|
|
sevillana
|
|
|
quote: FC Hapkido United heb ik iets over gehoord? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 02 januari 2013 - 19:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha ook dat maar ik blijf achter de voetballer Fernandez staan.. Hij is een betere spits dan menigeen denkt. mwa, heb ik mijn twijfels over. Vind hem wel erg beperkt in de kleine ruimte, maar hij lijkt me zeker goed genoeg voor een meer op de counter spelende ploeg. Echter niet van het kaliber (sub)top van Nederland denk ik.
Jij wel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 02 januari 2013 - 19:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha ook dat maar ik blijf achter de voetballer Fernandez staan.. Hij is een betere spits dan menigeen denkt. Hij is een betere bokser... |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 02 januari 2013 - 19:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha ook dat maar ik blijf achter de voetballer Fernandez staan.. Hij is een betere spits dan menigeen denkt. Met kortsluiting in zijn hoofd ...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fernandez is ongeschikt voor nivo Feyenoord. Heeft dat met z'n hersenloze gedrag en dito schorsingen uitstekend aangetoond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
RKC behoudt Boukhari, kan Feyenoord-spits vergeten
Nourdin Boukhari tekent aankomende week een profcontract bij RKC Waalwijk. De Waalwijkers versterken zich daarmee definitief met de diensten van de middenvelder, zo meldt het AD.
Momenteel staat Boukhari bij de club uit Waalwijk op amateurbasis onder contract. De oud-speler van onder andere Ajax en NAC Breda staat op het punt om een contract tot medio 2014 te tekenen.
De club van trainer Erwin Koeman hoopte zich ook te versterken met Guyon Fernandez, maar dit lijkt niet te gaan gebeuren. De spits van Feyenoord is door het bescheiden budget van RKC niet haalbaar. Bron:Elfvoetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe is het met Pietertje? :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Is ie nog niet weggerot ? ? ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis heel simpel,zonder hem heb je morgen geen schijn van kans. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben benieuwd of tie minuten gaat krijgen Leon, denk het niet.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Denk het ook niet, Boetius op linksbuiten, Pelle centrumspits en Achahbar rechtsbuiten. Misschien ergens in de 2e helft als het nodig is maar geen basisplaats vermoed ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 16:51 schreef Vincent1970 het volgende:Denk het ook niet, Boetius op linksbuiten, Pelle centrumspits en Achahbar rechtsbuiten. Misschien ergens in de 2e helft als het nodig is maar geen basisplaats vermoed ik. Dus komt ie niet want ergens in de tweede helft staan we al dik voor.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Publiekswissel voor Pelle.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met Pellè in de punt sta je waarschijnlijk al in minuut 17 met 2-0 achter maat... Ik zie hem liever switchen met Guyon...We hebben snelheid nodig in de spits morgen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 16:51 schreef Vincent1970 het volgende:Denk het ook niet, Boetius op linksbuiten, Pelle centrumspits en Achahbar rechtsbuiten. Misschien ergens in de 2e helft als het nodig is maar geen basisplaats vermoed ik. Ik denk het ook niet maar hier zou ik voor gekozen hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 17:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Met Pellè in de punt sta je waarschijnlijk al in minuut 17 met 2-0 achter maat... Ik zie hem liever switchen met Guyon...We hebben snelheid nodig in de spits morgen.. Huh Pellè heeft toch niks met onze verdediging te maken Leon..? Dus waarom 2-0 achter..??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Huh Pellè heeft toch niks met onze verdediging te maken Leon..? Dus waarom 2-0 achter..??? Nee je moet hem op Immers zijn plek zetten als aanspeelpunt en opener van de snelle spelhervating zodat hij Fernandez kan lanceren...Daarbij krijg je veel voetballend vermogen op het middenveld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 17:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee je moet hem op Immers zijn plek zetten als aanspeelpunt en opener van de snelle spelhervating zodat hij Fernandez kan lanceren...Daarbij krijg je veel voetballend vermogen op het middenveld.. Okay en ach waarom niet, Immers schijnt vooralsnog niet mee te doen, heb de training op video moeten zien maar daaruit blijkt toch dat Koeman voor Pellè in de spits gaat kiezen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 17:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Okay en ach waarom niet, Immers schijnt vooralsnog niet mee te doen, heb de training op video moeten zien maar daaruit blijkt toch dat Koeman voor Pellè in de spits gaat kiezen.. Ja we gaan eraan :( |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 17:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Okay en ach waarom niet, Immers schijnt vooralsnog niet mee te doen, heb de training op video moeten zien maar daaruit blijkt toch dat Koeman voor Pellè in de spits gaat kiezen.. wie verving Immers? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik hoop het voor je |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan weet ik niet wat jij in een VOETBALLER zie, Fernandez is het zeker niet . . . |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Hij doet dan in ieder geval al jaren goed alsof. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar moet ik je gelijk in geven! Hij haalt het maximale eruit . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fernandez heeft al een jaar niets bewezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 - 17:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Okay en ach waarom niet, Immers schijnt vooralsnog niet mee te doen, heb de training op video moeten zien maar daaruit blijkt toch dat Koeman voor Pellè in de spits gaat kiezen.. jammer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Schaken eruit, Fernandez erin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het kan nu niet meer want de ruimte is weg... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
4-4-2 met Fernandez in de punt van de aanval en er waren alleen maar lachende gezichten inplaats van discusies zonder hoop. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:4-4-2 met Fernandez in de punt van de aanval en er waren alleen maar lachende gezichten inplaats van discusies zonder hoop. Vind je jezelf grappig? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: heet ik Wim2 ? Nee ik vind mezelf niet grappig maar jammer dat jij het wel van jezelf vind. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 20:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] heet ik Wim2 ? Nee ik vind mezelf niet grappig maar jammer dat jij het wel van jezelf vind. Wanneer heb ik gezegd dat ik mezelf grappig vindt?
? |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Wim2 weet soms niet wat ie vind. Is afhankelijk van wat ie op heeft en of men zijn barmhartigheid op prijs weet te stellen of niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:4-4-2 met Fernandez in de punt van de aanval en er waren alleen maar lachende gezichten inplaats van discusies zonder hoop. Waarom Fernandez? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Waar waar, ik eerst hehe |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahahaha! Wimpie!!! Kejje al meelachuh??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk om deze wedstrijd te kunnen winnen moet je nooit hetzelfde spelletje gaan spelen als de tegenstander .Die dat ook nog eens veel beter beheerst als ons. Ajax word thuis en uit alleen verslagen door grote mannen voetbal.... Het overwicht van Ajax zat m vooral in het middenveld... Dan denk ik wie is onze beste counterspits die in het verleden behoorlijke resultaten heeft geboekt tegen topclubs....? Dat is Fernandez! Hij heeft altijd goed gerendeerd als counterspits in topwedstrijden...Om het middenveld te versterken had Pellé voor 1 keer achter de spits moeten gaan spelen.. Het bewijs kan nooit meer geleverd worden maar ik was er voor de wedstrijd al van overtuigd en mijn gedachte zal over deze wedstrijd ook zo blijven... Ik vind het een gemiste kans. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Wij zijn geen counterploeg! |
|
|
|