|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Pffffffffffffffffffff spannend! Is daar niet de ArenA voor??? WHahahahahahahaha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:06 schreef Grasmaaier het volgende:[..] mogen jullie ALLEMAAL bij mij op bezoek komen.. kom je sowieso langs op je terugreis dan maar thuis kampioen..........hahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dacht al waar blijf je slome |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:07 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Maar ik wil niet wachten!! Ik wil zo snel mogelijk kampioen worden!! Geen gelul, gewoon knallen!!! haha ongeduldig mannetje, als we kampioen worden op de laatste speeldag zal ik ook niet klagen hoor |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Gratis bier bij Grassie, wat wil je nog meer!! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:08 schreef ktotheb het volgende:[..] haha ongeduldig mannetje, als we kampioen worden op de laatste speeldag zal ik ook niet klagen hoor Ik wel, kost me dan nog 5 vieze onderbroeken! Wil het vrouwtje graag datgeen besparen! Whahahahahahahaha ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik wel, kost me dan nog 5 vieze onderbroeken! Wil het vrouwtje graag datgeen besparen! Whahahahahahahaha ;-) en iedereen in een straal van 5 km. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat ook, maar dat interesseert me eigenlijk minder!!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik wel, kost me dan nog 5 vieze onderbroeken! Wil het vrouwtje graag datgeen besparen! Whahahahahahahaha ;-) hahaha, begrijpelijk, maar die vieze onderbroeken horen er af en toe wel een beetje bij natuurlijk, de opluchting achteraf is dan zo heerlijk :P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: ach....een beter mileu begint bij jezelf. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahaha daarom!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:13 schreef ktotheb het volgende:[..] hahaha, begrijpelijk, maar die vieze onderbroeken horen er af en toe wel een beetje bij natuurlijk, de opluchting achteraf is dan zo heerlijk :P Ik wil gewoon bij die ponyneukers kampioen worden! Heerlijk gevoel geeft dat! Whahahahahahahaha |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:15 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik wil gewoon bij die ponyneukers kampioen worden! Heerlijk gevoel geeft dat! Whahahahahahahaha Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, mogen hun vrouwtjes de onderbroeken wassen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad gap, desnoods zend ik ze mijn onderbroeken ook nog toe! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zakt een beetje weg.. Niet verzwakken! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Pffffffffffffff je gaat toch niet denken dat Heerenveen nog terugkomt??? |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee, maar de nul houden is wel leuk :D
Btw 5!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
3x de Jongh......is toch wel Siem hè? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik geloof het wel... ik ga Madrid kijken! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JODEN AAN DE TOP!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
beste heren landskampioen 2011/2012 ajax wij zijn de beste |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
nu sigi ook nog, dan hebben ze volgende week allemaal weer wat ritme |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ben een neutraal voetbal liefhebbert, dus tjah, bij 5-0 wordt het niet meer spannend. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:22 schreef Boudewijn het volgende:[..] ben een neutraal voetbal liefhebbert, dus tjah, bij 5-0 wordt het niet meer spannend. Weet ik man! Zit je een beetje te dollen! Die kakkies dachten dat je een Jood was, de Joden dachten dat je een kakkie was en ik denk dat je alleen geilt op Van Gaal! Klopt dit??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nou, zou eigenlijk wel pleiten voor clubvoorkeur vermelden! Whahahaha en dan alleen in die bepaalde forum reageren! Whahahahahahaha ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Weet ik man! Zit je een beetje te dollen! Die kakkies dachten dat je een Jood was, de Joden dachten dat je een kakkie was en ik denk dat je alleen geilt op Van Gaal! Klopt dit??? helemaal correct!
Heb zelfs een shirt van Bayern Munchen met 'Van Gaal' op de rug! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:24 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Weet ik man! Zit je een beetje te dollen! Die kakkies dachten dat je een Jood was, de Joden dachten dat je een kakkie was en ik denk dat je alleen geilt op Van Gaal! Klopt dit??? hahahaha alleen in zijn lederhosen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] helemaal correct! Heb zelfs een shirt van Bayern Munchen met 'Van Gaal' op de rug! Dat bedoel ik!! Whahahahahahaha ik onthoud zaken die jij ooit riep! Van mij part ben je voor Vitesse! Als je maar geen kakkie of lamp ben! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahaha kappen gap, krijg hele rare visioenen zo! Whahahahaha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 22:25 schreef Boudewijn het volgende:[..] helemaal correct! Heb zelfs een shirt van Bayern Munchen met 'Van Gaal' op de rug! hahaha..........ik ook......onder het motto: hij kan me rug op die van Gaal. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahhaahhahahaah +1 gap! Ook al heeft hij ons in 95 mooie dingen gegeven! ;-) |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Alvast gefeliciteerd met de titel. Dit mogen jullie niet meer uit handen geven. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: doen we wel.. De Graafschap en VVV-Venlo gaan het ons erg lastig maken in de ArenA! ;) geintje pik.
bedankt voor je sportieve felicitaties! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Whahahahahahahahahahaha geweldig! De laatste 9 wedstrijden gewonnen met een doelsaldo van 32 voor en 3 tegen! Whahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Pff matige voetbalavond ofniet!? Ook vervelend dat de concurrentie geen punten heeft laten liggen!;p |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Met 1 been kampioen....hahaha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Over 10 minuten Studio Sport, nog een keer genieten. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Zullen we dit seizoen weer eens de 100 doelpunten halen?.......wanneer was dat voor het laatst? Hahaha....zeg het maar Ali.
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Onder Jol toch ? Volgens mij 2009/2010. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: 2009/2010 toen we op 1 punt géén kampioen werden.. 106 goals en een paar tegen.
Twente werd dat jaar kampioen, Ajax 2e en PSV 3e |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Je hebt gelijk Ali(?).......waren toen 106 doelpunten en nog geen kampioen......... voor de 18de keer in de eredivisie een club met meer dan 100 goals.........14 maal was dat Ajax. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 23:18 schreef Grasmaaier het volgende:[..] 2009/2010 toen we op 1 punt géén kampioen werden.. 106 goals en een paar tegen. Twente werd dat jaar kampioen, Ajax 2e en PSV 3e Há....nog een Ali. |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
met 6 aanvallers spelen tegen de graafschap vallen 1 keer aan deze opstelling dacht ik aan boerighter aisatti de jong ozbiliz lukoki theo anita eriksen vertonghen van rhijn vermeer uitslag 10-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2012 door ajaxfan lol -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Graafschap gaat lastiger worden voor Ajax dan dat vandaag was, onderschatting is een gevaarlijk iets als de marge maar zo dun is.. 200% concentratie vereist anders gaan we de boot in.. |
|
|
|