BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 12 februari 2013 - 23:15   quote  deeplink  
De onderhandelingen schijnen al in een ver stadium te zijn

volgend jaar kuijt op zuid
MMM
 MMM - dinsdag 12 februari 2013 - 23:34   quote  deeplink  
Wegwezen met die gek. Veel te laat, voegt NIKS meer toe. Bouw maar lekker af in Utrecht of bij Quick Boys.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 februari 2013 - 23:35   quote  deeplink  
Mwah, mij te snel om hem af te serveren. Aardt mogelijk gewoon niet in Turkije.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 februari 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 18:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahahaha. gij vraagt, ..........
d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 februari 2013 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 23:34 schreef MMM het volgende:
Wegwezen met die gek. Veel te laat, voegt NIKS meer toe. Bouw maar lekker af in Utrecht of bij Quick Boys.
ik denk dat je gelijk heb.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 februari 2013 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 23:34 schreef MMM het volgende:
Wegwezen met die gek. Veel te laat, voegt NIKS meer toe. Bouw maar lekker af in Utrecht of bij Quick Boys.
ik denk dat je gelijk heb.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 15 februari 2013 - 04:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 21:46 schreef van geil het volgende:
zou wel n voorbeeld voor de jeugd zijn.
maar waar zet je hem neer?
Assistent trainer bij de B of C'tjes
Eventueel pinchitter voor max €600.000 per jaar
Nibke
 Nibke - vrijdag 15 februari 2013 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 04:29 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Assistent trainer bij de B of C'tjes
Eventueel pinchitter voor max €600.000 per jaar
Da's dan wel weer dik boven de Balkenende norm! De helft, dan kan er gepraat worden.
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 februari 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 23:34 schreef MMM het volgende:
Wegwezen met die gek. Veel te laat, voegt NIKS meer toe. Bouw maar lekker af in Utrecht of bij Quick Boys.
ik heb het idee dat Leon denkt dat jij gelijk hebt .. ;)
MMM
 MMM - zaterdag 16 februari 2013 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 20:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik heb het idee dat Leon denkt dat jij gelijk hebt .. ;)
Hahahaha, denk het ook!
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 februari 2013 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 15:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahahaha, denk het ook!
yep
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 februari 2013 - 11:04   quote  deeplink  
hahaha
legrande
 legrande - zondag 17 februari 2013 - 11:20   quote  deeplink  
Kuyt zou volgend jaar nog best heel bruikbaar zijn maar of het klikt met pelle. Als hij komt dan toch echt voor een normaal salaris.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 februari 2013 - 13:37   quote  deeplink  
Als ik nu lees dat Pelle zegt dat er bij Feyenoord een echte leider mist.Zo Dirk dat niet kunnen zijn ?alleen hij moet een linie zkken,of de positie van Immers.
Rammsanders
 Rammsanders - zondag 17 februari 2013 - 14:13   quote  deeplink  
Denk niet dat Kuijt nog wat toevoegt aan het huidige elftal. Dan ga je hetzelfde scenario krijgen als met gio, Makaay, Hofland, Landzaat etc. Dat is het laatste waar wij op zitten te wachten. Dure afgeserveerde oud toppers. Wilt natuurlijk niet zeggen dat hij het fantastisch heeft gedaan bij Feyenoord. Een legenda van de jaren 2000....
Wim2
 Wim2 - zondag 17 februari 2013 - 14:19   quote  deeplink  
Waarom wordt er in godsnaam over een Kuyt gesproken.

- 1. Kuyt is te oud en wil te veel verdienen. Jeugdspelers die talentvol zijn willen minder snel bijtekenen.
- 2. Kuyt houdt alleen maar de ontwikkeling van talentvolle jongens tegen.
- 3. We hebben Pellè al als onomstreden spits, die veel beter is dan Kuyt.
- 4. Hij heeft ons de rug toe gekeerd wanneer hij zijn beloftes kon waarmaken, niet accepteren dus.
- 5. Hij is lelijk.
- 6. Met Mathijssen heb je al genoeg grootverdieners in de selectie.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 februari 2013 - 14:23   quote  deeplink  
Als Clasie weggekocht zou worden,Kuijt op zijn positie ? En niet voor dat salaris
Wim2
 Wim2 - zondag 17 februari 2013 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 14:23 schreef piet de paler het volgende:
Als Clasie weggekocht zou worden,Kuijt op zijn positie ? En niet voor dat salaris
Kuyt al controlerende middenvelder aantrekker terwijl je Vormer hebt die veel jonger en ook veel meer potentie heeft? Van de Paddo's afblijven zou ik je aanraden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 februari 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 14:26 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Kuyt al controlerende middenvelder aantrekker terwijl je Vormer hebt die veel jonger en ook veel meer potentie heeft? Van de Paddo's afblijven zou ik je aanraden.
het is maar een idee,zo denk ik ook dat Pelle een hele goede middenvelder zou zijn.Ik mag toch mijn eigen afwijkende meningen hebben ? Leonardo Davinci en Einstein hadden dat toch ook ?
En een oordeel is net als een klootzak elke lul heeft er een (niet gelijk boos worden)
super feyenoord
 super feyenoord - maandag 18 februari 2013 - 21:37   quote  deeplink  
snap het gedoe om Kuyt nou helemaal niet laat die jongen toch nig ff genieten en daarna nog 1 of 2 seizoen in de kuip, al is iedereen er nou op tegen.
hebben meerdere mensen gedaan hoor, heb liever hem dan Matijssen hoor.
JanM
 JanM - maandag 18 februari 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 21:37 schreef super feyenoord het volgende:
snap het gedoe om Kuyt nou helemaal niet laat die jongen toch nig ff genieten en daarna nog 1 of 2 seizoen in de kuip, al is iedereen er nou op tegen.
hebben meerdere mensen gedaan hoor, heb liever hem dan Matijssen hoor.
Kuijt als centrumverdediger? Het moet niet gekker worden ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 15:12   quote  deeplink  
9468f1519be8a4c127ec27d4c08f4b0d.png

dirk_kuyt.jpg

Dirk kuyt ziet tot zijn grote genoegen dat zijn oude club Feyenoord goed presteert in de Eredivisie en zelfs is uitgegroeid tot hofleverancier van het Nederlands Elftal.

Feyenoord levert zeven spelers voor de selectie van Oranje voor de interlands tegen Estland en Roemenie en bovendien hebben vier andere internationals een Feyenoord-verleden. De 32-jarige Kuyt speelde van 2003 tot 2006 in De Kuip. Het maakt me als Feyenoorder trots dat Feyenoord het zo goed doet en er zoveel Feyenoorders bij Oranje zitten, aldus Kuyt tegen Goal.com.

Mooi om te zien
Het is positief dat ze zo goed presteren én dat er zoveel jonge jongens doorbreken, vervolgt de aanvaller van het Turkse Fenerbahçe. De mix tussen meer ervaren spelers als Joris Mathijsen, Graziano Pellè en Ruben Schaken en al die andere jonge jongens, maakt het leuk om naar te kijken. Feyenoord maakt een goede kans op succes, de titelrace is spannend. Voor de ontwikkeling van de zeven Feyenoorders bij Oranje is het goed dat ze dit trainingskamp meemaken en eventueel een wedstrijd spelen. Daar worden ze sterker van.

Feyenoord heeft noodgedwongen de jeugd een kans gegeven en de jeugd heeft die kans met beide handen aangegrepen. De jeugdopleiding van Feyenoord blijkt een van de sterkste in Nederland. Dat is heel mooi om te zien. Op het moment dat de jeugd presteert bij de club, komen ze ook direct in aanmerking voor het Nederlands elftal. Dat is fantastisch voor Feyenoord en voor de spelers zelf.

Vilhena groot talent
Feyenoorder Tonny Vilhena kreeg voor de interlands tegen Estland en Roemenië zijn eerste oproep. Hij is een van de grootste talenten van Nederland, zegt Kuyt. Hij doet het goed bij Feyenoord en zo zijn er wel meer. Stefan de Vrij ook, Jordy Clasie, het hele elftal. Dat is een verdienste van Feyenoord en ook van Ronald Koeman.

Terwijl Vilhena zich op zijn achttiende al bij Oranje voegt, was Kuyt op zijn achttiende maar net prof. Net voor zijn achttiende verjaardag stapte hij van amateurclub Quick Boys uit Katwijk over naar het tweede van FC Utrecht. Daarna is het wel snel gegaan. Alleen het Nederlands Elftal liet even op zich wachten. Op mijn 23ste werd ik voor het eerst geselecteerd. Maar ik mag niet klagen, ik heb tot nu toe een fantastische loopbaan.

Tijden veranderd
Zijn eerste interland speelde Kuyt op 24-jarige leeftijd onder bondscoach Marco van Basten, op 3 september 2004 tegen Liechtenstein (3-0). Als enige Feyenoorder deed hij destijds mee in Utrecht. De tijden zijn veranderd. Ook Maarten Stekelenburg, Khalid Boulahrouz en Romano Denneboom maakten toen hun debuut, waarbij alleen de interlandloopbaan van laatstgenoemde beperkt bleef tot die ene wedstrijd. Kuyt staat inmiddels op 93 interlands, waarin hij 24 keer scoorde.

Als routinier en reserve-aanvoerder van Oranje heeft Kuyt nu de taak om de jeugd van Oranje te begeleiden. We hebben heel veel debutanten gehad of jongens die nog maar een paar interlands hebben gespeeld. Ik moet die jongens opvangen en wegwijs maken. Dat gebeurt op een heel relaxte manier. De jonge jongens doen het heel goed, dus eigenlijk hoef ik niets eens veel te zeggen."
Bron:Goal.com
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 19 maart 2013 - 18:11   quote  deeplink  
Dirkie

RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 18:14   quote  deeplink  
Dirk///held..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 maart 2013 - 18:37   quote  deeplink  
Held!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 maart 2013 - 21:54   quote  deeplink  
Dirkie is ook maar een luchtballon gebleken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 mei 2013 - 02:21   quote  deeplink  
Kuyt wil van Marwijk als nieuwe trainer Fenerbahçe

7871-groot

Bert van Marwijk is in beeld gekomen als nieuwe hoofdcoach van Fenerbahçe. Aanvaller Dirk Kuyt zou het aantrekken van de keuzeheer hebben geopperd bij de Turkse topclub. Dit meldt Voetbal International donderdagavond.

Kuyt kent Van Marwijk van het Nederlands elftal, dat de oefenmeester in zijn hoedanigheid als bondscoach van 2008 tot 2012 onder zijn hoede had. Sinds het EK van vorig jaar coachte de geboren Deventernaar geen club of landenploeg meer.

Aykut Kocaman stapte woensdag op bij Fenerbahçe. De trainer leidde zijn elftal naar de tweede plaats in de competitie, de halve finale van de Europa League en winst van de Turkse nationale beker.

Van Marwijk werd eerder in verband gebracht met VfL Wolfsburg, Club Brugge en Al Jazira. In de Roemeense media wordt Shakhtar Donetsk-coach Mircea Lucescu gelinkt aan Fenerbahçe. Bij de club uit Istanboel zou de Roemeense oefenmeester tweehonderd miljoen euro mogen spenderen aan nieuwe spelers.
Bron:Soccernews
Rickie
 Rickie - zondag 14 juli 2013 - 15:17   quote  deeplink  
Blijftie nou met z'n grote mond?
JanM
 JanM - maandag 15 juli 2013 - 10:53   quote  deeplink  
Hij tekent vast nog voor zondag want dan heeft hij de hele helikopter voor zichzelf!
MMM
 MMM - maandag 15 juli 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Laat 'm lekker wegblijven..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 juli 2013 - 12:34   quote  deeplink  
Nee joh, Kuyt is een money man en niks anders ... Hij moet niet lullen door te zeggen dat ie een Feyenoord man is ,hij zei toch dat ie graag in een nieuw stadion wou spelen. Ben je dan een echte Feyenoord man?
JanM
 JanM - maandag 15 juli 2013 - 13:30   quote  deeplink  
Kuijt///HELD! (net als Mulder///HELD! trouwens)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 juli 2013 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 13:30 schreef JanM het volgende:
Kuijt///HELD! (net als Mulder///HELD! trouwens)
En nu? Ben je zeker lekker klaar gekomen na het betere trekwerk?
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 19 juli 2013 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Jonathan De Guzman sluit niet uit dat hij zijn voetballoopbaan zal afsluiten bij Feyenoord.
Het wordt nog druk bij Feyenoord over een paar jaar. Wat een onzin allemaal zeg. Dit heeft niets met Feyenoord te maken, maar alles met het regelen van een oudedagsvoorziening van de spelers zelf.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 juli 2013 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 09:06 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Het wordt nog druk bij Feyenoord over een paar jaar. Wat een onzin allemaal zeg. Dit heeft niets met Feyenoord te maken, maar alles met het regelen van een oudedagsvoorziening van de spelers zelf.
Niet meer doen! Gaat ten koste van de jeugd ...
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 19 juli 2013 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 09:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niet meer doen! Gaat ten koste van de jeugd ...
Eens.
VVout
 VVout - vrijdag 19 juli 2013 - 22:04   quote  deeplink  
Het was nu of nooit, dus nu wel klaar mee.
moa
 moa - vrijdag 19 juli 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!
Hahahahahaha Slotje!

Dit is een topic uit 2003!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2013 door moa --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!









0.0215680