|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft meerdere opties lees ik.. Tribune zitten en hand ophouden zal er wel 1 van zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan geeft Feyenoord hem toch een zakcentje mee ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gaat het goed doen bij GAE net als destijds bij Excelsior! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook meer zijn niceau/voetbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fernandez kiest tussen PEC Zwolle en Go Ahead Eagles
Guyon Fernandez vervolgt zijn loopbaan waarschijnlijk in het oosten van Nederland. PEC Zwolle en Go Ahead Eagles hebben serieuze belangstelling voor de 27-jarige aanvaller, die bij Feyenoord op een dood spoor is beland. PEC lijkt de beste papieren te hebben.
'PEC Zwolle en Go Ahead Eagles zijn allebei zeer concreet', zegt zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. 'We willen ook met allebei praten, maar we starten eerst de onderhandelingen met PEC.'
'We kijken daarbij zorgvuldig naar wat goed is voor de ontwikkeling van Guyon. Hij wil gewoon spelen en dat moet ook echt na een jaar van stilstaan. Er waren ook wel mogelijkheden in het buitenland, maar Guyon is heel kieskeurig. Dat is zijn goed recht. Het is belangrijk dat hij weer aan voetballen toekomt, wellicht dat een club in Nederland voor zijn carrière dan op dit moment de beste keus is.'
De spits moet ondanks een nog een jaar doorlopend contract weg uit De Kuip, maar hij wuifde de afgelopen periode belangstelling van onder meer RKC Waalwijk en NAC Breda weg. Voordat Fernandez in het seizoen 2011/2012 naar Feyenoord ging, speelde hij voor Excelsior en eerder ADO Den Haag. Bron:VI |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal tijd worden. Het lijkt wel of hij een toptransfer moet maken met al dat gezeik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bedankt voor je inzet . Succes |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gevonden. Nog in een verhuurconstructie ook zeg. Pffff.. Nou ja, dag Gyuon. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hehe, eindelijk van die miskoop af |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, inzet? Ja in de boksring en natrappen! Wat een inzet ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beste wedstrijd van m. Nogmaals bedank.
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Succes Guyon. Niet scoren tegen Feyenoord aub. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammer ik geloofde in deze jongen, heus echt waar. Heb weer gelijk helaas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door piet de paler -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Don't worry, grote kans dat hij dan geschorst is ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: ?? Eerste wedstrijd van het seizoen !! Ja neem toch nog lekker een jointje ... Dan zie je ze nog meer vliegen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 21:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] ?? Eerste wedstrijd van het seizoen !! Ja neem toch nog lekker een jointje ... Dan zie je ze nog meer vliegen We spelen toch 2 keer tegen Zwolle L(ampenkap)!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fernandez: 'Deze overstap is voor mij ideaal'
Nadat een paar maanden terug Kamohelo Mokotjo al werd overgenomen van Feyenoord, is het PEC Zwolle wederom gelukt een versterking uit Rotterdam te halen. Guyon Fernandez speelt het komend seizoen op huurbasis voor het team van trainer Ron Jans. De 27-jarige aanvaller is daarmee de vijfde versterking van deze zomer. Fernandez, die voor zijn twee jaar in De Kuip, onder contract stond bij ADO Den Haag en Excelsior speelde tot nu toe 106 wedstrijden in het betaalde voetbal. Daarin wist hij 35 keer doel te treffen.
Technisch directeur Gerard Nijkamp is gelukkig met de komst van Fernandez. ,,Met Guyon halen we een echte aanvaller in huis, die op verschillende posities uit de voeten kan. Hij is fysiek sterk, snel en wendbaar. Ook heeft hij bewezen een neusje voor het doel te hebben. Het is hartstikke mooi dat het PEC Zwolle lukt om spelers van dit kaliber te contracteren.
Ook Guyon Fernandez is blij met de transfer. ,,Deze overstap is voor mij ideaal. PEC Zwolle speelt attractief voetbal, heeft een fanatieke aanhang en ook bij trainer Ron Jans kreeg ik meteen een goed gevoel. Daarnaast heb ik contact gehad met mijn voormalig teamgenoot bij Feyenoord Kamohelo Mokotjo, die ook erg positief is over de club. Voor mij is het nu belangrijk minuten en doelpunten te maken, dat hoop ik in Zwolle te realiseren. Bron: PECZwolle.nl |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wat een giller hahaha
Guyon//Held!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pffff Guyon, ik zei nog zo.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Komt er maar in FR Leon ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kut spits he jongens die Guyon... Ik gun het hem.. En nu gas Feyenoord pussy's |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag is het een enorme kutspits. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
die visie hebben we vandaag gemerkt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij heeft daar in een paar wedstrijden meer gescoord als welke Feyenoorder dan ook bij Feyenoord in de voorbereiding. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij heeft daar in een paar wedstrijden meer gescoord als welke Feyenoorder dan ook bij Feyenoord in de voorbereiding. ik dacht dat hij geen rancuNEUZEN gevoelens had?mwah als deze speler van ajaks of pisvlek gehuurd had geweest had hij nooit gescoord tegen zijn werkgever maar ja bij feyenoord zoals altijd gebeurd dat net weer wel hea?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Pfff.. De ramp was compleet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij heeft daar in een paar wedstrijden meer gescoord als welke Feyenoorder dan ook bij Feyenoord in de voorbereiding. Wil niet zeggen dat ie bij Feyenoord zich onderscheiden heeft.
Maakt niet uit, hij was de lul die 11 andere lullen vandaag een nederlaag mocht bezorgen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hij toont hiermee aan WEL de juiste mentaliteit te hebben! Als hij zijn hoofd er verder bij weet te houden gaat Zwolle nog heel veel plezier van hem hebben! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: pfffffff 3 punten,meer kan je niet winnen in een wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Muldertje wat doe je nou. Fernandez raakte m ook nog verkeerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Muldertje weer? Gadverdamme !!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eerst de Vrij en BMI Leon, dan Muldertje pas! :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2013 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klootzakken Hoogie pfffff |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maar die keeper van Zwolle is ook een klootzak! Om die bal zover uit te trappen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahaha ik heb nog geen minuut gezien maar zal wel de assist op Guyon zijn geweest.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Klopt, ging via twee schijven,en de derde stond een beetje onzeker te zijn...net als die eerste twee. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maar.....wij zijn Feyenoord, en we gingen eraan! |
|
|
|