BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 april 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 23:15 schreef lijdensweg het volgende:
Feyenoord kan beter in een spits investeren met toekomst perspectief.
om erbij te hebben is Kuyt wel n goeie hoor..
michaelvld
 michaelvld - zondag 15 april 2012 - 23:20   quote  deeplink  
Feyenoord-droom leeft nog steeds bij Kuyt
Posted on februari 10, 2011 by admin

Dirk Kuyt was woensdagavond verantwoordelijk voor de derde treffer van Oranje tegen Oostenrijk. De aanvaller stond na afloop met een tevreden gevoel de pers te woord, ook omdat het weer lekker gaat bij de club.

Als je wint ziet de wereld er een stuk anders uit, zei Kuyt kort na afloop van de wedstrijd tegenover RTV Rijnmond. Met Liverpool hebben we nu vier wedstrijden op rij gewonnen en nul goals tegen. De zon schijnt weer een klein beetje. We hebben de weg vooruit weer gevonden, hopelijk kunnen we nu zo snel mogelijk aansluiting vinden met de clubs waar we thuishoren.

Met zijn andere club, Feyenoord, gaat het niet zo goed. De international volgt het nog op de voet. Ik kijk elke wedstrijd die ik kan kijken. Ze moeten zorgen dat ze dit weekend drie punten pakken. Ik heb de wedstrijd tegen Vitesse niet kunnen zien, maar tegen FC Twente wel. Die hadden ze niet hoeven verliezen, misschien zelfs wel kunnen winnen.

Ooit zei Kuyt terug te willen keren in Rotterdam en dat leeft nog steeds. Dat wil ik wel graag. Maar het is moeilijk om in de toekomst te kijken wanneer dat zou moeten gebeuren. Maar ik heb altijd gezegd dat ik graag nog een keer bij Feyenoord zou spelen en die droom die blijft.

Bron : Voetbalprimeur

toen was hij het in ieder geval niet vergeten
Nibke
 Nibke - zondag 15 april 2012 - 23:42   quote  deeplink  
Laat van Geel maar schuiven, Dirk komt echt volgend seizoen Feyenoord kampioen helpen
maken!!!!!!!
bode
 bode - maandag 16 april 2012 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 23:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

om erbij te hebben is Kuyt wel n goeie hoor..
Niet alleen Kuyt, probeer nog iemand met ervaring te halen
Nibke
 Nibke - maandag 16 april 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Ik zeg Drenthe.
PieterBos
 PieterBos - maandag 16 april 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 23:42 schreef Nibke het volgende:
Laat van Geel maar schuiven, Dirk komt echt volgend seizoen Feyenoord kampioen helpen
maken!!!!!!!
+1 Van Geel Held!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 april 2012 - 18:19   quote  deeplink  
Van Geel beste aankoop van Feyenoord de laatste jaren..!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 april 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2012 - 23:15 schreef lijdensweg het volgende:
Feyenoord kan beter in een spits investeren met toekomst perspectief.
hebben ze toch bij de beloftes van Excelsior weggehaald?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2012 door Leon FR1908 --
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 17 april 2012 - 05:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2012 - 20:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hebben ze toch bij de beloftes van Excelsior weggehaald?
Klopt en als we Kuyt halen, kan deze belofte rustig verder rijpen.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 17 april 2012 - 14:44   quote  deeplink  
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/6739/ook-interesse-voor-kuyt-uit-duitsland.html

Dirk Kuyt lijkt te vertrekken bij Liverpool. Feyenoord doet een serieuze poging om Kuyt naar Rotterdam terug te halen, maar dan moet de speler wel een financiële stap terug willen doen Een andere optie dient zich nu aan voor de Oranje-international. Het Duitse Hamburger SV wil hem binnenhalen.
Feyenoord heeft als enige hoop dat zijn gezin terug zou willen naar Nederland. De rvc en directie van Feyenoord willen namelijk onder geen beding meer een miljoenensalaris betalen. De Duitse club kan zijn salaris van ruim drie miljoen euro evenaren. Een winstgevend contract in de buurt van Nederland lijkt dan ook een optie.
De bal ligt bij de Katwijker. Of hij kiest voor een Duits financieel avontuur of keert terug naar Rotterdam, om daar als cultheld te worden binnengehaald. De supporters van de Rotterdamse club hopen op het laatste.
pat
 pat - dinsdag 17 april 2012 - 15:00   quote  deeplink  
als we 2de worden gaat de beslissing nog makkelijker worden voor dirk denk.
bode
 bode - dinsdag 17 april 2012 - 15:08   quote  deeplink  
Alleen met Kuyt komen we er ook niet voor een jaar, volgend jaar loopt El Ahmadi gratis de kuip uit en dan moeten we weer op zoek voor betere versterking want dat zijn ervaren jongens die de kar moeten trekken. en echt veel geld is er nog niet!
craven
 craven - dinsdag 17 april 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 15:08 schreef bode het volgende:
Alleen met Kuyt komen we er ook niet voor een jaar, volgend jaar loopt El Ahmadi gratis de kuip uit en dan moeten we weer op zoek voor betere versterking want dat zijn ervaren jongens die de kar moeten trekken. en echt veel geld is er nog niet!
Dan is tonny al een jaartje ouder en wijzer, geen nood
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 april 2012 - 15:10   quote  deeplink  
En zijn we weer een jaar verder. Eerst komend seizoen op orde maken lijkt me..
pat
 pat - dinsdag 17 april 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 15:09 schreef craven het volgende:

[..]

Dan is tonny al een jaartje ouder en wijzer, geen nood
en manu en anas ook dus....
bode
 bode - dinsdag 17 april 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 15:20 schreef pat het volgende:

[..]

en manu en anas ook dus....
anas vind ik te klein voor een spits
en manu moet vaker een kans krijgen nu
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 april 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 15:27 schreef bode het volgende:

[..]

anas vind ik te klein voor een spits
en manu moet vaker een kans krijgen nu
Maradona was ook niet de grootste en Messi is dat ook niet..
pat
 pat - dinsdag 17 april 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 15:27 schreef bode het volgende:

[..]

anas vind ik te klein voor een spits
en manu moet vaker een kans krijgen nu
ja dat heb ik ook bode, ik heb hem zien invallen maar niet erg onder de indruk geraakt
bode
 bode - dinsdag 17 april 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 15:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maradona was ook niet de grootste en Messi is dat ook niet..
ja maar die kregen wel vaker een kans om te spelen
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 17 april 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Gewoon Kuyt, zijn zoontje is een échte Feyenoorder, en zegt "kom PA we gaan naar Feyenoord" !!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 april 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 15:41 schreef bode het volgende:

[..]

ja maar die kregen wel vaker een kans om te spelen
Ze zijn nog jong bode, heb geduld met ze. Je kan me niet vertellen dat ons trainersduo deze gasten bij het grote Feyenoord halen als ze niet kunnen voetballen. Wat ik van anass gezien heb stemde mij vrolijk..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 april 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 16:06 schreef Jan Tol het volgende:
Gewoon Kuyt, zijn zoontje is een échte Feyenoorder, en zegt "kom PA we gaan naar Feyenoord" !!
En vergeet zijn dochter niet hè...

Helemaal niets helemaal niets helemaal niets in AmsterdOm..
pat
 pat - dinsdag 17 april 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 16:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ze zijn nog jong bode, heb geduld met ze. Je kan me niet vertellen dat ons trainersduo deze gasten bij het grote Feyenoord halen als ze niet kunnen voetballen. Wat ik van anass gezien heb stemde mij vrolijk..
was er zo goed aan dat kereltje bosseke? ik ken hem alleen van ze invalbeurten in de laatste 10 minuten
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 april 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2012 - 18:50 schreef pat het volgende:

[..]

was er zo goed aan dat kereltje bosseke? ik ken hem alleen van ze invalbeurten in de laatste 10 minuten
Hij is uitgeroepen tot beste speler en werd topscorer van de jeugd, scoorde al in het eerste is Europees kampioen geworden, enz....
j bruijnes
 j bruijnes - woensdag 18 april 2012 - 07:27   quote  deeplink  
kuit moet niet gaan denken kan mooi mijn laatste jarenmijn centjes gaan verdiennen bij ff niet doen ff heefd jonge spelers genoeg. gaat ff weer met miljoennen mijten nee niet doe?
j bruijnes
 j bruijnes - woensdag 18 april 2012 - 08:14   quote  deeplink  
feyenoord zit nu weer in catgoriwees zuinnig op de centjes. het gaat nu ook goed. kuit mag komen maar niet meer als de andere spelers.uit
tomson
 tomson - woensdag 18 april 2012 - 08:15   quote  deeplink  
Wtf... Nou doe je het er om.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 april 2012 - 08:15   quote  deeplink  
Nou zeg dat.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 april 2012 - 08:44   quote  deeplink  
Bruijnes houdt van puzzelaars.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 april 2012 - 09:28   quote  deeplink  
hom noch kuit.
tomson
 tomson - woensdag 18 april 2012 - 09:35   quote  deeplink  
Vleesch noch visch
pat
 pat - woensdag 18 april 2012 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 08:15 schreef tomson het volgende:
Wtf... Nou doe je het er om.
whahahahaha ik zat al te lezen en dacht echt hetzelfde
pat
 pat - woensdag 18 april 2012 - 10:28   quote  deeplink  
@ renato: ik weet dat van het Europees toernooi onder 17 maar ik zie het niet terug op het veld. Ik vraag me dus eigenlijk af wat voor soort speler hij is. Misschien wordt hij in ze inval beurten verkeerd gebruikt. daarnaast lijkt ie wel een kabouter naast de verdedigers waar hij tegen moest spelen haha...

Ik heb hem wel 1 keer kort zien draaien en volgens mij is hij iemand die niet de bal in de loop maar in de voet moet hebben. Hij lijkt een goed schot te hebben maar ook dat heb ik maar 1 keer gezien. Het vervelende is dat hij de bal in de voet krijgt maar verder geen actie kan maken omdat de verdedigers allemaal zo groot en sterk zijn.

1 keer liep de verdediger door en kwam er later achter dat hij over achachbarretje heen was gelopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2012 door pat --
tomson
 tomson - woensdag 18 april 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 10:28 schreef pat het volgende:
@ renato: ik weet dat van het Europees toernooi onder 17 maar ik zie het niet terug op het veld. Ik vraag me dus eigenlijk af wat voor soort speler hij is. Misschien wordt hij in ze inval beurten verkeerd gebruikt. daarnaast lijkt ie wel een kabouter naast de verdedigers waar hij tegen moest spelen haha...

Ik heb hem wel 1 keer kort zien draaien en volgens mij is hij iemand die niet de bal in de loop maar in de voet moet hebben. Hij lijkt een goed schot te hebben maar ook dat heb ik maar 1 keer gezien. Het vervelende is dat hij de bal in de voet krijgt maar verder geen actie kan maken omdat de verdedigers allemaal zo groot en sterk zijn.

1 keer liep de verdediger door en kwam er later achter dat hij over achachbarretje heen was gelopen.
Volgens mij zijn de snelste spitsen nooit reuzen.
pat
 pat - woensdag 18 april 2012 - 11:28   quote  deeplink  
maar zo klein tom?
haha maar echt serieus ik wil meer van die kerel weten en gun hem natuurlijk al het beste hoor.
ik ben gewoon niet zo betrokken als andere hier denk ik. ik zit in brabant eredivisie life te kijken haha misschien zien jullie hem trainen ofzo en weten jullie meer van zijn kwaliteiten af..

ik zeg maak gebruik van de kennis om te heen
PieterBos
 PieterBos - woensdag 18 april 2012 - 15:30   quote  deeplink  
Anas kan veel leren van Kuyt, dus laat hem maar komen.
bode
 bode - woensdag 18 april 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Als je kuyt haald, dan heb je voorin Cabral, Schaken, Cisse, Fernandez Archabar
middenveld: Vormer, Clasie, El Ahmadi, Vilena, Goossens en Bakkal
Achterin: Leerdam, Vlaar, Indi, De Vrij, Janmaat, Ramsteijn
Doelmannen: Mulder, Graafland, Lampau, De Jong
en dan nog Manu, Kongolo, en Nelom

wat een keus wordt wel moeilijk voor Koeman om daar een elftal van te maken
tomson
 tomson - woensdag 18 april 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Het is altijd moeilijk bode,wie er ook komen of gaan.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 18 april 2012 - 15:57   quote  deeplink  
iets verkopen misschien?
bode
 bode - woensdag 18 april 2012 - 15:58   quote  deeplink  
Sorry ik was Mitchell te Vrede vergeten
bode
 bode - woensdag 18 april 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Met Kuyt nog in gesprek, wat duurt dat toch lang
zeker doet zijn vrouw moeilijk om de centen?
af ronden dat geprek TEKENEN OF NIET TEKENEN
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 18 april 2012 - 18:04   quote  deeplink  
Gerucht gaat rond dat zijn huis te koop staat. Een vertrek uit Engeland zou dan vrijwel zeker zijn. Mooi optrekje in Katwijk gevonden?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 april 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 10:28 schreef pat het volgende:
@ renato: ik weet dat van het Europees toernooi onder 17 maar ik zie het niet terug op het veld. Ik vraag me dus eigenlijk af wat voor soort speler hij is. Misschien wordt hij in ze inval beurten verkeerd gebruikt. daarnaast lijkt ie wel een kabouter naast de verdedigers waar hij tegen moest spelen haha...

Ik heb hem wel 1 keer kort zien draaien en volgens mij is hij iemand die niet de bal in de loop maar in de voet moet hebben. Hij lijkt een goed schot te hebben maar ook dat heb ik maar 1 keer gezien. Het vervelende is dat hij de bal in de voet krijgt maar verder geen actie kan maken omdat de verdedigers allemaal zo groot en sterk zijn.

1 keer liep de verdediger door en kwam er later achter dat hij over achachbarretje heen was gelopen.
Ghehe ik snap je en in die zin deel ik je mening ook, heb zelf er ook nog te weinig van gezien om hem zelf goed te beoordelen, maar dat het een goede voetballer moet zijn lijkt me wel..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 april 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 15:30 schreef PieterBos het volgende:
Anas kan veel leren van Kuyt, dus laat hem maar komen.
Eens, denk dat hij heel veel van Kuyt zal kunnen leren..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 april 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 15:55 schreef tomson het volgende:
Het is altijd moeilijk bode,wie er ook komen of gaan.
Er zullen er zeker nog gaan afvallen..
willem v G
 willem v G - woensdag 18 april 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Dat Schöne naar 020 gaat is veel erger als je tenminste van goed voetbal houdt, transfervrij en een goede leeftijd, dan dat gezeik over Kuyt die zijn zakken al vol heeft.Dacht dat we gekozen hadden voor het voetbal en een keer van dat etiket van werkvoetbal af wilden. Eeuwig zonde naar 020 notabene!!!!
willem v G
 willem v G - woensdag 18 april 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:18 schreef willem v G het volgende:
Dat Schöne naar 020 gaat is veel erger als je tenminste van goed voetbal houdt, transfervrij en een goede leeftijd, dan dat gezeik over Kuyt die zijn zakken al vol heeft.Dacht dat we gekozen hadden voor het voetbal en een keer van dat etiket van werkvoetbal af wilden. Eeuwig zonde naar 020 notabene!!!!
Excuses Kuyt zou ook niet misstaan maar Schöne was de slagroom op de taart geweest!!
Nibke
 Nibke - woensdag 18 april 2012 - 19:26   quote  deeplink  
Wanneer Eriksen daar blijft ballen, komt Schöne niet aan voetballen toe en ze hebben nota bene daar nog een gigantisch talent lopen in de naam van Davy Klaasen. Ik vindt dit van Schöne geen slimme zet. (Ik weet ook niet in hoeverre Feyenoord interresse had,
maar had bij ons meer kans op speelminuten gehad dan in 020)
PieterBos
 PieterBos - woensdag 18 april 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:26 schreef Nibke het volgende:
Wanneer Eriksen daar blijft ballen, komt Schöne niet aan voetballen toe en ze hebben nota bene daar nog een gigantisch talent lopen in de naam van Davy Klaasen. Ik vindt dit van Schöne geen slimme zet. (Ik weet ook niet in hoeverre Feyenoord interresse had,
maar had bij ons meer kans op speelminuten gehad dan in 020)
Eriksen wordt denk ik dik verkocht. dus hebben ze opvolger binnen ;(
willem v G
 willem v G - woensdag 18 april 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:26 schreef Nibke het volgende:
Wanneer Eriksen daar blijft ballen, komt Schöne niet aan voetballen toe en ze hebben nota bene daar nog een gigantisch talent lopen in de naam van Davy Klaasen. Ik vindt dit van Schöne geen slimme zet. (Ik weet ook niet in hoeverre Feyenoord interresse had,
maar had bij ons meer kans op speelminuten gehad dan in 020)
Helemaal mee eens, dat 020 tuig wil gewoon de concurentie verzwakken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!









0.0075371