|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Liverpool wil verjongen; Kuyt mag vertrekken' (FR12.nl)
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
mensen verwachtenm veel te veel van Dirkiej. Ik denk zelf dat we meer aan Guidetti hebben. En van mij hoeft hij eigenlijk al niet meer te komen naar zen rare uitspraken. Maar als hij komt, zou ik het niet afschuwen. Maar ik weet wel iedereen verwacht te veel van hem. Ik weet zeker dat hij ons egt geen kampioen maakt om zijn spel en kunnen. Zijn ervaring is wel goed te gebruiken. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
wat moet Dirk nou bij Galataray doen, iemand uit Katwijk gaat niet zo ver van Huis en voor het geld hoeft hij het niet meer te doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2012 - 14:06 schreef bode het volgende:wat moet Dirk nou bij Galataray doen, iemand uit Katwijk gaat niet zo ver van Huis en voor het geld hoeft hij het niet meer te doen Maar daar doet hij het weer wel dan voor.. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Die hadden we 2 jaar geleden nodig, nu is hij niet meer nodig |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wie had een paar jaar geleden gedacht dat Gio terug zou keren: NIEMAND! Geef Van Geel en Kuyt ff de tijd. Het zou mij niet(s) verbazen als Dirk volgend jaar onze spits is! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2012 - 14:28 schreef JanM het volgende:Wie had een paar jaar geleden gedacht dat Gio terug zou keren: NIEMAND! Geef Van Geel en Kuyt ff de tijd. Het zou mij niet(s) verbazen als Dirk volgend jaar onze spits is! mij wel. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Dirk Kuyt keert komende zomer nog niet terug naar Feyenoord. De aanvaller zou volgens diverse media moeten vertrekken bij Liverpool, maar volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen is dat nog veel te voorbarig. "Hij blijft het liefst bij Liverpool"
"Maar anders is het zeer aannemelijk dat hij voor een nieuw avontuur in het buitenland kiest", vertelt Jansen. "Hoe dan ook, als hij ooit weer in Nederland neerstrijkt, gaat hij honderd procent zeker naar Feyenoord."
Verrasseeenddddd |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Die komt nooit meer terug |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan hoeft het niet meer Dirkie! DOEIIII! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2012 - 14:28 schreef JanM het volgende:Wie had een paar jaar geleden gedacht dat Gio terug zou keren: NIEMAND! Geef Van Geel en Kuyt ff de tijd. Het zou mij niet(s) verbazen als Dirk volgend jaar onze spits is! hij moet dit jaar komen, volgend jaar is hij niet meer nodig dan is hij te oud |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote: Bij de senioren, ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We zijn het over Dirk allemaal vrijwel eens.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2012 - 11:54 schreef piet de paler het volgende:veel spelers roepen ,ik kom hier terug,ook Guidetti,Cruz en noem maar op. Ik geloof er niet zo in.Maar we kunnen wel zien of Dirk ECHT de feyenoorder is waar wij op hopen. +1 |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ook niet die gaat lekker bij Utrecht in t vedette team of laat m maar grasmaaie bij katwijk |
|
|
|