|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 23:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Prima maar ik las in je post dat van Geel niet in die twee moest trappen, hoe bedoelde je dat dan..? nou het zijn volgens mij geen spelers voor lange tijd bij ons komen alleen denk ik voor de Euro's en dan moeten andere spelers voor wijken of Guidetti moeten blijven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 18:31 schreef infamous psv het volgende:[..] krijgt hij ook n kans als hij met Manolev op de proppen komt nee toch... Kennedy is Jupiler niveau Ik heb het over breedte. Manolev staat bij jullie in de basis. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: je mot ze allebei op de trein zetten of nog beter eronder legguh |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee joh, ze hebben al zoveel vertraging!:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Jongens/meiden het is toch simpel, als Dirk Kuyt Komt, dan zijn we állemaal rond !! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 15:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Onzinnige petitie. Zulke geruchten zijn vaak nergens op gebaseerd, dus waarom aan dit gerucht zoveel waarde wordt toegekend is mij een raadsel... En nogmaals, we hebben al 3 spelers onder contract staan die op rechtsbuiten uit de voeten kunnen (Schaken, Cabral, Fernandez), dus wat moeten wij met een derderangs speler als Bakircioglu? (die bovendien maar 200 minuten heeft gespeeld dit jaar en waarschijnlijk een aardig salaris opstrijkt). Precies, niets. Van Geel weet dat natuurlijk ook, toch jammer dat sommigen denken dat Van Geel opeens een vlaag van verstandsverbijstering heeft gehad o.i.d. Goed van vertrouwen... ik zeg beter voorkomen dan genezen: Hartelijk dank voor het ondertekenen van deze petitie. Vertel zo veel mogelijk mensen over deze petitie. Hoe meer handtekeningen deze petitie krijgt, hoe meer aandacht hij zal krijgen van de media en de besluitvormers.
ik zeg nee |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
quote: Een koppende kenedy !!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 11:00 schreef pat het volgende:[..] ik zeg beter voorkomen dan genezen: Hartelijk dank voor het ondertekenen van deze petitie. Vertel zo veel mogelijk mensen over deze petitie. Hoe meer handtekeningen deze petitie krijgt, hoe meer aandacht hij zal krijgen van de media en de besluitvormers. ik zeg nee Der hoeft niets voorkomen/genezen te worden want zijn komst is niet aan de orde. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: inderdaad opzouten met die gozert ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En jij m betalen..Mag hij van mij lekker op een trapveldje op schiebroek gaan ballen. |
|
|
|
|
almanoman
|
|
|
Niet doen MARTIN, wat een waardeloze voetballer, ik ben zelfs nog 5 klasse beter dan hem en nog gratis ook nog.
NIET DOEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 17:18 schreef tomson het volgende:[..] En jij m betalen..Mag hij van mij lekker op een trapveldje op schiebroek gaan ballen. Nee ik wil wel voor Dirk Kuyt betalen. Maar Bakircioglu is altijd beter dan ene Jerson Cabral, dat wil ik er alleen maar mee zeggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 22:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee ik wil wel voor Dirk Kuyt betalen. Maar Bakircioglu is altijd beter dan ene Jerson Cabral, dat wil ik er alleen maar mee zeggen. Mulder heeft het best rustig nu je Cabral "ontdekt" hebt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De zwakkelingen komen vanzelf boven drijven na verloop van tijd ........... en Jerson Cabral zal niet de laatste zijn. Het is een kwestie van scherp blijven en de 'rotte appels' er tussen uit halen! Dat is een proces wat er bij hoort als je als een club als Feyenoord vooruit wil. Vele schijnen dat niet te begrijpen. Met of zonder geld: ten alle tijden dien men de selectie kritisch te beoordelen is mijn mening. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En wees niet bang: Ik ben Erwin Mulder niet vergeten ....... Ik blijf de gehele selectie kritisch volgen !!! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 13:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Der hoeft niets voorkomen/genezen te worden want zijn komst is niet aan de orde. gelukkig, ik ben gerustgesteld... ik wilde net deze man op em afsturen:
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Tja als dit waar is van bako dan wordt dit de eerste fatale misser van v.geel. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 11:00 schreef pat het volgende:[..] ik zeg beter voorkomen dan genezen: Hartelijk dank voor het ondertekenen van deze petitie. Vertel zo veel mogelijk mensen over deze petitie. Hoe meer handtekeningen deze petitie krijgt, hoe meer aandacht hij zal krijgen van de media en de besluitvormers. ik zeg nee ik zeg 1000 X nee is dat genoeg |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 22:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee ik wil wel voor Dirk Kuyt betalen. Maar Bakircioglu is altijd beter dan ene Jerson Cabral, dat wil ik er alleen maar mee zeggen. denk je dat hij beter is dan onze Jerson laat me niet lachen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 22:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee ik wil wel voor Dirk Kuyt betalen. Maar Bakircioglu is altijd beter dan ene Jerson Cabral, dat wil ik er alleen maar mee zeggen. Maar dat zei je niet..trouwens Cabral is veel beter dan die kutjood.. |
|
|
|