BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Alexi
 Alexi - vrijdag 11 mei 2012 - 20:46   quote  deeplink  
Eerst zien,dan geloven..,
overigens gaat Dost naar Duitseland en Schone naar 020!
Ik wist wel dat zij beiden niet echt spoorde!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 mei 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:24 schreef PieterBos het volgende:
Kuyt komt als spits het beste tot zijn recht. zeker met snelle mensen om zich heen.
En snelle mensen hebben wij voorin..!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 mei 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:46 schreef Alexi het volgende:
Eerst zien,dan geloven..,
overigens gaat Dost naar Duitseland en Schone naar 020!
Ik wist wel dat zij beiden niet echt spoorde!
hahahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 12 mei 2012 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha
Eens met Leon!
bode
 bode - zaterdag 12 mei 2012 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En snelle mensen hebben wij voorin..!!!!
ja maar daar valt er 1 of twee vanaf als Kuyt en Suarez komt
bode
 bode - zaterdag 12 mei 2012 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 20:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En snelle mensen hebben wij voorin..!!!!
ja maar daar valt er 1 of twee vanaf als Kuyt en Suarez komt
bode
 bode - zaterdag 12 mei 2012 - 01:31   quote  deeplink  
O weer mis ge gaan Sorry het is al laat
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 12 mei 2012 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:31 schreef bode het volgende:
O weer mis ge gaan Sorry het is al laat
Gelukkig, we zijn er zo aan gewend
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 12 mei 2012 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:31 schreef bode het volgende:
O weer mis ge gaan Sorry het is al laat
Gelukkig, we zijn er zo aan gewend
bode
 bode - zaterdag 12 mei 2012 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:36 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Gelukkig, we zijn er zo aan gewend
dat klopt? zie maar bij jou
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 12 mei 2012 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:40 schreef bode het volgende:

[..]

dat klopt? zie maar bij jou
Huh?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 12 mei 2012 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:40 schreef bode het volgende:

[..]

dat klopt? zie maar bij jou
Huh?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 12 mei 2012 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:40 schreef bode het volgende:

[..]

dat klopt? zie maar bij jou
Huh?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 12 mei 2012 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:40 schreef bode het volgende:

[..]

dat klopt? zie maar bij jou
Huh?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 mei 2012 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:30 schreef bode het volgende:

[..]

ja maar daar valt er 1 of twee vanaf als Kuyt en Suarez komt
Maar dat zijn ook snelle mensen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 mei 2012 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 01:29 schreef bode het volgende:

[..]

ja maar daar valt er 1 of twee vanaf als Kuyt en Suarez komt
Maar dat zijn ook snelle mensen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 mei 2012 - 15:40   quote  deeplink  
PieterBos
 PieterBos - maandag 14 mei 2012 - 07:37   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/155630/Kuyt_sluit_terugkeer_naar_Feyenoord_uit:_Ben_pas_31_jaar

Kuyt sluit terugkeer naar Feyenoord uit: "Ben pas 31 jaar"
Door Dominic Mostert | 14 Mei 2012 om 07:23 | Bron: Algemeen Dagblad | Wed 50 euro gratis
Dirk Kuyt keert op de korte termijn niet terug bij Feyenoord. De aanvaller van Liverpool laat maandag weten dat hij een aanbieding van de Rotterdamse club heeft afgeslagen, omdat de contrasten tussen vraag en aanbod te groot waren.

"Ik ben nog altijd maar 31 jaar", verklaart Kuyt één van zijn beweegredenen in het Algemeen Dagblad "Nog twee, drie jaar in de buitenlandse top meedraaien, moet zeker lukken. Ik heb nu nog de ambitie en de fitheid om nog een keer voor het hoogst haalbare te gaan. Dat ik met Feyenoord in gesprek ben gegaan, geeft aan dat ik het een serieuze kans wilde geven."

De Oranje-international, die over een contract tot medio 2013 beschikt, zou liefst tachtig procent van zijn salaris moeten inleveren voor een dienstverband bij Feyenoord. Daarbij bood de Stadionclub de oudgediende een verbintenis voor drie jaar, terwijl Kuyt zelf een tienjarig contract opteerde. De spits hoopte namelijk zijn carrière voort te zetten als trainer, maar dat risico achtte Feyenoord te groot
PieterBos
 PieterBos - maandag 14 mei 2012 - 07:39   quote  deeplink  
Snap niet goed wat het risico is voor Feyenoord.
Als jeugdtrainer kan hij toch prima uit de voeten?
Of wil hij deze 10 jaar hetzelfde salaris in is het financiele risico te groot.

Valt me ook tegen van Kuyt.
Over 3 jaar hoeft hij niet meer te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door PieterBos --
MMM
 MMM - maandag 14 mei 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Nep-Feyenoorder, bekijk het maar lekker. Nu nooit meer terugkomen, ook niet als trainer.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 14 mei 2012 - 08:52   quote  deeplink  
Nee, Babovic was een echte Feyenoorder..? ;)

Jammer, heel jammer zelfs, maar als hij over 2 jaar nog steeds in deze vorm is, stel dat, kan het toch alsnog? Zijn manier van spelen laat dat mss niet toe, maar dat is afwachten.

Aan het einde van het verhaal, Kuyt blijft een held.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 mei 2012 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:52 schreef Bosifyable het volgende:
Nee, Babovic was een echte Feyenoorder..? ;)

Jammer, heel jammer zelfs, maar als hij over 2 jaar nog steeds in deze vorm is, stel dat, kan het toch alsnog? Zijn manier van spelen laat dat mss niet toe, maar dat is afwachten.

Aan het einde van het verhaal, Kuyt blijft een held.
Zo is dat.
Over 2 jaar roepen we nl. hetzelfde weer: Dirk kom terug.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:46 schreef MMM het volgende:
Nep-Feyenoorder, bekijk het maar lekker. Nu nooit meer terugkomen, ook niet als trainer.
Dus als Feyenoord morgen belt, of je voor ze wilt werken tegen 80% minder salaris, ga je meteen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door Stylzz --
MMM
 MMM - maandag 14 mei 2012 - 08:55   quote  deeplink  
Dirk kom NOOIT meer terug. Als ik Kuyt was, was ik teruggekomen. Geld zat.

Over 2 jaar kan ie mooi bij Quick Boys afbouwenm
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:55 schreef MMM het volgende:
Dirk kom NOOIT meer terug. Als ik Kuyt was, was ik teruggekomen. Geld zat.

Over 2 jaar kan ie mooi bij Quick Boys afbouwenm
Geld zat volgens jouw standaard ja. Als je geld verdient ga je anders leven, je betaalt in Nederland een vermogen aan belasting en na je actieve voetbal carrieren is de kans groot dat er nog maar weinig munten binnen komen.

80% over 2a3 jaar is gewoon heel veel geld, geen normaal mens laat dat liggen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 08:58   quote  deeplink  
Ik snap die allergie voor geld niet een ieder die zegt dat hij het zou laten liggen is gewoon een leugenaar.
MMM
 MMM - maandag 14 mei 2012 - 08:59   quote  deeplink  
Clubliefde heet dat. Hebben voetballers niet meer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:59 schreef MMM het volgende:
Clubliefde heet dat. Hebben voetballers niet meer.
Dus nogmaals, als Feyenoord morgen belt, of je voor ze wilt werken tegen 80% minder salaris, ga je meteen?
MMM
 MMM - maandag 14 mei 2012 - 09:00   quote  deeplink  
Als ik zoveel geld had als Kuyt wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:00 schreef MMM het volgende:
Als ik zoveel geld had als Kuyt wel.
Dat is niet de kwestie, Kuyt heeft middels een levens standaard en kosten gelijkwaardig aan het salaris, net als jij.
moa
 moa - maandag 14 mei 2012 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is niet de kwestie, Kuyt heeft middels een levens standaard en kosten gelijkwaardig aan het salaris, net als jij.
Ik geloof niet dat Kuyt die 5 miljoen per jaar echt volledig nodig heeft om al zijn kosten te kunnen betalen? Ook met tig dure auto's en vakantiehuisjes heb je die niet nodig.

Ook ik zou direct voor Feyenoord gaan als ik de keuze zou hebben, op het veld staan in de kuip dat is toch het ultieme? ( Maarja wij zijn supporters )
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:07 schreef moa het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Kuyt die 5 miljoen per jaar echt volledig nodig heeft om al zijn kosten te kunnen betalen? Ook met tig dure auto's en vakantiehuisjes heb je die niet nodig.

Ook ik zou direct voor Feyenoord gaan als ik de keuze zou hebben, op het veld staan in de kuip dat is toch het ultieme? ( Maarja wij zijn supporters )
Niet nu, maar deze mannen moeten tot hun 35e het geld voor de rest van hun leven verdienen he.
De fiscus in Nederland komt ook elk jaar lekker binnen harken en na je actieve voetbalcarriere moet je nog maar kijken wat je kunt verdienen.
Tsja hij heeft geld zat, maar dat geeft geen garantie. Dus ik snap het wel. In Dirk zijn ogen kan het op 33 jarige leeftijd ook nog, wie weet, misschien wel.

Jammer is het wel ja.
moa
 moa - maandag 14 mei 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 07:37 schreef PieterBos het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/155630/Kuyt_sluit_terugkeer_naar_Feyenoord_uit:_Ben_pas_31_jaar

Kuyt sluit terugkeer naar Feyenoord uit: "Ben pas 31 jaar"
Door Dominic Mostert | 14 Mei 2012 om 07:23 | Bron: Algemeen Dagblad | Wed 50 euro gratis
Dirk Kuyt keert op de korte termijn niet terug bij Feyenoord. De aanvaller van Liverpool laat maandag weten dat hij een aanbieding van de Rotterdamse club heeft afgeslagen, omdat de contrasten tussen vraag en aanbod te groot waren.

"Ik ben nog altijd maar 31 jaar", verklaart Kuyt één van zijn beweegredenen in het Algemeen Dagblad "Nog twee, drie jaar in de buitenlandse top meedraaien, moet zeker lukken. Ik heb nu nog de ambitie en de fitheid om nog een keer voor het hoogst haalbare te gaan. Dat ik met Feyenoord in gesprek ben gegaan, geeft aan dat ik het een serieuze kans wilde geven."

De Oranje-international, die over een contract tot medio 2013 beschikt, zou liefst tachtig procent van zijn salaris moeten inleveren voor een dienstverband bij Feyenoord. Daarbij bood de Stadionclub de oudgediende een verbintenis voor drie jaar, terwijl Kuyt zelf een tienjarig contract opteerde. De spits hoopte namelijk zijn carrière voort te zetten als trainer, maar dat risico achtte Feyenoord te groot
Misschien is het hoop, maar ik geloof helemaal niets van dit nieuwsbericht, Kuyt zal zelf toch ook wel door hebben dat hij over 2 maanden 32 is, en dat hij dan over 3 jaar als hij 35 jaar oud is helemaal niet meer van waarde kan zijn voor Feyenoord?

Bovendien heeft Kuyt de laatste jaren in verschillende interviews aangegeven dat hij op tijd terug wilde naar Feyenoord, zodat hij nog een meerwaarde kan zijn voor Feyenoord, en niet om alleen maar af te bouwen.

Daarnaast is de eis van 10 jaar ook erg opmerkelijk, Kuyt zal er zelf toch ook wel van op de hoogte zijn dat een voetballer volgens de FIFA regels helemaal niet een contract langer dan 5 jaar mag tekenen?

====>> Bovenstaande zou nml. vreemde constucties in de hand werken, bijv. een contract voor de komende 20 jaar voor Clasie, waarin hij kan doorstromen in een functie als trainer, met een afkoopsom van 100 miljoen euro.

Juist om dit soort constructies te voorkomen bestaan die regels, het artikel verliest bij mij wat geloofwaardigheid door die 10 jaar eis. Ik denk/hoop dat Feyenoord en Dirk een verrassing in gedachten hebben, en dat hij straks zo onverwachts als mogelijk gewoon uit de helikopter stapt!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 14 mei 2012 - 09:29   quote  deeplink  
SportPromotion heeft het bevestigd, Kuyt komt niet naar Feyenoord. Jammer, maar zijn keuze.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door Bosifyable --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 09:33   quote  deeplink  
Dirk Kuijt keert deze zomer nog niet terug bij Feyenoord. Liverpool gaat hij naar alle waarschijnlijkheid wel verlaten, maar zijn keuze zal elders liggen. 'Ik ben nog maar 31 jaar. Ik wil nog één keer voor het hoogst haalbare gaan'.

Clubs uit alle topcompetities van Europa hebben inmiddels interesse getoond in de Oranje-international. ,,Ik heb nu nog de ambitie en de fitheid om nog één keer voor het hoogst haalbare gaan. Voor een club in een grote competitie of een grote club met Europese ambities. Daar wil ik dan ook voor gaan.''

Een maand geleden dronken Dirk Kuijt en Rob Jansen van Sport-Promotion in Katwijk een kop koffie met Martin van Geel. De technisch directeur van Feyenoord tastte met de spits en zijn zaakwaarnemer de mogelijkheden af voor een terugkeer deze zomer in de Kuip. De afgelopen dagen hadden ze opnieuw contact. Kuijt meldde dat hij zijn loopbaan definitief nog een vervolg geeft in het buitenland. ,,Dat ik met Feyenoord in gesprek ben gegaan, geeft aan dat ik het een serieuze kans wilde geven. Maar op meerdere vlakken zijn de contrasten groot. Te groot op dit moment, de club en ik zien dat allebei wel in'', zegt Kuyt over zijn beslissing.

Het gaat hard met het aantal clubs dat interesse heeft, merkt hij. ,,Ook clubs uit Engeland, Duitsland, Spanje, Portugal en Italië hebben zich gemeld. Dan praat je over alle grote voetballanden. En daar zitten ploegen bij die ook op Europees niveau meedoen. Koppel je de financiële kant daaraan, dan zou ik bij een terugkeer naar Nederland 80 procent van mijn huidige salaris bij Liverpool moeten inleveren. Als je 35 of 36 jaar bent, weet je dat je carrière er bijna op zit, maar ik ben pas 31, in de kracht van mijn leven. Nog twee, drie jaar in de buitenlandse top meedraaien, moet zeker lukken. Als dit de contrasten zijn, vind ik dat ik het niet kan maken om alles te laten vallen en nu al terug te gaan naar Nederland. Daarbij redeneer ik ook vanuit mijn gezin. We hebben vier kinderen, voor hen komt er ook nog een tijd na mijn carrière.''

AS Roma en Hamburger SV hebben zelf naar buiten gebracht dat ze hem willen vastleggen. Maar een echelon hoger zijn er dus ook opties en heel interessante. In de afgelopen weken hebben Feyenoord en Kuijt nog wel naar constructies gekeken. Zaakwaarnemer Jansen probeerde alternatieve opties aan te dragen. ,,Daarom stoort het mij dat Rob is neergezet als degene die me weg zou houden bij Feyenoord'', zegt Kuijt. ,,Ik hoorde ook suggesties dat mijn vrouw terug te zou willen naar Nederland, maar dat Rob en ik dat zouden blokkeren. Is allemaal onzin. Rob probeerde juist mee te denken. Dankzij hem staat in mijn contract bij Liverpool een clausule dat ik voor nul euro naar Feyenoord zou kunnen.''

De afgelopen weken bracht Jansen ondermeer de optie in van een contract voor tien jaar in de Kuip (om het salaris van Kuyt over een langere periode te spreiden, red.). ,,Ik zou dan eerst een aantal jaren als speler naar Feyenoord komen om daarna bij de club als trainer te beginnen. Zeg maar de route Giovanni van Bronckhorst'' legt Kuijt uit. ,,Maar Feyenoord wilde het bij een contract voor drie jaar als speler houden. De club ziet me graag komen, maar wil geen risico's. En daar kan ik me veel bij voorstellen. In dat gesprek met Martin van Geel in Katwijk heb ik dat ook meteen gezegd: ik wil zelf geen scenario waarin Feyenoord mij met veel bombarie binnenhaalt, en dat na een tijdje blijkt dat ik financieel een blok aan het been ben. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.''

De Katwijker richt zich vol overgave op een nieuwe sportieve uitdaging. Hij voelt zich fitter dan ooit. ,,Mijn fysieke tests bij Liverpool zijn beter dan ze ooit zijn geweest. En in Oranje, waar ik wél elke wedstrijd speel, heb ik in tien kwalificatieduels voor het EK zes keer gescoord. Met zeven assists erbij hebben niet veel flankaanvallers betere statistieken. Ook bij Liverpool maakte ik vorig seizoen nog doelpunten terwijl ik in een vast speelritme zat. Na de winterstop waren het 13 goals en acht assists in de eerste vier maanden onder Kenny Dalglish. Werd ik clubtopscorer mee.''

,,Maar dit seizoen heeft de trainer drie aankopen gedaan die allemaal ook op mijn positie kunnen spelen. In een roulatiesysteem heb ik mijn draai nooit gevonden, maar die nieuwe jongens ook niet. Het zegt alles dat op Luis Suarez na niemand in onze selectie meer dan zes, zeven goals heeft gemaakt. Het liefst zou ik nu bij Liverpool blijven om volgend seizoen in mijn laatste contractjaar keihard revanche te nemen. Maar onder deze trainer heb ik niet de illusie dat ik straks wel weer elke week word opgesteld.''

De Katwijker baalt ervan dat er mogelijke valse hoop is gewekt met zijn eventuele terugkeer naar de Kuip. ,,Het klopt dat ik altijd heel open ben over Feyenoord. Maar het is ook echt mijn club. En daarom wilde ik nu in elk geval het gesprek aangaan. Maar dan achter de schermen, juist om commotie en valse hoop te voorkomen. Dat gesprek in Katwijk had absoluut binnenskamers moeten blijven. We, Rob en ik, maar ook Martin van Geel, balen er nog steeds van dat iemand dat heeft laten mislukken. Wat blijft staan is dat ik op termijn nog steeds graag mijn carrière zou willen afsluiten bij Feyenoord. Maar we zullen zien hoe het loopt.''

http://www.fr-fanatic.com/44396-de-club-ziet-me-graag-komen-maar-wil-geen-risicos/
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 mei 2012 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:52 schreef Bosifyable het volgende:
Nee, Babovic was een echte Feyenoorder..? ;)

Jammer, heel jammer zelfs, maar als hij over 2 jaar nog steeds in deze vorm is, stel dat, kan het toch alsnog? Zijn manier van spelen laat dat mss niet toe, maar dat is afwachten.

Aan het einde van het verhaal, Kuyt blijft een held.
Eens..
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 14 mei 2012 - 09:41   quote  deeplink  
Laat hem maar lekker wegblijven. Straks hebben we weer een bejaarden tehuis zoals in het verleden door Bosz gecreeerd. Kost alleen maar geld. Lekker doorgaan op de weg die we ingeslagen zijn. Dit Feyenoord kan groeien! ook zonder Kuyt al blijft hij een kanjer, dat weer wel natuurlijk.
tomson
 tomson - maandag 14 mei 2012 - 15:43   quote  deeplink  
Vroeger gingen ze gewoon na de voetbal in een sigarenzaakje staan.
Nu moet het vermogen perse voor hun 35e binnen wezen. Op je 35e met pensioen!
Als eens goed over nagedacht? Gewoon belachelijk eigenlijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 mei 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:58 schreef Stylzz het volgende:
Ik snap die allergie voor geld niet een ieder die zegt dat hij het zou laten liggen is gewoon een leugenaar.
Hij heeft er al 20 miljoen..
Wat wil die kopen dan ?
Griekenland?
Je hoeft niet vies van geld te zijn maar geluk is niet tekoop,onthoud dat goed..
Ook niet voor je kinderen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 mei 2012 - 16:00   quote  deeplink  
80% inleveren in natuurlijk een hoop, maar het is wel een vertekend cijfer. Welke club gaat hem nu nog een jaarsalaris van 5 miljoen bieden? Niemand toch! Dus in werkelijkheid levert hij ongeveer 50-65% in, uitgaande van een jaarsalaris van 2-3 miljoen dat hij dan elders zal verdienen.

Dirk heeft nog niet ingezien dat de jaren voor hem nu dubbel gaan tellen, nu hij de 30 gepasseerd is. 3 jaar op topniveau mee is een illusie, helemaal met zijn speelstijl. Zijn batterij is dadelijk gewoon te snel op. En kijk hoe snel spitsen als Makaay en Van Nistelrooij achteruit gingen. Op hun 32ste nog top bij Bayern en Real. 2 jaar later was hun carriere zo goed als over.

Jammer Dirk, je keuze is niet onbegrijpelijk, maar je sluit het boek Feyenoord dicht. Jij zult de kar nooit meer kunnen trekken in het eerste van Feyenoord. Jammer.
JanM
 JanM - maandag 14 mei 2012 - 16:10   quote  deeplink  
Weet je wat ik denk? Denk dat Van Geel - al dan niet in samenspraak met Kuijt - het spel als volgt speelt: afwachten of er een transfer komt voor Kuijt en zo niet Dirk volgend jaar alsnog van Liverpool naar R'dam halen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 mei 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 16:10 schreef JanM het volgende:
Weet je wat ik denk? Denk dat Van Geel - al dan niet in samenspraak met Kuijt - het spel als volgt speelt: afwachten of er een transfer komt voor Kuijt en zo niet Dirk volgend jaar alsnog van Liverpool naar R'dam halen!
tsja, ik weet niet of Van Geel volgend jaar op de komt van een dan 33-jarige Kuyt zit te wachten. Ik denk het niet. Dit jaar is het ideale moment. Geen basisplaats meer bij Liverpool en Dirk had bij ons nog 2 jaar basis kunnen spelen en in zijn 3de en laatste contractjaar af kunnen bouwen.

Jammer dat Dirk zijn belofte niet zal nakomen. Dan gaan we op zoek naar succes met een andere spits.
tomson
 tomson - maandag 14 mei 2012 - 16:31   quote  deeplink  
Nu of nooit was het uitgangspunt toch?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 mei 2012 - 16:43   quote  deeplink  
Feyenoord respecteert beslissing Kuijt

Laatste update: 14 mei 2012 16:41 info.

ROTTERDAM Technisch directeur Martin van Geel toont alle begrip voor de keuze van Dirk Kuijt, die hem heeft laten weten niet in te gaan op een aanbieding van Feyenoord en in te zetten op een nieuw buitenlands avontuur.

Foto: ProShots

Die beslissing was conform de verwachting, zegt Van Geel tegen NUsport.

Ik heb altijd gezegd dat de kans dat Dirk naar Feyenoord zou komen gezien onze financiële mogelijkheden minimaal was. Nu is het definitief. We hebben bij Feyenoord alle respect voor zijn beslissing.

.
Van Geel sluit niet uit dat Kuijt, die deze zomer 32 jaar wordt, in de toekomst alsnog terugkeert als spits van Feyenoord. Maar of het ervan komt?

Dat weet je nooit. We hebben elkaar geen toezeggingen gedaan, want je weet niet hoe de situatie er in 2013 of 2014 voorstaat. Misschien hebben we dan al een spits die de ene na de andere bal erin schiet, misschien is zijn komst dan opnieuw niet financieel haalbaar.''

''En Dirk wordt natuurlijk elk jaar ouder. We laten de tijd zn werk doen en bekijken de situatie per zomer.

Alternatief

Voor komend seizoen gaat Van Geel op zoek naar een alternatief voor de spitspositie.

Het zal nog wel een tijdje duren voordat we die hebben gevonden. Vinden we er geen een, dan doen we het gewoon met de spitsen die we al hebben: Guyon Fernandez, Anass Achahbar en Mitchell Te Vrede.

In het NUsport-magazine staat deze week een interview met Van Geel

http://www.nu.nl/sport/2810555/feyenoord-respecteert-beslissing-kuijt.html
MMM
 MMM - maandag 14 mei 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 16:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Het zal nog wel een tijdje duren voordat we die hebben gevonden. Vinden we er geen een, dan doen we het gewoon met de spitsen die we al hebben: Guyon Fernandez, Anass Achahbar en Mitchell Te Vrede.
Moet echt nog een spits bij!
MMM
 MMM - maandag 14 mei 2012 - 16:45   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 mei 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 16:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Moet echt nog een spits bij!
Zekersss....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 mei 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 16:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Moet echt nog een spits bij!
Duidelijk!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 mei 2012 - 18:20   quote  deeplink  
Dan hoeft ie niet meer te komen als speler! Als ie 35 is dan is ie helemaal opgebrand en als selectie lid heeft ie dan geen enkele waarde .... Jammer dat ie het niet aandurft om nu naar Feyenoord te komen!
PieterBos
 PieterBos - maandag 14 mei 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 16:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Moet echt nog een spits bij!
Als van Geel dat gaat roepen gaat de prijs alleen maar omhoog.
Schiet niet op dus.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!









0.0116930