BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Chico
 Chico - vrijdag 20 april 2012 - 09:12   quote  deeplink  
Bron: Voetbal International

In de Duitse media wordt Dirk Kuijt in verband gebracht met Hamburger SV. Volgens Rob Jansen, zaakwaarnemer van de Nederlander, is dat echter te voorbarig.

Het doorgaans goed ingevoerde Bild meldt zelfs dat er reeds een gesprek heeft plaatsgehad tussen Jansen en Frank Arnesen, technisch directeur van Rothosen. 'Een speler als Kuijt is, mits fit, voor iedere club een aanwinst. Een echte teamplayer met een uitstekende mentaliteit', laat Arnesen optekenen.

Jansen ontkent de berichtgeving en woorden van Arnesen. 'Er is geen enkel onderhoud geweest tussen mij en Arnesen of iemand anders van HSV. Of Dirk een overgang naar de Bundesliga überhaupt ziet zitten? Daar zeg ik nog niets over. Er hebben de laatste tijd veel clubs bij me geinformeerd, maar concreet is er nog niets afgesproken.'

Hamburger SV, dat nog altijd niet zeker in van handhaving in de Bundesliga, is op zoek naar een aanvaller. Mladen Petric vertrekt aan het einde van het seizoen uit Hamburg, terwijl de club niet tevreden is over Marcus Berg.
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 20 april 2012 - 09:28   quote  deeplink  
Kuyt komt niet, hij zal voor het geld kiezen, nog effe cashen, geef hem wel gelijk als hij elders nog een paar miljoen extra kan verdienen. Zo zou hij ook zijn contract nog uit kunnen dienen bij Liverpool met niet of weinig te spelen. Voor HSV zal hij niet kiezen, dat is momenteel het FC Utrecht van Duitsland en kan zelfs nog degraderen.
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 20 april 2012 - 09:39   quote  deeplink  
Ze kunnen beter een bod doen op Guidetti als ze er toch geld voor over hebben. Als wij de tweede plek halen kan hij nog CL spelen ook. Bij Man City heeft hij geen schijn van kans. Die kopen er gewoon weer een paar bij.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 09:44   quote  deeplink  
Eens bij man city komt ie op de vijfde plaats of zo..
De Spot
 De Spot - vrijdag 20 april 2012 - 09:44   quote  deeplink  
Ik heb er vertrouwen in dat hij komt,5 ton salaris..en aanvullen met bonussen tot een miljoen euro...en geef hem de kans zich als trainer te ontwikkelen!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 april 2012 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 09:28 schreef Bol.Ron het volgende:
Kuyt komt niet, hij zal voor het geld kiezen, nog effe cashen, geef hem wel gelijk als hij elders nog een paar miljoen extra kan verdienen. Zo zou hij ook zijn contract nog uit kunnen dienen bij Liverpool met niet of weinig te spelen. Voor HSV zal hij niet kiezen, dat is momenteel het FC Utrecht van Duitsland en kan zelfs nog degraderen.
hangt er van af wat Feyenoord m biedt.
De Gio constructie legt hem ook geen windeieren maar dan gespreid over een lange tijd.
Dit betekent dat ook na zijn actieve voetbal carriere er een mooie carrieren in het verschiet ligt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hangt er van af wat Feyenoord m biedt.
De Gio constructie legt hem ook geen windeieren maar dan gespreid over een lange tijd.
Dit betekent dat ook na zijn actieve voetbal carriere er een mooie carrieren in het verschiet ligt.
Zou ik een prima zaak vinden, Kuyt hoort op zuid..!
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 20 april 2012 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 09:12 schreef Chico het volgende:
Bron: Voetbal International

In de Duitse media wordt Dirk Kuijt in verband gebracht met Hamburger SV. Volgens Rob Jansen, zaakwaarnemer van de Nederlander, is dat echter te voorbarig.

Het doorgaans goed ingevoerde Bild meldt zelfs dat er reeds een gesprek heeft plaatsgehad tussen Jansen en Frank Arnesen, technisch directeur van Rothosen. 'Een speler als Kuijt is, mits fit, voor iedere club een aanwinst. Een echte teamplayer met een uitstekende mentaliteit', laat Arnesen optekenen.

Jansen ontkent de berichtgeving en woorden van Arnesen. 'Er is geen enkel onderhoud geweest tussen mij en Arnesen of iemand anders van HSV. Of Dirk een overgang naar de Bundesliga überhaupt ziet zitten? Daar zeg ik nog niets over. Er hebben de laatste tijd veel clubs bij me geinformeerd, maar concreet is er nog niets afgesproken.'

Hamburger SV, dat nog altijd niet zeker in van handhaving in de Bundesliga, is op zoek naar een aanvaller. Mladen Petric vertrekt aan het einde van het seizoen uit Hamburg, terwijl de club niet tevreden is over Marcus Berg.
UPDATE: Contacten met Hamburger SV ontkend door kamp-Kuyt

In de Duitse media wordt Dirk kuyt in verband gebracht met Hamburger SV. Volgens Rob Jansen, zaakwaarnemer van de Nederlander, is dat echter te voorbarig.

Het doorgaans goed ingevoerde Bild meldt zelfs dat er reeds een gesprek heeft plaatsgehad tussen Jansen en Frank Arnesen, technisch directeur van Rothosen. 'Een speler als Kuyt is, mits fit, voor iedere club een aanwinst. Een echte teamplayer met een uitstekende mentaliteit', laat Arnesen optekenen.

Jansen ontkent de berichtgeving en woorden van Arnesen. 'Er is geen enkel onderhoud geweest tussen mij en Arnesen of iemand anders van HSV. Of Dirk een overgang naar de Bundesliga überhaupt ziet zitten? Daar zeg ik nog niets over. Er hebben de laatste tijd veel clubs bij me geïnformeerd, maar concreet is er nog niets afgesproken.'

Hamburger SV, dat nog altijd niet zeker in van handhaving in de Bundesliga, is op zoek naar een aanvaller. Mladen Petric vertrekt aan het einde van het seizoen uit Hamburg, terwijl de club niet tevreden is over Marcus Berg.

http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/18171-contacten-met-hamburger-sv-ontkend-door-kampkuyt--update-.html
MMM
 MMM - vrijdag 20 april 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Nu of nooit Dirkie.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 april 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 16:05 schreef bode het volgende:
Mr voetbal kenner ik denk dat Schone naar Schalke gaat als Raul weg gaat, die gaat niet naar Feyenoord, daar zorgd Stevens wel voor
Kut man, je theorie naar de klote.
aad 64
 aad 64 - vrijdag 20 april 2012 - 16:56   quote  deeplink  
Alles gaat afhangen van de plek op de ranglijst
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 16:56 schreef aad 64 het volgende:
Alles gaat afhangen van de plek op de ranglijst
En van mevrouw Kuyt..
bode
 bode - vrijdag 20 april 2012 - 19:53   quote  deeplink  
100% terecht
bode
 bode - vrijdag 20 april 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 16:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kut man, je theorie naar de klote.
ja ik heb het deze keer jammmergenoeg fout gun het 020 niet
super feyenoord
 super feyenoord - vrijdag 20 april 2012 - 19:57   quote  deeplink  
ik denk dat kuyt gewoon egt terug komt naar Feyenoord en het zal een enorme aanwinst zijn voor de club.
en als we nog geen vervanger hebben voor guidetti kan hij tijdelijk of voor altijd op de plek staan.
hij moet wel een contrract van 4 jaar tekenen zal erg mooi zijn.
bode
 bode - vrijdag 20 april 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 09:39 schreef Bol.Ron het volgende:
Ze kunnen beter een bod doen op Guidetti als ze er toch geld voor over hebben. Als wij de tweede plek halen kan hij nog CL spelen ook. Bij Man City heeft hij geen schijn van kans. Die kopen er gewoon weer een paar bij.
zal ik ook proberen om hem nog een jaar in dienst te houden
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 20:20 schreef bode het volgende:

[..]

zal ik ook proberen om hem nog een jaar in dienst te houden
Al je dat zou willen doen...
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 21 april 2012 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 19:57 schreef super feyenoord het volgende:
ik denk dat kuyt gewoon egt terug komt naar Feyenoord en het zal een enorme aanwinst zijn voor de club.
en als we nog geen vervanger hebben voor guidetti kan hij tijdelijk of voor altijd op de plek staan.
hij moet wel een contrract van 4 jaar tekenen zal erg mooi zijn.
Als je hem over de streep wil helpen is 4 jaar wel de beste optie denk ik.
Geeft hem ook zekerheid.
Zeker als je hem daarna de mogelijkheid biedt om (jeugd)trainer / assistent te worden.
Is goed voor hem en voor de club.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 april 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Volgens van Geel is kans dat Kuijt komt klein (Volkskrant vandaag).
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:33 schreef FR-Henk het volgende:
Volgens van Geel is kans dat Kuijt komt klein (Volkskrant vandaag).
Vreemd waarom geloof ik deze uitspraak niet..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 april 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vreemd waarom geloof ik deze uitspraak niet..
Niet vreemd Renato, is verrassing wellicht groter. Martin is slim.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet vreemd Renato, is verrassing wellicht groter. Martin is slim.
Ik snap hem ook wel dat ie niet kan zeggen dat het rond gaat komen als er nog niets zeker is, maar nu houd die de boot wel erg ver af..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 april 2012 door RenatoBos --
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 21 april 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Op deze manier laat van Geel nogmaals blijken dat de bal bij Dirk ligt en hij er dus geen invloed meer op heeft. Tactische uitspraak dus denk ik.
aad 64
 aad 64 - zaterdag 21 april 2012 - 17:15   quote  deeplink  
Nu zal moeten gaan blijken een feyenoord hart of geldwolf.
De vrouw van
 De vrouw van - zaterdag 21 april 2012 - 17:20   quote  deeplink  
c353ez3yklhfircqb.jpg
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 21 april 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 17:20 schreef De vrouw van het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van vandaag in Rotterdam???
;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 17:31 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Foto van vandaag in Rotterdam???
;)
Ghehe ja dat zou mooi zijn..d:-)
tomson
 tomson - zaterdag 21 april 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 17:31 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Foto van vandaag in Rotterdam???
;)
Daar is het op de foto te lekker weer voor :(
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 21 april 2012 - 17:48   quote  deeplink  
In Gelderland was het anders prachtig vanmiddag hoor
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 17:48 schreef PieterBos het volgende:
In Gelderland was het anders prachtig vanmiddag hoor
Hier heeft ook de zon zijn best gedaan, zou dus best kunnen d:-))
PieterBos
 PieterBos - zondag 22 april 2012 - 21:25   quote  deeplink  
DE kans dat Kuyt komt is weer een stukje groter geworden vandaag.
Europees voetbal is een must voor Kuyt denk ik.
Jammer dat PSV vlak voor tijd de winnende nog maakte.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:25 schreef PieterBos het volgende:
DE kans dat Kuyt komt is weer een stukje groter geworden vandaag.
Europees voetbal is een must voor Kuyt denk ik.
Jammer dat PSV vlak voor tijd de winnende nog maakte.
Dat was zeker jammer net als bij Twente..
PieterBos
 PieterBos - maandag 23 april 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat was zeker jammer net als bij Twente..
Inderdaad, had weer 2 concurrenten gescheeld.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 april 2012 - 20:54   quote  deeplink  
Langlopend contract aangeboden.. tsja...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 21:08   quote  deeplink  
'Dirk Kuyt heeft langdurige aanbieding van Feyenoord binnen

Dirk Kuyt heeft een aanbieding van Feyenoord binnen voor een langdurig contract in De Kuip. De Rotterdammers zien in de aanvaller een boegbeeld voor de komende jaren.
Eerder sprak Feyenoords technisch directeur Martin van Geel al eens uitgebreid met de Oranje-international die bij zijn club Liverpool mag vertrekken. 'Ik bevestig noch ontken dat die aanbieding de deur uit is', blijft Van Geel op de vlakte.

'Ik blijf bij mijn eerste commentaar dat Dirk Kuyt liever vandaag dan morgen welkom is bij Feyenoord, maar dat het een heel moeilijk verhaal zal worden', vervolgt Van Geel, die tegenspreekt dat het voor Kuyt nu of nooit is bij Feyenoord. 'Zo heb ik dat nooit gezegd. Of een speler over een of twee jaar nog van waarde is voor een club, kun je nooit voorspellen, dat moet je per jaar bekijken.' (Martijn Krabbendam)

Bron: VI.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Pak aan Dirk..
PieterBos
 PieterBos - maandag 23 april 2012 - 21:23   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/43713-feyenoord-doet-beoogd-boegbeeld-kuyt-een-aanbieding/

Dirk kuyt heeft een aanbieding van Feyenoord binnen voor een langdurig contract in De Kuip. De Rotterdammers zien in de aanvaller een boegbeeld voor de komende jaren.

Eerder sprak Feyenoords technisch directeur Martin van Geel al eens uitgebreid met de Oranje-international die bij zijn club Liverpool mag vertrekken. 'Ik bevestig noch ontken dat die aanbieding de deur uit is', blijft Van Geel op de vlakte.
'Ik blijf bij mijn eerste commentaar dat Dirk Kuyt liever vandaag dan morgen welkom is bij Feyenoord, maar dat het een heel moeilijk verhaal zal worden', vervolgt Van Geel, die tegenspreekt dat het voor Kuyt nu of nooit is bij Feyenoord. 'Zo heb ik dat nooit gezegd. Of een speler over een of twee jaar nog van waarde is voor een club, kun je nooit voorspellen, dat moet je per jaar bekijken.'
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 21:28   quote  deeplink  
We posten hetzelfde, wij zijn echt broers..
PieterBos
 PieterBos - maandag 23 april 2012 - 21:29   quote  deeplink  
haha inderdaad.
Ik zet er alleen altijd een link bij.
mideni
 mideni - maandag 23 april 2012 - 21:30   quote  deeplink  
ik vind ook nu of nooit ,zeker met uitzicht op championsl,,zal hy goed te gebruiken zyn ,komt hy nou niet dan is boelykin of moonnier el ook een optie die komt toch uit kralinge en is nou byna vergeten door iedereen maar doelpnten maken kan hy ,maar duidelyk is we hebben een echte ervaren spits nodig volgendjaar
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 21:30 schreef mideni het volgende:
ik vind ook nu of nooit ,zeker met uitzicht op championsl,,zal hy goed te gebruiken zyn ,komt hy nou niet dan is boelykin of moonnier el ook een optie die komt toch uit kralinge en is nou byna vergeten door iedereen maar doelpnten maken kan hy ,maar duidelyk is we hebben een echte ervaren spits nodig volgendjaar
Bulikyn of MEH..? Gaat het wel goed met je..
tomson
 tomson - maandag 23 april 2012 - 21:35   quote  deeplink  
Geld is en blijft een probleem vrees ik.
tomson
 tomson - maandag 23 april 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Komt even binnenstormen met zo'n eerste post :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 april 2012 - 21:44   quote  deeplink  
Het_Boegbeeld_Logo_RGB.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 april 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 21:30 schreef mideni het volgende:
ik vind ook nu of nooit ,zeker met uitzicht op championsl,,zal hy goed te gebruiken zyn ,komt hy nou niet dan is boelykin of moonnier el ook een optie die komt toch uit kralinge en is nou byna vergeten door iedereen maar doelpnten maken kan hy ,maar duidelyk is we hebben een echte ervaren spits nodig volgendjaar
Hahahaha Bulykin!!! Hahahahaha!

moonnier el?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 april 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 21:30 schreef mideni het volgende:
ik vind ook nu of nooit ,zeker met uitzicht op championsl,,zal hy goed te gebruiken zyn ,komt hy nou niet dan is boelykin of moonnier el ook een optie die komt toch uit kralinge en is nou byna vergeten door iedereen maar doelpnten maken kan hy ,maar duidelyk is we hebben een echte ervaren spits nodig volgendjaar
gratis en je heb een punt.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 april 2012 - 23:01   quote  deeplink  
In chronologische volgorde van plaatsen;

quote:
RT @FR1908Nieuws: Salomon Kalou: "#Feyenoord is nummer 1, altijd."

RT @FR1908Nieuws: Kalou: "Kuyt zei dat ik ook naar Feyenoord moest komen. Hij zei dat hij naar Feyenoord wil."

RT @FR1908Nieuws: Salomon Kalou: "Nog een paar jaar wachten en dan wil ik terugkeren bij #Feyenoord."

RT @FR1908Nieuws: Bonaventure Kalou: "Ik hoop dat #Feyenoord de voorronde van de Champions League haalt."
Betekent dit dat Kuyt komt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 april 2012 - 23:03   quote  deeplink  
best wel cool dat twitter maar ik ben er zooooo slecht in...
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 23 april 2012 - 23:11   quote  deeplink  
Dit was een interview, geen twitter?
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 23 april 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Kijk nieuwsuur maar terug.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kuyt zegt nog steeds een feyenoordman te zijn!









0.0089161