|
|
46ajaxio
|
|
|
Daar komt bij dat iedereen tot op het bot gemotiveerd is en anders zorgt frank daar wel voor.En met de Twentesfeer van vorig jaar zit het ook wel goed de laatste weken.Maar het blijft oppassen tegen zo een negatief spelende ploeg die bovendien voor elke meter grond strijden ter voorkoming van degradatie. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Bovendien zijn ze wakker geschud door de 3-0 overwinning van DE Graafschap op Utrecht. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 00:10 schreef Stanley het volgende:als er ooit een standbeeld van Frank Kazan moet komen dan moet het wel haast in de vorm van een gouden pik zijn hahahaha. Ongelovelijk hoe alles loopt, maar wel lekker!!!!! whahaha, het is ook echt niet te geloven als ik de stand terug kijk 10 wedstrijden geleden en ik kijk naar nu met nog 5 te gaan... WTF!! Houdini had het niet beter kunnen doen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 10:56 schreef AFCA MARCO het volgende:FRANKIE FRANKIE, FRANKIE FRANKIE WE WORDEN KAMPIOEN!!!!!!!! Ik ben zo blij als een klein kind jongens!!!!!! Komende 2 wedstrijden winnen we en komende zondag zal psv az hopelijk afschieten, al is een gelijkspel ook niet verkeerd. PSV moet ivm europees voetbal dus die zullen het niet laten lopen. WE LOVE AJAX WE DO, OHH AJAX WE LOVE YOU!!!!! Wat leuk dat je me zo leuk vind ;) |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
En dan te bedenken dat je 2 keer verliest van Utrecht.2-2tegen NAC in 5 minuten tijd. Dat zijn al 8 punten en dan sla ik gemakshalve die afgekeeurde goal van Jan vanwege vermeend buitenspel nog niet eens mee.Az loopt op zijn wenkbrauwen terwijl bij ons iedereen fitter wordt.Heel seizoen met een jeugdelftal gespeeld.Wereldprestatie.3 thuiswedstrijden en het dak gaat er af, figuurlijk dan he. En Psv kan weer een parkeerterrein verkopen als ze uberhaupt nog ergens eigenaar van zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 12 april 2012 - 19:18 schreef Oceanu het volgende:[..] De Graafschap speelt dermate negatief en slecht, dat zelfs met onderschatting Ajax die pot heus wel wint. Maar ik denk dat onze jongens heel goed beseffen dat ze gewoon moeten winnen. Dan zijn de woorden die ik lees vandaag van Frankie weer heerlijk....hij waakt duidelijk voor verslapping;
"Ik heb gezegd dat we er met zijn allen staf, basisspelers, reserves én jongens op de tribune nu verantwoordelijk voor zijn dat we niet verslappen", aldus De Boer in De Telegraaf. De Amsterdamse coach wil niet dezelfde fout maken als PSV-aanvaller Dries Mertens, die na de 3-1 zege op Feyenoord riep dat dit de 'kampioensoverwinning' was. "En na de bekerfinale dacht PSV zich ook weer in de titelstrijd te mengen, maar ging het mis bij RKC. "Wij moeten zorgen dat we ons niet laten verleiden tot uitspraken, maar blijven presteren", voegt De Boer eraan toe.
"We moeten beseffen dat we zover zijn gekomen, negen wedstrijden op rij wonnen door onze filosofie. Op de manier waarop Ajax nu voetbalt, kunnen we van iedereen winnen. En als we onze huidige vorm vasthouden, is de kans groot dat we aan het einde van het seizoen kampioen zijn. Maar we zullen elke wedstrijd honderd procent moeten geven en ervoor waken het niet op negentig procent te willen doen", sluit de trainer van de club uit Amsterdam zijn verhaal af....
Wat ben ik blij met FRANK DE BOER als trainer.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Overigens sta ik nog steeds achter de woorden dat ik het riskant vond om woensdag Blind en Aissati op te stellen..het kwam verdomde goed uit dat Heerenveen met 10 man kwam te staan...daarbij vond ik de wissel van Jans om Narsingh ervan af te halen 1 in het kader OERDOM...het is een teken dat Jans bang was om te verliezen en dan verlies je ook...Jans had 1 op 1 moeten spelen en vol op de aanval moeten spelen, ze moesten winnen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wij gaan verliezen van Graafschap waarom ?? dat is toch logisch zou Johan zeggen . De Graafschap wint thuis met 3-0 van Utrecht en Ajax verliest thuis met 2-0 van Utrecht dus moet Graafschap normaal winnen van Ajax logisch toch ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door nora -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Hoe verklaar je dan onze overwinning bij de Graafschap uit???En iedereen is weer fit.Bovendien is 1-0 genoeg maar ook ik heb liever dat het 4-0 of meer wordt dat spreekt vanzelf.Johan mag er ook wel eens naast zitten,haha,maar die schaal komt naar Amsterdam,dat staat als een paal boven water,zeker als wij er ook met zijn alllen achter gaan staan zoals de laatse weken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben toch echt bang voor onderschatting, loop er al mee sinds Heerenveen.. Kan er niks aan doen maar heb sterk het gevoel dat we tegen de Graafschap of Groningen punten gaan verliezen.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 18:36 schreef remco k het volgende:Ik ben toch echt bang voor onderschatting, loop er al mee sinds Heerenveen.. Kan er niks aan doen maar heb sterk het gevoel dat we tegen de Graafschap of Groningen punten gaan verliezen.. Tuurlijk niet!! 6-0 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het Ajax van de afgelopen 15 jaar heeft vrijwel iedere keer bewezen wel degelijk fouten te maken door onderschatting.. Dat gevoel is dus echt niet zo raar.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 18:41 schreef remco k het volgende:[..] Het Ajax van de afgelopen 15 jaar heeft vrijwel iedere keer bewezen wel degelijk fouten te maken door onderschatting.. Dat gevoel is dus echt niet zo raar.. helemaal mee eens. maar heb nu het gevoel dat ze nu wel scherp staan. maar die schaal is zeker nog niet binnen. daar zullen ze echt nog wel voor moeten vechten. dus nog een paar spannende weekjes. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 18:41 schreef remco k het volgende:[..] Het Ajax van de afgelopen 15 jaar heeft vrijwel iedere keer bewezen wel degelijk fouten te maken door onderschatting.. Dat gevoel is dus echt niet zo raar.. Klopt, maar ik denk dat het nu niet zo zal worden. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 18:36 schreef remco k het volgende:Ik ben toch echt bang voor onderschatting, loop er al mee sinds Heerenveen.. Kan er niks aan doen maar heb sterk het gevoel dat we tegen de Graafschap of Groningen punten gaan verliezen.. Het zou zomaar kunnen....maar ik ben blij met hetgeen Frank vandaag zei; hij waakt echt voor verslapping en onderschatting...Frankie kent de klappen van de zweep en heeft zoveel ervaring in zijn donder dat hij zijn spelers messcherp zet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 19:33 schreef alibabba het volgende:[..] Het zou zomaar kunnen....maar ik ben blij met hetgeen Frank vandaag zei; hij waakt echt voor verslapping en onderschatting...Frankie kent de klappen van de zweep en heeft zoveel ervaring in zijn donder dat hij zijn spelers messcherp zet.. Ik hoop het.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 april 2012 - 18:36 schreef remco k het volgende:Ik ben toch echt bang voor onderschatting, loop er al mee sinds Heerenveen.. Kan er niks aan doen maar heb sterk het gevoel dat we tegen de Graafschap of Groningen punten gaan verliezen.. No Way ! Frank houd onze spelers wel scherp ! komt allemaal goed. |
|
|
|
|
theike
|
|
|
dus gerechtigheid de 3punter is binnen en de rest gaat fietsen. Gaan ze lekker naar de oekraine die van eindhove we pakke die schaal |
|
|
|