|
|
janfeyenoord
|
|
|
Ik heb een vraag heb via de feyenoord site een seizoenskaart willen bestellen en had alle velden enz al ingevult toen ik bij betalen kwam heb ik weer terug geklikt omdat ik geen ideal enz heb wilde het dan maar doen via het loket.Nu kreeg ik wel een email bedankt voor het verlegen van je seizoenkaart terwijl ik die niet heb wat is er toch met deze oneverzichtelijke site zijn er meer mensen met deze ervaring. Ps er stond ook dat het geld in goede orde was ontvangen toch knap ik heb namelijk geen banrek nummer opgegeven. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe straks krijg je nog een seizoenskaart toe gestuurd ook.. |
|
|
|
|
12
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2012 - 23:58 schreef janfeyenoord het volgende:Ik heb een vraag heb via de feyenoord site een seizoenskaart willen bestellen en had alle velden enz al ingevult toen ik bij betalen kwam heb ik weer terug geklikt omdat ik geen ideal enz heb wilde het dan maar doen via het loket.Nu kreeg ik wel een email bedankt voor het verlegen van je seizoenkaart terwijl ik die niet heb wat is er toch met deze oneverzichtelijke site zijn er meer mensen met deze ervaring. Ps er stond ook dat het geld in goede orde was ontvangen toch knap ik heb namelijk geen banrek nummer opgegeven. Misschien was er slimme een hacker/fisher die een namaak feyenoordsite heeft gebouwd en nu je bankrekening heeft leeg geplunderd ;-) Zou zo maar kunnen. :-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2012 - 23:58 schreef janfeyenoord het volgende:Ik heb een vraag heb via de feyenoord site een seizoenskaart willen bestellen en had alle velden enz al ingevult toen ik bij betalen kwam heb ik weer terug geklikt omdat ik geen ideal enz heb wilde het dan maar doen via het loket.Nu kreeg ik wel een email bedankt voor het verlegen van je seizoenkaart terwijl ik die niet heb wat is er toch met deze oneverzichtelijke site zijn er meer mensen met deze ervaring. Ps er stond ook dat het geld in goede orde was ontvangen toch knap ik heb namelijk geen banrek nummer opgegeven. Gewoon effekes contact opnemen met Feyenoord gozert! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 00:14 schreef 12 het volgende:[..] Misschien was er slimme een hacker/fisher die een namaak feyenoordsite heeft gebouwd en nu je bankrekening heeft leeg geplunderd ;-) Zou zo maar kunnen. :-P Positief verhaal! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Je heb een seizoenskaart van 020 ontvangen!... gf Jan!!!! hahahaha:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
L.H.Huizer
|
|
|
ik heb begin april een seizoenkaart aangevraagd voor 65+ maar nog niets gehoord en ook nog geen betaling afgehouden hoe kan dit? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat duurt dan inderdaad wel heel erg lang. Ik zou morgen even bellen met de Tickets & Service. Zijn doordeweeks van 10 tot 5 open, en te bereiken op 0900-1908.
Hopen dat je, of u, gezien de 65+ kaart, niet te lang in de wacht staat. 'Mijn Feyenoord' is een mooi lied, maar niet 8x achter elkaar :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 april 2012 - 23:58 schreef janfeyenoord het volgende:Ik heb een vraag heb via de feyenoord site een seizoenskaart willen bestellen en had alle velden enz al ingevult toen ik bij betalen kwam heb ik weer terug geklikt omdat ik geen ideal enz heb wilde het dan maar doen via het loket.Nu kreeg ik wel een email bedankt voor het verlegen van je seizoenkaart terwijl ik die niet heb wat is er toch met deze oneverzichtelijke site zijn er meer mensen met deze ervaring. Ps er stond ook dat het geld in goede orde was ontvangen toch knap ik heb namelijk geen banrek nummer opgegeven. Ik zou ff bellen wanneer je jou kaart kan verwachten? Misschien zeggen ze wel over een maand hahaha scheelt toch een paar honderd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord op weg naar verkoop 30.000 seizoenkaarten
Feyenoord leeft en dat merkt de club ook aan de verkoop van seizoenkaarten. Het Algemeen Dagblad meldt dat de club nog voor de eerste competitiewedstrijd aan de 30.000 verkochte seizoenkaarten denkt te komen. Vorig seizoen werd dat aantal pas gedurende het seizoen bereikt.
Bron : Feyenoord netwerk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik kreeg hem keurig binnen vakkie E genummerde plaats met mijn zoon precies de stoelen die wij wilde hebben en waar we al altijd zaten. Wordt dat nu streng gehandhaafd die stoelnumering in die vakken die daar voor aangewezen zijn? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 14:22 schreef legrande het volgende:Ik kreeg hem keurig binnen vakkie E genummerde plaats met mijn zoon precies de stoelen die wij wilde hebben en waar we al altijd zaten. Wordt dat nu streng gehandhaafd die stoelnumering in die vakken die daar voor aangewezen zijn? Ik heb ooit zelf als steward in de Kuip met me stage gewerkt en mij lijkt het geen doen dat streng te controleren. Ingang controle wordt het denk ik waarna je naar je stoel verwezen wordt. Enige probleem dat je kan ondervinden is als je op iemand anders zijn stoel zit. Als dat betreffende vak niet vol zit denk ik niet dat het mogelijk is supporters te controleren of ze daadwerkelijk op hun stoel zitten. Dus ik denk dat je gewoon rustig op een ander plekkie kan zitten mits er daar niemand zit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voorrangsperiode seizoenkaartverlenging: nog 10 dagen!
Seizoenkaarthouders van Feyenoord hebben nog tien dagen de tijd om hun seizoenkaart te verlengen voor het seizoen 2013-2014. Besluit je om jouw seizoenkaart vóór 15 april as. te verlengen, dan kun je rekenen op gegarandeerd behoud van je huidige plaats, of krijg je voorrang op een eventueel gewenste verplaatsing. Verlengen van je seizoenkaart kan via www.feyenoord.nl/seizoenkaart. Net als vorig seizoen moeten seizoenkaarthouders hun kaart actief verlengen.
Sinds seizoen 2010-2011 is de seizoenkaartprijs ongewijzigd. In seizoen 2012-2013 is na de verlengingsperiode de seizoenkaartprijs met 5% geïndexeerd. Deze geïndexeerde prijs is de vroegboekprijs voor de seizoenkaart 2013-2014. Seizoenkaarthouders die hun seizoenkaart vorig seizoen in de voorrangsperiode hebben verlengd, krijgen als gevolg daarvan voor dit seizoen te maken met een prijsstijging. De vroegboekprijs geldt tot het einde van de competitie seizoen 2012-2013. Na afloop van de competitie worden de seizoenkaartprijzen met 2,5% geïndexeerd.
Besluit je jouw seizoenkaart vanaf 15 april, maar vóór het einde van seizoen 2012-2013 te verlengen, dan betaal je dus ook geen 2,5% indexatie. Wel vervallen het gegarandeerde plaatsbehoud en de voorrang op een eventueel gewenste verplaatsing. Na afloop van de competitie vervalt de voorrangsperiode voor huidige seizoenkaarthouders. Verlengen van je huidige seizoenkaart is dan niet meer mogelijk. Uiteraard kun je dan wel een nieuwe seizoenkaart aanschaffen, zonder prijsvoordeel.
In de seizoenkaart 2013-2014 zijn de volgende wedstrijden inbegrepen: Toegang tot de zeventien thuiswedstrijden en eventuele play-offs; Toegang tot de traditionele openingswedstrijd van het seizoen; Toegang tot de eerste Europese thuiswedstrijd*; Toegang tot de eerste thuiswedstrijd voor de KNVB beker (tot 1/8e finale)*; Voorrang op kaartverkoop voor (door Feyenoord georganiseerde) thuiswedstrijden; Gratis lidmaatschap Het Legioen (Kameraadjeslidmaatschap voor kinderen tot 14 jaar); 10% korting op de aankoop van artikelen in de Feyenoord Fanshop (ook online). * indien van toepassing
Geen internet? Heb je geen internet? Laat dan een verlengingsformulier toesturen. Bel 0900-1908 (€ 0,15 p/m) en kies voor optie 9 in het keuzemenu. Als je daar je achtcijferige relatienummer intoetst (beginnend met 02, te vinden in de rechterbovenhoek van je seizoenkaart), stuurt Feyenoord het verlengingsformulier zo snel mogelijk toe.
Kijk voor meer informatie of om direct je seizoenkaart te verlengen op www.feyenoord.nl/seizoenkaart. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Van de week maar ff regelen. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
via de ING is-t-ie 2x zo duur |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Me vrouw heeft 2 weken terug mijn seizoenskaart verlengt..! Het heeft lang geduurt maar ze leert t wel ... |
|
|
|