|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Kenneth Vermeer verlengt contract (Officiƫle Ajax Clubsite)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 16:30 schreef NatjosFC het volgende:[..] als Vermeer het slecht doet, ligt dat ten eerste aan hem. tegen NAC had hij 2 schoten niet, waarvan iedereen vond dat hij ze moest hebben hier had de verdeding geen schuld. Volgens mij geef je gewoon geen antwoord op de vraag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 18:12 schreef nora het volgende:[..] Beste Remco Ajax draaide zo goed de laatste 14 wedstrijden dat hij geen klote te doen heeft gekregen dus ook geen foute kon maken ,je had iedereen op doel kunnen zetten de afgelopen 14 wedstrijden. Owhh dus als het goed gaat komt dat door de voetballers, en als het slecht gaat ligt het aan Vermeer, misschien er wel eens over nagedacht dat de combinatie van al die spelers gewoon goed is??
en volgens mij heeft hij er nog een paar hele beste ballen uit gehouden.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:01 schreef remco k het volgende:[..] Owhh dus als het goed gaat komt dat door de voetballers, en als het slecht gaat ligt het aan Vermeer, misschien er wel eens over nagedacht dat de combinatie van al die spelers gewoon goed is?? en volgens mij heeft hij er nog een paar hele beste ballen uit gehouden.. tegen Twente mischien 1 of 2. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: tweede helft heeft kenneth er altijd gestaan en veel zekerder geoogd. vooral met terugspeelballen en met de rust als tie de bal klem heeft! |
|
|
|