BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kenneth Vermeer verlengt contract

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 05 april 2012 - 19:19
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Kenneth Vermeer verlengt contract (Officiƫle Ajax Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 april 2012 - 20:58   quote  deeplink  
Kenneth Vermeer verlengt contract

Ajax en Kenneth Vermeer hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2013. De nieuwe verbintenis gaat in op 1 juli 2012 en loopt tot en met 30 juni 2015.
Vermeer werd op 10 januari 1986 geboren in Amsterdam. Hij speelt vanaf september 1999 in de jeugdopleiding van Ajax. De doelman maakte op 28 september 2006 zijn debuut in het eerste elftal van Ajax tijdens de UEFA Cup-wedstrijd Ajax IK Start (4-0). Tot nu toe speelde hij 77 officiƫle wedstrijden in het eerste elftal van Ajax. ,,Dat moeten er een stuk meer worden,'' vindt de doelman als hij dat aantal onder ogen krijgt.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 05 april 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Blijft jammer voor Cilessen had gehoopt hem volgend jaar als eerste keeper te zien.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 april 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 21:28 schreef NatjosFC het volgende:
Blijft jammer voor Cilessen had gehoopt hem volgend jaar als eerste keeper te zien.
Wat niet is kan nog komen, maar wel goed dat hij heeft verlengd. Geen enkele keeper is foutloos in zijn hele eerste seizoen. Ook Stekelenburg niet, ook van der Sar niet. Niemand niet. ALs hij nu alsnog verkocht zou worden, levert het AJAX ook nog eens meer op.

Goede zaak!

AJAX*** + 1 FOREVER
remco k
 remco k - donderdag 05 april 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Zegt niet zo veel over het wel of niet eerste keeper zijn van Vermeer of Cilissen komend seizoen..
kaashaas
 kaashaas - donderdag 05 april 2012 - 23:10   quote  deeplink  
zo krijg je er ook weer een paar barkies voor!
nora
 nora - donderdag 05 april 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat Gillesen een kans krijgt nw seizoen en hem pakt.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 05 april 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 23:15 schreef nora het volgende:
Ik hoop wel dat Gillesen een kans krijgt nw seizoen en hem pakt.
Welke Gillesen?? ;p. Jasper en Kenneth, aan elkaar gewaagd waar mijn sympathie toch iets meer naar Jasper uitgaat. Hij krijgt vanzelf zijn kansen wel en zal deze ook wel met 2 handen aanpakken. Verder prima dat contract van Vermeer is verlengt, is een prima keeper voor Ajax.
nora
 nora - vrijdag 06 april 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 23:45 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Welke Gillesen?? ;p. Jasper en Kenneth, aan elkaar gewaagd waar mijn sympathie toch iets meer naar Jasper uitgaat. Hij krijgt vanzelf zijn kansen wel en zal deze ook wel met 2 handen aanpakken. Verder prima dat contract van Vermeer is verlengt, is een prima keeper voor Ajax.
Ja welke nou he Cilisen sorry te snel getikt ?? Vermeer is een goed tweede keeper.O sorry Kenneth

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 april 2012 door nora --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 april 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Wie zegt dat dit niet gebeurd...als Cilessen beter is in de voorbereiding...is Vermeer gewoon 2e keus...de beste verdedigt het doel bij de Boer...
Ajx
 Ajx - zaterdag 07 april 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Ik denk toch dat Vermeer volgens jaar weer op het bankie zit, ook al vind ik het goed dat het contract verlengd is, omdat het vooral wel een goede lijnkeeper blijft! Toch blijft Cilissen beter in de hoge ballen en en het meevoetballen.
baco74
 baco74 - zondag 08 april 2012 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 21:15 schreef Ajx het volgende:
Ik denk toch dat Vermeer volgens jaar weer op het bankie zit, ook al vind ik het goed dat het contract verlengd is, omdat het vooral wel een goede lijnkeeper blijft! Toch blijft Cilissen beter in de hoge ballen en en het meevoetballen.
Ik vond Kenneth nogal onzeker, al valt dat de laatste wedstrijden wel mee.
Cilissen heeft mij nog niet kunnen bekoren, mede omdat ik hem bij Ajax nog te weinig aan het werk heb gezien.
Ik zie dus geen rede dat Kenneth op de bank zal belanden.
Volgens mij laat Kenneth op de trainning wel degelijk aan De Boer zien dat hij op dit moment een betere eerste keeper voor Ajax is dan Jasper.
Iedereen neemt maar aan dat als wanneer een speler uit vorm of niet goed genoeg is ,dat zijn vervanger beter zou zijn,
en dat zonder dat we die vervanger een serie wedstrijden hebben zien spelen, dat snap ik niet echt.
De Boer ziet ze de hele week dus die zal er wel een beter beeld van hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2012 door baco74 --
Stanley
 Stanley - zondag 08 april 2012 - 10:43   quote  deeplink  
Vermeer behouden is een briljante zet. Cilessen komt eraan en met Vermeer hebben we een meer dan goede tweede keeper vast onder contract.
Breijan
 Breijan - zondag 29 april 2012 - 21:02   quote  deeplink  
Vanaf dag 1 ben ik fan van Kenneth Vermeer en het afgelopen seizoen heeft hij veel kritiek over zich heen gekregen. Tot een bepaalde hoogte was dat terecht, maar dat de beste man zo weinig krediet onder de supporters had, vond ik zwaar onterecht. Mede danzkij het feit dat Vermeer vorig seizoen punten pakte, zijn we kampioen geworden. En vandaag in Enschede flikte hij het weer. Daarom voor eens en altijd ... Kenneth is de enige echte nummer 1 !!! En Jasper is inderdaad een goede nummer 2, niet meer niet minder!
hippy
 hippy - zondag 29 april 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Als ie maar niet weer zo een slechte periode doormaakt als vorig jaar
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 april 2012 - 21:05   quote  deeplink  
Keepte in ieder geval vandaag weer een puike wedstrijd en heeft door een aantal prachtige reddingen ons in de wedstrijd gehouden!!
hippy
 hippy - zondag 29 april 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 21:05 schreef amsterdammer113 het volgende:
Keepte in ieder geval vandaag weer een puike wedstrijd en heeft door een aantal prachtige reddingen ons in de wedstrijd gehouden!!
Yep
Ajx
 Ajx - zondag 29 april 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Houdt zijn momentjes, en ik ben ervan overtuigd dat Cilissen erin staat vanaf volgend jaar!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 april 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 21:39 schreef Ajx het volgende:
Houdt zijn momentjes, en ik ben ervan overtuigd dat Cilissen erin staat vanaf volgend jaar!
Nee, Kenneth gaat gewoon volgend jaar door waar hij dit jaar eindigt!!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2012 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zegt niet zo veel over het wel of niet eerste keeper zijn van Vermeer of Cilissen komend seizoen..
niet?

ik denk van wel, je gaat toch niet zo snel extra salaris bieden aan je reserve keeper.
remco k
 remco k - maandag 30 april 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 22:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

niet?

ik denk van wel, je gaat toch niet zo snel extra salaris bieden aan je reserve keeper.
Waar staat dat ie meer gaat verdienen dan??
alibabba
 alibabba - maandag 30 april 2012 - 16:07   quote  deeplink  
VERMEER.....uitstekende keeper voor Ajax...altijd gezegd...
remco k
 remco k - maandag 30 april 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 16:07 schreef alibabba het volgende:
VERMEER.....uitstekende keeper voor Ajax...altijd gezegd...
+1
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 30 april 2012 - 20:12   quote  deeplink  
Gisteren heeft hij het weer aangetoond .. is voor Ajax echt een hele goede keeper hoor
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 20:12 schreef Grasmaaier het volgende:
Gisteren heeft hij het weer aangetoond .. is voor Ajax echt een hele goede keeper hoor
En voor de zoveelste keer het ongelijk van de critici bewezen..
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 01 mei 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 13:55 schreef remco k het volgende:

[..]

En voor de zoveelste keer het ongelijk van de critici bewezen..
precies.. die redding die hij maakte op de omhaal van Douglas of die laatste kopbal van Douglas, die had menig keeper niet gemaakt hoor.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 mei 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:21 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

precies.. die redding die hij maakte op de omhaal van Douglas of die laatste kopbal van Douglas, die had menig keeper niet gemaakt hoor.
Lul jij nou!!! Ed de goey jonge!!!
Ajx
 Ajx - dinsdag 01 mei 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Zijn reflexen zijn van wereldformaat, daarin zit hij gewoon bij de top5 vd wereld! Maar bij hoge ballen en meevoetballen, vind ik hem bij de Top5 minste keepers van de Eredivisie behoren...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 mei 2012 - 22:03   quote  deeplink  
MEEVOETBALLEN gaat al een stuk beter dan een halfjaar terug, je ziet meer rust bij vermeer, ook de verdienste van de verdediging en anita!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 01 mei 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 22:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
MEEVOETBALLEN gaat al een stuk beter dan een halfjaar terug, je ziet meer rust bij vermeer, ook de verdienste van de verdediging en anita!
maar ja vind hem nog altijd erg onzeker.

Stekelenburg was altijd er rustig.
Cillisen heeft dat ook dat ie wat rustiger is, maar lijkt me een mindere lijnkeeper.
nora
 nora - maandag 07 mei 2012 - 15:45   quote  deeplink  
Nou hoe kan het lopen de eerste keeper van Ajax mag op vakantie en de tweede keeper van Ajax is uitgenodigd in de voorselectie van Ned.Elftal en volgens mij terecht is de betere keeper van de twee,nou ik ben benieuwd wat Frankie daar van vind een min punt van de Bondscoach naar Frankie ?
Eide
 Eide - maandag 07 mei 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 15:45 schreef nora het volgende:
Nou hoe kan het lopen de eerste keeper van Ajax mag op vakantie en de tweede keeper van Ajax is uitgenodigd in de voorselectie van Ned.Elftal en volgens mij terecht is de betere keeper van de twee,nou ik ben benieuwd wat Frankie daar van vind een min punt van de Bondscoach naar Frankie ?
Jasper Cillessen en Erwin Mulder mogen dan zijn uitgenodigd voor de trainingsstage op Hoenderloo, maar daar zal het voor de doelmannen van Ajax en feyenoord dan ook bij blijven. Bert van Marwijk heeft laten weten dat het al zeker is welke drie keepers er naar het Europees kampioenschap gaan.

"Wij hebben drie vaste keepers en die gaan naar het EK. Voor de andere keepers die we hebben opgenomen in de voorselectie wordt het in Hoenderloo echt een trainingsstage", zegt Van Marwijk. De drie vaste keepers, Tim Krul, Maarten Stekelenburg en Michel Vorm, spelen vlak voor de stage met hun club nog een wedstrijd.

"Jasper is vorig jaar meegegaan naar Zuid-Amerika. We hebben goede ervaringen met hem. We willen zien hoe hij er voor staat. Maar mocht er iets met de eerste drie keepers gebeuren, dan komt Kenneth Vermeer in aanmerking voor het EK", zo ligt Van Marwijk toe.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=22117

Zo. Duidelijk bij deze. Vermeer wordt verkozen boven Cillissen maar Jasper mag mee op stage als trainingsmoment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2012 door Eide --
nora
 nora - woensdag 09 mei 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Klopt ik heb het gelezen,vreemde constructie trouwens maar goed blijf bij mijn mening dat Cillissen meer talent heeft als Vermeer,en ik hoop dat hij een echte kans krijgt volgend seizoen.
Patjakker078
 Patjakker078 - woensdag 09 mei 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 10:47 schreef nora het volgende:
Klopt ik heb het gelezen,vreemde constructie trouwens maar goed blijf bij mijn mening dat Cillissen meer talent heeft als Vermeer,en ik hoop dat hij een echte kans krijgt volgend seizoen.
Vermeer is veruit de beste keeper op de nederlandse velden.. niemand ziet dat in, maar hij is echt ongeloofelijk goed!
Bij mij thuis hing echt de vlag uit toen Stekie wegging, die is echt een paar klasse minder als Vermeer

Cillissen oogt als een goede potentiele keeper, maar je mist de ervaring, bij die goal tegen vitesse toen zag je wel zijn beperkingen qua kwaliteiten, hij is nog niet zo goed in het positioneren. Cillissen wordt een volwaardig opvolger van Vermeer, Maar Vermeer is de koning!
nora
 nora - woensdag 09 mei 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 12:58 schreef Patjakker078 het volgende:

[..]

Vermeer is veruit de beste keeper op de nederlandse velden.. niemand ziet dat in, maar hij is echt ongeloofelijk goed!
Bij mij thuis hing echt de vlag uit toen Stekie wegging, die is echt een paar klasse minder als Vermeer

Cillissen oogt als een goede potentiele keeper, maar je mist de ervaring, bij die goal tegen vitesse toen zag je wel zijn beperkingen qua kwaliteiten, hij is nog niet zo goed in het positioneren. Cillissen wordt een volwaardig opvolger van Vermeer, Maar Vermeer is de koning!
Heb jij al zijn blunders wel gezien dit seizoen,zijn grote kracht is zijn reflexen op de lijn daar is hij top in,maar het uitlopen het opstellen in het doel en zijn onrust is zeer matig.
Patjakker078
 Patjakker078 - woensdag 09 mei 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 13:02 schreef nora het volgende:

[..]

Heb jij al zijn blunders wel gezien dit seizoen,zijn grote kracht is zijn reflexen op de lijn daar is hij top in,maar het uitlopen het opstellen in het doel en zijn onrust is zeer matig.
hahaha kom op zeg..
hij is echt een held!
niet zo'n angsthaas als steek. die durfde echt helemaal niets.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 mei 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Vermeer heeft een geweldige reflex...een goed keeper maar waarom heeft hij geen traptechniek...de bal komt bijna altijd bij de tegenstander...tegen Utrecht uit tot 2x toe zelfs...blijft daardoor onbetrouwbaar voor zijn defensie..maar goed het blijft een goed lijnkeeper terwijl Cillesen meer een vliegende kiep is...en als Ajax meer op de helft van de tegenstander is heb je meer aan een vliegende kiep ...op topwedstrijden na dan... want dan heb je meer aan Vermeer...Maar wordt er nog getraind met Vermeer zijn traptechniek ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door Jack Huntelaar --
Guyt
 Guyt - woensdag 09 mei 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Nee dat heb ik helemaal niet zo zeker ben ik niet van Cilessen.Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Kenneth Vermeer.
Guyt
 Guyt - woensdag 09 mei 2012 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 21:39 schreef Ajx het volgende:
Ik mag hopen dat je het mis heb.Kenneth 1e Cilessen 2e dat is wat ik hoop en ook denk overigens. Geloof niet dat volgend seizoen ineens Cilessen 1ste keeper is.
Guyt
 Guyt - woensdag 09 mei 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 10:47 schreef nora het volgende:
Wat ik me nou afvraag?? Hoe goed ken jij die Cilessen eigenlijk?? Volg je hem ?? Omdat je van mening bent dat hij meer talent heb.
Guyt
 Guyt - woensdag 09 mei 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je praat hier over een periode dat heel AJAX bagger was dus vind het onterecht wat je zegt.Toen het team beter ging draaien liep het bij Kenneth ook steeds beter.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Logish dat Cillessen in de voorselectie zit, Van Marwijk zocht een 2e keeper:)
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Noem mij eens 3 grove blunders van de laatste 14 wedstrijden als je wilt??
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

de laatste 14 wedstrijden stond de verdediging goed.
nooit Utrecht uit vergeten.
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

de laatste 14 wedstrijden stond de verdediging goed.
nooit Utrecht uit vergeten.
Dus als Vermeer het slecht doet ligt het alleen aan Vermeer en als het goed gaat met Vermeer komt dat door de goede verdediging??
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus als Vermeer het slecht doet ligt het alleen aan Vermeer en als het goed gaat met Vermeer komt dat door de goede verdediging??
als Vermeer het slecht doet, ligt dat ten eerste aan hem.
tegen NAC had hij 2 schoten niet, waarvan iedereen vond dat hij ze moest hebben hier had de verdeding geen schuld.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 09 mei 2012 - 16:58   quote  deeplink  
volgens mij heeft Kenneth ons meedere keren ook wel degelijk gered van een achterstand in competitie wedstrijden, maar hoe het anders zou zijn gelopen, weet niet niemand. Voor mij is Kenneth nu de onbetwiste nummer 1 bij AJAX!!!

*** + 1
nora
 nora - woensdag 09 mei 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 14:37 schreef Guyt het volgende:

[..]

Wat ik me nou afvraag?? Hoe goed ken jij die Cilessen eigenlijk?? Volg je hem ?? Omdat je van mening bent dat hij meer talent heb.
Uit zijn NEC tijd. en Vermeer vind ik geen zekere keeper dat heb al een aantal keren aangegeven refelexen zijn top maar zijn opstelling bij ballen van de zijkant is slecht en het uitlopen is vaak verkeerd te laat of te vroeg.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 mei 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 17:56 schreef nora het volgende:

[..]

Uit zijn NEC tijd. en Vermeer vind ik geen zekere keeper dat heb al een aantal keren aangegeven refelexen zijn top maar zijn opstelling bij ballen van de zijkant is slecht en het uitlopen is vaak verkeerd te laat of te vroeg.
ben ik het mee eens.
Cillessen heeft goede wedstrijden gekeept en ik hoop dat hij volgend jaar de 1e keeper zal zijn. al hoeven we daar denk ik niet van uit te gaan.
nora
 nora - woensdag 09 mei 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Beste Remco Ajax draaide zo goed de laatste 14 wedstrijden dat hij geen klote te doen heeft gekregen dus ook geen foute kon maken ,je had iedereen op doel kunnen zetten de afgelopen 14 wedstrijden.
nora
 nora - woensdag 09 mei 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Een keeper beoordeel je op zijn reddingen of opstellingen onder druk maar hij heeft bijna geen klote te doen gehad,toen het slecht ging toen kon je zien wat hij waard was.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kenneth Vermeer verlengt contract

0.0062170