|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 15:09 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Schei op, hou uit, zit de hele dag al te shaken van de spanning. Kan echt niet stil blijven zitten! btw als we niet verliezen worden ook al kampioenen op naar; *** + 1 JUIST! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 13:14 schreef Pietje het volgende:Ik ben van mening, dat je hoe dan ook, zeker in de huidige spannende eindfase van deze competitie, ALTIJD in je sterkste formatie moet starten. Dus MET Derk Boerrigter en MET Kolbeinn Sigthorsson in de basis. Dan kun je iets extra's afdwingen en houd je de druk op de defensie van Heerenveen optimaal. Mocht één van beide spelers, of beide spelers in de loop van de wedstrijd te kennen geven, niet verder te kunnen, dan kan Frank de Boer zijn maatregelen alsnog nemen. Ik vind Siem de Jong een goede voetballer, maar hij is in mijn ogen geen ideale spits. Ik zie hem toch echt liever op het middeveld spelen. De wedstrijd van vanavond is cruciaal! Bij winst (op nota bene een directe concurrent) staat Ajax 7 punten voor op de Friezen en stijgt het zelfvertrouwen nog verder voor de rest van de wedstrijden. Bij verlies naderen diezelfde Friezen ons tot op één puntje en zal het zelfvertrouwen een gigantische deuk krijgen. Dus starten met de sterksten! Ja Pietje, natuurlijk moet je altijd met je sterkste team spelen. Maar wat is je sterkste team in dit geval of op dit moment???
Ik heb de beelden van Boilesen nog op het netvlies staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 23:22 schreef Grasmaaier het volgende:[..] jij zei dat hij maximaal een helft kon voetballen.. hij kan dus 'sowieso' een helft voetballen, maar geen 90 minuten.. net iets anders dus ;) Het ging mij erom dat je zei dat hij zou gaan spelen??? Tenminste zo komt het over, dat heb ik de Boer niet horen zeggen??... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De Jong start naar alle waarschijnlijkheid vanavond in de spits, dus heb je alsnog twee spitsen op de bank zitten en 1 in het veld.. Dus zo simpel is dat dan niet.. |
|
|
|
|
Bertondebom
|
|
|
Inderdaad Eriksen op rechts. Of Sigthorsson op rechts tot hij helemaal fit is. Hij heeft bij AZ ook eerst op rechtsbuiten gespeeld. Siem de Jong evt nog rechtsbuiten en dan Sigi in de spits. Als Ebecilio maar op de bank zit. Ik heb liever zelfs nog Van Rhijn of Van der Wiel op rechtsbuiten dan Ebecilio of Lukoki. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Zo...het eten staat op, wachten op de eerste wedstrijd.... Heb er zin in.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 16:32 schreef remco k het volgende:[..] Het ging mij erom dat je zei dat hij zou gaan spelen??? Tenminste zo komt het over, dat heb ik de Boer niet horen zeggen??... De Boer zei dat hij spelers die hun rentree kunnen maken altijd voortrekt m.b.t de selectie.. als hij niet van plan is om ze te laten spelen dan kan hij ze net zo goed thuislaten toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 16:58 schreef Grasmaaier het volgende:[..] De Boer zei dat hij spelers die hun rentree kunnen maken altijd voortrekt m.b.t de selectie.. als hij niet van plan is om ze te laten spelen dan kan hij ze net zo goed thuislaten toch? Ik denk dat ik je verkeerd begreep.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
appeltje eitje vanavond , ik zeg 1-3 |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nog 4 wedstrijdjes en we zijn weer kampioen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
AZ op 1-0 tegen Twente! Altidore in de 4e minuut al |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Het eerste goede nieuws is een feit vanavond, Theo Reitsma doet geen commentaar bij Heerenveen-Ajax. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:08 schreef baco74 het volgende:[..] Het eerste goede nieuws is een feit vanavond, Theo Reitsma doet geen commentaar bij Heerenveen-Ajax. gelukkig maar.. nu het 2e goede nieuws dat Boerrigter en/of Sightorsson in de basis staan nog ;) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: AZ moet winnen of het moet gelijk worden..
bij winst van AZ ben je Twente definitief kwijt en kun je dus uit bij Twente gelijkspelen of verliezen.
bij gelijkspel loop je op beide een end uit |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:37 schreef Grasmaaier het volgende:[..] AZ moet winnen of het moet gelijk worden.. bij winst van AZ ben je Twente definitief kwijt en kun je dus uit bij Twente gelijkspelen of verliezen. bij gelijkspel loop je op beide een end uit Twente winnen of gelijk, want je moet nog tegen twente |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:37 schreef Grasmaaier het volgende:[..] AZ moet winnen of het moet gelijk worden.. bij winst van AZ ben je Twente definitief kwijt en kun je dus uit bij Twente gelijkspelen of verliezen. bij gelijkspel loop je op beide een end uit En dan moet je zelf wel winnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:37 schreef Grasmaaier het volgende:[..] AZ moet winnen of het moet gelijk worden.. bij winst van AZ ben je Twente definitief kwijt en kun je dus uit bij Twente gelijkspelen of verliezen. bij gelijkspel loop je op beide een end uit Ik heb liever dat Twente wint dan dat AZ wint, AZ krijgen wij niet meer en hebben we geen invloed op, tegen Twente hebben we het zelf in de hand.
Of heb jij het gevoel dat AZ zoiezo nog wel punten gaat laten liggen??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:48 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb liever dat Twente wint dan dat AZ wint, AZ krijgen wij niet meer en hebben we geen invloed op, tegen Twente hebben we het zelf in de hand. Of heb jij het gevoel dat AZ zoiezo nog wel punten gaat laten liggen??? Ik heb liever dat Twente niet wint...AZ verliezen geheid punten nog, kijk maar naar het programma...als Twente nu punten verliest, schud Ajax Twente af....als Twente nu wint, zie ik AZ zaterdag ook verliezen in Eindhoven en ben je ook niet van PSV af... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:50 schreef alibabba het volgende:[..] Ik heb liever dat Twente niet wint...AZ verliezen geheid punten nog, kijk maar naar het programma...als Twente nu punten verliest, schud Ajax Twente af....als Twente nu wint, zie ik AZ zaterdag ook verliezen in Eindhoven en ben je ook niet van PSV af... Maar stel dat wij verliezen van TWente zoals Grassie het zegt, dan hebben wij het tegen AZ niet meer in eigen hand.. Jij zegt wel dat die nog punten gaan laten verliezen, maar het seizoen heeft tot nu toe uitgewezen dat dit niet bijster vaak gebeurt, ze hebben wel weer een lastig programma, dat dan weer wel.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
allemaal koffiedik........ AZ t/m feyenoord kunnen het ons allemaal nog moeilijk maken. Dus vind ik het beste, dat we gewoon 2 puntjes op AZ en Twente uitlopen en hoop ik dus op een gelijkspel. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:54 schreef baco74 het volgende:allemaal koffiedik........ AZ t/m feyenoord kunnen het ons allemaal nog moeilijk maken. Dus vind ik het beste, dat we gewoon 2 puntjes op AZ en Twente uitlopen en hoop ik dus op een gelijkspel. Eens !!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:51 schreef remco k het volgende:[..] Maar stel dat wij verliezen van TWente zoals Grassie het zegt, dan hebben wij het tegen AZ niet meer in eigen hand.. Jij zegt wel dat die nog punten gaan laten verliezen, maar het seizoen heeft tot nu toe uitgewezen dat dit niet bijster vaak gebeurt, ze hebben wel weer een lastig programma, dat dan weer wel.. Als Twente nu zou winnen...kijk buiten Ajax maar eens naar het resterend programma van Twente..dat is best makkelijk en dus zou Twente bij een overwinning tegen Ajax boven Ajax eindigen...AZ moet nog naar psv, Feyenoord en NEC... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Tuurlijk moet Twente niet winnen, Az moet volgende week tegen Psv (daar gaan ze zeker punten verspelen) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Dus geen Boerrigter en Sightorsson.. wel Lukoki en Aissati.. ben ik wel blij mee.
COME ON BOYSSSSS |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Spelen Blind en Aissati??? Ik hou mijn hart vast.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die deden het vrij goed tegen PSV toch?? Siggie en Boerrigter zijn nog niet 100% wedstrijdfit, daar kan en mag de Boer geen risico mee nemen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:57 schreef alibabba het volgende:[..] Als Twente nu zou winnen...kijk buiten Ajax maar eens naar het resterend programma van Twente..dat is best makkelijk en dus zou Twente bij een overwinning tegen Ajax boven Ajax eindigen...AZ moet nog naar psv, Feyenoord en NEC... Ik snap wat je zegt, maar hou het liever in eigen hand.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
dat worden dus 2 wissels in de rust.. Derk en Goalbeinn erin |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk niet dat de Boer dit doet als we voor zouden staan... Jij wel?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 20:01 schreef remco k het volgende:[..] Die deden het vrij goed tegen PSV toch?? Siggie en Boerrigter zijn nog niet 100% wedstrijdfit, daar kan en mag de Boer geen risico mee nemen.. Die deden het goed, omdat PSV in die wedstrijd bar en bar slecht was...vanavond krijgt Ajax het stukken zwaarder en dan vallen Blind en Aissati als eerste door de mand ben ik bang.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: of misschien dan juist wel....je weet het niet. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Kolbeinn wel denk ik.. Derk (als we een voorsprong hebben) 65e minuut zou ik doen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Die speelden ook tegen psv....dus waarom |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gewoon gelijk spel....vink, affluiten.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 20:03 schreef alibabba het volgende:[..] Die deden het goed, omdat PSV in die wedstrijd bar en bar slecht was...vanavond krijgt Ajax het stukken zwaarder en dan vallen Blind en Aissati als eerste door de mand ben ik bang.. gelukkig heb je dan altijd Boerrigter op de bank die voor Aissati kan invallen en vd Wiel die op rechtsback kan waardoor Ricardo van Rhijn naar LB gaat |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 20:03 schreef alibabba het volgende:[..] Die deden het goed, omdat PSV in die wedstrijd bar en bar slecht was...vanavond krijgt Ajax het stukken zwaarder en dan vallen Blind en Aissati als eerste door de mand ben ik bang.. Ali-Almachtige: Wees niet gevreesd!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik denk persoonlijk dat hoe ze gaan spelen veel belangrijker is dan wie er gaan spelen. Het is belangrijk dat ze nu op kunnen brengen wat ze de laatste thuiswedstrijden op konden brengen. Tegen PSV hebben we gezien dat je met de juiste instelling gewoon erg sterk kan spelen, ook al kwam je in de aanval wel het 1 en ander tekort. Als Ajax Heerenveen constant onder druk weet te zetten en gewoon dominant kan zijn, zullen ze weinig tegen krijgen. In dat geval kan het zo zijn dat je voorin toch tekort komt, omdat jongens als Lukoki en Aissati toch niet makkelijk het verschil maken in de aanval. Dan kan je altijd nog Derk en Kolbein brengen om wat te forceren. Maar het begint allemaal met de instelling en mentaliteit. Als ik Ajax vanaf de eerste minuut zie jagen en druk zie zetten, heb ik er alle vertrouwen in, want dan valt die goal vanzelf. Gaan ze echter afwachtend spelen en veel inzakken, dan kan je met je beste 11 spelen, maar dan ga je hem niet winnen. Dit Ajax moet het hebben van het collectief en dat zit de laatste weken goed. Lukt dat weer, dan doen we vanavond goede zaken! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff spanning! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: He stress-kip......wat gaat zo'n dag langzaam he? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: totaal niet meer nu.. vanmiddag wel, maar dat is helemaal voorbij.
wordt een 0-3 denk ik |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 20:06 schreef ktotheb het volgende:Ik denk persoonlijk dat hoe ze gaan spelen veel belangrijker is dan wie er gaan spelen. Het is belangrijk dat ze nu op kunnen brengen wat ze de laatste thuiswedstrijden op konden brengen. Tegen PSV hebben we gezien dat je met de juiste instelling gewoon erg sterk kan spelen, ook al kwam je in de aanval wel het 1 en ander tekort. Als Ajax Heerenveen constant onder druk weet te zetten en gewoon dominant kan zijn, zullen ze weinig tegen krijgen. In dat geval kan het zo zijn dat je voorin toch tekort komt, omdat jongens als Lukoki en Aissati toch niet makkelijk het verschil maken in de aanval. Dan kan je altijd nog Derk en Kolbein brengen om wat te forceren. Maar het begint allemaal met de instelling en mentaliteit. Als ik Ajax vanaf de eerste minuut zie jagen en druk zie zetten, heb ik er alle vertrouwen in, want dan valt die goal vanzelf. Gaan ze echter afwachtend spelen en veel inzakken, dan kan je met je beste 11 spelen, maar dan ga je hem niet winnen. Dit Ajax moet het hebben van het collectief en dat zit de laatste weken goed. Lukt dat weer, dan doen we vanavond goede zaken! Yep |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Het beste is gewoon als het 1-1 blijft..dus AFFLUITTEN blinde Vink:))) was een overtreding van Altidore...bovendien vind ik Luuk de Jong een geweldige spits.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahaha;)) ik ben echt bloednerveus... |
|
|
|