|
|
Leon FR1908
|
|
|
Guyon Fernandez heeft een visie... Zie je dat niet dan voel je het wel...
Guyon///held!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Te vrede///Fernandez.....ik zeg doen! Koester wat we hebben... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: leuk voor een 1e divisie ploegje misschien. en die fernandez hoef ik sowieso nooit meer in een feyenoord shirt te zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2012 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Iedereen klaagt dat Bruins nooit eens een beuk uitdeelde... Fernandez vervult ieders wens en is niet meer welkom.
Fer///nandez |
|
|
|
|
luruti
|
|
|
shit we lijken steeds meer op een hockey club. Wat is er mis met sterker door strijd en oja het is pasen dus we zijn weer eens heiliger dan de paus. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
Fernandes wordt nog belangrijk in het laatste deel van de competitie let maar op en dan bedoel ik wel positief |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 11:50 schreef luruti het volgende:shit we lijken steeds meer op een hockey club. Wat is er mis met sterker door strijd en oja het is pasen dus we zijn weer eens heiliger dan de paus. niks mis mee. voor een strijder als claise bijvoorbeeld heb ik alleen maar waardering. maar fernandez is gewoon een smerige speler die ook nog eens keihard liegt voor de camera. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Voor een speler met het gedrag van Fernandez is eigenlijk geen plaats meer in de huidige voetbalwereld. Overal camera's, alles wordt geregistreerd, dus kun je die geintjes niet meer uithalen.
Ben er wel fan van, want je hoort niemand klagen over van Hanegem, of de Wolf, of wie er dan ook in dat rijtje staat van spelers die wel eens een tik uitdeelden. Ik vind het mooi, ondanks dat het wel 'een beetje dom' was van Fernandez om het wéér te doen, vlak na een schorsing, waardoor hij nu bijna een derde van de competitie mist. |
|
|
|
|
luruti
|
|
|
Ben zeker tegen geweld maar als het moet dan is het soms niet anders. we hebben ons te vaak als lammetje laten?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 11:32 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] leuk voor een 1e divisie ploegje misschien. en die fernandez hoef ik sowieso nooit meer in een feyenoord shirt te zien. Daar ben ik het eigenlijk helemaal mee eens. Ten 1e omdat hij gvd nog geen pepernoot ken raken. En ten 2de al helemaal omdat hij ons elke keer naait, en zen team en club benadeelt. Lekker laten opdondere naar het amateurvoetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Guyon mag dan wel een visie hebben. Maar ik ben bang dat de visie van Feyenoord over Guyon en zijn visie, in ieder geval over zijn toekomst, niet overeenkomen. Ik weet zeker dat Koeman behoorlijk ziek is over de totaal 11 wedstrijden schorsing die hij dit seizoen uitgezeten heeft. Als hij bij Feyenoord blijft vrees ik voor een bijrol in de toekomst voor onze Guyon. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 10:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Guyon Fernandez heeft een visie... Zie je dat niet dan voel je het wel... Guyon///held!!! Hij gebruikt in ieder zn geval zijn hoofd whahaha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Go GUYON Go |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 11:38 schreef MauricioAros het volgende:Iedereen klaagt dat Bruins nooit eens een beuk uitdeelde... Fernandez vervult ieders wens en is niet meer welkom. Fer///nandez Er is ook nog zoiets als een tussenweg. Kijk naar Clasie en El Ahmadi dit seizoen.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fernandez de de Wolf onder de aanvallers . Kan zo in de Engelse premier L Nederlandse verdedigers en vooral aanvallers worden huilende jochies,scheidsrechters mierenneukers,Daarom kan het Nederlandes voetbal niet meer mee.Maar OO als Spaanse of Engelse spitsen mannelijk voetballen dan zijn we lyrisch. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hij gaat woensdag 3 keer scoren....als die speelt! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Denk dat ie er hoogstwaarschijnlijk als wissel in gaat komen als ie dr uberhaupt in komt. Denk niet dat Koeman hem gelijk basis geeft. Dat zou in mijn optiek een beloning zijn voor iets wat ie niet verdiend. Laat hem maar lekker de laatste 15/20 minuten spelen en bewijzen dat ie (redelijk) normaal kan doen in het veld. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 20:42 schreef Sensi het volgende:[..] Denk dat ie er hoogstwaarschijnlijk als wissel in gaat komen als ie dr uberhaupt in komt. Denk niet dat Koeman hem gelijk basis geeft. Dat zou in mijn optiek een beloning zijn voor iets wat ie niet verdiend. Laat hem maar lekker de laatste 15/20 minuten spelen en bewijzen dat ie (redelijk) normaal kan doen in het veld. daar heb je volkomen gelijk in! ps maar die guidetti mag ook wel weer eens gaan scoren he??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 20:43 schreef TheMenace het volgende:[..] daar heb je volkomen gelijk in! ps maar die guidetti mag ook wel weer eens gaan scoren he?? Haha yup, het is onderhand wel tijd voor een 3detti. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: P:
ja want anders redt hij het echt niet om bas dost te gaan passeren.....P: |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 20:42 schreef Sensi het volgende:[..] Denk dat ie er hoogstwaarschijnlijk als wissel in gaat komen als ie dr uberhaupt in komt. Denk niet dat Koeman hem gelijk basis geeft. Dat zou in mijn optiek een beloning zijn voor iets wat ie niet verdiend. Laat hem maar lekker de laatste 15/20 minuten spelen en bewijzen dat ie (redelijk) normaal kan doen in het veld. Is u een heilige,kijk je wel eens internationale wedstrijden ?? Hij heeft alleen de pech dat het op camera werd vastgelegd. Nee hoor opstellen doe gozer laat een verdediger maar bang worden voor hem. Guidetti doet ook rare dingen.....waarom mag hij dat wel dan. Strijd agressie dat wil ik zien en daar zit wel eens een klappie tussen . Anders moeten we naar dammen gaan kijken. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 20:49 schreef piet de paler het volgende:[..] Is u een heilige,kijk je wel eens internationale wedstrijden ?? Hij heeft alleen de pech dat het op camera werd vastgelegd. Nee hoor opstellen doe gozer laat een verdediger maar bang worden voor hem. Guidetti doet ook rare dingen.....waarom mag hij dat wel dan. Strijd agressie dat wil ik zien en daar zit wel eens een klappie tussen . Anders moeten we naar dammen gaan kijken. daar zit ook wat in alleen als het steeds een rode kaart wordt dan wordt het wel vervelend maja fernandes maakt nooit een overtreding maar als die er eentje maakt is het gelijk rood.feyenoord moet sowieso oppassen met al die knjbschijtsrechters meer als andere clubs....zelfs als je zo benadeeld wordt zoals tegen nec thuis moet feyenoord oppassen.ik durf te wedden dat als feyenoord gewoon niet benadeeld was door de knjbschijtsrechter toen dat hij geen elleboog had gegeven.... en bij feyenoord krijg je gelijk 7 wedstrijden terwijl dat bij andere clubs niet het geval is!hoesow met 2 maten meten?? ps:doet feyenoord ook mee aan dammen dan?dan heb ik toch liever schaken P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR
|
|
|
Heb ik een stukje gemist? ;$ Wat voor missie heeft hij? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 20:49 schreef piet de paler het volgende:[..] Is u een heilige,kijk je wel eens internationale wedstrijden ?? Hij heeft alleen de pech dat het op camera werd vastgelegd. Nee hoor opstellen doe gozer laat een verdediger maar bang worden voor hem. Guidetti doet ook rare dingen.....waarom mag hij dat wel dan. Strijd agressie dat wil ik zien en daar zit wel eens een klappie tussen . Anders moeten we naar dammen gaan kijken. Daar heb ik geen problemen mee. Maar die laatste kopstoot was zwaar overdreven. En niet alleen dat, hij benadeeld zijn ploeg ook nog eens die aankomende wedstrijden. Daar gaat het mij dan ook om. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Marcelo dreigt met z`n hoofd en Guyon reageerd natuurlijk door antwoord te geven... ik zie weinig bijzonders!Eigenlijk verdient hij een klein prijsje ... zie vanaf 35 seconde ...GUYON///HELD!!!!
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 21:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Marcelo dreigt met z`n hoofd en Guyon reageerd natuurlijk door antwoord te geven... ik zie weinig bijzonders!Eigenlijk verdient hij een klein prijsje ... zie vanaf 35 seconde ...GUYON///HELD!!!! [ filmpje ] hahaha ja je moet altijd netjes antwoord geven toch??das beleefd haha toch zie ik het wel zitten in fernandes ik weet niet wrom maar ik denk dat hij een goede wordt!
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 21:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Marcelo dreigt met z`n hoofd en Guyon reageerd natuurlijk door antwoord te geven... ik zie weinig bijzonders!Eigenlijk verdient hij een klein prijsje ... zie vanaf 35 seconde ...GUYON///HELD!!!! [ filmpje ] Marcelo dreeg helemaal niet met zn hoofd, als je goed kijkt dan zie je dat Fernandez hem vast houd. Marcelo raakt uit balans en Guyon deelt zn hoofd uit. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 21:35 schreef Sensi het volgende:[..] Marcelo dreeg helemaal niet met zn hoofd, als je goed kijkt dan zie je dat Fernandez hem vast houd. Marcelo raakt uit balans en Guyon deelt zn hoofd uit. fernandes wilde gewoon wat delen das toch aardig van hem P: het woord dreeg hmmmm das een leuk woord!P:
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 21:37 schreef TheMenace het volgende:[..] fernandes wilde gewoon wat delen das toch aardig van hem P: het woord dreeg hmmmm das een leuk woord!P: Whahah als je het zo bekijkt wel jah. Eerlijk zullen we alles ... *KETS*! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 21:35 schreef Sensi het volgende:[..] Marcelo dreeg helemaal niet met zn hoofd, als je goed kijkt dan zie je dat Fernandez hem vast houd. Marcelo raakt uit balans en Guyon deelt zn hoofd uit. Kan je na gaan hoe goed hij is,hij weet zelfs de kijker op het verkeerde been te zetten :) Guyon///HELD!!! en gewoon nog ff 2x scoren he.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kan je na gaan hoe goed hij is,hij weet zelfs de kijker op het verkeerde been te zetten :) Guyon///HELD!!! en gewoon nog ff 2x scoren he.. das ook een kwaliteit he haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Guyon Fernandez werkt hard aan herstel
Fernandez heeft dinsdagochtend een individuele training afgewerkt op Varkenoord. De spits is herstellende van een hamstringblessure, die hij opliep in het thuisduel met AZ op 29 april. Het was voor Fernandez de eerste keer sinds hij de blessure opliep dat hij zich weer op het trainingsveld liet zien. Waar voor zijn ploeggenoten woensdag de laatste training van dit seizoen op het programma staat, zal Fernandez nog een week langer doortrainen om zijn herstel te bevorderen. Ook de rest van de selectie, die vanwege interlandverplichtingen bestond uit tien spelers, meldde zich op het trainingsveld. Onder leiding van de assistent-trainers Jean Paul van Gastel en Patrick Lodewijks werkten zij een positiespel en een partijvorm af. Kaj Ramsteijn sloot aan bij het positiespel, waarna hij zich bij Guyon Fernandez en hersteltrainer Marcel Cas voegde om verder te werken aan zijn herstel. Bron:FR12.nl |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
kansen verkeken lijkt mij. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Hagenees in Feyenoord shirt is gewoon geen combi |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fernandez wacht op buitenlandse belangstelling
Guyon Fernandez' toekomst ligt niet bij Feyenoord. Trainer Ronald Koeman doet geen beroep meer op de aanvaller en Feyenoord neemt dan ook graag afscheid van de voetballer. NAC Breda, NEC Nijmegen en Willem II zouden de speler volgen. Arnold Oosterveer, zijn zaakwaarnemer, bevestigt in Voetbal International de interesse van NAC en NEC in zijn cliënt. 'Guyon zelf heeft echter een voorkeur voor een avontuur in het buitenland', zegt Oosterveer. 'Voor Guyon zou het goed zijn als hij voor een paar jaar kan tekenen bij een club waar hij aan spelen toe komt. Er is wat dat betreft best veel voorbij gekomen, maar niet iets wat Guyon ziet zitten', aldus Oosterveer. Kamp-Fernandez lijkt daarmee te wachten op buitenlandse belangstelling voordat men ingaat op de interesse van de eredivisie-ploegen. Bron:FR12 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo zal die niet snel weggaan vrees ik, welke club in het buitenland wilt hem nou..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Al Hilal misschien? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: of een derde klasser uit Belgie ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Te makkelijk, maar toch.........Twente. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2012 - 10:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Guyon Fernandez heeft een visie... Zie je dat niet dan voel je het wel... Guyon///held!!! Een televisie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ook dat maar ik blijf achter de voetballer Fernandez staan.. Hij is een betere spits dan menigeen denkt. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: het gaat om een club in het buitenland |
|
|
|