BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guyon Fernandez...heeft een visie!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - zondag 09 juni 2013 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juni 2013 - 12:40 schreef RenatoBos het volgende:
Geef hem geen ongelijk toch..
nee, lijkt me niet
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 juni 2013 - 01:54   quote  deeplink  
TURKSE CLUBS HEBBEN GEEN INTERESSE MEER IN FERNANDEZ

Guyon-Fernandez-31.jpg

Feyenoord zou Guyon Fernandez graag verkopen. De 27-jarige aanvaller werd ook in verband gebracht met Turkse clubs, maar de interesse in de aanvaller, die afgelopen seizoen in de eredivisie negen wedstrijden in actie kwam, is verflauwd. Fernandez, die eerder ook aan SC Cambuur-Leeuwarden en het Duitse Union-Berlin werd gelinkt, blijft voorlopig dus tot de zomer van 2014 onder contract staan bij Feyenoord.
Bron:ILikeFeyenoord
MMM
 MMM - zondag 23 juni 2013 - 11:30   quote  deeplink  
Balen.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 25 juni 2013 - 21:51   quote  deeplink  
Feyenoord heeft Guyon Fernandez (27) laten weten dat hij niet welkom is voor de eerste training van het nieuwe seizoen, woensdagmiddag om 14.00 uur in De Kuip.

De aanvaller kreeg vorig jaar al te horen dat hij mag uitzien naar een nieuwe werkgever, maar liet die kans verschillende keren aan zich voorbij gaan, tot woede van Feyenoord. Fernandez heeft in De Kuip nog een contract voor een jaar en zou op basis daarvan gewoon deel uit moeten maken van de selectie. Martin van Geel zei eerder 'contracten te zullen respecteren', maar breekt nu met die belofte.

Feyenoord is al langer klaar met Fernandez die tijdens zijn eerste seizoen in totaal elf wedstrijden werd geschorst. Wel kwam hij toen tot zeven treffers. Afgelopen jaar raakte Fernandez definitief uit beeld en scoorde hij niet. De aanvaller kwam in 2011 transfervrij over van Excelsior, daarvoor speelde hij voor ADO Den Haag.

bron
tomson
 tomson - dinsdag 25 juni 2013 - 22:14   quote  deeplink  
Harde maatregel. Hopen dat er toch nog een plekje gevonden wordt, maar dit is de slechtste reclame voor Gyon tot nu toe..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 juni 2013 - 23:23   quote  deeplink  
Beetje vreemde actie eigenlijk. Van Geel zal hem wel onder druk willen zetten, maar normaal gesproken zou je als het even kan hem toch gewoon mee laten trainen. Net als bij Leerdam is gebeurd.
craven
 craven - dinsdag 25 juni 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Wat een onzin mocht dit waar zijn!!!
moa
 moa - dinsdag 25 juni 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 23:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Beetje vreemde actie eigenlijk. Van Geel zal hem wel onder druk willen zetten, maar normaal gesproken zou je als het even kan hem toch gewoon mee laten trainen. Net als bij Leerdam is gebeurd.
vGeel heeft natuurlijk niet voor niets gewacht tot de transferperiode met deze maatregel, Fernandez forceren de club te verlaten door hem niet te laten trainen kan uiteindelijk wel eens de beste oplossing zijn voor alle partijen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 juni 2013 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2013 - 23:46 schreef moa het volgende:

[..]

vGeel heeft natuurlijk niet voor niets gewacht tot de transferperiode met deze maatregel, Fernandez forceren de club te verlaten door hem niet te laten trainen kan uiteindelijk wel eens de beste oplossing zijn voor alle partijen.
Wellicht, maar toch..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 26 juni 2013 - 06:29   quote  deeplink  
Ik vind het maar een rare actie. Je kunt ontevreden zijn over zijn spel, of zijn gedrag in het veld, misschien ook daarbuiten. Maar wat ik begrepen heb is Guyon een echte supporter van de club, die ook nog eens onder contract staat bij de club.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 juni 2013 - 07:22   quote  deeplink  
Moet je afvragen in hoeverre hij ook meer om zijn eigen portemonnee denkt.
Supporter of niet, er moet wel sushi op tafel komen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 juni 2013 - 08:04   quote  deeplink  
Dus maakt van Geel hem duidelijk dat de Lidl ook prima etenswaar heeft.
MMM
 MMM - woensdag 26 juni 2013 - 08:16   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Nederlands-voetbal/article/detail/3465270/2013/06/26/Feyenoord-wil-Fernandez-kwijt-maar-Cisse-krijgt-nieuwe-kans.dhtml?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
craven
 craven - woensdag 26 juni 2013 - 08:35   quote  deeplink  
Tsjaa fernandez heeft het recht om clubs te weigeren of te treuzelen, hij staat tot 2014 onder contract. Je kan het leuk vinden of niet
moa
 moa - woensdag 26 juni 2013 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2013 - 08:35 schreef craven het volgende:
Tsjaa fernandez heeft het recht om clubs te weigeren of te treuzelen, hij staat tot 2014 onder contract. Je kan het leuk vinden of niet
Vanzelfsprekend, en hij zal gewoon doorbetaald worden tot 2014. Aan de andere kant is vGeel gewoon bezig door te selecteren, de zwakste schakels moeten ruimen en worden waar mogelijk vervangen door sterkere spelers.

Fernandez zal meerdere malen te horen hebben gekregen te mogen vertrekken, en vGeel zal nu een zo spoedig mogelijke scheiding proberen te forceren om zodoende ruimte te creëren in het salarishuis en in de selectie. Lijkt mij een uitstekende zaak.
VVout
 VVout - woensdag 26 juni 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Eenmaal de risico's van het pokerspel, in dit geval moet er niemand zeuren toch.
freduc
 freduc - woensdag 26 juni 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
inderdaad , ik vind wel dat feyenoord ook het recht heeft om hem in het 2e te zetten , ik vind wel dat hij het te hoog in zijn bol heeft , hij wacht volgens mij op top , subtop clup ,nou dat kan hij vergeten hij is daar niet goed genoeg voor , al denkt hij zelf van wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2013 door freduc --
kuipje
 kuipje - woensdag 26 juni 2013 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Nu gaat heel nederland weer over Feyenoord heenvallen dat het niet netjes is dat ze hem terugzetten omdat hij een contract heeft. Maar als er nergens in dat contract staat dat hij in het eerste moet voetballen, kun je hem zelfs de wc's laten schoonmaken. Vind dat zo'n onzin allemaal, de sterkste 23 trainen mee met het eerste, de rest niet, duidelijk.

En als Guyon er zelf voor kiest om niet naar een andere club te gaan, dan is dat zijn probleem niet het probleem van Feyenoord.
freduc
 freduc - woensdag 26 juni 2013 - 12:35   quote  deeplink  
daar heeft hij wel gelijk in , contract is contract , al vind ik het inderdaad weer een gezeik door de media zoals met leerdam
bij 020 werd sulamanie nog schandaliger behandelt en daar hoor je niets over
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2013 - 15:46   quote  deeplink  
Fernandez///held!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 27 juni 2013 - 15:42   quote  deeplink  
En daar is voorspelbaar de spelersvakbond weer die Feyenoord op de vingers tikt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2013 - 15:43   quote  deeplink  
dit is t spel.
dit zijn de spelers.

ZzZzzz
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 juli 2013 - 17:00   quote  deeplink  
Fernandez vertrekt op huurbasis

images?q=tbn:ANd9GcRZmBJmKVne7OOnAt2iMESfjzP4WdiCtd8SqkZNMlBE9_66NNQG

Een vertrek van Guyon Fernandez bij Feyenoord is nabij. De aanvaller kan op huurbasis bij RKC Waalwijk, PEC Zwolle of NEC Nijmegen gaan spelen. Feyenoord wil al langer af van Fernandez, die vorig seizoen ook verhuurd mocht worden. Nadat de spits enkele opties op een transfer had laten lopen, werd hij door de club zelfs verbannen uit het eerste elftal en miste hij de eerste training van het nieuwe seizoen.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2013 - 11:45   quote  deeplink  
RKC haakt af voor Feyenoorder Fernandez: "Hij heeft andere opties"

guyon-fernandez(feyenoord)(1).jpg

RKC Waalwijk is afgehaakt in de strijd om Feyenoord-aanvaller Guyon Fernandez. De aanvaller moet vertrekken uit Rotterdam en de Brabanders informeerden naar de interesse van Fernandez. Deze heeft de club laten weten geen interesse te hebben in een overstap naar Waalwijk.

Technisch manager Janus van Gelder bevestigt in gesprek met Voetbal International dat de spits in elk geval niet naar RKC komt. "Die heeft andere opties en kiest niet voor ons." Fernandez staat naar verluidt ook in de belangstelling van PEC Zwolle en NEC Nijmegen.

Door het afvallen van Fernandez, mag de Franse stagiair Jean-David Beauguel hopen op een contract in Waalwijk. "We gaan vandaag met hem om de tafel om te horen hoe hij erin staat. Ik heb goede hoop dat het goed komt", zegt Van Gelder over de aanvaller, die vorig seizoen in Tunesië speelde bij Esperance Tunis.

Ook hopen de Brabanders op korte termijn Romeo Castelen voor een seizoen vast te leggen. De tienvoudig international traint sinds enkele weken mee met de selectie van Erwin Koeman. "Ik denk dat wel goed gaat komen", aldus Van Gelder over de eventuele komst van de vleugelspits.
Bron:Soccernews
VVout
 VVout - vrijdag 05 juli 2013 - 16:33   quote  deeplink  
Ja ja, andere opties en aan het eind van het liedje zit ie nog steeds te mokken bij Feyenoord omdat ie niet mee mag doen, daar word ik dus nou moe van, van dat achterLIJK gedoe van hem.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2013 - 17:33   quote  deeplink  
Daar denkt het bestuur net zo over na alle vermeende interesse vanuit Turkije..
van geil
 van geil - vrijdag 05 juli 2013 - 21:18   quote  deeplink  
moe van die gozer
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juli 2013 - 19:26   quote  deeplink  
#Feyenoord en Fernandez hebben nog steeds geen oplossing gevonden, PEC en NEC zijn niet meer geïnteresseerd, zelf wil hij niet naar RKC
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juli 2013 - 19:45   quote  deeplink  
pfff, wat een gedoe man..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juli 2013 - 19:45   quote  deeplink  
Beter dan die clubs wordt het niet..
freduc
 freduc - maandag 08 juli 2013 - 21:28   quote  deeplink  
ik wordt dood ziek van die eikel , laat hem lekker oppleuren wat denk ie wel dat ie maradona is of zo , kijk contract is contract daar heeft ie gelijk in maar er zijn buitenlandse clubs geweest die nog dik wilden betalen ook maar dat moest ie niet , nu weer 3 erediv clubs dat is blijkbaar ook te min voor hem , en als ie nou nog wat gepresteerd had ok maar dat ook nog niet eens , gewoon een moeilijk mannetje die regelmatig tegen domme rode kaarten aanloopt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juli 2013 door freduc --
van geil
 van geil - maandag 08 juli 2013 - 22:35   quote  deeplink  
Stenigen.
of laten fluiten in Brazilie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2013 - 22:46   quote  deeplink  
1club 1 liefde Fernandez///held!
tomson
 tomson - maandag 08 juli 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Heeft toch wel een deukje opgelopen Leon.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 22:49 schreef tomson het volgende:
Heeft toch wel een deukje opgelopen Leon.
Zeker weten ,maar ik zal altijd overtuigd blijven van zijn kwaliteiten als diepe spits in een 4 - 4 -2 systeem...
Hebben we allemaal kunnen aanschouwen...
Dat Feyenoord in een geheel ander systeem speelt kan hij vrij weinig aan doen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:22   quote  deeplink  
En dus is ie overbodig, hij had allang in Turkije moeten zitten..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juli 2013 - 00:12   quote  deeplink  
Meer iets voor kickboksen. Kan ook in Turkije.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juli 2013 - 00:25   quote  deeplink  
Ik las net dat er nog verschillende vacatures zijn bij Feyenoord..
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/22825-verschillende-vacatures-bij-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Wat doen we nu moeilijk over Guyon..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 juli 2013 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 22:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zeker weten ,maar ik zal altijd overtuigd blijven van zijn kwaliteiten als diepe spits in een 4 - 4 -2 systeem...
Hebben we allemaal kunnen aanschouwen...
Dat Feyenoord in een geheel ander systeem speelt kan hij vrij weinig aan doen.
je moet als Feyenoord ook geen countervoetbal in 4-4-2 willen spelen.
Daar hebben we 1 geschikte speler voor. En die is onder het niveau wat je wilt nastreven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 23:08   quote  deeplink  
Feyenoordpings.NLþ@feyenoordpings3m
Van Geel: 'Cambuur en Eagles willen Guyon Fernandez en ook in buitenland spelen nog wat zaken maar dat zal nog wel even duren' [via NUsport]
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 juli 2013 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
1club 1 liefde Fernandez///held!
1 doekoe fawaka!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 juli 2013 - 23:45   quote  deeplink  
Booy krijgt voicemail van gewenste Fernandez

600x400-999909.jpg

Nadat eerder deze week al duidelijk werd dat Guyon Fernandez in de nadrukkelijke belangstelling staat van Go Ahead Eagles, heeft ook Foeke Booy - de trainer van de kersverse eredivisionist - duidelijk uitgesproken de aanvaller graag te willen inlijven. 'We zien in hem een hele goede versterking,' zegt Booy tegenover RTV Rijnmond.

'Hij zit bij Feyenoord op een dood spoor en wil zich graag manifesteren,' vervolgt de oefenmeester van de club uit Deventer. 'Voor mij is het belangrijk of hij graag voor Go Ahead Eagles zou willen spelen. Daar heb ik nog geen antwoord op. We hebben gisteravond wel geprobeerd contact te leggen, maar we kregen iedere keer elkaars voicemail. Laten we hopen dat het gaat lukken.
'
De voormalig coach van Sparta is gecharmeerd van Fernandez. 'Hij is snel, hij kan een bal bij zich houden en hij kan scoren. Bovendien is het een tegenhanger van Marnix Kolder (spits Go Ahead Eagles, red.) die meer balvast is. Daarnaast willen we een ander type speler,' aldus Booy.

Eerder toonden NEC, PEC Zwolle en RKC Waalwijk interesse in Fernandez. De voormalig aanvaller van Excelsior komt niet meer in de plannen voor van Feyenoord en traint zelfs niet meer mee.
Bron:Rijnmond
twitch
 twitch - zondag 14 juli 2013 - 01:08   quote  deeplink  
Fernandez heeft een visie ! .. ja ..TUNNELVISIE !!!

mag van mij wel ergens anders als bankwarmer in dienst gaan
Sensi
 Sensi - zondag 14 juli 2013 - 04:07   quote  deeplink  
Mooi, strikkie erom, laterrrr.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 juli 2013 - 07:30   quote  deeplink  
Helikopter gebruiken om hem weg te brengen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 juli 2013 - 10:02   quote  deeplink  
Fernandez///held!!!
freduc
 freduc - zondag 14 juli 2013 - 11:23   quote  deeplink  
feyenoord onwaardige speler , heeft er werkelijk niks van gebakken , komt zoveel te kort , kan alleen hard hollen , heeft een te hoge dunk van zichzelf en zal goahead ook laten afvallen , al hoop ik dat ie gouw oppleurt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 juli 2013 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 11:23 schreef freduc het volgende:
feyenoord onwaardige speler , heeft er werkelijk niks van gebakken , komt zoveel te kort , kan alleen hard hollen , heeft een te hoge dunk van zichzelf en zal goahead ook laten afvallen , al hoop ik dat ie gouw oppleurt
Lijdensweg !
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 juli 2013 - 11:46   quote  deeplink  
Is ie nog steeds bij Feyenoord aanwezig? Belachelijk: wel een foutje van van Geel.
Die hadden ze gratis de deur uit moeten jagen ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 juli 2013 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 11:46 schreef lijdensweg het volgende:
Is ie nog steeds bij Feyenoord aanwezig? Belachelijk: wel een foutje van van Geel.
Die hadden ze gratis de deur uit moeten jagen ...
Gratis kan niet als hij nog een jaar contract heeft..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guyon Fernandez...heeft een visie!

0.0102679