|
|
Loetje
|
|
|
acolatse 4-2 nog een scoren of stoppen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Gewonnen!!! |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
MENIG SCOORT!! AJAX WINT DE FUTURE CUP NA EEN WAANZINNIGE COMEBACK!! nu horen we.... dit is mijn club!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
5 penalty's en allemaal raak.. goede toekomst voor het nederlands elftal |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
die nummer 10 van manu tilde in zun eentje het niveau van manu helemaal omhoog. groot talent. in deze b1 zijn de zitten de talenten van ajax in voorhoede. knappe prestatie B1! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
zie frankie genieten!!! biertje???? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Wie zal er tot beste speler van t toernooi gekozen worden? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hahaha moet wel eerlijk bekennen dat een beetje redelijke keeper er 3 van gestopt had, bijna allemaal onder zn armen door! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wat mij betreft acolatse of menig, en misschien ook wel branco van der boomen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 16:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] wat mij betreft acolatse of menig, en misschien ook wel branco van der boomen Ik heb hetzelfde idee.. en anders misschien die Daehli van Man Utd. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Wat voor amateurs zijn dat die dat podium opstellen. Schiet eens op zeg, ze staan daar allemaal wortel te schieten in de kou... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
menig beste speler! alcolatse topcorer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 16:21 schreef Ajax_fan het volgende:Wat voor amateurs zijn dat die dat podium opstellen. Schiet eens op zeg, ze staan daar allemaal wortel te schieten in de kou... zijk eens een keer niet zo man |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: echt he.. vreselijk telkens! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Misschien had ik er een smiley bij moeten zetten want ik bedoelde het juist op die manier.... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Zoals ik al zei ik bedoelde het niet zo negatief! Vandaar ook dat wortel schieten commentaar. Volgende keer zet ik er wel een smiley bij zodat het duidelijk is.... En " telkens" is ook nogal overdreven hoor...;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 april 2012 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 16:27 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Misschien had ik er een smiley bij moeten zetten want ik bedoelde het juist op die manier.... tis al goed, maar je komt altijd zo pessimistisch over |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Ja dat hoor ik vaker maar vaak bedoel ik het niet op die manier. face to face ben ik gemakkelijker te begrijpen ;) |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Goh die beker ziet er 10 keer beter uit dan die lelijke denneappel... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 16:33 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ja dat hoor ik vaker maar vaak bedoel ik het niet op die manier. face to face ben ik gemakkelijker te begrijpen ;) ik vind dat ook altijd kut via internet, het komt vaak anders over dan hoe je het bedoeld, daar begrijp ik je volledig in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: met dit gezeik ben ik het eens haha, ik haat die denneappel! zou zo lekker zijn als wij weer die schaal pakken! jarenlang moesten wij het doen met een denneappel of een johan cruijff schaal, die mag de rest nu hebben, wij pakken de schaal wel!
ik moet wel zeggen dat ik onze prijzen lelijk vind hier! dat bedoel ik goed, als je dan in duitsland kijkt, zon trofee met diamanten, of in engelans de premier league beker of die van de FA cup, die prijzen zien we zoveel mooier uit. vond die beker van de future cup ook enorm mooi! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
mooi voor Ajax B1 dat ze de AEGON Future Cup hebben gewonnen!! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 16:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] met dit gezeik ben ik het eens haha, ik haat die denneappel! zou zo lekker zijn als wij weer die schaal pakken! jarenlang moesten wij het doen met een denneappel of een johan cruijff schaal, die mag de rest nu hebben, wij pakken de schaal wel! ik moet wel zeggen dat ik onze prijzen lelijk vind hier! dat bedoel ik goed, als je dan in duitsland kijkt, zon trofee met diamanten, of in engelans de premier league beker of die van de FA cup, die prijzen zien we zoveel mooier uit. vond die beker van de future cup ook enorm mooi! Deze future cup ziet er tenminste uit als een echte prijs. Die Denneappel ziet er lachwekkend uit. Maar goed wij pakken idd toch de mooiste prijs van allemaal...de schaal. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is een fantastisch resultaat, maar ik raak nou niet echt onder de indruk van dat elftal...ik heb enkele wedstrijden gezien en voorin is het aardig, maar voor de rest vind ik het allemaal beperkt...vd.Boomen vond ik de 1e wedstrijd een goeie indruk maken, maar daarna viel ie ver terug vond ik..
We zullen zien of deze jongens het 1e gaan halen, maar ik denk het niet eerlijk gezegd.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Prima resultaat. Al kan de B1 mij totaal niet bekoren. Zeker niet als je het vergelijkt met 2 jaar geleden (huidig A1).
Over het algemeen vond ik het toernooi tegenvallen. Enkel een speler is mij positief opgevallen en dat is de nummer 10 van United. Dehli of hoe dat kereltje ook heet. Overzicht, technisch goed. En dat te bedenken dat hij bij ons had kunnen zitten. |
|
|
|
|
famey
|
|
|
Persoonlijk vond ik Anderson erg volwassen spelen en koos vaak een voetballende oplossing als hij in de problemen kwam. |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
waar is nou dat feesje hier is nou het feesje bij ajax natuurlijk! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Volgens de Boer is de B1 een talentvolle groep misschien waren ze kapot,maar goed als je winnaar wordt van een tournooi met Manchester/Bayer/Milan/Barca/en nog een paar top ploegen dan ben je geen doorsnee elftal lijkt mij. |
|
|
|
|
famey
|
|
|
Ze hadden een hele hoop geluk nodig ;)
De laatste drie wedstrijden waren niet bepaald overtuigend |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoor verschillende mensen zeggen dat het niet bijster goed is wat ze gezien hebben, dat klopt natuurlijk ook wel. Maar toch wordt er van deze groep gezegd dat er meer talent in zit dan in de huidige A1.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 17:26 schreef remco k het volgende:Ik hoor verschillende mensen zeggen dat het niet bijster goed is wat ze gezien hebben, dat klopt natuurlijk ook wel. Maar toch wordt er van deze groep gezegd dat er meer talent in zit dan in de huidige A1.. Ik kan het me nauwelijks voorstellen...misschien dat de eieren in de weg lagen in het toernooi:))))...ach we zullen het wel zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 18:07 schreef alibabba het volgende:[..] Ik kan het me nauwelijks voorstellen...misschien dat de eieren in de weg lagen in het toernooi:))))...ach we zullen het wel zien.. Ik heb er zelf geen oordeel over, ik heb deze jongens in tegenstelling tot de huidige A1 echt te weinig zien spelen om daar een oordeel over te vellen.
Die Menig lijkt me trouwens wel een groot talent, kan maar weinig onderdelen in zijn spel vinden die hij niet beheerst.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 18:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb er zelf geen oordeel over, ik heb deze jongens in tegenstelling tot de huidige A1 echt te weinig zien spelen om daar een oordeel over te vellen. Die Menig lijkt me trouwens wel een groot talent, kan maar weinig onderdelen in zijn spel vinden die hij niet beheerst.. Die viel mij dus ook in positieve zin op...er waren er wel meer die aardig kunnen ballen, maar echte uitspringers heb ik niet kunnen ontdekken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 18:16 schreef alibabba het volgende:[..] Die viel mij dus ook in positieve zin op...er waren er wel meer die aardig kunnen ballen, maar echte uitspringers heb ik niet kunnen ontdekken.. Ach het is wel vaker zo toch, veel spelers die uiteindelijk weg moesten bij Ajax maakten alsnog de stap naar de top van minimaal NL.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik vond de fans op het eind toch wel lachwekkend hoor, het is geen CL wat ze wonnen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 18:42 schreef Rogier het volgende:Ik vond de fans op het eind toch wel lachwekkend hoor, het is geen CL wat ze wonnen. Fans waren gewoon blij, beetje lachen, rogieren, brullen. Zij weten ook wel dat het geen prestatie is waar je conclussies uit kan trekken, is vooral leuk voor de jeugdspelers....niets meer en niets minder. |
|
|
|