|
|
baco74
|
|
|
De komende drie dagen staat alles in het teken van het internationale jeugdtoernooi voor B-junioren. Naast gastheer Ajax doen ook Ajax Cape Town, Besiktas, Man. United, FC Barcelona, AC Milan, Bayern München en Desportivo Brasil mee.
Ajax zit in poule A bij ManU, Desportivo Brasil en Besiktas. Poule B bestaat uit de volgende teams: FC Barcelona, FC Bayern München, AC Milan, Ajax Cape Town.
Zie hier het wedstrijdschema:
Zaterdag 7 april:
Ajax - Besiktas 4-0 Desportivo Brasil - Manchester United 0-2 FC Barcelona - Bayern München 0-0 AC Milan - Ajax Cape Town 1-2 Besiktas - Desportivo Brasil 0-2 Ajax - Manchester United 1-0
Zondag 8 april:
11:30 uur Ajax Cape Town - Bayern München 11:30 uur AC Milan - FC Barcelona 13:00 uur Ajax - Desportivo Brasil 13:00 uur Manchester United - Besiktas 14:30 uur FC Barcelona - Ajax Cape Town 14:30 uur FC Bayern München - AC Milan
Maandag 9 april:
9:30 uur A4 - B4 (wedstrijd om plaats 7/8) 9:30 uur A1 - B2 (halve finale 1) 11:00 uur A3 - B3 (wedstrijd om plaats 5/6) 11:00 uur A2 - B1 (halve finale 2) 13:30 uur Verliezer halve finale 1 - verliezer halve finale 2 (wedstrijd om derde plaats) 15:00 uur Winnaar halve finale 1 - Winnaar halve finale 2 (finale) 16:15 uur Prijsuitreiking |
De wedstrjden zullen (dankzij het sterke deelnemersveld) in vele landen uitgezonden worden. In Nederland doet EredivisieLive (live-)verslag. Voor de mensen die niet over EredivisieLive beschikken; dankzij de deelnames van Barcelona en Manchester United zijn vele wedstrijden ook op Eurosport2 te zien. Men kan de wedtrijden ook op het YouTube-kanaal van Ajax bekijken. Klik hier als je wilt kijken. Ik weet niet of dit voor alle wedstrijden geldt, aangezien er alleen camera's lang het hoofdveld staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ajax - Besiktas is inmiddels begonnen. Tussenstand 1-0, Doelpuntenmaker: Menig. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Vind die aanvoerder erg sterk spelen! .. die blonde verdediger is dat |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Als ik het goed heb is dat Branco van der Boomen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik vind die Becker wel goed tot dusver. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
UPDATE: Ajax - Besiktas 2-0 Doelpuntmaker: Acolatse |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Sheraldo Becker is het pareltje uit de B1 volgens alle jeugdtrainers |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
UPDATE:
Ajax - Besiktas
Het is rust: 2-0. Ter verduidelijking: Er wordt 2x een half uur gespeeld. De rust zal geen kwartier bedragen maar ±5 minuten. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Sterke gozer, ziet er atletisch uit. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Sheraldo Becker is echt een beest.. maar wel super snel en een geweldige techniek |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
3-0 Quinsy Menig..
geweldige pass van Anderson en de keeper komt uit, maar kan er niet niet bij.. Menig omspeelt de keeper en scoort |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
UPDATE:
Ajax - Besiktas 3-0
Doelpunt: Menig, zijn tweede. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
We hebben onze toekomstige spits al binnen :D |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Menig eruit en Cakmak erin
Acolatse eruit en van der Linden erin |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ziet er veelbelovend uit, maar de weg naar de hoofdmacht is nog lang. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Becker, Bakker en Anderson eruit |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Warmedam, Bruijn en Dankerlui erin |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
UPDATE:
Ajax - Besiktas 4-0
Doelpunt: van der Boomen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Prachtig! Branco van der Boomen scoort na een solo en omspeelt de keeper na een fake-schot |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
UPDATE:
Ajax - Besiktas
Eindstand: 4-0 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Op het bijveld is Desportivo Brasil - Manchester United gespeeld; eindstand: 0-2.
Om half drie speelt 'onze' B1 tegen die van Manchester United, gelijk belangrijk dus. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Uitstekend topic Baco...Grasmaaier maait me het gras onder de voeten:)), want ook ik vond vd.Boomen een goeie indruk maken...schijnt dat dit seizoen zijn 1e seizoen is bij Ajax, hij is weggekaapt bij Willem II en gelijk aanvoerder.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 12:49 schreef alibabba het volgende:Uitstekend topic Baco...Grasmaaier maait me het gras onder de voeten:)), want ook ik vond vd.Boomen een goeie indruk maken...schijnt dat dit seizoen zijn 1e seizoen is bij Ajax, hij is weggekaapt bij Willem II en gelijk aanvoerder.. Dat laatste wist ik niet.. is echt een beresterke middenvelder! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Opstelling Ajax B1 tegen Manchester United:
1:Bijl 2:Lartey Sanniez 3:Van Bruggen 4:Riedewald 6:Van den Boomen 7:Becker 8:Warmerdam 9:Menig 10:Anderson 11:Acolatze 18:Verburg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
UPDATE:
AJAX - MANCHESTER UNITED 0-0
Kwart van de wedstrijd zit erop, doelpuntloos. Na 10 moeizame minuten lijkt Ajax wat beter in de wedstrijd te komen. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Die nmmr 11 doet het nog niet echt geweldig van de Ajax kant! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
UPDATE:
AJAX - MANCHESTER UNITED 0-0
RUST.
Ajax heeft het zwaar tegen een goed spelend Manchester. Zitten fysiek grote 'kerels' bij de Engelsen, al vind ik de kleinste van ManU de beste van het veld: hun nummer 10-Mats Dailey (als ik het goed schrijf).
De rust is erg kort, durende dit schrijven is het tweede half uur inmiddels begonnen.
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Haha dan scoort ie ook nog! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
UPDATE:
AJAX - MANCHESTER UNITED 1-0
Doelpuntmaker:Acolatze. Snelle counter van Ajax, zijn tweede goal dit tournooi. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Net als tegen Besiktas, toen ie wel goed speelde.....geldt voor het hele team. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
barry heb jij toevallig de link van de livestream op youtube |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Staat linkje in de openings-post. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Nummer 5;Cooper van hun vind ik wel een goede speler |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Had een mooie rush in de eerste helft.....volgens mij is die gast bijna 2 meter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wie heeft er trouwnes gescoord, kwam net te laat. zag alleen dat het 1/0 was |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: No thanks, alles goed daar? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 15:14 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] wie heeft er trouwnes gescoord, kwam net te laat. zag alleen dat het 1/0 was Acolatse |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 15:14 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] wie heeft er trouwnes gescoord, kwam net te laat. zag alleen dat het 1/0 was ff lezen he AITB :) |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Ja klopt had 'm gezien, al moet ik zeggen dat ie ook niet echt fantastisch verdedigt werd toen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: jazeker, gaat steeds beter, en hoe is het met jou... p.s me vraagteken doet het niet hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: och ja, zie het nu pas. nu begin ik op aitb te lijken, dat mag nooit gebeuren! haha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 15:16 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] jazeker, gaat steeds beter, en hoe is het met jou... p.s me vraagteken doet het niet hahaha Fijn man, hier is ook alles prima. Beetje verkouden maar dat mag de pret niet drukken.
Voor een vraagteken kan je ook ALT ingedrukt houden en dan op je numeriek toetsenbord 63 intoetsen, dan pas ALT loslaten. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 april 2012 - 15:19 schreef baco74 het volgende:[..] Fijn man, hier is ook alles prima. Beetje verkouden maar dat mag de pret niet drukken. Voor een vraagteken kan je ook ALT ingedrukt houden en dan op je numeriek toetsenbord 63 intoetsen, dan pas ALT loslaten. aaaah mooi man, goed om te horen! hoe bevalt het huisje |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Goed toeven hier in Purmereutel.......waar blijft je vraagteken nou???? |
|
|
|