BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - AJAX ( 11-04-2012, 21:00 uur ): 0-5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - zaterdag 07 april 2012 - 14:04   quote  deeplink  
Hallo mensen. Ik wil met jullie alvast voorbeschouwen op de oerbelangrijke wedstrijd in Heerenveen woensdag. Ik ben van mening dat als Ajax die wedstrijd in winst weet om te zetten, dat het bijna niet meer mis kan gaan. Ajax heeft na Heerenveen 2 thuiswedstrijden tegen de Graafschap en Groningen. In een vol huis moeten dat wel 6 punten worden. AZ staat nu op 1 punt en als we 3 wedstrijden verder zijn, denk ik dat het er minimaal 3 zijn, want AZ speelt in die 3 wedstrijden tegen Twente en VVV thuis en moet naar PSV. Dan staan we dus op alle titelkandidaten minimaal 3 punten voor..

Dan zou een gelijkspel voor Ajax in Twente op de 32e speelronde volstaan om daarna VVV te slachten in eigen huis. Dan gaat het de laatste speelronde echt niet meer mis in Arnhem..

Aankomende woensdag is dus zeer belangrijk..de laatste 10 competitiewedstrijden in Heerenveen;

24-10-2001 SC Heerenveen-Ajax 5-1
23-11-2002 SC Heerenveen-Ajax 0-3
25-02-2004 SC Heerenveen-Ajax 4-1
02-04-2005 SC Heerenveen-Ajax 2-1
30-12-2005 SC Heerenveen-Ajax 4-2
28-10-2006 SC Heerenveen-Ajax 0-2
29-03-2008 SC Heerenveen-Ajax 2-4
05-10-2008 SC Heerenveen-Ajax 5-2
13-02-2010 SC Heerenveen-Ajax 0-2
01-05-2011 SC Heerenveen-Ajax 1-2

Dat zijn dus in de laatste 10 potjes 5 winst en 5 verliespartijen, maar van de laatste 5 matches in Heerenveen, wist Ajax er 4 in winst om te zetten..

Wat gaat het worden mensen? Welke 11 stuurt FRANK DE BOER het veld in? Het zal denk ik een schitterende wedstrijd worden, want het zijn 2 aanvallend ingestelde ploegen. Ook het aanvangstijdstip is gunstig, want er zal om 21:00 uur extra veel zuurstof in de lucht zitten..

Brand maar los!!!!
baco74
 baco74 - zaterdag 07 april 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Mooi werk Ali en lekker op tijd.

Ik zou als ik De Boer was gewoon met dezelfde basis als afgelopen weken starten.

Ik gok 1-3 en hopelijk een gelijkspel tussen AZ en Twente.
Lampies verliezen in Waalwijk, net als de Kakkies in Kerkrade.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 07 april 2012 - 15:31   quote  deeplink  
Prachtig werk Alibabba!

ik zeg 0-2 of 0-3.. we spelen de laatste weken echt goed en ik denk dat Boerrigter wel kan starten i.p.v Ebecilio!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 07 april 2012 - 15:37   quote  deeplink  
1-3 zeg ik!
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 07 april 2012 - 15:45   quote  deeplink  
Ik gok 1-5 aangezien Heerenveen tegen Twente 2x Psv en Ajax dit seizoen 5-1 verloren hebben. Behalve AZ daar wonnen ze 5-1 van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 april 2012 door Mokum1 --
baco74
 baco74 - zaterdag 07 april 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 15:45 schreef Mokum1 het volgende:
Ik gok 1-5 aangezien Heerenveen tegen Twente Psv en Ajax dit seizoen 5-1 verloren hebben. Behalve AZ daar wonnen ze 5-1 van.
Dat laatste had je nou niet hoeven melden!
donny_black
 donny_black - zaterdag 07 april 2012 - 15:52   quote  deeplink  
Ik ben bang dat op het moment dat iedereen weer begint te denken dat een wedstrijd als deze makkelijk wordt gewonnen, puur omdat Ajax het goed heeft gedaan de afgelopen tijd, het mis zal gaan. Altijd als we te makkelijk gaan denken over een wedstrijd gaat het mis. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop net zoals jullie dat Ajax hem wint want dan is de titel gewoon voor 75% binnen.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 07 april 2012 - 15:53   quote  deeplink  
Denkt er nou serieus iemand dat we daar gaan verliezen?

We spelen zo goed de laatste tijd.. ik voorzie geen problemen aangezien de verdediging beter staat dan ooit tevoren dit seizoen en ook voorin hebben we de nodige krachten terug!
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 07 april 2012 - 15:54   quote  deeplink  
Nu ben ik weer bang dat je zegt dat dan de titel voor 75% binnen is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 07 april 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Onderschat niemand..
We denken namelijk vaker van 'Dat winnen we wel ff' en dan blijkt dat we zelfs verliezen.
donny_black
 donny_black - zaterdag 07 april 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 15:54 schreef Mokum1 het volgende:
Nu ben ik weer bang dat je zegt dat dan de titel voor 75% binnen is.
Nee hoeft niet, de enige manier dat Ajax daarna de titel nog kan verliezen is als ze Verhoeven op doel zetten de overige duels.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 april 2012 - 15:57   quote  deeplink  
Kijk dat noem ik op tijd...grote klasse Ali..
Zelfde basis als tegen Heracles....daarna Boerrigter en later Sigtorsson laten invallen...van der Wiel niet nodig...
Wordt een prachtige spannende wedstrijd met redelijk wat doelpunten...2-3...I hope!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2012 - 16:40   quote  deeplink  
ik denk 3-2 voor heerenveen, hoop het uiteraard niet, maar vrees dat de wedstrijd onderschat wordt!
TD4Ajax
 TD4Ajax - zaterdag 07 april 2012 - 16:58   quote  deeplink  
Zelfde 11 als tegen Heracles, BEHALVE Blind!. Tegen Heracles kon Vertongen alles linksachter opvangen, telkens als blind nog niet terug was. Maar tegen Narsing hebben we gewoon een linksback nodig: Koppers of Enoh.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 16:58 schreef TD4Ajax het volgende:
Zelfde 11 als tegen Heracles, BEHALVE Blind!. Tegen Heracles kon Vertongen alles linksachter opvangen, telkens als blind nog niet terug was. Maar tegen Narsing hebben we gewoon een linksback nodig: Koppers of Enoh.
onzin praten is best makkelijk he??
blind doet het de laatste weken meer dan uitstekend. koppers wordt steeds wat beter maar komt nog veel te kort en enoh is een verdedigende middenvelder gast!
TD4Ajax
 TD4Ajax - zaterdag 07 april 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 17:07 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

onzin praten is best makkelijk he??
blind doet het de laatste weken meer dan uitstekend. koppers wordt steeds wat beter maar komt nog veel te kort en enoh is een verdedigende middenvelder gast!
Onzin? Jij komt zeker nooit in het stadion. Tegen Heracles ging ie wel veel naar voren mee maar verdigend telkens te laat. Rendement stuk of 6 balletje breed in de hele wedstrijd.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 07 april 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 16:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
ik denk 3-2 voor heerenveen, hoop het uiteraard niet, maar vrees dat de wedstrijd onderschat wordt!
mooizo.. want jij dacht tegen PSV ook dat we gingen verliezen en je weet het uiteindelijke resultaat
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 17:22 schreef TD4Ajax het volgende:

[..]

Onzin? Jij komt zeker nooit in het stadion. Tegen Heracles ging ie wel veel naar voren mee maar verdigend telkens te laat. Rendement stuk of 6 balletje breed in de hele wedstrijd.
kom er genoeg, een back is om diep te gaan, dan kan je niet altijd op tijd terug zijn. daarvoor heb je ook nog andere verdedigers. hij doet het momenteel prima
baco74
 baco74 - zaterdag 07 april 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Weet jij alles zo goed omdat jij wel in het stadion komt?
Blijkbaar niet, want jij oppert Enoh als linksback.

Off-topic: houdt jouw nickname in dat jij wel graag de functie TD bij Ajax ziet?
sebas79
 sebas79 - zaterdag 07 april 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 17:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

kom er genoeg, een back is om diep te gaan, dan kan je niet altijd op tijd terug zijn. daarvoor heb je ook nog andere verdedigers. hij doet het momenteel prima
Kom op nou ,blind is echt te kanloos voor woorden . Als hij woensdag tegen narsing moet spelen ,dan heb ik er een hard hoofd in
alibabba
 alibabba - zaterdag 07 april 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 15:52 schreef donny_black het volgende:
Ik ben bang dat op het moment dat iedereen weer begint te denken dat een wedstrijd als deze makkelijk wordt gewonnen, puur omdat Ajax het goed heeft gedaan de afgelopen tijd, het mis zal gaan. Altijd als we te makkelijk gaan denken over een wedstrijd gaat het mis. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop net zoals jullie dat Ajax hem wint want dan is de titel gewoon voor 75% binnen.
Dit scenario is zeker niet ondenkbaar....ik ben vooral blij dat FRANK DE BOER de trainer is, want hij zei onlangs nog dat het vanaf nu niet vanzelf zal gaan...hij blijft hameren op spirit en waakzaamheid en dat maakt mijn vertrouwen in een goeie afloop groter..
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 17:57 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Kom op nou ,blind is echt te kanloos voor woorden . Als hij woensdag tegen narsing moet spelen ,dan heb ik er een hard hoofd in
iedereen heeft moeite met narsingh!
maar ajax moet het precies hetzelfde doen tegen psc en heracles, zodat enoh en vertonghen blind steun kunnen geven, daley deed dat behoorlijk. veel meer keus heb je niet want koppers kan het helemaal niet en boilesen is nog niet fit voor 90 minuten. daley blind doet het al weken heel behoorlijk! en bovendien uitgaan van eigen kracht!
Stanley
 Stanley - zaterdag 07 april 2012 - 18:35   quote  deeplink  
Blind tegenover Narsingh is zelfmoord, maar dat lijkt me geen hogere wiskunde dus zal Frank wel een ander konijn uit zijn onnavolgbare hoed toveren... Toch???
baco74
 baco74 - zaterdag 07 april 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 17:57 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Blind vind ik vaak te wisselvallig, maar afgelopen weken heeft ie het goed gedaan.
Tevens blijkt hij één van de snelste spelers van de selectie te wezen.
Ik hou ook mijn hart vast wanneer hij tegen Narsing moet,
maar dat doe ik bij elke optie de we tot onze beschikking hebben als linksback.
Narsing is gewoon een hele goede en vooral snelle voetballer, er zijn maar weinig verdedigers in de Eredivisie tegen hem opgewassen.
Gezien de afgelopen weken zeg ik laat Blind het maar proberen en dus zal Jantje extra scherp moeten zijn wat betreft de rugdekking.
Ik weet anders ook geen betere optie te verzinnen.
Anita zou kunnen, maar daar heb ik als links-back ook niet echt het volste vertrouwen in, plus hij doet het momenteel geweldig op het middenveld.

Wat is jou optie voor Blind dan, Sebas?
baco74
 baco74 - zaterdag 07 april 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 18:35 schreef Stanley het volgende:
Blind tegenover Narsingh is zelfmoord, maar dat lijkt me geen hogere wiskunde dus zal Frank wel een ander konijn uit zijn onnavolgbare hoed toveren... Toch???
Wat voor konijn heb jij dan in gedachte, Stanley?
Ik vind het moeilijk.
Bergenaar
 Bergenaar - zaterdag 07 april 2012 - 18:57   quote  deeplink  
Als ze zo spelen als de laatste weken moet dit gaan lukken, alleen de kop erbij houden ,goed samen spel, en van beginaf de druk erop 1-4 . Dit mogen ze nu niet afgeven, ik wens iedereen succes, en fijne Paasdagen
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2012 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 18:57 schreef Bergenaar het volgende:
Als ze zo spelen als de laatste weken moet dit gaan lukken, alleen de kop erbij houden ,goed samen spel, en van beginaf de druk erop 1-4 . Dit mogen ze nu niet afgeven, ik wens iedereen succes, en fijne Paasdagen
jij ook, fijne paasdagen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2012 - 19:24   quote  deeplink  
jack huntelaar we hebben een bergenaar erbij, moet voor jou wel steeds fijner worden om hier te komen hahahaha!!
Stanley
 Stanley - zaterdag 07 april 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 18:37 schreef baco74 het volgende:

[..]

Wat voor konijn heb jij dan in gedachte, Stanley?
Ik vind het moeilijk.
ha die Baco, allereerst zo min mogelijk veranderen. Dus Koppers ipv Blind. Rest in tact houden.
alibabba
 alibabba - zaterdag 07 april 2012 - 19:57   quote  deeplink  
SAMEN naar nummer 31???

baco74
 baco74 - zaterdag 07 april 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 19:48 schreef Stanley het volgende:

[..]

ha die Baco, allereerst zo min mogelijk veranderen. Dus Koppers ipv Blind. Rest in tact houden.
Dat is in mijn ogen de enige optie, maar of Koppers het beter zal doen dan Blind weet ik niet.
Ik denk dat het weinig verschil maakt, dus waarom deze wisseling.
Blind deed het de laatste wedstrijden naar behoren.
Narsing is verschrikkelijk snel en zowel Blind als Koppers zullen er een hele kluif aan hebben.
Ben alleen bang dat als wanneer Narsing de wind mee heeft Koppers alleen maar beschadigd kan worden in zijn zelf vertrouwen,
Blind is wat taaier en kan wat beter met tegenslagen omgaan, lijkt me.....maar dat zegt mijn gevoel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 april 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 19:24 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
jack huntelaar we hebben een bergenaar erbij, moet voor jou wel steeds fijner worden om hier te komen hahahaha!!
Ja leuk weer een bergenaar...ik ben daar idd geboren....maar woont ondertussen al weer een aantal jaren in Halsteren hoor.....ik ben wel benieuwd wie die bergeneer is ...ons kent ons....hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 april 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 18:57 schreef Bergenaar het volgende:
Ik woon ondertussen al weer een aantal jaren op Halsteren....maar ben net als jij geboren in Bergen op Zoom(bergenaar).. zit hier al weer een aantal jaren op dit prachtige Ajaxforum...
Het klopt wat jij hier zegt....idd moet Ajax de druk er op zetten...want de verdediging van Heerenveen is niet veel bijzonders....hun niet in het spel laten komen dus moeten ze Narsingh en Assaidi inpakken.....zolang Dost geen goede assists ontvangt is Heerenveen ongevaarlijk....nogmaals het wordt een spektaculaire wedstrijd met doelpunten aan beide kanten omdat ze Narsingh en Assaidi denk ik niet helemaal de baas worden....ik hou het nog steeds op 2-3...
baco74
 baco74 - zaterdag 07 april 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 20:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik woon ondertussen al weer een aantal jaren op Halsteren....maar ben net als jij geboren in Bergen op Zoom(bergenaar).. zit hier al weer een aantal jaren op dit prachtige Ajaxforum...
Het klopt wat jij hier zegt....idd moet Ajax de druk er op zetten...want de verdediging van Heerenveen is niet veel bijzonders....hun niet in het spel laten komen dus moeten ze Narsingh en Assaidi inpakken.....zolang Dost geen goede assists ontvangt is Heerenveen ongevaarlijk....nogmaals het wordt een spektaculaire wedstrijd met doelpunten aan beide kanten omdat ze Narsingh en Assaidi denk ik niet helemaal de baas worden....ik hou het nog steeds op 2-3...
Hé Jack, heet iemand uit Bergen (Noord-Holland) ook geen Bergenaar?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 april 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op saturday 07 april 2012 - 20:30 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hé Jack, heet iemand uit Bergen (Noord-Holland) ook geen Bergenaar?
Ja dat kan goed kloppen want daar ligt Bergen(Noord Holland)...we horen het misschien nog baco....of het was een eenmalige aktie...
baco74
 baco74 - zaterdag 07 april 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 20:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja dat kan goed kloppen want daar ligt Bergen(Noord Holland)...we horen het misschien nog baco....of het was een eenmalige aktie...
Als het een eenmalige aktie was, vind ik dat nogal zwak en dan zal ie wel uit Bergen op Zoom komen :)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 april 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 20:35 schreef baco74 het volgende:

[..]

Als het een eenmalige aktie was, vind ik dat nogal zwak en dan zal ie wel uit Bergen op Zoom komen :)
Hahahaha ik vind hem wel goed....maar volgens mij weet jij wel beter....maare baco waar ben jij geboren ??
baco74
 baco74 - zaterdag 07 april 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 20:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha ik vind hem wel goed....maar volgens mij weet jij wel beter....maare baco waar ben jij geboren ??
Tuurlijk weet ik beter,Jack.
Ik ben opgericht in Amsterdam oost.
Ajx
 Ajx - zaterdag 07 april 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 20:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En dan woon ik nog eens in Tholen, 10km van BoZ af! We worden nog een extra kliekje :-P

Maar als we met dezelfde instelling en werklust spelen als de afgelopen weken, dan moet het wel te doen zijn, ik zou alleen wel Koppers opstellen ipv Blind, want Narsingh is toch wel snel en tegen Nani deed Koppers het toch ook wel aardig... Ik denk dat het wel een overwinning word, ik zou verder nog zonder Siggi/Boeriger/vdWiel spelen, laat die nog even goed in het ritme enz. komen, want nu hebben we weer een 'teveel'aan spelers! Wondertje!!
ajacied
 ajacied - zaterdag 07 april 2012 - 22:47   quote  deeplink  
wordt een zwaare pot.Heerenveen zal echt gaan knallen ook.Wij hebben de laatste weken de smaak te pakken. wordt spannend ik denk 2-3! iedereen staat onder druk ik denk dat onze clubbie daar t best mee om kan gaan !
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 08 april 2012 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 18:35 schreef Stanley het volgende:
*ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT*

Wat dachten we toen Blind tegenover Wijnaldum of Lens stond?
Wat dachten we toen Blind tegenover Douglas, Armenteros of Everton stond?

Hij lost het de laatste weken erg goed op en mocht je het nog niet weten.. hij is de snelste speler uit de Ajax-selectie.. heb het al meerdere keren gepost hiero d.m.v een afbeelding.
Cyprioot
 Cyprioot - zondag 08 april 2012 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 01:39 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

*ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT* *ZUCHT*

Wat dachten we toen Blind tegenover Wijnaldum of Lens stond?
Wat dachten we toen Blind tegenover Douglas, Armenteros of Everton stond?

Hij lost het de laatste weken erg goed op en mocht je het nog niet weten.. hij is de snelste speler uit de Ajax-selectie.. heb het al meerdere keren gepost hiero d.m.v een afbeelding.
Kun je die afbeelding ajb nog eens posten? Ben wel benieuwd.

En het kan toch geen toeval zijn dat De Boer vorig seizoen bij PSV-Ajax Blind op de bank zette en Anita linksback zette terwijl Blind voor die wedstrijd een basisplaats had?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2012 door Cyprioot --
Guyt
 Guyt - zondag 08 april 2012 - 08:55   quote  deeplink  
1-3
baco74
 baco74 - zondag 08 april 2012 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 08:11 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

En het kan toch geen toeval zijn dat De Boer vorig seizoen bij PSV-Ajax Blind op de bank zette en Anita linksback zette terwijl Blind voor die wedstrijd een basisplaats had?
Dat is 14 maanden geleden......waar heb je het over?
Afgelopen Ajax-PSV stond Blind gewoon linksback en deed het niet verkeerd.
Of wil jij nu graag Anita van het middenveld halen?
Stanley
 Stanley - zondag 08 april 2012 - 10:39   quote  deeplink  
Blind doet het onverwachts goed de laatste tijd. Wijnaldum is idd sneller dan Blind, maar geen rechtsbuiten die zijn tegenstander op snelheid opzoekt!!!

Hoe dan ook, op dit moment met de 31ste landstitel en de ooohhhhh zo benodigde CL miljoenen zou ik niet willen gokken op Blind waar heel NL sympathie voor heeft en tegelijkertijd weet en ziet dat hij niet in Ajax1 hoort!!!

Uur van de waarheid voor Frank Kazan...

Is hij de briljante aanstormende toptrainer of is hij een ongelovelijke floptrainer bij wie stom toevallig alle kwartjes tijdelijk de goede kant op zijn gevallen???

Ik hoop het eerste, maar ik kan niet vergeten hoe slecht het hele seizoen is gespeeld.

De tactische blunder van startend hoofdcoach Cocu door niet Lens of Martens tegenover Blind te zetten!

Heracles dat met het hoofd al bij de bekerfinale was.

Ja, de inzet aangespoord door ons supporters was waanzinnig en bijna een garantie voor succes op zichzelf. Maar toch los van eigen resultaten heeft het de afgelopen periode Frankie niet tegen gezeten zullen we maar zeggen ;-).
Cyprioot
 Cyprioot - zondag 08 april 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 10:01 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dat is 14 maanden geleden......waar heb je het over?
Afgelopen Ajax-PSV stond Blind gewoon linksback en deed het niet verkeerd.
Of wil jij nu graag Anita van het middenveld halen?
Ik zeg niet dat ik Anita van het middenveld wil halen, maar ik zeg alleen maar dat het aangeeft dat De Boer blijkbaar ook niet veel vertrouwen heeft in het vermogen van Blind om snelle rechtsbuitens af te stoppen. Het is inderdaad 14 maanden geleden, maar vind jij dat Blind in die periode een veel betere speler is geworden ? Hij heeft zich positief ontwikkeld maar ik blijf ernstig twijfelen of dat genoeg is om Narsingh af te stoppen.

En ik kijk zeker niet gek op als Anita toch linksback wordt gezet en Enoh op het middenveld gaat spelen.
nora
 nora - zondag 08 april 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Blind deed het uitstekend,het is wel eens anders geweest maar zoals de laatste weken Blind voetbalt is hij beter als Koppens,wel reeel blijven.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 08 april 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 08:11 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

Maar natuurlijk wil ik dat nog even doen:

ApeFWe2CAAECM6A.jpg
baco74
 baco74 - zondag 08 april 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 12:15 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd in welke traningsvorm dit gemeten is.
Weet jij dat misschien, Grassie?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 08 april 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 12:15 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar wie deden er allemaal mee aan die test?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - AJAX ( 11-04-2012, 21:00 uur ): 0-5

0.0060620