|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Willen we Kuyt nu nog wel bij Feyenoord? |
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ook Elf, voetbalzone, fcupdate e.d. bevestigen dit! Al blijft het natuurlijk heel lastig van 5 milj terug naar 1 milj per jaar. Maar goed, biedt hem daarna een baan aan als (jeugd)trainer heeft hij een langer salarisgarantie in de voetballerij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
5 ton is genoeg,,,,,anders wordt de trend weer gebroken met alle gevolgen van dien... er zijn genoeg neveninkomsten die verdeeld kunnen worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 22:09 schreef PieterBos het volgende:Ook Elf, voetbalzone, fcupdate e.d. bevestigen dit! Al blijft het natuurlijk heel lastig van 5 milj terug naar 1 milj per jaar. Maar goed, biedt hem daarna een baan aan als (jeugd)trainer heeft hij een langer salarisgarantie in de voetballerij. Al die sites hebben dezelfde bron (VI), dus dat ze het bevestigen zegt niks. |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Mocht het waar zijn zou het natuurlijk geweldig zijn om Kuyt terug te halen in de Kuip. Maar ik hoop eerder dat v Geel in Guidetti investeerd, mits hij volgend jaar niet bij City kan spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 22:23 schreef Sensi het volgende:Mocht het waar zijn zou het natuurlijk geweldig zijn om Kuyt terug te halen in de Kuip. Maar ik hoop eerder dat v Geel in Guidetti investeerd, mits hij volgend jaar niet bij City kan spelen. d:-) Kuyt en Guidetti d:-) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Die zou helemaal de bom zijn. Als v Geel dát voor mekaar krijgt is tie voor eeuwig mijn held. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: jij zegt het ik dacht het, man man als dat zou kunnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 22:35 schreef Sensi het volgende:[..] Die zou helemaal de bom zijn. Als v Geel dát voor mekaar krijgt is tie voor eeuwig mijn held. Ghehe ja zeker. Ti's in ieder geval een leuke gedachte.. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
Nou als Kuyt komt, verschijdene mensen Guidetti adviseren hier te blijven + europees voetbal dan weet je het maar nooit hoor |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 22:09 schreef PieterBos het volgende:Ook Elf, voetbalzone, fcupdate e.d. bevestigen dit! Al blijft het natuurlijk heel lastig van 5 milj terug naar 1 milj per jaar. Maar goed, biedt hem daarna een baan aan als (jeugd)trainer heeft hij een langer salarisgarantie in de voetballerij. dat zal ik nooit doen, van 5 naar 1 miljoen gaan |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 22:23 schreef Sensi het volgende:Mocht het waar zijn zou het natuurlijk geweldig zijn om Kuyt terug te halen in de Kuip. Maar ik hoop eerder dat v Geel in Guidetti investeerd, mits hij volgend jaar niet bij City kan spelen. daar ben ik ook voor |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Als je al een hele berg miljoenen hebt, maak het toch geen ruk meer uit! Hij maakt het toch niet meer op...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 april 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik ben wel voor, El Ahmadi goed verkopen en dan Kuyt en proberen Guidetti nog een jaar te huren, Grote geld vrienden van Feyenoord help ons nog een keer |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 23:42 schreef bode het volgende:ik ben wel voor, El Ahmadi goed verkopen en dan Kuyt en proberen Guidetti nog een jaar te huren, Grote geld vrienden van Feyenoord help ons nog een keer Ben je gek!:)
El ahmadi verkopen, ons hart op het middenveld!
Die loopt nog meer als Kuijt. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 23:46 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Ben je gek!:) El ahmadi verkopen, ons hart op het middenveld! Die loopt nog meer als Kuijt. we hebben dan Vormer nog |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik zie liever El Ahmadi dan Vormer! |
|
|
|
|
ONNO
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 22:23 schreef Sensi het volgende:Mocht het waar zijn zou het natuurlijk geweldig zijn om Kuyt terug te halen in de Kuip. Maar ik hoop eerder dat v Geel in Guidetti investeerd, mits hij volgend jaar niet bij City kan spelen. helemaal mee eens :-) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
El Ahmadi loopt toch volgend jaar via de achter deur onze mooie kuip gratis uit |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dus moeten ze verlengen!!!! |
|
|
|
|
jansuh
|
|
|
okay als kuyt komt heeft dat mogelijk mooi vliegwieleffect, droomopstelling:
Drenthe Guidetti Kuijt
de Guzman
El Ahmadi Clasie
Martins Indi de Vrij Vlaar Janmaat
Mulder
Campione! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 23:56 schreef jansuh het volgende:okay als kuyt komt heeft dat mogelijk mooi vliegwieleffect, droomopstelling: Drenthe Guidetti Kuijt BABOVIC! El Ahmadi Clasie Martins Indi de Vrij Vlaar Janmaat Mulder Campione! Eens! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Is daar trouwens al een topic over? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Volgens mij niet hoor.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 23:56 schreef jansuh het volgende:okay als kuyt komt heeft dat mogelijk mooi vliegwieleffect, droomopstelling: Drenthe Guidetti Kuijt de Guzman El Ahmadi Clasie Martins Indi de Vrij Vlaar Janmaat Mulder Campione! Wat moeten wij met de Guzman en Drenthe, als je volgens de kennis van Topic nog Schaken, CISSE en Vormer nog hebt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vraag het aan T, onze archief opduikerT.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Herhaling van het Gio-scenario? O wat zou dat mooi zijn! En niet onbelangrijk: bij ons kan Dirk volgens jaar WEL CL spelen! |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
quote: Ik niet, er staan 12 man opgesteld maar die Campione waar komt ie vandaan, filmpje o.i.d.? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 11:50 schreef JanM het volgende:Herhaling van het Gio-scenario? O wat zou dat mooi zijn! En niet onbelangrijk: bij ons kan Dirk volgens jaar WEL CL spelen! zo is dat !! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
de vrienden van feyenoord kunnen dirkie een vrij abominabele onkosten vergoeding buiten feyenoord aanbieden dus geld??? wat ik wel heerlijk zou vinden is guidetti en kuijt... man man man wat wordt dat genieten.
laat ik dat idee van de guzman vergeten en er niks over zeggen |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op maandag 09 april 2012 - 23:56 schreef jansuh het volgende:okay als kuyt komt heeft dat mogelijk mooi vliegwieleffect, droomopstelling: Drenthe Guidetti Kuijt de Guzman El Ahmadi Clasie Martins Indi de Vrij Vlaar Janmaat Mulder Campione! zo.... en wat denk je dat dat niet gaat kosten allemaal??? Drenthe € 1 mil?? kuijt 1 mil! de guzman i mil ?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 12:41 schreef pat het volgende:de vrienden van feyenoord kunnen dirkie een vrij abominabele onkosten vergoeding buiten feyenoord aanbieden dus geld??? wat ik wel heerlijk zou vinden is guidetti en kuijt... man man man wat wordt dat genieten. laat ik dat idee van de guzman vergeten en er niks over zeggen Met immers clasie vormer en el ahmadi erachter...3 verdedigers en je maakt iedereen dol in Nederland.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Welke rol zien jullie voor Kuyt(mocht hij komen)? Ik zie hem(hoewel in het verleden succesvol) eigenlijk niet als goalgetter... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: verlengen dat doen ze niet is geen geld meer voor als Kuyt ook nog komt en Guidetti blijft? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Met immers clasie vormer en el ahmadi erachter...3 verdedigers en je maakt iedereen dol in Nederland.. hoe geweldig zou dat tog zijn met die immers erbij:
- mulder -
Janmaat - De Vrij - Vlaar - Indi
- Vormer - - El Ahmadi - Clasie - - Immers -
- Kuijt - Guidetti -
GEIL MAN |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 15:22 schreef craven het volgende:Welke rol zien jullie voor Kuyt(mocht hij komen)? Ik zie hem(hoewel in het verleden succesvol) eigenlijk niet als goalgetter... Ik zie hem als aanjager, aanvalsleider en aanspeelpunt. En ik denk dat hij qua doelpunten ook nog van waarde kan zijn. 20+ acht ik geen onrealistisch streven. En zijn ervaring is natuurlijk ook van grote waarde. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 15:22 schreef craven het volgende:Welke rol zien jullie voor Kuyt(mocht hij komen)? Ik zie hem(hoewel in het verleden succesvol) eigenlijk niet als goalgetter... eens een echte goalgetter is hij niet, maar op Eredivisie niveau schiet hij er echt wel 20+ in. Daar durf ik mijn pik wel om te verwedden.
Plus aanjager, ervaring en boegbeeld. Ik zou het geweldig vinden. Maar het is wel deze zomer, anders hoeft het niet meer Dirkie ! |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 15:22 schreef craven het volgende:Welke rol zien jullie voor Kuyt(mocht hij komen)? Ik zie hem(hoewel in het verleden succesvol) eigenlijk niet als goalgetter... Kuyt is nu veel beter dan in zijn vorige periode bij Feyenoord, hoewel hij het laatste halfjaar minder speelt heeft hij sinds zijn vertrek bij Feyenoord bijna alle minuten op het veld gestaan. Als Kuyt terug zou komen maakt het geen zak uit waar hij speelt hij gaat toch zeker 20+ doelpunten scoren zelfs als back, zijn niveau ligt zover boven dat van de rest van de selectie. Als Kuyt terug komt is hij degene waar iedereen om hem heen beter van gaat worden, hij hoeft zich niet meer persoonlijk te bewijzen dus zal hij vaker terugzakken waardoor er vanuit het middenveld meer ingeschoven kan worden door Vilhena bijv. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
praten zijn ze vrij in maar wanneer teken hij dan eens een keer dat vind ik veel belangrijke |
|
|
|
|
Mr voetbal-kenner
|
|
|
Waar hebben we het nu over man?! Kuyt komt toch nooit naar Feyenoord als alle top-clubs hem willen hebben, ik zal. Dan eerder denken aan Bas dost, of schone: van NEC . Jullie moeten wel realistisch blijven |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 15:44 schreef de kromme2 het volgende:[..] eens een echte goalgetter is hij niet, maar op Eredivisie niveau schiet hij er echt wel 20+ in. Daar durf ik mijn pik wel om te verwedden. Plus aanjager, ervaring en boegbeeld. Ik zou het geweldig vinden. Maar het is wel deze zomer, anders hoeft het niet meer Dirkie ! Ik hoop het voor je, bij liverpool hangt hij half op de rechterkant en scoort hij amper. IZijn kracht is zijn gedrevenheid en werklust, maar hij moet juist in het strafschop gebied komen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 15:50 schreef Mr voetbal-kenner het volgende:Waar hebben we het nu over man?! Kuyt komt toch nooit naar Feyenoord als alle top-clubs hem willen hebben, ik zal. Dan eerder denken aan Bas dost, of schone: van NEC . Jullie moeten wel realistisch blijven Goed idee man, Bas Dost! Gelukkig is hij gratis en is er verder niemand geinteresseerd in de topscorer van Nederland. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 15:50 schreef Mr voetbal-kenner het volgende:Waar hebben we het nu over man?! Kuyt komt toch nooit naar Feyenoord als alle top-clubs hem willen hebben, ik zal. Dan eerder denken aan Bas dost, of schone: van NEC . Jullie moeten wel realistisch blijven school weer vrij? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 13:14 schreef plannetje het volgende:[..] zo.... en wat denk je dat dat niet gaat kosten allemaal??? Drenthe € 1 mil?? kuijt 1 mil! de guzman i mil ?? en niet vergeten Guidetti? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Mr voetbal kenner ik denk dat Schone naar Schalke gaat als Raul weg gaat, die gaat niet naar Feyenoord, daar zorgd Stevens wel voor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 april 2012 - 15:50 schreef Mr voetbal-kenner het volgende:Waar hebben we het nu over man?! Kuyt komt toch nooit naar Feyenoord als alle top-clubs hem willen hebben, ik zal. Dan eerder denken aan Bas dost, of schone: van NEC . Jullie moeten wel realistisch blijven Denken aan Dost? en,al hoofdpijn voetbalkennert? Aardig realistisch ja... |
|
|
|