens nog dik betaald). Zo'n speler moet je altijd proberen te halen. Dat is ook nog eens goed voor de verkoop van shirts e.d. net zoals nu bij Guidetti het geval is. Laat van Geel het gewoon proberen en dan zien we wel of het gaat lukken. Alle vertrouwen in van Geel en lukt Kuyt en Guidetti niet, dan vertrouw ik erop dat hij een goed alternatief gaat vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 april 2012 door feyenoord!!! --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 april 2012 - 11:54   quote  deeplink  
veel spelers roepen ,ik kom hier terug,ook Guidetti,Cruz en noem maar op.
Ik geloof er niet zo in.Maar we kunnen wel zien of Dirk ECHT de feyenoorder is waar wij op hopen.
12
 12 - vrijdag 06 april 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Heb er een dubbel gevoel bij. Wil niets liever dan Vilhena nog veel langer in de kuip houden. Maar als Tonny maar een contract heeft tot 2014 dan is het de vraag of hij nadien nog bij zal gaan tekenen. Zeker als clubs als Liverpool geinteresseerd zijn. Als Feyenoord nu grof geld voor hem kan vangen is het wel iets om niet de ogen voor te sluiten. Hoe pijnlijk het ook mag zijn. Ben bang wanneer Feyenoord (alleen bij een astronomisch bedrag) er niet mee akkoord gaat dat Feyenoord er financieel weinig mee op gaat schieten wanneer Tonny net als zoveel spelers tegenwoordig gaat twijfelen om te blijven en dan met bijv. nog een jaar te gaan voor een lullig bedrag vertrekt of erger nog zijn contract uit dient en gratis de deur uit loopt. In dat geval kun je hem beter nu van de hand doen voor een megabedrag. Dan wordt onze financiele positie toch weer wat kleurijker en kunnen er andere jeugdspelers doorbreken. Helaas dames en heren maar Feyenoord is nu eenmaal een opleidingsclub geworden voor engelse topclubs. wordt tijd dat de Fifa daar eens wat tegen gaat doen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!
Wallie1908
 Wallie1908 - vrijdag 06 april 2012 - 12:45   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=13896&abbr=feyenoordnet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Liverpool wil verjongen; Kuyt mag vertrekken'









0.0089290