BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - AJAX ( 11-04-2012, 21:00 uur ): 0-5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - dinsdag 10 april 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 13:04 schreef Grasmaaier het volgende:
Mijn opstelling:

Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Jan Vertonghen
Toby Alderweireld
Daley Blind
Vurnon Anita
Christian Eriksen
Theo Janssen
Derk Boerrigter
Kolbeinn Sightorsson
Lorenzo Ebecilio

Na rust:

Sigi eruit en Siem de Jong erin

Na 65 minuten:

Boerrigter eruit en Lukoki erin
Gaat niet gebeuren ik denk dat hij met het zelfde elftal begint ,en misschien Boerr.en Siggi.de tweede helft er in zet.
lereeeen
 lereeeen - dinsdag 10 april 2012 - 16:44   quote  deeplink  
hoop niet dat ajax op 2mei kampioen word ben ik op vakantie , liever ervoor of in arnhem
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 15:51 schreef nora het volgende:

[..]

Lekker Vermeer en Pizza dat geeft vertrouwen.
Wat heeft Vermeer de laatste 10 wedstrijden fout gedaan dan??
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Sigthorson moet gewoon op de bank beginnen, Boerrigter inderdaad wel laten starten, de Jong nu in de punt, Siggie kan altijd nog invallen, liever in laten vallen dan dat ie uitvalt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 10 april 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 17:24 schreef remco k het volgende:
Sigthorson moet gewoon op de bank beginnen, Boerrigter inderdaad wel laten starten, de Jong nu in de punt, Siggie kan altijd nog invallen, liever in laten vallen dan dat ie uitvalt.
+1

Ook vdWiel op de bank..
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 17:27 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

+1

Ook vdWiel op de bank..
Misschien dat van Rhijn linksback speelt en v/d Wiel rechtsback las ik ergens, misschien ook een idee..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 10 april 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 17:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dat van Rhijn linksback speelt en v/d Wiel rechtsback las ik ergens, misschien ook een idee..
Kan ook.. Maar dat gaat hem echt niet worden.
Blind speelt sowieso.
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 10 april 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Sightorsson speelt sowieso een helft heeft Frank de Boer aangegeven. Dat zal dan de 2e helft het geval zijn.. ook Boerrigter zal sowieso zijn minuten maken!
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 18:00 schreef Grasmaaier het volgende:
Sightorsson speelt sowieso een helft heeft Frank de Boer aangegeven. Dat zal dan de 2e helft het geval zijn.. ook Boerrigter zal sowieso zijn minuten maken!
Ik dacht dat de Boer zei dat Sigthorsson maximaal een halve wedstrijd kan spelen, ik dacht niet te hebben gehoord dat ie ook zal spelen.. Maar dat kan ik ook fout hebben hoor..
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 april 2012 - 19:41   quote  deeplink  
Hallo mensen. Morgen dus de kraker in Heerenveen en wat zetten WE een belangrijke stap voor titelprolongatie als we daar kunnen winnen. Ajax had na 5 speelrondes 13 punten...Heerenveen slechts 5...dat wil zeggen dat Heerenveen de laatste 23 potjes 4 punten meer heeft gepakt dan Ajax...OPPASSEN dus, ook al als ik kijk naar de statistieken.

Heerenveen speelde in het seizoen 90'91 voor de 1e maal op Eredivisie-niveau. Het degradeerde in dat seizoen, alvorens in het seizoen 93'94 onafgebroken terugtekeren. In de eerste 9x dat Heerenveen - Ajax op het programma stond, verloor Ajax er slechts 1 ( 2-0 op 24-08-1996 ). Daarna volgde nog 10 matches tussen beide en zowel Heerenveen als Ajax pakte daarin 5 overwinningen, waarvan voor Ajax 4 in de laatste 5 uitwedstrijden. Overall zijn de statistieken als volgt; 19x gespeeld: 9 overwinningen Ajax, 6 winstpartijen Heerenveen en 4 remises. Doelsaldo is 41 - 35 in ONS voordeel.

De eerste Heerenveen - AJAX was op 04-11-1990. Lubbe v.Dijk ( Heerenveen ) scoorde destijds 2x. 1x wist ie Ajax-goalie Stanley Menzo te verschalken, maar zijn eigen doelman ook. Voor Ajax scoorde verder Wouters, invaller Ron Willems en Pettersson. Op 27-09-1997 was het verschil miniem, 0-1, door Tijjani Babangida. Bij Ajax speelden toen Ole Tobiasen en Tom Sier mee, die beide een Heerenveen-verleden hebben.

0-3 werd het op 23-11-2002, waarin Andy vd.Meyde met 2 treffers belangrijk was. Tomás Galásek was de andere doelpuntenmaker.

In de seizoenen 04'05 en 05'06 stond bij Heerenveen een oud-Ajacied in de spits...in die seizoenen ging Ajax met 0 punten naar huis. In de 2 seizoenen daarop had ie het juiste shirt aan en wonnen WE beide partijen. Op 28-10-2006 met 0-2 ( goals Tom de Mul en Sneijder ) en op 29-03-2008 met 2-4. Die 2-4 was een spektakelstuk...Suarez opende de score en Perez verdubbelde de marge. Sulejmani deed voor Heerenveen iets terug, maar toen kwam de man die ik in de picture wil plaatsen...Pranjic scoorde de 2-4, maar wie scoorde de 1-3 en 1-4?

De laatste Heerenveen - Ajax moest er gewonnen worden om kans te houden op die 30e landstitel. Bekijk f hoe dat ging....Ajax had op 01-05-2011 niet te klagen over geluk;

SUCCES!!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 april 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Voor de liefhebbers de overwinning van AJAX in Heerenveen op 28-10-2006;

alibabba
 alibabba - dinsdag 10 april 2012 - 19:46   quote  deeplink  
Vorig seizoen dus was het met hangen en wurgen...Ajax MOEST winnen en deed dat dankzij Vermeer;

Brandje
 Brandje - dinsdag 10 april 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 17:24 schreef remco k het volgende:
Wat een onzin is dit weer. Zoals jij redeneert, want je houdt er rekening mee dat hij weer uit kan vallen, kost het je twee wissels. Dan kan je hem beter laten starten. Valt hij dan uit dan kost het je maar een wissel.
Brandje
 Brandje - dinsdag 10 april 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Wat een angst toch weer op dit forum. Blind zou te traag zijn voor Narsingh en gekste opties worden naar voren getoverd. Als Ajax speelt zoals de laatste weken dat loopt Narsingh alleen maar achter Blind aan. Wij zijn Ajax en hoeven ons aan NIEMAND in Nederland aan te passen!!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 april 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 19:57 schreef Brandje het volgende:
Wat een angst toch weer op dit forum. Blind zou te traag zijn voor Narsingh en gekste opties worden naar voren getoverd. Als Ajax speelt zoals de laatste weken dat loopt Narsingh alleen maar achter Blind aan. Wij zijn Ajax en hoeven ons aan NIEMAND in Nederland aan te passen!!!
Ik zou het eerlijk gezegd niet verstandig vinden om Blind linksback tegen Narsingh te zetten...tegen PSV kwamen we ermee weg omdat Lens niet speelde, maar ik voorzie bij opstellen Blind als linksback problemen voor morgen..

Anita zou linksback kunnen spelen, maar die haal je niet meer weg op de positie waar ie nu staat..wellicht v.Rhijn naar de linksback-positie? Ik denk niet dat de Boer dat doet en dat ie gewoon Blind opstelt...ik maak me daar zorgen over..
baco74
 baco74 - dinsdag 10 april 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 19:41 schreef alibabba het volgende:
Hallo mensen. Morgen dus de kraker in Heerenveen en wat zetten WE een belangrijke stap voor titelprolongatie als we daar kunnen winnen. Ajax had na 5 speelrondes 13 punten...Heerenveen slechts 5...dat wil zeggen dat Heerenveen de laatste 23 potjes 4 punten meer heeft gepakt dan Ajax...OPPASSEN dus, ook al als ik kijk naar de statistieken.

Heerenveen speelde in het seizoen 90'91 voor de 1e maal op Eredivisie-niveau. Het degradeerde in dat seizoen, alvorens in het seizoen 93'94 onafgebroken terugtekeren. In de eerste 9x dat Heerenveen - Ajax op het programma stond, verloor Ajax er slechts 1 ( 2-0 op 24-08-1996 ). Daarna volgde nog 10 matches tussen beide en zowel Heerenveen als Ajax pakte daarin 5 overwinningen, waarvan voor Ajax 4 in de laatste 5 uitwedstrijden. Overall zijn de statistieken als volgt; 19x gespeeld: 9 overwinningen Ajax, 6 winstpartijen Heerenveen en 4 remises. Doelsaldo is 41 - 35 in ONS voordeel.

De eerste Heerenveen - AJAX was op 04-11-1990. Lubbe v.Dijk ( Heerenveen ) scoorde destijds 2x. 1x wist ie Ajax-goalie Stanley Menzo te verschalken, maar zijn eigen doelman ook. Voor Ajax scoorde verder Wouters, invaller Ron Willems en Pettersson. Op 27-09-1997 was het verschil miniem, 0-1, door Tijjani Babangida. Bij Ajax speelden toen Ole Tobiasen en Tom Sier mee, die beide een Heerenveen-verleden hebben.

0-3 werd het op 23-11-2002, waarin Andy vd.Meyde met 2 treffers belangrijk was. Tomás Galásek was de andere doelpuntenmaker.

In de seizoenen 04'05 en 05'06 stond bij Heerenveen een oud-Ajacied in de spits...in die seizoenen ging Ajax met 0 punten naar huis. In de 2 seizoenen daarop had ie het juiste shirt aan en wonnen WE beide partijen. Op 28-10-2006 met 0-2 ( goals Tom de Mul en Sneijder ) en op 29-03-2008 met 2-4. Die 2-4 was een spektakelstuk...Suarez opende de score en Perez verdubbelde de marge. Sulejmani deed voor Heerenveen iets terug, maar toen kwam de man die ik in de picture wil plaatsen...Pranjic scoorde de 2-4, maar wie scoorde de 1-3 en 1-4?

[ filmpje ]

De laatste Heerenveen - Ajax moest er gewonnen worden om kans te houden op die 30e landstitel. Bekijk f hoe dat ging....Ajax had op 01-05-2011 niet te klagen over geluk;

[ filmpje ]

SUCCES!!!
Lekker hoor Ali zo'n wedstrijd-topic met extra lange aanloop, info en filmpjes te over endat allemaal dankzij jou.....HELD!!!!

Van mij mag het een net zo zwaar bevochten overwinning met het nodige geluk worden als vorig jaar, zolang het maar een overwinning wordt.
Heerenveen is een sterke ploeg en het zal zo-wie-zo een pittige klus worden,
ik blijf bij mijn 1-3 voorspelling.
baco74
 baco74 - dinsdag 10 april 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 20:04 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zou het eerlijk gezegd niet verstandig vinden om Blind linksback tegen Narsingh te zetten...tegen PSV kwamen we ermee weg omdat Lens niet speelde, maar ik voorzie bij opstellen Blind als linksback problemen voor morgen..

Anita zou linksback kunnen spelen, maar die haal je niet meer weg op de positie waar ie nu staat..wellicht v.Rhijn naar de linksback-positie? Ik denk niet dat de Boer dat doet en dat ie gewoon Blind opstelt...ik maak me daar zorgen over..
Don't worry, every little thing is gonna be alright!!!!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 10 april 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 20:07 schreef baco74 het volgende:

[..]

Don't worry, every little thing is gonna be alright!!!!!
Laten we het hopen Baco!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 april 2012 - 20:31   quote  deeplink  
Never change a winning team ? Als Boerrigter fit is ??? Nee Boerrigter altijd laten starten...Sigthorsson brengen voor Siem wanneer we voor staan...Ik snap niet dat de Boer Bulykin buiten de selectie houdt...die had ik altijd opgenomen...stel dat je achter staat dan moet er geschoffeld worden...dan heb je een breekijzer nodig...Sigtorsson kan je toch niet brengen als breekijzer want zit hij zo weer in de lappenmand...+ Bulykin wilt een contract afdwingen...die gaat als een brandweerwagen....sorrij maar Bulykin had ik altijd op de bank laten plaats nemen...
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 20:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Never change a winning team ? Als Boerrigter fit is ??? Nee Boerrigter altijd laten starten...Sigthorsson brengen voor Siem wanneer we voor staan...Ik snap niet dat de Boer Bulykin buiten de selectie houdt...die had ik altijd opgenomen...stel dat je achter staat dan moet er geschoffeld worden...dan heb je een breekijzer nodig...Sigtorsson kan je toch niet brengen als breekijzer want zit hij zo weer in de lappenmand...+ Bulykin wilt een contract afdwingen...die gaat als een brandweerwagen....sorrij maar Bulykin had ik altijd op de bank laten plaats nemen...
Wie had je er dan uit moeten laten?? Sigthorson??? Of wou je 3 spitsen meenemen??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 april 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Ja waarom niet ? We hebben vrijwel altijd 3 spitsen in de selectie gehad....Siem..Buly..Lodeiro...
Je laat Siem starten...gaat het goed en staan we voor kan je Sigthorsson ergens in de 2e helft brengen...sta je achter breng je beul Bulykin als breekijzer..ik zie het probleem niet..we moeten toch winnen..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 april 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft Vermeer de laatste 10 wedstrijden fout gedaan dan??
kijk maar terug, je vindt vast wel wat:)

Ps: waarom vinden mensen dat de Jong moet starten, Sigi is toch gewoon onze '9'?
of vinden julie de Jong nu beter?

Mijn opstelling:
Vermeer
van Rhijn
Alderweireld
Vertonghen
Blind (zou liever Boilesen zien maar)
Anita
Eriksen
Janssen
Ebicilio
Sigthorsson
Boerrigter

van der Wiel laten invallen lijkt mij.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 april 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 21:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ps: waarom vinden mensen dat de Jong moet starten, Sigi is toch gewoon onze '9'?

Sigi is een echte spits...is gewoon doeltreffender...Siem speelt zelf liever op het middenveld.
Waarom dat de Jong moet starten is omdat Sigi maar 1 helft kan spelen volgens de Boer...Je kan met hem starten...maar dan wordt hij in de rust gewisseld...je kan er ook voor kiezen om met Siem te starten...die deed het de laatste wedstrijden ook niet slecht...
ken je het gezegde: Don't change a winning team....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2012 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 20:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ja waarom niet ? We hebben vrijwel altijd 3 spitsen in de selectie gehad....Siem..Buly..Lodeiro...
Je laat Siem starten...gaat het goed en staan we voor kan je Sigthorsson ergens in de 2e helft brengen...sta je achter breng je beul Bulykin als breekijzer..ik zie het probleem niet..we moeten toch winnen..
Lodiero is geen spits als we 2 echte spitsen op de bank hebben zitten dan zijn er gewoon weinig wisselmogelijkheden. Misschien als siggie weer echt 90 basis is dat het wel beter is.
Bertondebom
 Bertondebom - dinsdag 10 april 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Haha Blind 41km/h geloof je het zelf? Sneller dan Ronaldo en Messi. Usain Bolt zn record is 44.72 km/h. Boerrigter is de snelste Ajacied met 34.8 km/h. Volgens jouw foto is blind ook meer dan 8 km/h sneller dan de nummer twee. Haha Blind zou volgens jouw zelfs 11.4 meter per seconde rennen, als ie dat zou kunnen zou ik zeggen zet hem in de spits dan maakt ie er 5 per wedstrijd.
Bertondebom
 Bertondebom - dinsdag 10 april 2012 - 23:12   quote  deeplink  
Of van Rhijn of Van der Wiel linksback
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 10 april 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht dat de Boer zei dat Sigthorsson maximaal een halve wedstrijd kan spelen, ik dacht niet te hebben gehoord dat ie ook zal spelen.. Maar dat kan ik ook fout hebben hoor..
Nee hij zei dat hij niet fit was voor 90 minuten, maar sowieso voor een helft.
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 10 april 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 21:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

kijk maar terug, je vindt vast wel wat:)

Mijn opstelling:
Vermeer
van Rhijn
Alderweireld
Vertonghen
Blind (zou liever Boilesen zien maar)
Anita
Eriksen
Janssen
Ebicilio
Sigthorsson
Boerrigter

van der Wiel laten invallen lijkt mij.
Niet beter. Wel fitter en heeft veel meer ritme. Sigi lekker op de bank en bij een lekkere voorsprong een half uurtje laten ballen. Boerrigter moet wel starten omdat ie beter is dan alle andere mogelijkheden op links bij elkaar.
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 23:18 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Nee hij zei dat hij niet fit was voor 90 minuten, maar sowieso voor een helft.
Ik zeg toch niks anders?
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 10 april 2012 - 23:22   quote  deeplink  
Overigens denkt Derk Boerrigter fit genoeg te zijn voor een basisplaats en ik vind hem nou niet zon type die alles wil overhaasten m.b.t zijn blessure.

Is een verstandige jongen en ik denk dat als hij zich goed voelt morgen, dat je hem gewoon moet laten starten.. dan maar wisselen als hetniet gaat
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 10 april 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg toch niks anders?
jij zei dat hij maximaal een helft kon voetballen.. hij kan dus 'sowieso' een helft voetballen, maar geen 90 minuten.. net iets anders dus ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 april 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 23:22 schreef Grasmaaier het volgende:
Overigens denkt Derk Boerrigter fit genoeg te zijn voor een basisplaats en ik vind hem nou niet zon type die alles wil overhaasten m.b.t zijn blessure.

Is een verstandige jongen en ik denk dat als hij zich goed voelt morgen, dat je hem gewoon moet laten starten.. dan maar wisselen als hetniet gaat
Ik hoop voor hem en voor ons allen dat hij start...hij is gewoon heel goed...hij kan het verschil maken...hij gaat ook zeker mee met het Nederlands Elftal...ik hoop het voor hem in ieder geval...
nora
 nora - dinsdag 10 april 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie had je er dan uit moeten laten?? Sigthorson??? Of wou je 3 spitsen meenemen??
Simpel 2 spitsen Bully + Siggi en middenvelder de Jong
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 april 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Quit simple Nora...
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 11 april 2012 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 23:45 schreef nora het volgende:

[..]

Simpel 2 spitsen Bully + Siggi en middenvelder de Jong
Er is op het middenveld echter geen plek voor de Jong. En als je dan de keuze moet maken tussen of de Jong thuis laten of Bullykin thuis laten, is die keuze snel gemaakt.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 11 april 2012 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 00:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Quit simple Nora...
Aij totallie agrie.

Het is inderdaad vrij simpel.

de Jong doet het prima als spits. Welliswaar niet altijd even scherp voor het doel, maar laat zijn medespelers prima functioneren. Het probleem ligt/lag zich vooral op de flanken waar we totaal geen diepgang hebben/hadden.

Nu Boerrigter weer fit is is dat probleem deels opgelost. De vraag is alleen wie er rechtsbuiten gaat spelen... Misschien een hele rare gedachte, maar vd Wiel of van Rhijn rechtsbuiten? En de andere rechtsback?

Persoonlijk zou ik gewoon met Sightorson starten. Hoeft geen 90 minuten te spelen, maar gewoon totdat hij aangeeft niet meer te kunnen.
Stanley
 Stanley - woensdag 11 april 2012 - 11:53   quote  deeplink  
hahahahahahahaha... Grappig al die ideeen en vooral dat Blind sneller dan wie ook zou zijn.

Waarom een breekijzer aantrekken om hem vervolgens niet in de selectie op te nemen. Een echte Kazan actie!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 11 april 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 08:15 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Aij totallie agrie.

Het is inderdaad vrij simpel.

de Jong doet het prima als spits. Welliswaar niet altijd even scherp voor het doel, maar laat zijn medespelers prima functioneren. Het probleem ligt/lag zich vooral op de flanken waar we totaal geen diepgang hebben/hadden.

Nu Boerrigter weer fit is is dat probleem deels opgelost. De vraag is alleen wie er rechtsbuiten gaat spelen... Misschien een hele rare gedachte, maar vd Wiel of van Rhijn rechtsbuiten? En de andere rechtsback?

Persoonlijk zou ik gewoon met Sightorson starten. Hoeft geen 90 minuten te spelen, maar gewoon totdat hij aangeeft niet meer te kunnen.
Misschien is het een optie om Ereiksen vanavond op rechts te zetten en de Jong op eriksen zijn positie.

Voorhoede: Boerrigter- sigi - eriksen
Middenveld: janssen- anita- de jong
Verdediging; Boilesen/blind - vertonghen- aldeweireld- van rhijn

Ik zou van de wiel dus lekker op de bank laten zitten
Cyprioot
 Cyprioot - woensdag 11 april 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 11:53 schreef Stanley het volgende:
hahahahahahahaha... Grappig al die ideeen en vooral dat Blind sneller dan wie ook zou zijn.

Waarom een breekijzer aantrekken om hem vervolgens niet in de selectie op te nemen. Een echte Kazan actie!!!
Ben ik het wel mee eens. Voordat er uberhaupt sprake was van de aankoop van een extra spits naast Sigthorsson zei F de Boer al dat hij twijfelde, aangezien 'de aan te trekken spits wel beter moest zijn dan De Jong'.

Nou, men kocht Bulykin, dus blijkbaar vond men die beter in de spits dan De Jong.

Maar vervolgens Bulykin thuis laten en De Jong in de spits zetten, dat klopt nmm van geen kant.
nora
 nora - woensdag 11 april 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sigi is een echte spits...is gewoon doeltreffender...Siem speelt zelf liever op het middenveld.
Waarom dat de Jong moet starten is omdat Sigi maar 1 helft kan spelen volgens de Boer...Je kan met hem starten...maar dan wordt hij in de rust gewisseld...je kan er ook voor kiezen om met Siem te starten...die deed het de laatste wedstrijden ook niet slecht...
ken je het gezegde: Don't change a winning team....
Beste Jack,je hebt volkomen gelijk ik geloof dat Siem 8 doelpunten in het hele seizoen tot nu toe en er zijn nog steeds mensen die hem in de spits willen terwijl je Bully en Siggi hebt onbegrijpelijk,Siem is gewoon geen spits maar meer een man achter de spits opkomend .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door nora --
IdiJoods
 IdiJoods - woensdag 11 april 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 15:51 schreef nora het volgende:

[..]

Lekker Vermeer en Pizza dat geeft vertrouwen.
Met Verhoeven in het doel werden we uiteindelijk vorig seizoen ook kampioen.
Pietje
 Pietje - woensdag 11 april 2012 - 13:14   quote  deeplink  
Ik ben van mening, dat je hoe dan ook, zeker in de huidige spannende eindfase van deze competitie, ALTIJD in je sterkste formatie moet starten. Dus MET Derk Boerrigter en MET Kolbeinn Sigthorsson in de basis. Dan kun je iets extra's afdwingen en houd je de druk op de defensie van Heerenveen optimaal. Mocht één van beide spelers, of beide spelers in de loop van de wedstrijd te kennen geven, niet verder te kunnen, dan kan Frank de Boer zijn maatregelen alsnog nemen. Ik vind Siem de Jong een goede voetballer, maar hij is in mijn ogen geen ideale spits. Ik zie hem toch echt liever op het middeveld spelen. De wedstrijd van vanavond is cruciaal! Bij winst (op nota bene een directe concurrent) staat Ajax 7 punten voor op de Friezen en stijgt het zelfvertrouwen nog verder voor de rest van de wedstrijden. Bij verlies naderen diezelfde Friezen ons tot op één puntje en zal het zelfvertrouwen een gigantische deuk krijgen. Dus starten met de sterksten!
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 11 april 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 13:14 schreef Pietje het volgende:
Ik ben van mening, dat je hoe dan ook, zeker in de huidige spannende eindfase van deze competitie, ALTIJD in je sterkste formatie moet starten. Dus MET Derk Boerrigter en MET Kolbeinn Sigthorsson in de basis. Dan kun je iets extra's afdwingen en houd je de druk op de defensie van Heerenveen optimaal. Mocht één van beide spelers, of beide spelers in de loop van de wedstrijd te kennen geven, niet verder te kunnen, dan kan Frank de Boer zijn maatregelen alsnog nemen. Ik vind Siem de Jong een goede voetballer, maar hij is in mijn ogen geen ideale spits. Ik zie hem toch echt liever op het middeveld spelen. De wedstrijd van vanavond is cruciaal! Bij winst (op nota bene een directe concurrent) staat Ajax 7 punten voor op de Friezen en stijgt het zelfvertrouwen nog verder voor de rest van de wedstrijden. Bij verlies naderen diezelfde Friezen ons tot op één puntje en zal het zelfvertrouwen een gigantische deuk krijgen. Dus starten met de sterksten!
+ontelbaar!
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 11 april 2012 - 13:23   quote  deeplink  
heb Jan Vertonghen, Siem de Jong en Christian Eriksen op twitter even heel veel succes gewenst.. het leuke is dat Siem de Jong ook nog wel eens reageert op tweets :)
Cyprioot
 Cyprioot - woensdag 11 april 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 13:14 schreef Pietje het volgende:
Op zich eens, maar ritme is altijd een issue. Boerrigter heeft al maanden geen hele wedstrijd gespeeld, evenals Sigthorsson. Iedere coach neemt in zo'n geval geen risico en kiest voor spelers met wedstrijdritme. Maar misschien tovert De Boer een verrassing uit zijn hoed en laat hij Boerrigter starten.
biba1970
 biba1970 - woensdag 11 april 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Goedenmiddag heren hoe staat het met de zenuwen voor vanavond, als we winnen worden WE kampioen.
IdiJoods
 IdiJoods - woensdag 11 april 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 14:23 schreef biba1970 het volgende:
Goedenmiddag heren hoe staat het met de zenuwen voor vanavond, als we winnen worden WE kampioen.
Nee hoor.
Ik geloof er pas in als we met die schaal omhoog staan.
Net zoals vorige 2 seizoenen zal het tot de laatste wedstrijd vechten worden.
Maar vanavond winnen kan wel een mentale klap zijn voor onze tegenstanders.
Dan gaan ze er minder in geloven dat ze het zelf wel halen omdat wij alleen Twente dan nog als serieuze tegenstander hebben.
AFCAMylife
 AFCAMylife - woensdag 11 april 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 14:30 schreef IdiJoods het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik geloof er pas in als we met die schaal omhoog staan.
Net zoals vorige 2 seizoenen zal het tot de laatste wedstrijd vechten worden.
Maar vanavond winnen kan wel een mentale klap zijn voor onze tegenstanders.
Dan gaan ze er minder in geloven dat ze het zelf wel halen omdat wij alleen Twente dan nog als serieuze tegenstander hebben.
Nee hoor we pakken gewoon die titel! heb net even in mijn glazenbol gekeken!
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 11 april 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Ik ga kapot van de spanning man.. eerst om 19;00 AZ - Twente kijken en daarna ons aller ajax
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 april 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Schei op, hou uit, zit de hele dag al te shaken van de spanning. Kan echt niet stil blijven zitten!

btw als we niet verliezen worden ook al kampioenen

op naar;

*** + 1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - AJAX ( 11-04-2012, 21:00 uur ): 0-5

0.0088798