BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Problemen feyenoord seizoen kaart

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
janfeyenoord
 janfeyenoord - vrijdag 06 april 2012 - 23:58   quote  deeplink  
Ik heb een vraag heb via de feyenoord site een seizoenskaart willen bestellen en had alle velden enz al ingevult toen ik bij betalen kwam heb ik weer terug geklikt omdat ik geen ideal enz heb wilde het dan maar doen via het loket.Nu kreeg ik wel een email bedankt voor het verlegen van je seizoenkaart terwijl ik die niet heb wat is er toch met deze oneverzichtelijke site zijn er meer mensen met deze ervaring.
Ps er stond ook dat het geld in goede orde was ontvangen toch knap ik heb namelijk geen banrek nummer opgegeven.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 06 april 2012 - 23:59   quote  deeplink  
Gewoon een fout.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 april 2012 - 00:10   quote  deeplink  
Ghehe straks krijg je nog een seizoenskaart toe gestuurd ook..
12
 12 - zaterdag 07 april 2012 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2012 - 23:58 schreef janfeyenoord het volgende:
Ik heb een vraag heb via de feyenoord site een seizoenskaart willen bestellen en had alle velden enz al ingevult toen ik bij betalen kwam heb ik weer terug geklikt omdat ik geen ideal enz heb wilde het dan maar doen via het loket.Nu kreeg ik wel een email bedankt voor het verlegen van je seizoenkaart terwijl ik die niet heb wat is er toch met deze oneverzichtelijke site zijn er meer mensen met deze ervaring.
Ps er stond ook dat het geld in goede orde was ontvangen toch knap ik heb namelijk geen banrek nummer opgegeven.
Misschien was er slimme een hacker/fisher die een namaak feyenoordsite heeft gebouwd en nu je bankrekening heeft leeg geplunderd ;-) Zou zo maar kunnen. :-P
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 april 2012 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2012 - 23:58 schreef janfeyenoord het volgende:
Ik heb een vraag heb via de feyenoord site een seizoenskaart willen bestellen en had alle velden enz al ingevult toen ik bij betalen kwam heb ik weer terug geklikt omdat ik geen ideal enz heb wilde het dan maar doen via het loket.Nu kreeg ik wel een email bedankt voor het verlegen van je seizoenkaart terwijl ik die niet heb wat is er toch met deze oneverzichtelijke site zijn er meer mensen met deze ervaring.
Ps er stond ook dat het geld in goede orde was ontvangen toch knap ik heb namelijk geen banrek nummer opgegeven.
Gewoon effekes contact opnemen met Feyenoord gozert!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 april 2012 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 00:14 schreef 12 het volgende:

[..]

Misschien was er slimme een hacker/fisher die een namaak feyenoordsite heeft gebouwd en nu je bankrekening heeft leeg geplunderd ;-) Zou zo maar kunnen. :-P
Positief verhaal!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 07 april 2012 - 01:20   quote  deeplink  
Je heb een seizoenskaart van 020 ontvangen!... gf Jan!!!! hahahaha:)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 april 2012 - 01:27   quote  deeplink  
d-)
L.H.Huizer
 L.H.Huizer - zondag 03 juni 2012 - 09:36   quote  deeplink  
ik heb begin april een seizoenkaart aangevraagd voor 65+ maar nog niets gehoord en ook nog geen betaling afgehouden hoe kan dit?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 03 juni 2012 - 09:51   quote  deeplink  
Dat duurt dan inderdaad wel heel erg lang. Ik zou morgen even bellen met de Tickets & Service. Zijn doordeweeks van 10 tot 5 open, en te bereiken op 0900-1908.

Hopen dat je, of u, gezien de 65+ kaart, niet te lang in de wacht staat. 'Mijn Feyenoord' is een mooi lied, maar niet 8x achter elkaar :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 juni 2012 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2012 - 23:58 schreef janfeyenoord het volgende:
Ik heb een vraag heb via de feyenoord site een seizoenskaart willen bestellen en had alle velden enz al ingevult toen ik bij betalen kwam heb ik weer terug geklikt omdat ik geen ideal enz heb wilde het dan maar doen via het loket.Nu kreeg ik wel een email bedankt voor het verlegen van je seizoenkaart terwijl ik die niet heb wat is er toch met deze oneverzichtelijke site zijn er meer mensen met deze ervaring.
Ps er stond ook dat het geld in goede orde was ontvangen toch knap ik heb namelijk geen banrek nummer opgegeven.
Ik zou ff bellen wanneer je jou kaart kan verwachten?
Misschien zeggen ze wel over een maand hahaha scheelt toch een paar honderd..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 13:21   quote  deeplink  
Feyenoord op weg naar verkoop 30.000 seizoenkaarten

Feyenoord leeft en dat merkt de club ook aan de verkoop van seizoenkaarten. Het Algemeen Dagblad meldt dat de club nog voor de eerste competitiewedstrijd aan de 30.000 verkochte seizoenkaarten denkt te komen. Vorig seizoen werd dat aantal pas gedurende het seizoen bereikt.

Bron : Feyenoord netwerk
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juni 2012 - 14:13   quote  deeplink  
Glory hunters :-)
legrande
 legrande - dinsdag 26 juni 2012 - 14:22   quote  deeplink  
Ik kreeg hem keurig binnen vakkie E genummerde plaats met mijn zoon precies de stoelen die wij wilde hebben en waar we al altijd zaten. Wordt dat nu streng gehandhaafd die stoelnumering in die vakken die daar voor aangewezen zijn?
Sensi
 Sensi - dinsdag 26 juni 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 14:22 schreef legrande het volgende:
Ik kreeg hem keurig binnen vakkie E genummerde plaats met mijn zoon precies de stoelen die wij wilde hebben en waar we al altijd zaten. Wordt dat nu streng gehandhaafd die stoelnumering in die vakken die daar voor aangewezen zijn?
Ik heb ooit zelf als steward in de Kuip met me stage gewerkt en mij lijkt het geen doen dat streng te controleren. Ingang controle wordt het denk ik waarna je naar je stoel verwezen wordt. Enige probleem dat je kan ondervinden is als je op iemand anders zijn stoel zit. Als dat betreffende vak niet vol zit denk ik niet dat het mogelijk is supporters te controleren of ze daadwerkelijk op hun stoel zitten. Dus ik denk dat je gewoon rustig op een ander plekkie kan zitten mits er daar niemand zit.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:07   quote  deeplink  
Voorrangsperiode seizoenkaartverlenging: nog 10 dagen!

20130228_scc1314_vk_scaled_7.jpg

Seizoenkaarthouders van Feyenoord hebben nog tien dagen de tijd om hun seizoenkaart te verlengen voor het seizoen 2013-2014. Besluit je om jouw seizoenkaart vóór 15 april as. te verlengen, dan kun je rekenen op gegarandeerd behoud van je huidige plaats, of krijg je voorrang op een eventueel gewenste verplaatsing. Verlengen van je seizoenkaart kan via www.feyenoord.nl/seizoenkaart. Net als vorig seizoen moeten seizoenkaarthouders hun kaart actief verlengen.

Sinds seizoen 2010-2011 is de seizoenkaartprijs ongewijzigd. In seizoen 2012-2013 is na de verlengingsperiode de seizoenkaartprijs met 5% geïndexeerd. Deze geïndexeerde prijs is de vroegboekprijs voor de seizoenkaart 2013-2014. Seizoenkaarthouders die hun seizoenkaart vorig seizoen in de voorrangsperiode hebben verlengd, krijgen als gevolg daarvan voor dit seizoen te maken met een prijsstijging. De vroegboekprijs geldt tot het einde van de competitie seizoen 2012-2013. Na afloop van de competitie worden de seizoenkaartprijzen met 2,5% geïndexeerd.

Besluit je jouw seizoenkaart vanaf 15 april, maar vóór het einde van seizoen 2012-2013 te verlengen, dan betaal je dus ook geen 2,5% indexatie. Wel vervallen het gegarandeerde plaatsbehoud en de voorrang op een eventueel gewenste verplaatsing. Na afloop van de competitie vervalt de voorrangsperiode voor huidige seizoenkaarthouders. Verlengen van je huidige seizoenkaart is dan niet meer mogelijk. Uiteraard kun je dan wel een nieuwe seizoenkaart aanschaffen, zonder prijsvoordeel.

In de seizoenkaart 2013-2014 zijn de volgende wedstrijden inbegrepen:
Toegang tot de zeventien thuiswedstrijden en eventuele play-offs;
Toegang tot de traditionele openingswedstrijd van het seizoen;
Toegang tot de eerste Europese thuiswedstrijd*;
Toegang tot de eerste thuiswedstrijd voor de KNVB beker (tot 1/8e finale)*;
Voorrang op kaartverkoop voor (door Feyenoord georganiseerde) thuiswedstrijden;
Gratis lidmaatschap Het Legioen (Kameraadjeslidmaatschap voor kinderen tot 14 jaar);
10% korting op de aankoop van artikelen in de Feyenoord Fanshop (ook online).
* indien van toepassing

Geen internet?
Heb je geen internet? Laat dan een verlengingsformulier toesturen. Bel 0900-1908 (€ 0,15 p/m) en kies voor optie 9 in het keuzemenu. Als je daar je achtcijferige relatienummer intoetst (beginnend met 02, te vinden in de rechterbovenhoek van je seizoenkaart), stuurt Feyenoord het verlengingsformulier zo snel mogelijk toe.

Kijk voor meer informatie of om direct je seizoenkaart te verlengen op www.feyenoord.nl/seizoenkaart.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 april 2013 - 16:34   quote  deeplink  
Van de week maar ff regelen.
Peter V.
 Peter V. - vrijdag 05 april 2013 - 16:50   quote  deeplink  
via de ING is-t-ie 2x zo duur
pat
 pat - vrijdag 05 april 2013 - 16:50   quote  deeplink  
welke bank heb je?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:34 schreef Bosifyable het volgende:
Van de week maar ff regelen.
d:-)
tomson
 tomson - zondag 14 april 2013 - 09:18   quote  deeplink  
Done.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 april 2013 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 09:18 schreef tomson het volgende:
Done.
Me 2..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 april 2013 - 15:23   quote  deeplink  
Me vrouw heeft 2 weken terug mijn seizoenskaart verlengt..!
Het heeft lang geduurt maar ze leert t wel ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Problemen feyenoord seizoen kaart









0.0054900