|
|
VVout
|
|
|
Van werken blijf je ook fit, een goeie training voor hem :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha jij hebt zeker nooit een taakstraf gehad, das geen werken kan ik je zeggen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet dat nou, zitten graven in mijn geheugen. Maar ja, klopt daar word je ook niet gemotiveerder van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fietsen recht zetten op een station, neuh lijkt me niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, goten, tuinpad en muren schoonmaken 😏 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gij bengel..d:-))
Ik moest in een bosgebied omgewaaide bomen zagen met een kettingzaag, in stukken zeg maar, hebben toen ook flink wat goede grote bomen omgezaagd.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2014 - 07:22 schreef RenatoBos het volgende:120 uur werkstraf geëist tegen Guyon Fernandez[ afbeelding ] De officier van justitie heeft een werkstraf van 120 uur geëist tegen Guyon Fernandez wegens roekeloos rijgedrag. De voetballer schepte in zijn periode bij Feyenoord een voetganger op een zebrapad op de Coolsingel, waardoor een toen 19-jarige vrouw zwaar gewond raakte.Gisteren vond de rechtbankzitting plaats. Fernandez betuigde spijt. ''Ik vind het voor het meisje heel vervelend hoe het ging. Ze ondervindt nog steeds de naaweeën.'' De momenteel clubloze aanvaller was eerlijk in zijn verhaal. ''Ik werd van rechts ingehaald en meende een bekende te zien. Mijn blik was even niet op de weg gericht.'' De advocaat van Fernandez dringt aan op vrijspraak, want: ''Guyon is voldoende gestraft door de publiciteit'', citeerde het Rotterdams Dagblad. De officier van justitie eiste uiteindelijk 120 uur taakstraf én een rijontzegging van één jaar. De uitspraak volgt over twee weken. Bron:Rotterdams Dagblad 3 weken papier prikken, hij heeft tijd genoeg momenteel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Prima, kan ie ook mooi m'n huis schilderen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Alleen als je in een huis van bewaring woont! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heeft wel lang geduurd voordat er iets uit kwam. Dacht inmiddels hij er niet voor vervolgd zou worden... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zijn enkelband volstaat. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Van Beukering heb ik pas nog gezien. Hij liep met een rollator |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, het blijft een zak |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fernandez had miljonair kunnen worden
Guyon Fernandez zag het een paar maanden terug helemaal zitten. Na een succesvol seizoen bij PEC Zwolle, met onder meer twee doelpunten in de bekerfinale tegen Ajaks, had de huurling van Feyenoord zin in een avontuur.
Miljoenencontracten lagen voor het oprapen, maar het liep anders. Nu is Fernandez werkloos en traint hij mee bij zijn oude club Excelsior.
Fernandez waagde een poging in Saoedi-Arabië, maar stuitte daar op, zoals hij het zelf noemt, "andere normen en waarden". De oud-spits van Feyenoord weigerde uiteindelijk zijn handtekening te zetten. "Als het contract niet is wat het moet zijn, dan kan ik over een maand weer op straat staan. Die sjeik wilde de regie volledig in eigen handen krijgen. Toen zei ik: dat doe ik niet verteld Fernandez tegen de NOS."
Miljonair in China
In China kreeg de aanvaller zelfs de kans om miljonair te worden. "Ik heb inderdaad veel geld laten liggen", zegt Fernandez. "Maar daar kunnen ze je bijvoorbeeld beboeten als je ziek wordt. Het was een financieel goed aanbod, maar mijn zaakwaarnemer raadde mij af te tekenen. Ik vertrouw op hem."
Nadat ook onderhandelingen bij het Spaanse Real Valladolid spaak liepen, is Fernandez terug in Nederland.
De 28-jarige Fernandez heeft geen spijt van zijn wereldreis. "Ik heb mooie dingen gezien en ben in veel landen geweest. Alles gebeurt om een reden. Misschien is er in de toekomst wel iets anders voor mij weggelegd." Bron:NOS.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 - 19:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Voel me geroepen door dit topic... Wat zouden wij jou wederom goed kunnen gebruiken Guyon.. Maar mijd met je bmw de coolsingel...Verders neuzenkiller bij uitstek.. Guyon heeft een visie....Guyon///HELD!!!!!!! Het wil maar niet vlotten voor Guyon Fernandez. Het contract van de oud-Feyenoorder werd door het Australische Perth Glory ontbonden en ook het Schotse Aberdeen ziet niets in de aanvaller. Nu hoopt Fernandez terug te keren in de Eredivisie.
Dat meldt het Engelse ClubCall. Fernandez was op stage bij Aberdeen. Ondanks zijn doelpunt voor de beloftenploeg van de Schotten, heeft de club besloten hem geen contract aan te bieden. Nu zet Fernandez in op een terugkeer naar de Eredivisie.
De 29-jarige Fernandez kwam in Nederland uit voor ADO Den Haag, Excelsior, Feyenoord, PEC Zwolle en NAC Breda. Voor Feyenoord speelde hij twee seizoenen. Na zijn avontuur in Breda, zocht Fernandez zijn geluk in Australië. Daar kon hij echter geen furore maken, de club vernietigde zijn contract. Ook in Schotland is het de aanvaller niet gelukt om zich te laten zien. Een terugkeer naar de Nederlandse competitie moet uitkomst bieden.
Is het wat. Leon..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin, sla je slag!!!
Voldoet aan al jouw eisen en past perfect binnen jouw netwerk: Oud-Feyenoorder, oud-Eredivisie speler, oude bekende van jou en transfervrij!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En kan er geen klote van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En wil graag 1,25 miljoen verdienen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch ben ik fan van deze jongen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fernandez rondt transfer naar Stal Dniprodzerzhynsk af
Oud-Feyenoorder Guyon Fernandez is officieel speler van Stal Dniprodzerzhynsk. Zondagochtend waren er al geluiden dat de aanvaller waarschijnlijk naar de club uit Oekraïne zou gaan en het contract is maandagmiddag ondertekend. Fernandez gaat bij Stal met rugnummer 99 voetballen.
Fernandez liet zijn contract bij Perth Glory begin januari ontbinden en ging daarna op proef bij Aberdeen, maar die club uit Schotland besloot hem geen contract te laten tekenen. Fernandez kwam eerder uit voor Feyenoord, NAC Breda, PEC Zwolle, Excelsior en ADO Den Haag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O O Martin, kans gemist.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En gewoon dan woensdag nog nee stemmen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had Kramer zijn snelheid maar.. En ik denk in zijn carrière een keer of 7 gescoord tegen de neuzen en Psv |
|
|
|