|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja dat zou ik ook wel willen weten.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar heb je voor een deel gelijk in, vergeet de 7 geldschieters niet die toen ook voor miljoenen geld in Feyenoord hebben gepompt! Het was niet alleen het geld van Liverpool en het was zeker geen 16 miljoen zoals jij suggereert ............ Er wordt vaak vergeten hoeveel er door 'derden' in de club is gestoken aan financiele middelen!! Maar dat willen de meeste supporters niet zien. En in veel gevallen hebben ze ook nooit hun geld meer terug gezien. Maar dat vind men niet zo heel erg, het is belangrijker dat het goed met Feyenoord ga. We zijn gelukkig mensen met een groot Feyenoord hart die wel vaker de portemonnee willen open trekken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Weet jij wel waar je het over heb? Leer eerst eens een beetje fatsoenlijk nederlands en stel je dan eens goed op de hoogte! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ben je er wel eens geweest voor zaken? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 15:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Weet jij wel waar je het over heb? Leer eerst eens een beetje fatsoenlijk nederlands en stel je dan eens goed op de hoogte! hahahaha! ouwe spammert! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor jou dezelfde vraag: Heb je wel eens zaken gedaan in Toerkie? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: En dat maakt het hele land stom? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja heb ik..ik kom er elk jaar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
weer n gemoedelijk zondagmiddagje. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Na mijn ervaring wel je. Sindsdien vind ik het inderdaad een stom land! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En jij heb goeie ervaringen met zaken doen? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Doe een wat aan je Nederlands man, dan praten we verder. Ik vind het niet gek dat zo'n Turkse zakenman je niet serieus neemt als je niet eens je eigen moedertaal fatsoenlijk beheerst. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Jij was zo'n knuppel die een goedkoop merkshirtje dacht te kunnen scoren zeker. En daar ging je vakantiegeld :-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:05 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Jij was zo'n knuppel die een goedkoop merkshirtje dacht te kunnen scoren zeker. En daar ging je vakantiegeld :-) Ach, ik noem zo'n kraampjesverkoper voor zijn gemoedstoestand dan maar een zakenman. Hij blij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het feit dat Dirk Kuijt willens en wetens toen heeft bijgetekend om Feyenoord niet onbedeeld achter te laten geeft hem nog steeds het recht om terug te kunnen keren bij Feyenoord...Ook ik ben er niet blij mee dat hij voor Fenerbache heeft gekozen,of dat ze hem voor die club hebben laten kiezen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:06 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ach, ik noem zo'n kraampjesverkoper voor zijn gemoedstoestand dan maar een zakenman. Hij blij. Juist.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:04 schreef Bosifyable het volgende:[..] Doe een wat aan je Nederlands man, dan praten we verder. Ik vind het niet gek dat zo'n Turkse zakenman je niet serieus neemt als je niet eens je eigen moedertaal fatsoenlijk beheerst. Hahahahahahahahahaha, denk jij dat ik ga onderhandelen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:04 schreef Bosifyable het volgende:[..] Doe een wat aan je Nederlands man, dan praten we verder. Ik vind het niet gek dat zo'n Turkse zakenman je niet serieus neemt als je niet eens je eigen moedertaal fatsoenlijk beheerst. Daar hoef je niet bang voor te zijn, ik in Turkije?????? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Als je een beetje zakenman bent, zul je wel moeten onderhandelen. Anders zul je weinig deals sluiten.
Maar maakt niet uit, je bent een rijk man. Qua levenservaring, geld en wijsheid. Laat me niet lachen man. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Heel interessant allemaal hoor. Nu weer over Kuyt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker ik kocht er 18 paar sokken voor 5€.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Het feit dat Dirk Kuijt willens en wetens toen heeft bijgetekend om Feyenoord niet onbedeeld achter te laten geeft hem nog steeds het recht om terug te kunnen keren bij Feyenoord...Ook ik ben er niet blij mee dat hij voor Fenerbache heeft gekozen,of dat ze hem voor die club hebben laten kiezen. Eensert.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zat vanmorgen stuk in VI te lezen over Dollar Dirk.. als je die nog n Feyenoordman noemt dan spoor je niet |
|
|
|
|
TheTerminator
|
|
|
En ik denk nog steeds jesus te zijn.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:20 schreef infamous psv het volgende:[..] Zat vanmorgen stuk in VI te lezen over Dollar Dirk.. als je die nog n Feyenoordman noemt dan spoor je niet Dirk///Held..!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Idd.
En nou Godverredomme allemaal naar de kerk! Net als Dirk! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Omkoping in hun voetbalcompetitie! Het is gewoon snel geld vangen en meer niet. Als Kuyt ballen had had hij dat gewoon gezegd ipv 'het er afgelopen zomer nog niet in' zat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
leuke regering daar,,,bokswedstrijden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:27 schreef Boudewijn het volgende:[..] Omkoping in hun voetbalcompetitie! Het is gewoon snel geld vangen en meer niet. Als Kuyt ballen had had hij dat gewoon gezegd ipv 'het er afgelopen zomer nog niet in' zat. Ja en in Nederland gebeurt helemaal niets verkeerd natuurlijk. Nederland nie stom land nie. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:27 schreef Boudewijn het volgende:[..] Omkoping in hun voetbalcompetitie! Het is gewoon snel geld vangen en meer niet. Als Kuyt ballen had had hij dat gewoon gezegd ipv 'het er afgelopen zomer nog niet in' zat. Ah, dus door een groep mensen die het Turkse voetbal verkloten, is het hele land stom? En lees het artikel even, daar staat precies wat je nu zelf zegt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 14:49 schreef RenatoBos het volgende:Kuyt hoopt nog steeds op terugkeer bij Feyenoord[ afbeelding ] Dirk Kuijt keerde afgelopen vrijdag weer even terug in de Kuip voor de interland van het Nederlands elftal tegen Andorra (3-0). Als het aan de ex-Feyenoorder ligt niet voor het laatst. 'Het liefst speel ik zoveel mogelijk in de Kuip met het Nederlands elftal. Iedereen weet dat ik een Feyenoord-supporter ben.' 'Ik weet dat veel mensen teleurgesteld zijn dat ik op dit moment nog niet in de Kuip speel, dat zat er afgelopen zomer nog niet in. Ik ga nu nog een andere uitdaging aan, maar ik hoop nog steeds dat ik de kans krijg om voor Feyenoord te spelen. Dat zou geweldig zijn,' aldus de speler van het Turkse Fenerbahce. Kuijt, die van 2003 tot 2006 voor Feyenoord speelde, vindt het een goede zaak dat er tegenwoordig zoveel Feyenoorders worden opgeroepen voor Oranje. 'Dat is heel positief. Een groot compliment voor de opleiding van Feyenoord. Niet alleen deze jongens, maar nog veel meer spelers staan op het punt van doorbreken. De toekomst van Feyenoord met de jeugd ziet er goed uit.' Ook heeft Kuijt een mening over de plannen voor een nieuw Feyenoord-stadion. 'De Kuip blijft de Kuip, maar er komt een moment dat er afscheid genomen moet worden van dit stadion. En dan is het belangrijk dat er een fantastisch nieuw stadion komt waarin de supporters en spelers zich thuisvoelen. Een afscheid van de Kuip wordt emotioneel, maar je ontkomt er niet aan om een nieuw stadion te bouwen.' Bron:FR12 Speciaal voor Boudewijn :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 oktober 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Kuyt?? Kiest voor het geld.................... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Laat m aub ze muil houden Opleuren met die vent |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Terugkomen mag, maar dan wel selectiewaardig.
Hij moet alleen z'n klep over Feyenoord minstens een jaar dichthouden. |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
beste suportes van f hoe durfd kuit te zeggen wil graag naar f die geldwolf met zijn 32 jaar. kom op feyenoord niet meer op reageren. hij komt nu of helemaal nooid. |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
hij weet donders goed dat hij nergen in het buitenland nog aande bak komt en dan nog even f leeg zuigen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dollar Dirk mag lekker daar blijven... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Als je een beetje zakenman bent, zul je wel moeten onderhandelen. Anders zul je weinig deals sluiten. Maar maakt niet uit, je bent een rijk man. Qua levenservaring, geld en wijsheid. Laat me niet lachen man. Moet je wel 2 partijen hebben die dat willen, en daar ontbrak het net aan bij die toerkies |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 19:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Moet je wel 2 partijen hebben die dat willen, en daar ontbrak het net aan bij die toerkies |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lijkt mij meer de grote lijdensweg show. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 16:35 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ah, dus door een groep mensen die het Turkse voetbal verkloten, is het hele land stom? En lees het artikel even, daar staat precies wat je nu zelf zegt. Ik heb het niet over het hele land, alleen de voetbalcompetitie. En ik haalde het artikel aan inderdaad! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jammer voor je Kuijt...kans gehad jongen.Geniet maar lekker van je $$$$$,en ga maar lekker afbouwen bij Quick Boys of zo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: oorlogs geil land seculiere staat welke nu door Erdogan wordt omgevormd tot een Islam land. Eigenzinnig kortom aardige mensen maar ??????????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 oktober 2012 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:[..] oorlogs geil land seculiere staat welke nu door Erdogan wordt omgevormd tot een Islam land. Eigenzinnig kortom aardige mensen maar ??????????? tegen de wil van de helft van het land... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik kots die gozer uit.. ZAKKENVULLER |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kemal Atatürk draait zich om in zijn graf (was geen spits van Fenher B) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Erdogan wil weer het hoofddoekje introduceren en de vrijheid van meningsuiting keihard inbannen...Atatürk is de man die meer met het westen had? |
|
|
|