|
|
baco74
|
|
|
Hele top 6 verspeeld punten, behalve de nr 1: ons aller Ajax. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:50 schreef amsterdammer113 het volgende:Heerlijk, dag smerig ongedierte! Whahahahahahahahahaha lampen, kakkies en ponyneukers afgehaakt?? Alleen AZ nog even op achterstand zetten en VVV thuis wordt kampioenswedstrijd! Beste kaasboeren, ponyneukers, lampenkappen, kakkerlakken en al het andere ongedierte,
Je moet de bal hebben, want anders kan je niet schieten en dan kan je dus ook niet scoren.. maar dat is laugisch.
Groeten, Johan Cruijff |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Scheids wilt zeker zijn toto veiligstellen???? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: het is allang afgelopen |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Heerlijke goal van Aizaadje trouwens |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: nu pas, je bron is een beetje wappie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wordt echt nu net pas afgefloten..
Feyenoord, Twente en AZ 2 punten verloren.
Psv 3 punten verloren.
LEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ik ben ook een beetje wappie |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
We mogen Twente verliezen .. ervanuitgaande dat AZ alles wint.. anders mag je nog meer punten verspelen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Vertel eens wat nieuws..... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:57 schreef Grasmaaier het volgende:We mogen Twente verliezen .. ervanuitgaande dat AZ alles wint.. anders mag je nog meer punten verspelen jups en van het weekend pisvee en az tegen elkaar, ik kan niet geloven dat ik het zeg, maar hopen dat pisvee dan punten kan afsnoepen van az |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ik zit aan de wiet.. mijn kat doet mee..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:58 schreef ktotheb het volgende:[..] jups en van het weekend pisvee en az tegen elkaar, ik kan niet geloven dat ik het zeg, maar hopen dat pisvee dan punten kan afsnoepen van az precies.. want dan mag je ook Vitesse gelijkspelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:57 schreef Grasmaaier het volgende:We mogen Twente verliezen .. ervanuitgaande dat AZ alles wint.. anders mag je nog meer punten verspelen Dan worden we op doelsaldo kampioen toch???
Wat is ons programma eigenlijk hierna????
Fucking hell man, zit helemaal vol met adrenaline, wie had dit gedacht vandaag, ALLE concurrenten laten steken vallen.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Perez zei het goed, de rode loper is uitgelegd voor Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Thuis tegen VVV kampioen worden is natuurlijk het mooiste.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer...ik hou van je!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:59 schreef remco k het volgende:[..] Dan worden we op doelsaldo kampioen toch??? Wat is ons programma eigenlijk hierna???? Fucking hell man, zit helemaal vol met adrenaline, wie had dit gedacht vandaag, ALLE concurrenten laten steken vallen.. Thuis Graafschap (zondag), Thuis Groningen (zondag), Uit Twente (zondag) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:57 schreef Grasmaaier het volgende:We mogen Twente verliezen .. ervanuitgaande dat AZ alles wint.. anders mag je nog meer punten verspelen Luister, Twente uit kan eventueel al de kampioenswedstrijd worden! Wat willen we nog meer! ;-) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ik wil Frank de Boer knuffelen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Leuk voor die gasten.....ook nog op woensdag-avond.....mogen die Venlonaren mee de stad in..... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 21:57 schreef Grasmaaier het volgende:We mogen Twente verliezen .. ervanuitgaande dat AZ alles wint.. anders mag je nog meer punten verspelen hoezo, gewoon alles winnen!!! maar wat een heerlijke woensdagavond zeg, iedereen verliest punten, schitterend gewoon. kijkend naar aanstaand weekend graafschap op bezoek, dus moeten ook 3 punten zijn, heerlijk toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet je wat ik nou echt mooi vind..
Wij hebben met z'n allen diverse spelers afgekraakt tot op het bot, sommige wat harder dan andere spelers. Maar al deze spelers bewijzen dit seizoen toch hun waarde, zelfs een Aissati en een Ebecilio hebben wedstrijden beslist.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:01 schreef baco74 het volgende:[..] Leuk voor die gasten.....ook nog op woensdag-avond.....mogen die Venlonaren mee de stad in..... Ik vind alles best....:-0 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:01 schreef baco74 het volgende:[..] Leuk voor die gasten.....ook nog op woensdag-avond.....mogen die Venlonaren mee de stad in..... Zijn gelukkig geen Brabo's! ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:01 schreef remco k het volgende:Weet je wat ik nou echt mooi vind.. Wij hebben met z'n allen diverse spelers afgekraakt tot op het bot, sommige wat harder dan andere spelers. Maar al deze spelers bewijzen dit seizoen toch hun waarde, zelfs een Aissati en een Ebecilio hebben wedstrijden beslist.. zelfs Blind speelt goed.. huh wat zei ik nou net? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik wil uit tegen Twente het kampioenschap veiligstellen! Niet wachten maar gewoon gelijk keihard toeslaan!!! |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
derk gezellig dat hij nog even mee doet... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:01 schreef remco k het volgende:Weet je wat ik nou echt mooi vind.. Wij hebben met z'n allen diverse spelers afgekraakt tot op het bot, sommige wat harder dan andere spelers. Maar al deze spelers bewijzen dit seizoen toch hun waarde, zelfs een Aissati en een Ebecilio hebben wedstrijden beslist.. Helemaal mee eens! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Daar is tie.. DERKK ik hou van je!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nope....Limbo's.....twee vinkjes:) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
sterker nog.. WIJ ALLEMAAL!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Willen we volgend jaar meetellen in de Champions League dan hoop ik dat er niemand weggaat.....Jantje, Theo, wie dan ook allemaal blijven aub...!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Niemand die uit bij Twente al kampioen wil worden????? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:02 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik wil uit tegen Twente het kampioenschap veiligstellen! Niet wachten maar gewoon gelijk keihard toeslaan!!! Jaaaah en dan extra overdreven de hele A1 bezetten op de terugreis |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:Willen we volgend jaar meetellen in de Champions League dan hoop ik dat er niemand weggaat.....Jantje, Theo, wie dan ook allemaal blijven aub...!! gebeurt niet.. Jantje gaat weg! nu kun je nog geld voor em vangen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: tuurlijk, maar als ik echt mag kiezen, dan liever thuis kampioen worden! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: mogen jullie ALLEMAAL bij mij op bezoek komen.. kom je sowieso langs op je terugreis |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:01 schreef remco k het volgende:Weet je wat ik nou echt mooi vind.. Wij hebben met z'n allen diverse spelers afgekraakt tot op het bot, sommige wat harder dan andere spelers. Maar al deze spelers bewijzen dit seizoen toch hun waarde, zelfs een Aissati en een Ebecilio hebben wedstrijden beslist.. + oneindig!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Helemaal eens gap!! Maar het voordeel is dat deze wedstrijd op een zondag is! Kunnen we onszelf weer helemaal uitleven in de stad!!
EBEHARD MAAK JE BORST MAAR NAT!!! DE JODEN KOMEN NAAR HET MUSEUMPLEIN!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ei kulleke oppassen eejj...je heb zo een beuk te pakken whahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Maar ik wil niet wachten!! Ik wil zo snel mogelijk kampioen worden!! Geen gelul, gewoon knallen!!! |
|
|
|