|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens, maar zo zijn er een hoop meer.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens maar (there is only one Hotjumper)... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk nu wie Tomson heeft mee genomen d:-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
misschien is jumpert wel een beetje uitgekeken hier . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Lijkt me niks voor hem. Het gaat juist nu zo goed met Fey. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: beweer ook niet dat ie op Feyenoord uitgekeken is hè . . |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Er waren toch twee topic`s over deze held? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Heb ff gegoogleldTdt (stam + T)!!!!
Ik vind het best! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
lol, ik zag het ja..
Ik ben voor..!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een rust pauze van een lange tijd kan geen kwaad... Overal is wat!op termijn.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ook! En zelfs Babovic whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
babo held
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hotjumper is gewoon een held op een onbereikbare eenzame hoogte... Hij is zeg maar de Moulijn van de Feyenoordfora,s.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Hotjumper is gewoon een held op een onbereikbare eenzame hoogte... Hij is zeg maar de Moulijn van de Feyenoordfora,s..... Held, maar ook Jumpert is geen Moulijn.
Der is maar 1 Coen!
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Is ook maar 1 hotjumpert ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, dat dan weer wel :) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik hoor niks over de legendarische pat |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
nee die niet, je weet wel die geweldige pat, legendarisch in zijn uitspraken en knapheid |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 15:22 schreef pat het volgende:nee die niet, je weet wel die geweldige pat, legendarisch in zijn uitspraken en knapheid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
waarom zijn ze weg dan ? heb ik iets gemist ? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ze ziet er mooi uit, hoogvliet010 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zij zagen het niet meer zitten en zijn vetrokken.
EDIT Om iets concreter te zijn: Zij waren het oneens met sommige acties van Boudewijn en zijn na een heftige discussie verhuisd naar andere fora of helemaal 'verdwenen'.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar schrijf ik dat Jumper te vergelijken is met Coen Moulijn?Ik schrijf toch duidelijk dat Jumper zijn status hier te vergelijken is als die van Coen bij Feyenoord... Dat is duidelijk zichtbaar!!!
Maar het gekke is dat ik zeker weet dat jij dat wel begreep...Dus wat is jou gedachte hier achter ? Hehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zo is dat! . . en niet anders! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: legendarisch? nooit van gehoord! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Wat ik daarmee bedoelde te zeggen is, dat omdat het nu goed gaat met Fey, je hier leuke(re) discussies leest. Dus zou je denken, dit is geen moment om weg te blijven. ( Ik hoop dat ik duidelijker ben nu) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 18:44 schreef fredje het volgende:[..] Wat ik daarmee bedoelde te zeggen is, dat omdat het nu goed gaat met Fey, je hier leuke(re) discussies leest. Dus zou je denken, dit is geen moment om weg te blijven. ( Ik hoop dat ik duidelijker ben nu) gaat het doel voorbij, . . dat jumpert hier niet meer (al te vaak) te zien is heeft een reden, en die ligt in het (nabije) verleden, duidelijk? . . :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 19:27 schreef sevillana het volgende:[..] gaat het doel voorbij, . . dat jumpert hier niet meer (al te vaak) te zien is heeft een reden, en die ligt in het (nabije) verleden, duidelijk? . . :) Jumper hier terug is net zoiets als Kuijt terug bij Feyenoord.... |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Zal die ook een clausule hebben? :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je Jumper over de streep kan trekken dan weet ik wel dat er veel meer vertrekkingen komen voor de headliner selectie...Hij heeft ons wel beloofd zijn carriere hier bij ons af te willen sluiten Fredje,dus als iemand weet wat er in Jumper zijn clausule staat dan horen wij dat graag uiteraard. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 11 april 2012 - 19:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als je Jumper over de streep kan trekken dan weet ik wel dat er veel meer vertrekkingen komen voor de headliner selectie...Hij heeft ons wel beloofd zijn carriere hier bij ons af te willen sluiten Fredje,dus als iemand weet wat er in Jumper zijn clausule staat dan horen wij dat graag uiteraard. pb'tje? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zie niks Sevi...? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie nog steeds niks... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
zo nu en dan heb ik nog contact met jumpert die gaat echt niet meer terug komen! |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 09:51 schreef Milo het volgende:zo nu en dan heb ik nog contact met jumpert die gaat echt niet meer terug komen! Hoor je ook wel eens iets van Els? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nope laatst was ze wel ff aanwezig maar leest nog wel mee. |
|
|
|