BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bode
 bode - woensdag 06 juni 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Is al lang rond mag wel weg blijven die topic
bode
 bode - woensdag 06 juni 2012 - 20:38   quote  deeplink  
Is al lang rond mag wel weg blijven die topic
kom maar met wat nieuws
Wim2
 Wim2 - woensdag 06 juni 2012 - 21:02   quote  deeplink  
slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slotslot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slslot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slotot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot sslot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot lot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot
bode
 bode - woensdag 06 juni 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Eindelijk Eindelijk Eindelijk
nou nog een topic met de nieuwe spits naam
PieterBos
 PieterBos - donderdag 07 juni 2012 - 20:29   quote  deeplink  
http://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/206968/kuyt-ik-blijf-een-echte-feyenoord-man/
tomson
 tomson - donderdag 07 juni 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Blijft aan de gang. Hopen dat we die Turken loten én terug naar de kwalificatie EL mogen verwijzen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 juni 2012 - 21:06   quote  deeplink  
Dirk///held..
bode
 bode - donderdag 07 juni 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 20:47 schreef tomson het volgende:
Blijft aan de gang. Hopen dat we die Turken loten én terug naar de kwalificatie EL mogen verwijzen.
Hebben best wel een goed elftal wordt moeilijk
Feyenoord moet dan wel eerst uit voetballen
bode
 bode - donderdag 07 juni 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 21:06 schreef RenatoBos het volgende:
Dirk///held..
toch wel, zijn er niet veel die dat nu nog zeggen
tomson
 tomson - donderdag 07 juni 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden.
bode
 bode - donderdag 07 juni 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 21:11 schreef tomson het volgende:
Geen woorden maar daden.
leve de nieuwe spits morgen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 juni 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 21:08 schreef bode het volgende:

[..]

toch wel, zijn er niet veel die dat nu nog zeggen
Zeker wel..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juni 2012 - 22:08   quote  deeplink  
Feyenoord mannen mogen ook best van geld houden.
MMM
 MMM - donderdag 07 juni 2012 - 22:11   quote  deeplink  
Wie?
bode
 bode - donderdag 07 juni 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 22:08 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord mannen mogen ook best van geld houden.
Blank of Donker
bode
 bode - donderdag 07 juni 2012 - 22:33   quote  deeplink  
Ik ga nu naar Studio EK kijken met o.a. Kenneth Peres
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juni 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 22:33 schreef bode het volgende:
Ik ga nu naar Studio EK kijken met o.a. Kenneth Peres
VI is leuker
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 juni 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
In Rotterdam-Zuid hoopte men vurig op zijn terugkeer, maar het werd Fenerbahçe voor Dirk Kuyt. Na zes jaar Liverpool maakt de aanvaller komende zomer de overstap naar de Turkse volksclub. Daar hoopt hij in de voetsporen te kunnen treden van Pierre van Hooijdonk. Als dat lukt, ben je bij zo'n club een eeuwige legende.

Het leek zo mooi: John Guidetti vertrekt, Feyenoord zocht een nieuwe spits. En Dirk Kuyt was na zes seizoenen Liverpool, waarvan het laatste grotendeels als bankzitter, toe aan iets nieuws. Beide partijen gingen ook met elkaar rond de tafel. Het feit dat ik dat gesprek aan gegaan ben, geeft aan dat ik open stond een terugkeer. Maar het bleek gewoon niet haalbaar, van beide kanten, legt Kuyt uit tegen FCUpdate.nl.

En dus ging Kuyt verder kijken. Er was volop interesse, uit diverse landen. Toen ik met Oranje in Lausanne zat, meldde Fenerbahçe zich bij mijn zaakwaarnemer. Van die club was ik in 2002 al onder de indruk geraakt, toen Feyenoord daar speelde in de CL. Toen kreeg ik al het gevoel dat het prachtig zou zijn om ooit voor die club te spelen. De hectiek, de ambiance...geweldig.

Fenerbahçe wilde snel zaken doen en liet niets aan het toeval over. Ze kwamen met een delegatie van vijf man, waaronder de trainer en de technisch directeur. Ze hebben precies uitgelegd waar ze met de club heen willen en welke rol ze voor mij in gedachten hebben. Daar kreeg ik een goed gevoel van, er sprak daadkracht uit.

Vrij snel wist Kuyt dat hij deze kans niet wilde laten lopen. Ik speel met Fenerbahçe Champions League, kan om de titel spelen en het is, na zes jaar Liverpool, een heel nieuw avontuur. Die combinatie maakt dit voor mij zo'n mooie club. Ik heb deze keuze op gevoel gemaakt. Pierre van Hooijdonk heeft daar ook gespeeld. Het zou fantastisch zijn om hetzelfde neer te zetten als hij. Als dat lukt, ben je daar voor eeuwig een legende.

En dus wordt het niet de Rotterdamse Kuip, maar het Sükrü Saracoglustadion in Istanbul voor Kuyt. De aanvaller snapt dat supporters van Feyenoord hem die keuze wellicht niet in dank af nemen. Maar ik blijf een echte Feyenoord-man. Iedereen die mij kent, weet dat. Ik begrijp dat supporters van Feyenoord teleurgesteld zijn, maar ik hoop nog steeds ooit terug te keren. Als mensen dat niet geloven, so be it.
moa
 moa - donderdag 07 juni 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Jajaja... van mij mag ie nu wel es zijn muil houden, we hebben allemaal kunnen zien hoe groot zijn clubliefde wel niet is.. Als hij volgend jaar 6 miljoen per jaar op Cyprus kan verdienen gaat hij gewoon weer.. vieze kwal dat het is..

Kuyt///JOOD!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 juni 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 23:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

VI is leuker
Nou...Ook niet echt leuk totnogtoe.
Overkill.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 08 juni 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Vi is zkr btr.
Studio sport is een joden progamma!
prins
 prins - vrijdag 08 juni 2012 - 00:50   quote  deeplink  
zuster zuster hij doet het weer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 juni 2012 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 00:50 schreef prins het volgende:
zuster zuster hij doet het weer
foto-prins-2011.jpg
bode
 bode - vrijdag 08 juni 2012 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 23:48 schreef moa het volgende:

[..]

Jajaja... van mij mag ie nu wel es zijn muil houden, we hebben allemaal kunnen zien hoe groot zijn clubliefde wel niet is.. Als hij volgend jaar 6 miljoen per jaar op Cyprus kan verdienen gaat hij gewoon weer.. vieze kwal dat het is..

Kuyt///JOOD!
Jajaja als ze morgen bericht krijgen om bij een andere baas 5000 euro in de maand meer kunnen verdienen zeggen ze ook geen nee
bode
 bode - vrijdag 08 juni 2012 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 00:42 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Vi is zkr btr.
Studio sport is een joden progamma!
Hoe weet je dat als je er helemaal niet naar kijkt
hou toch op met die grove taal van je
nee mensen zwart maken dat is een goed voetbal programma
jammer dat onze Willem van Hanegem zich vrij voor maakt om daar te gaan zitten
af en toe
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 juni 2012 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 01:25 schreef bode het volgende:

[..]

Hoe weet je dat als je er helemaal niet naar kijkt
hou toch op met die grove taal van je
nee mensen zwart maken dat is een goed voetbal programma
jammer dat onze Willem van Hanegem zich vrij voor maakt om daar te gaan zitten
af en toe
Nou als hij 5000 euro per uitzending krijgt zegt ook hij geen nee..
van geil
 van geil - zaterdag 09 juni 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 21:02 schreef Wim2 het volgende:
slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slotslot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slslot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slotot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot sslot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot lot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot
ik heb t drie keer gelezen...,,,,
maar wat bedoel je????
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 oktober 2012 - 14:49   quote  deeplink  
Kuyt hoopt nog steeds op terugkeer bij Feyenoord

600x400-vi-1094744.jpg

Dirk Kuijt keerde afgelopen vrijdag weer even terug in de Kuip voor de interland van het Nederlands elftal tegen Andorra (3-0). Als het aan de ex-Feyenoorder ligt niet voor het laatst. 'Het liefst speel ik zoveel mogelijk in de Kuip met het Nederlands elftal. Iedereen weet dat ik een Feyenoord-supporter ben.'
'Ik weet dat veel mensen teleurgesteld zijn dat ik op dit moment nog niet in de Kuip speel, dat zat er afgelopen zomer nog niet in. Ik ga nu nog een andere uitdaging aan, maar ik hoop nog steeds dat ik de kans krijg om voor Feyenoord te spelen. Dat zou geweldig zijn,' aldus de speler van het Turkse Fenerbahce.
Kuijt, die van 2003 tot 2006 voor Feyenoord speelde, vindt het een goede zaak dat er tegenwoordig zoveel Feyenoorders worden opgeroepen voor Oranje. 'Dat is heel positief. Een groot compliment voor de opleiding van Feyenoord. Niet alleen deze jongens, maar nog veel meer spelers staan op het punt van doorbreken. De toekomst van Feyenoord met de jeugd ziet er goed uit.'
Ook heeft Kuijt een mening over de plannen voor een nieuw Feyenoord-stadion. 'De Kuip blijft de Kuip, maar er komt een moment dat er afscheid genomen moet worden van dit stadion. En dan is het belangrijk dat er een fantastisch nieuw stadion komt waarin de supporters en spelers zich thuisvoelen. Een afscheid van de Kuip wordt emotioneel, maar je ontkomt er niet aan om een nieuw stadion te bouwen.'
Bron:FR12
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 oktober 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Nog steeds welkom.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 oktober 2012 - 14:54   quote  deeplink  
Gaat ie wéér zeggen dat voor Feyenoord hoopt te spelen. En dat ie de KANS krijgt...
Die heeft ie al 6 jaar laten zitten.

Die gast zegt ook alles om te pleasen. Nepperd.
Aartus
 Aartus - zondag 14 oktober 2012 - 14:57   quote  deeplink  
Kuijt verdiend bij fenerbache geloof ik 7 Miljoen in 3 jaar.Ja en dan kunnen we wel zeggen die voetballers gaan alleen voor t geld.Maar zo zijn we toch allemaal als ik morgen ergens anders pak m beet 500 euro meer kan verdienen.Dan weet ik t wel.
Clubliefde?Ooit zei Vennegoor of Hesselink wat er ook gebeurt.Ik keer ooit terug bij Fc Twente.We hebben m nooit weer gezien.Van bommel zou dan naar fortuna moeten gaan daar is ie toch begonnen.Cocu had dan naar vitesse moeten gaan die is daar begonnen.Alleen Theo jannsen is terug bij z,n grote liefde vitesse,maar dat is dan ook een kerel met ballen.
En niet te vergeten Giovanni Van Bronckhorst z,n carriere naar een buitenlands avontuur afgesloten bij feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2012 door Aartus --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 oktober 2012 - 15:01   quote  deeplink  
Allemaal prima, maar wil ie nou de KANS krijgen of gewoon GELD.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 14 oktober 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 14:54 schreef FR-Henk het volgende:
Gaat ie wéér zeggen dat voor Feyenoord hoopt te spelen. En dat ie de KANS krijgt...
Die heeft ie al 6 jaar laten zitten.

Die gast zegt ook alles om te pleasen. Nepperd.
Ik geloof goed dat hij graag weer voor Feyenoord zou willen spelen. Als hij dat vindt, en er komt wéér een journalist vragen of hij graag voor Feyenoord wil spelen, natuurlijk zegt hij dan ja. Heeft niets met pleasen te maken.
van geil
 van geil - zondag 14 oktober 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 14:57 schreef Aartus het volgende:
Kuijt verdiend bij fenerbache geloof ik 7 Miljoen in 3 jaar.Ja en dan kunnen we wel zeggen die voetballers gaan alleen voor t geld.Maar zo zijn we toch allemaal als ik morgen ergens anders pak m beet 500 euro meer kan verdienen.Dan weet ik t wel.
en zo simpel is het.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 14 oktober 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Hij kan straks zo instromen in oud-feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 oktober 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 14:57 schreef Aartus het volgende:
Kuijt verdiend bij fenerbache geloof ik 7 Miljoen in 3 jaar.Ja en dan kunnen we wel zeggen die voetballers gaan alleen voor t geld.Maar zo zijn we toch allemaal als ik morgen ergens anders pak m beet 500 euro meer kan verdienen.Dan weet ik t wel.
Derksen vertelde het geloof ik van de week hoeveel Kuyt verdiende. 2,8 miljoen op jaarbasis + 15.000-20.000 per gespeelde wedstrijd (laatste bedrag weet ik niet precies). Speelt hij alles dan verdient hij een kleine 4 miljoen op jaarbasis. Ongeveer 11 miljoen in 3 jaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 oktober 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 15:01 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik geloof goed dat hij graag weer voor Feyenoord zou willen spelen. Als hij dat vindt, en er komt wéér een journalist vragen of hij graag voor Feyenoord wil spelen, natuurlijk zegt hij dan ja. Heeft niets met pleasen te maken.
Als hij nou doodeenvoudig zegt dat ie voor Feyenoord wil spelen voor een goed salaris dan snap ik 'm.
Maar Dirk lult er vaak omheen.
Aartus
 Aartus - zondag 14 oktober 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 15:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Derksen vertelde het geloof ik van de week hoeveel Kuyt verdiende. 2,8 miljoen op jaarbasis + 15.000-20.000 per gespeelde wedstrijd (laatste bedrag weet ik niet precies). Speelt hij alles dan verdient hij een kleine 4 miljoen op jaarbasis. Ongeveer 11 miljoen in 3 jaar.
Oh dat is dus nog meer dan dat bedrag dat ik net noemde.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 14 oktober 2012 - 15:13   quote  deeplink  
Ik hoop ooit ook nog eens voor Feyenoord1 te spelen, maar verder dan een EA game zal ik niet komen....toch blijf ik hopen

p.s. @ Martin van Geel, oefenwedstrijd , 2 minuten invallen zou al voldoende zijn!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 oktober 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 15:13 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Ik hoop ooit ook nog eens voor Feyenoord1 te spelen, maar verder dan een EA game zal ik niet komen....toch blijf ik hopen

p.s. @ Martin van Geel, oefenwedstrijd , 2 minuten invallen zou al voldoende zijn!
Ik neem genoegen met de helft van die speeltijd hoor Martin!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 oktober 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 15:10 schreef Aartus het volgende:

[..]

Oh dat is dus nog meer dan dat bedrag dat ik net noemde.
yup, hij hoeft zich geen zorgen te maken dat hij geld tekort gaat komen...
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 oktober 2012 - 15:26   quote  deeplink  
stoppen met praten over Ku(Ij) t.
als we hem even noemen hij die niet genoemd mag worden komt hij ooit
veteranen voetbal spelen bij Feyenoord
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 14 oktober 2012 - 15:27   quote  deeplink  
Is goed hoor Voldemort.
van geil
 van geil - zondag 14 oktober 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2012 - 21:02 schreef Wim2 het volgende:
slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slotslot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slslot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slotot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot sslot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot lot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot slot
huh ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 oktober 2012 - 15:36   quote  deeplink  
Transfer Kuijt naar Liverpool was de redding voor Feyenoord op dat moment.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 oktober 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Verrader!! Blijf lekker in toerkie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 oktober 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 15:39 schreef lijdensweg het volgende:
Verrader!! Blijf lekker in toerkie
daar heeft hij nu net 15.250.000 meer opgehaald als jou voor Feyenoord..
Maar als je het mij zou vragen denk ik dat zelfs 16 miljoen meer heeft opgebracht dan jou..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 oktober 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 15:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

daar heeft hij nu net 15.250.000 meer opgehaald als jou voor Feyenoord..
Maar als je het mij zou vragen denk ik dat zelfs 16 miljoen meer heeft opgebracht dan jou..
Mooi maar ik sta niet te verkondigen graag terug naar Feyenoord te willen en dan vervolgens naar dat stom land genaamd Turkije te gaan .......
FR-Han
 FR-Han - zondag 14 oktober 2012 - 15:54   quote  deeplink  
kuijt///held! lijdensweg///2x 7,5 ton stortert
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 14 oktober 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 15:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mooi maar ik sta niet te verkondigen graag terug naar Feyenoord te willen en dan vervolgens naar dat stom land genaamd Turkije te gaan .......
Dat is grappig, kortzichtige visie. Wat is er stom aan Turkije?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!









0.0180721